quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zie het wel, desnoods beland ik achter het aanrecht.Dat lijkt me al helemaal een gare baanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van roken ga je minder eten; ergo roken = lager bf%quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben begonnen met roken omdat Zyzz het ook deed.
Ja, alles wat toebehoort aan je eigen lichaam en geest is de zin van het leven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Weissman het volgende:
Stelling: Aesthetics is de zin van het leven.
Inderdaad, fucking lekker koken en zelf er niet van kunnen eten. Wat een marteling.quote:
Kun je wel veel eten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je het vlees lang moet laten garen wel jadan heb je niks te doen.
Werktijden zijn ook verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad, fucking lekker koken en zelf er niet van kunnen eten. Wat een marteling.
True. En ik kook liever voor my love ones.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werktijden inderdaad. Stressen, ziek warm in die keukens, hele dag staan.
Nee niks voor mij.
Ik ben nu 4 week gestopt met roken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van roken ga je minder eten; ergo roken = lager bf%
Ik eet liever dan dat ik kook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
True. En ik kook liever voor my love ones.
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef seto het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een hekel aan gourmetten
Je hebt nog serieus Chestbrah als de mascotte gezet ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
True. En ik kook liever voor my love ones.
Mijn zus is in 2 maanden 5 kg aangekomen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben nu 4 week gestopt met roken.
3,5 kilo aangekomen.
meer trek.
hoger bf.
Myth confirmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |