Wel full squat neem ik aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
Naja ieder zijn meug. Ik kan dan weer geen 100kg benchen. Wel squatten.
Hier kan je zien waar we zaten. Mijn accu was leeg dus niet alles is gelogd.
http://app.strava.com/activities/46702807
Hele rit:
http://app.strava.com/activities/46671017
Dat is wel sick, je doet dit dus ook professioneel neem ik aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
Hele rit:
Dat is vet!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
Hele rit:
Nou ik heb wel een knwu amateurlicentie waar ik soms ook in België mee koers. Verder ben ik prof fietskoerier, dus fietsen is wel broodwinnning zei het dat de competitie op amateurniveau is.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:50 schreef seto het volgende:
[..]
Dat is wel sick, je doet dit dus ook professioneel neem ik aan?
*oh nee nvm je deed het op zondag
Ik zak maar tot 90 graden kniehoek, dit heb ik ooit vanuit fietsoogpunt geleerd. Ik zie soms wel gasten zo'n oostbloksquat doen, helemaal doorzakken maar volgens mij is dat niet zo best, ik durf het iig niet aan. ook niet met minder gewicht aan de stang.quote:
Worden groeihormonen ook in de fietssport gebruikt ja?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een knwu amateurlicentie waar ik soms ook in België mee koers. Verder ben ik prof fietskoerier, dus fietsen is wel broodwinnning zei het dat de competitie op amateurniveau is.
Beter ben ik niet getalenteerd helaas. Of ik moet aan de epo en groeihormonen..
Ik zakte eerst ook maar tot 90 graden, toen ik begon met full squat was het wel even wennen, en vooral even uitzoeken hoeveel kg je kan squaten, want het gewicht word wel een stuk minder.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zak maar tot 90 graden kniehoek, dit heb ik ooit vanuit fietsoogpunt geleerd. Ik zie soms wel gasten zo'n oostbloksquat doen, helemaal doorzakken maar volgens mij is dat niet zo best, ik durf het iig niet aan. ook niet met minder gewicht aan de stang.
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
13.5 uur incl stops ongeveer. Van 's morgens 7 uur tot 20:30 's avonds.
De afstand trok ik wel btw, het weer was een killer.
Zo ruikt het ook als je een kat op de bbq gooit.quote:Steek maar eens een haar van jezelf in brand, dan weet je ook hoe 't ruikt als je spieren gaat verbranden.
Ja ik denk van wel, ook op amateurniveau al merk ik daar zelf niks van. Behalve dat ik wel eens gasten aan de start zie staan die erg ripped zijn en kkhard rijden waar ik dan vraagtekens bij heb. Is ook verboden want we vallen onder WADA regelgeving.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Worden groeihormonen ook in de fietssport gebruikt ja?
Ja ik train full body met nadruk op bovenlijf, dit om alles een beetje in verhouding te houden tot de rest. ik doe dit altijd wel in een dubbel split, dus of benen of bovenlijf en soms ook alleen een rugdag of een borstdag.quote:Ik zakte eerst ook maar tot 90 graden, toen ik begon met full squat was het wel even wennen, en vooral even uitzoeken hoeveel kg je kan squaten, want het gewicht word wel een stuk minder.
Sindsdien maak ik altijd full squats en moet zeggen dat het me veel beter bevalt dan tot 90 graden.
Hoeveel weeg je eigenlijk? En train je ook de rest van je lichaam? Of alleen je benen voor het fietsen?
100kg squaten is dan nog best netjes voor jouw lichaamsgewicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ik denk van wel, ook op amateurniveau al merk ik daar zelf niks van. Behalve dat ik wel eens gasten aan de start zie staan die erg ripped zijn en kkhard rijden waar ik dan vraagtekens bij heb. Is ook verboden want we vallen onder WADA regelgeving.
[..]
Ja ik train full body met nadruk op bovenlijf, dit om alles een beetje in verhouding te houden tot de rest. ik doe dit altijd wel in een dubbel split, dus of benen of bovenlijf en soms ook alleen een rugdag of een borstdag.
mbt die diepe squats ben ik bang mijn knieën te blesseren. Dit ivm droge arbeid in het gewricht omdat je imo de smering er uit perst.
Ik weeg nu 75kg bij 1.81 meter lengte.
Jij was anders ook superproud over je 10 km fietsen. Dat fietste ik naar school vroegah.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef Weissman het volgende:
Wielren ecto's die worden geadoreerd in een Bodybuilding reeksOnly op Fok!
Sowieso Panzer-fappers
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij was anders ook superproud over je 10 km fietsen. Dat fietste ik naar school vroegah.
Panzer fapt vooral op zichzelf.
het schijnt goed te zijn voor je gainz. Voor de gainz van je leven jaquote:Op woensdag 3 april 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Fietsen. Ik fiets gemiddeld 1 keer per maand en dat vind ik al teveel.
Fietsen = cardio = slecht voor je gains.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
het schijnt goed te zijn voor je gainz. Voor de gainz van je leven ja
euhm hoeveel meten jouw bisepsen danquote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef Weissman het volgende:
Sowieso Panzer-fappers
wat is biseps ? ik treen alleen buikspiertjes en beetje armenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
euhm hoeveel meten jouw bisepsen dan
Wanneer is het jouw tijd voor aesthetics maadje? Man man man.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef Weissman het volgende:
Sowieso Panzer-fappers
Nice tip bedankt want ik heb nog geen shaker.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
In minder dan een maand mn eerste pot weightgainer weggewerkt. Resultaat: Ik woog 64.5, nu 67.2 kilo, dus ongeveer 2,7 kilo aangekomen. De volgende pot is besteld want ik moet de 70 kilo halen.
Tip: je krijgt bij bodyenfitshop.nl nu bij minstens 30 euro besteding een gratis proefverpakking van een ander product en een kado (ik heb voor een shaker twv 10 euro gekozen).
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nice tip bedankt want ik heb nog geen shaker.
Gefeliciteerd met je meer dan 2 kilo vetquote:Op woensdag 3 april 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
In minder dan een maand mn eerste pot weightgainer weggewerkt. Resultaat: Ik woog 64.5, nu 67.2 kilo, dus ongeveer 2,7 kilo aangekomen. De volgende pot is besteld want ik moet de 70 kilo halen.
Tip: je krijgt bij bodyenfitshop.nl nu bij minstens 30 euro besteding een gratis proefverpakking van een ander product en een kado (ik heb voor een shaker twv 10 euro gekozen).
Hahah echt sukkels daar mattie, heb gewoon gezegd waar het op staat.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:07 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Welke Lichaamsbouw gaat jouw voorkeur naar uit ?
Al die dikke vrouwen haten op die afgetrainde smatje.Ook die vieze skinnyfat mannen haten.
bedankt, ik ben mager dus ben met alle kilo's blij.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:16 schreef Push. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je meer dan 2 kilo vet
Kijk wel uit hoor als je daar je mening geeft word je door zo'n chubbytje zo geband.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahah echt sukkels daar mattie, heb gewoon gezegd waar het op staat.
haha ze zijn allemaal gwn 6quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahah echt sukkels daar mattie, heb gewoon gezegd waar het op staat.
Dat valt me tegen,quote:Op woensdag 3 april 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Afvallen door lauw water met citroen?
Het blijft me gewoon verbazen hoe dom mensen zijn.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja hoor.. heb ik ook lifestyle ban. Kan er alleen lezen en niet posten..? kan ik ergens zien welke dikke obese endo mod dit heeft gedaan?
jij klinkt wel als een pro, misschien kun je mij helpen met een vraag: Na hoeveel minuten cardio wordt vet omgezet in spier?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
Wat weeg je dan inmiddelsquote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Valt me wel op, dat heel veel topics hier uit praatgroepen bestaan... echt lotgenoten die elkaar "een hart onder de riem steken"
en maar vooral elkaars problemen in stand houden door het er dag in dag uit maar over te hebben en er maar mee bezig te zijn.
72quote:
veroorzaakt door die gasten die hier lif links zettenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja hoor.. heb ik ook lifestyle ban. Kan er alleen lezen en niet posten..? kan ik ergens zien welke dikke obese endo mod dit heeft gedaan?
Ik wist helemaal niet dat je ook subforum bans kan krijgen? Is dat altijd al zo geweest?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als je niet beter normaal leert eten, ben je je vet binnen een maand weer kwijt. Tenzij je de rest van je leven op weightgainers ( = poedersuikers + poedereiwitten) wil leven.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
Al wel een tijd, half jaar terug minstens ook een ban gehad in LIF omdat ik meedeed met een nagellakartwedstrijd en alleen m'n mening gaf.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je ook subforum bans kan krijgen? Is dat altijd al zo geweest?
Zomer 2015 (srs)quote:Op woensdag 3 april 2013 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wanneer is het jouw tijd voor aesthetics maadje? Man man man.
Wat heb jij dan gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
je hoeft alleen maar negatief of kritiek te posten en je hebt hem plakken.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
Same here.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
26 maanden maar, zover is het ook weer nietquote:Op woensdag 3 april 2013 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit je tegen die tijd nog niet in een aanleunwoning?
Even quotenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Same here.
Wat een trieste nerdjes is het merendeel van die mods ook. Heb er serieus geen andere woorden voor, sorry.
de regels zeggen dat hun altijd gelijk hebben, denk dat je dan beter de regels kan aanvallen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Same here.
Wat een stel trieste nerdjes is het merendeel van die mods ook. Heb er serieus geen andere woorden voor, sorry.
Natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 17:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar negatief of kritiek te posten en je hebt hem plakken.
je mag daar alleen positief posten een soort van, wat vind je van mijn foto in kpd
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit je tegen die tijd nog niet in een aanleunwoning?
Waarom zou je zoveel vet aan willen komen? Dat gaat toch nergens meer over als ecto.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat valt me tegen,
ik ben in 3,5 week 3,5 kilo aangekomen door goed te eten.... (wel proteine shakes 1 per dag)
Slaat op? Ga fietsen manquote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef Push. het volgende:
[..]
Dus je hoort zelf ook bij die categorie
Waarom was dit topic dichtgegooid en waarom gelijk dat gedreig van mods altijd met: "we zijn het helemaal zat, we moeten altijd ingrijpen, we gaan kijken wat we met de reeks doen, als je nog 1x dit of dat, dan gaat de reeks definitief op slot" blablabla.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef LompeHork het volgende:
Even langer wachten, we gaan even kijken wat we met deze reeks gaan doen.
Dat je loopt te mauwen op mensen terwijl je zelf geen haar beter bent.quote:
Is dat zo? Zie je mij daar posts maken de afgelopen tijd?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Dat je loopt te mauwen op mensen terwijl je zelf geen haar beter bent.
Fietsen
Ga fietsen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
Tja, ik sta er wel een soort van achter. Je kan hier andere reeksen afkraken maar als men elders de boel op afspraak gaat verstieren moet er ingegrepen worden.
Beetje puberaal gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |