Angiequote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef seto het volgende:
Die Angie spoort alleen niet helemaal volgens mij, eerst huilen dat iedereen op misc op haar foto's zit te fappen en dan nu een openbaar Instagram account hebben
Dat is Jahr00n tog ?quote:
Toppie meid !quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef CarbonC het volgende:
O: 0,8 liter halfvolle melk + 160 gram Brinta + multivitamine 33% ADH + 1000IU Vitamine D
T: 3 volkorenboterhammen met houmous/kaas/techina + 1x Get Diesel Test Hardcore + 1x Q10 (40mg) + 1x glucosamine-chondroïtine-msm + chorella
pre-workout: BSN NOXplode in water
workout: dextrose in water
post-workout: Dymatize Gourmet in water
L: 3 volkorenboterhammen met houmous/kaas/techina + 1000IU Vitamine D
T: 3 volkorenboterhammen met houmous/kaas/techina + 1x Get Diesel Test Hardcore + 1x Q10 (40mg) + 1x glucosamine-chondroïtine-msm + chorella
D: pastasalade met tomaten, olijven, bosui (300 gram?) + multivitamine 33% ADH
T: 100 gram cashewnoten + wat kwark
pre-slapen: 2x ZMA
Moet zeggen dat ik het ook wel merk. Voorheen had ik echt moeite om uit bed te stappen, maar als ik nu bijv. een uur voor mijn wekker wakker word ben ik helemaal uitgerust en ben ik helemaal verbaasd dat ik nog een uur over heb.quote:
Helpt ZMA daarvoor ja? Heb de naam wel eens gehoord maar nooit in verdiept. Misschien toch eens proberen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef seto het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het ook wel merk. Voorheen had ik echt moeite om uit bed te stappen, maar als ik nu bijv. een uur voor mijn wekker wakker word ben ik helemaal uitgerust en ben ik helemaal verbaasd dat ik nog een uur over heb.
Je schijnt er wel rare dromen/nachtmerries van te krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Helpt ZMA daarvoor ja? Heb de naam wel eens gehoord maar nooit in verdiept. Misschien toch eens proberen.
Ik droomde laatst dat de Hodge Twins mij hun SUV leenden maar ik niet wist hoe ik met een automaat moest rijdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je schijnt er wel rare dromen/nachtmerries van te krijgen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef seto het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat de Hodge Twins mij hun SUV leenden maar ik niet wist hoe ik met een automaat moest rijden
[..]
Ik droomde laatst dat de Hodge Twins mij hun SUV leenden maar ik niet wist hoe ik met een automaat moest rijden
[..]
Zeker nooit de overstap gemaakt van de draaimolen naar de botsauto'squote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef seto het volgende:
[..]
jij neemt het serieus op gozerquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef CarbonC het volgende:
O: 0,8 liter halfvolle melk + 160 gram Brinta + multivitamine 33% ADH + 1000IU Vitamine D
pre-workout: BSN NOXplode in water
workout: dextrose in water
post-workout: Dymatize Gourmet in water
L: 3 volkorenboterhammen met houmous/kaas/techina + 1000IU Vitamine D
D: pastasalade met tomaten, olijven, bosui (300 gram?) + multivitamine 33% ADH
T: 100 gram cashewnoten + wat kwark
pre-slapen: 2x ZMA
Vind t zelf wel tofquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werktijden inderdaad. Stressen, ziek warm in die keukens, hele dag staan.
Nee niks voor mij.
Ik weet nooit ofdat zoveel supplementen goed zijn, geloof als ze je dan begraven de grond 3 jaar onvruchtbaar is door de chemicalienquote:
99% is ook troep of er zit troep in verwerktquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik weet nooit ofdat zoveel supplementen goed zijn, geloof als ze je dan begraven de grond 3 jaar onvruchtbaar is door de chemicalien
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
Op de Mathenesserdijk was een tijd geleden, mss wel 10 jaar ofzo, een vent die scheet uit zijn raam en had de hele gevel en kozijn besmeurd met uitwerpselen. Dat stond toen in AD. Stond ook een foto bij, echt goor.
quote:Door: redactie
15-1-07 - 23:09
ROTTERDAM -
Overburen die uit het raam en van het balkon af plassen en poepen. Riet en Frans van Weelden, die al 35 jaar...
... op de Mathenesserdijk in Rotterdam wonen, vinden het niet bijzonder meer. Al jaren strijden ze met dertig huiseigenaren van hun woonblok voor een prettige leefomgeving.
Vanuit het huis van de Van Weeldens in de wijk Delfshaven kijk je recht naar binnen bij het twaalf kamers tellende pension Le Cave. Mede-eigenaar José António Silva zegt elf huurders te hebben. ,,Allemaal heel verschillende mensen.’’
De overlast door de pensionbewoners is volgens het echtpaar bar. „In de kamertjes staan soms wel dertig mannen te feesten, met boxen op hun balkon, bijna dagelijks wordt er vuilnis uit kamers op straat en in de Schie gegooid. Soms rijden ze met brommers door de kamers.’’
Ook bewoners die hun behoefte doen uit het raam of vanaf hun balkon zijn niet ongewoon. „Kijk maar,’’ zegt Frans van Weelden, wijzend naar donkere sporen onder de vensterbank van een van de kamers. Hij is er al aan gewend. „Net of ze het normaal vinden. Vaak lijken ze dronken.’’ Of dat zo is, valt lastig te achterhalen. Aanbellen is zinloos: niemand doet open.
Toch is Le Cave niet de grootste zorg van het echtpaar. „Wat we nog veel erger vinden, is het illegale pension dat aan onze eigen trap zit.’’ Vier jaar geleden heeft een man het huis onder de Van Weeldens opgekocht, waarvan ook een kamer zich op de bovenetage van hun appartement bevindt. Hij verdeelde de ruimte in vier kleine woningen en verhuurde ze. „Dat betekent nog meer geluidsoverlast, maar ook lekkages doordat het pand niet wordt onderhouden.’’ Riet van Weelden is bang. ,,Er valt niet met de huurders te praten en de sfeer op de trap is verziekt.’’ Daarom hebben ze maar een trap in hun eigen huis gebouwd. „Dan hoeven we de buren niet tegen te komen als we naar bed gaan.’’
Het echtpaar spreekt geregeld met de verhuurder én met de eigenaresse van pension Le Cave aan de overkant. „De verhuurder vertelde ons dat we het zelf maar moeten uitzoeken en de pensioneigenaresse zei niet te weten wat ze met haar kamerbewoners aanmoet.’’
Aan de gemeente heeft het echtpaar niets. Al meerdere malen zijn er interventieteams over de vloer gekomen om de situatie in het huis te bekijken, maar dat heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Sinds het einde van vorig jaar buigt de stadsmarinier - een bijzondere ambtenaar die is belast met handhaving van de leefbaarheid - zich over de problemen aan de Mathenesserdijk. „We gaan de druk opvoeren. Ik houd er niet mee op voordat dit is opgelost.’’ De ambtenaar is de laatste strohalm waaraan het Rotterdamse paar zich vasthoudt. „We denken vaak aan weggaan. En ja, aan wie zouden wij ons huis nu kunnen verkopen? Aan een illegaal opererende verhuurder zeker.’’
De verhuurder van het volgens het echtpaar ‘illegale pension’ is onbereikbaar voor commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |