quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of daarom niet knetterstoned als 17-jarige ecto de laatste metro door de hood pakken.
Milfquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
http://instagram.com/angiefyfvarona/
Gym mascotte tot 2015.
http://instagram.com/p/XNNzLwnZnp/quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
Gym mascotte tot 2015.
Wat een vieze vriend heeft ze.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
Gym mascotte tot 2015.
Haha nee. Het eerste wat ze tegen me zeiden was "Hey, voel eens aan mn zak?" ik moest lachen en zei "wtf, aan je zak? Denk je dat ik gay ben". Toen haalde hij een mes uit z'n zak en zei hij: "doe niet zo stoer, ga tegen die muur staan" en vroegen ze of ik geld en telefoon bij me had.quote:
Zomer komt eraan vriend. Je wil lekker toned zijn voor die meisjes toch? Waarom bulken nu.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef CarbonC het volgende:
O: 0,8 liter halfvolle melk + 160 gram Brinta + multivitamine 33% ADH + 1000IU Vitamine D
T: 3 volkorenboterhammen met houmous/kaas/techina + 1x Get Diesel Test Hardcore + 1x Q10 (40mg) + 1x glucosamine-chondroïtine-msm + chorella
pre-workout: BSN NOXplode in water
workout: dextrose in water
post-workout: Dymatize Gourmet in water
L: 3 volkorenboterhammen met houmous/kaas/techina + 1000IU Vitamine D
T: 3 volkorenboterhammen met houmous/kaas/techina + 1x Get Diesel Test Hardcore + 1x Q10 (40mg) + 1x glucosamine-chondroïtine-msm + chorella
D: pastasalade met tomaten, olijven, bosui (300 gram?) + multivitamine 33% ADH
T: 100 gram cashewnoten + wat kwark
pre-slapen: 2x ZMA
Wat een verneukte manier om het te typen, hoop dat je het niet ook zo uitspreekt..quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef CarbonC het volgende:
O: 0,8 liter halfvolle melk + 160 gram Brinta + multivitamine 33% ADH + 1000IU Vitamine D
Dit is mijn cut voedingsschema.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zomer komt eraan vriend. Je wil lekker toned zijn voor die meisjes toch? Waarom bulken nu.
lol, hoe oud waren ze? En hadden ze wat over hun hoofdquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee. Het eerste wat ze tegen me zeiden was "Hey, voel eens aan mn zak?" ik moest lachen en zei "wtf, aan je zak? Denk je dat ik gay ben". Toen haalde hij een mes uit z'n zak en zei hij: "doe niet zo stoer, ga tegen die muur staan" en vroegen ze of ik geld en telefoon bij me had.
Daarna namen ze m'n ID-kaart mee en zeiden ze dat als ik aangifte deed ze me op kwamen zoeken. Vervolgens aangifte gedaan, anders kreeg ik geen nieuwe ID. En toen vroegen ze of ik slachtofferhulp wilde
.
Was verder niet echt eng ofzo, alleen beetje kut dat ik geen geld en ID meer had. En daarna 35 euro moest betalen voor een taxi.
Denk ergens rond de 25. Ze hadden niks over hun hoofd. Zat al in de coupe met hun en toen keken ze de hele tijd stoer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
lol, hoe oud waren ze? En hadden ze wat over hun hoofd?
Merk je nou echt wat van die ZMA? Ik krijg wel hele toffe dromen laatste tijd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef CarbonC het volgende:
SPT / [Bodybuilding] (#315) - Eerst warmup, dan 200kg sqtquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:05 schreef seto het volgende:
[..]
Merk je nou echt wat van die ZMA? Ik krijg wel hele toffe dromen laatste tijd.
Maar naast dat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] (#315) - Eerst warmup, dan 200kg sqt
Ik heb het idee dat ik beter slaap.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/XNNzLwnZnp/
Vieze cellulitis benen. Je moet er van houden.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
brb hele dag met een thermometer rondlopen voor ovulatiechecks
brb kalender aan de muur
brb push notificaties
brb prof PhD rhythm method
brb driemaal daags een creampie
Indien nodig zou ik mijn zaad handmatig selecteren, verfijnen en voorkauwen. (100% srs)
lol ik d8 dat jij serieus met de sport bezig wasquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb geen zin om dit allemaal in zo'n app te gooien. Be my guest.
Zou geven, 9.5/10 srsquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/XNNzLwnZnp/
Vieze cellulitis benen. Je moet er van houden.
Welke vrouw spoort wel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef seto het volgende:
Die Angie spoort alleen niet helemaal volgens mij, eerst huilen dat iedereen op misc op haar foto's zit te fappen en dan nu een openbaar Instagram account hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |