Ja waarvan driekwart Indonesisch isquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja dat is begrijpelijk, aangepast naar de Westerse maatstaven. Net zoals dat smerige Chinese voer.
Waar je nog een beetje realistisch voer krijgt is in de Bazaar (Rdam en Adam).quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja waarvan driekwart Indonesisch is. En smerig inderdaad.
Mensen die dan foto's gaan maken van hun sushiquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:08 schreef Levolution het volgende:
Sushi is wel lekker zo nu en dan, maar echt overrated.
Doe mij maar een echt kruidige keuken, zoals de Indiase.
Van wijven die foto's van hun eten maken weet ik al dat ze waardeloos koken. Een echte vrouw kookt gewoon elke dag lekker en heeft niet de drang om gelijk een foto te schieten als ze voor de verandering eindelijk een keertje iets fatsoenlijks op tafel heeft gezet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mensen die dan foto's gaan maken van hun sushi. Elke.Keer. Ik maak soms wel foto's van mijn eten, maar mensen vragen ook altijd om recept.
In roffa zijn geen getto'squote:Op dinsdag 2 april 2013 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik woon in een ghetto (srs). Alleen dat zwarte nog, moet het eerst maar eens met een neger aanpappen dan.
Ben je nog nooit in Katendrecht geweest? Omgeving rond station Maashaven is ook een goede. Ben ik eens beroofd door 3 Anti's met een mesquote:
Wat een rare beredenering.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Van wijven die foto's van hun eten maken weet ik al dat ze waardeloos koken. Een echte vrouw kookt gewoon elke dag lekker en heeft niet de drang om gelijk een foto te schieten als ze voor de verandering eindelijk een keertje iets fatsoenlijks op tafel heeft gezet.
Katendrechtquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in Katendrecht geweest? Omgeving rond station Maashaven is ook een goede. Ben ik eens beroofd door 3 Anti's met een mes
Nee niet bij de ghetto's in de VS nee. Maar voor Nederlandse begrippen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:20 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Katendrechtnee komt niet eens in de buurt.
Kut voor je, op klaarlichte dg?
gebruik je wel speciaal origami papier?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik zit gewoon bij 4m28 vast.
Ik doe gewoon PRECIES hetzelfde als in die kut video en ik kom geen steek verder en lang niet uit op dezelfde manier.
WHAT THE FUCK MAN, ik daag jullie allemaal uit, als GYM bikkels, om dit ook te proberen.
Film het als het je lukt
Je maaltijden en voorraden beter plannen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:25 schreef Levolution het volgende:
Ik heb maar 3 eieren in huis wat moet ik doen !!1???
Jay Cutler is van oorsprong een boer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, eerst de koeien melken en dan de hele dag strobalen liften.
Bedenk goed waar je gelukkig van wordt, op de korte en lange termijn. Weet niet wat voor werk het is, maar veel werk op hoger niveau is flexibel qua tijd en plaats. Je zou dus kunnen trainen tussen afspraken door.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef seto het volgende:
zouden jullie het liften even laten voor wat het is als het betekende dat je een hoge positie binnen een bedrijf kon krijgen? dus werkdagen van minimaal 10 uur etc, en er is geen gym binnen het bedrijf zelf
Want?quote:
Dit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef seto het volgende:
Gewoon doen wat je zelf het leukste vindt uiteraard, ik ken een dude die op zijn 27e nog met een studie Biologie is begonnen.
Het is je eigen leven
Lijkt mij niet en dit is ook niet wat ik zie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doe ik niet.
[..]
Wederom waanideeën. Een hogere functie betekent niet per definitie uitdaging of perspectief. Het is vaak juist heel repetitief werk.
Buff is sterk maar niet heel droog. De ideale vrouw is buff, IMHO.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is de mannelijke vorm van vadsig.
Nee gewoon normaal papier, en dan vierkant.quote:
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Buff is sterk maar niet heel droog. De ideale vrouw is buff, IMHO.
Hahah ja ik denk meer dat het gevaarlijk voor je is als je in die scene zit, meestal laten ze onschuldige mensen met rust.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Vrienden van me wonen in "de ghetto" van mijn woonplaats. Is volgens de verhalen een ziek erge wijk, maar het stelt geen fuck voor, srs. Enige wat je daar op straat ziet zijn wat Somalische vrouwen en Mocro's van 15 die in een groepje stiekem sigaretten roken.
Tijd voor pics van je zus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn zus is in 2 maanden 5 kg aangekomen.
Klopt inderdaad, in de Bijlmer kun je ook gewoon veilig over straat als je niet in die wereld zit, terwijl je daar volgens de media op elke straathoek wordt neergeschoten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ja ik denk meer dat het gevaarlijk voor je is als je in die scene zit, meestal laten ze onschuldige mensen met rust.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:34 schreef CarbonC het volgende:
M.b.t. prachtwijken: ze doen je echt niks als je er woont, wel als je "de tourist" uit gaat hangen.
Helmondquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind zelf de blanke kansenwijken eigenlijk erger dan de allochtoonse. De tokkiewijken waar men met een bierkrat op de bank in de voortuin zit, die volstaat met autowrakken enz.
Hier heb je ook zo'n mooie wijk. Lag vroeger buiten de stad als soort enclave waar al het tuig naartoe werd verbannen. Inmiddels is het omringd door nieuwbouw.quote:
Helaas is er weinig aan overdrevenquote:
Daarom krav magaquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee niet bij de ghetto's in de VS nee. Maar voor Nederlandse begrippen.
Haha nee, nam de laatste metro 's nachts. Maarja, kwam terug van de club, had 5 euro bij me, die mochten ze hebben.
En dat is waar precies?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ergens waar ik 's avonds altijd met mijn sleutels als boksbeugel loop.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of daarom niet knetterstoned als 17-jarige ecto de laatste metro door de hood pakken.
Milfquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
http://instagram.com/angiefyfvarona/
Gym mascotte tot 2015.
http://instagram.com/p/XNNzLwnZnp/quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
Gym mascotte tot 2015.
Wat een vieze vriend heeft ze.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
Gym mascotte tot 2015.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |