Vind het trouwens wel opmerkelijk dat ze wel in gaat op de argumenten van fruit, groente, vlees en granen. Over zuivel zegt ze helemaal niks.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:07 schreef Weissman het volgende:
Deze was al eerder gepost, heb hem net gekeken;
Mijn Paleo, wat doe je
Ben nog aan het kijken, maar over melk zegt ze dat bepaalde populaties daarop aangepast zijn door mutatie, vooral in Europa en Afrika. Ik vermoed dat ze doelt op de lactosetolerantie die vooral in westerse landen voorkomt.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel opmerkelijk dat ze wel in gaat op de argumenten van fruit, groente, vlees en granen. Over zuivel zegt ze helemaal niks.
Toch een argument om zuivel niet te consumeren ?
Dude, ze heeft mij alleen ervan overtuigd dat het paleodieet zoals wij hem toepassen misschien iets te enthousiast is over vlees. Verder komt het gewoon grotendeels overeen:quote:Op woensdag 3 april 2013 10:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel opmerkelijk dat ze wel in gaat op de argumenten van fruit, groente, vlees en granen. Over zuivel zegt ze helemaal niks.
Toch een argument om zuivel niet te consumeren ?
Zoiets als dit: klikquote:Op woensdag 3 april 2013 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
lol paleo dieet
ik stau mezelf vol met kk veel supplementne maar dat mag cker niet van dat gezeur
Waar is die in Roffa? Daarzo bij de Irenebrug?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:07 schreef Zyzz het volgende:
Gaat er iemand vanmiddag naar Ronnie bij 1 van de Body & Fit Shop's?
Als dat zo was was ik wel even gaan buurten.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar is die in Roffa? Daarzo bij de Irenebrug?
309km gedaan zondag, iemand die ook in onze groep zat heeft hartslagzones versus tijd gepost. Ben nu zelf al weer aardig hersteld, nog niet geheel.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
10kmMensen hier fietsen 200 mattie
quote:112-131:zone 0: 3 uur
132-151 zone 1: 5 uur
152-161 zone 2: 3 uur
162-170 zone 3: 2 uur
171-180 zone 4: 20 minuten
Naar de hs gegevens gekeken. Eerste klim zat ik in z4, toen het lekker ging na 80km gezorgd dat ik niet meer in z4 kwam (Omslagpunt =181) of hooguit een paar slagen op het randje.
Ik denk dat hij te breed is daarvoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:18 schreef seto het volgende:
doe het wel met de perfecte hoek zoals deze dude
[ afbeelding ]
309km gefietst?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
309km gedaan zondag, iemand die ook in onze groep zat heeft hartslagzones versus tijd gepost. Ben nu zelf al weer aardig hersteld, nog niet geheel.
[..]
Hoelang heb je over die 309km gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:34 schreef kaasplankje het volgende:
Als je spieren verbrand ga je naar ammoniak stinken, dat gebeurt pas als je glycoseen voorraden zijn uitgeput en je vetreserve. Als je ieder half uur iets eet onderweg gebeurt dat dus niet.
13.5 uur incl stops ongeveer. Van 's morgens 7 uur tot 20:30 's avonds.quote:
Ik doe het niet naquote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
13.5 uur incl stops ongeveer. Van 's morgens 7 uur tot 20:30 's avonds.
De afstand trok ik wel btw, het weer was een killer.
Steek maar eens een haar van jezelf in brand, dan weet je ook hoe 't ruikt als je spieren gaat verbranden.
Wel full squat neem ik aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
Naja ieder zijn meug. Ik kan dan weer geen 100kg benchen. Wel squatten.
Hier kan je zien waar we zaten. Mijn accu was leeg dus niet alles is gelogd.
http://app.strava.com/activities/46702807
Hele rit:
http://app.strava.com/activities/46671017
Dat is wel sick, je doet dit dus ook professioneel neem ik aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
Hele rit:
Dat is vet!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
Hele rit:
Nou ik heb wel een knwu amateurlicentie waar ik soms ook in België mee koers. Verder ben ik prof fietskoerier, dus fietsen is wel broodwinnning zei het dat de competitie op amateurniveau is.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:50 schreef seto het volgende:
[..]
Dat is wel sick, je doet dit dus ook professioneel neem ik aan?
*oh nee nvm je deed het op zondag
Ik zak maar tot 90 graden kniehoek, dit heb ik ooit vanuit fietsoogpunt geleerd. Ik zie soms wel gasten zo'n oostbloksquat doen, helemaal doorzakken maar volgens mij is dat niet zo best, ik durf het iig niet aan. ook niet met minder gewicht aan de stang.quote:
Worden groeihormonen ook in de fietssport gebruikt ja?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een knwu amateurlicentie waar ik soms ook in België mee koers. Verder ben ik prof fietskoerier, dus fietsen is wel broodwinnning zei het dat de competitie op amateurniveau is.
Beter ben ik niet getalenteerd helaas. Of ik moet aan de epo en groeihormonen..
Ik zakte eerst ook maar tot 90 graden, toen ik begon met full squat was het wel even wennen, en vooral even uitzoeken hoeveel kg je kan squaten, want het gewicht word wel een stuk minder.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zak maar tot 90 graden kniehoek, dit heb ik ooit vanuit fietsoogpunt geleerd. Ik zie soms wel gasten zo'n oostbloksquat doen, helemaal doorzakken maar volgens mij is dat niet zo best, ik durf het iig niet aan. ook niet met minder gewicht aan de stang.
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
13.5 uur incl stops ongeveer. Van 's morgens 7 uur tot 20:30 's avonds.
De afstand trok ik wel btw, het weer was een killer.
Zo ruikt het ook als je een kat op de bbq gooit.quote:Steek maar eens een haar van jezelf in brand, dan weet je ook hoe 't ruikt als je spieren gaat verbranden.
Ja ik denk van wel, ook op amateurniveau al merk ik daar zelf niks van. Behalve dat ik wel eens gasten aan de start zie staan die erg ripped zijn en kkhard rijden waar ik dan vraagtekens bij heb. Is ook verboden want we vallen onder WADA regelgeving.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Worden groeihormonen ook in de fietssport gebruikt ja?
Ja ik train full body met nadruk op bovenlijf, dit om alles een beetje in verhouding te houden tot de rest. ik doe dit altijd wel in een dubbel split, dus of benen of bovenlijf en soms ook alleen een rugdag of een borstdag.quote:Ik zakte eerst ook maar tot 90 graden, toen ik begon met full squat was het wel even wennen, en vooral even uitzoeken hoeveel kg je kan squaten, want het gewicht word wel een stuk minder.
Sindsdien maak ik altijd full squats en moet zeggen dat het me veel beter bevalt dan tot 90 graden.
Hoeveel weeg je eigenlijk? En train je ook de rest van je lichaam? Of alleen je benen voor het fietsen?
100kg squaten is dan nog best netjes voor jouw lichaamsgewicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ik denk van wel, ook op amateurniveau al merk ik daar zelf niks van. Behalve dat ik wel eens gasten aan de start zie staan die erg ripped zijn en kkhard rijden waar ik dan vraagtekens bij heb. Is ook verboden want we vallen onder WADA regelgeving.
[..]
Ja ik train full body met nadruk op bovenlijf, dit om alles een beetje in verhouding te houden tot de rest. ik doe dit altijd wel in een dubbel split, dus of benen of bovenlijf en soms ook alleen een rugdag of een borstdag.
mbt die diepe squats ben ik bang mijn knieën te blesseren. Dit ivm droge arbeid in het gewricht omdat je imo de smering er uit perst.
Ik weeg nu 75kg bij 1.81 meter lengte.
Jij was anders ook superproud over je 10 km fietsen. Dat fietste ik naar school vroegah.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef Weissman het volgende:
Wielren ecto's die worden geadoreerd in een Bodybuilding reeksOnly op Fok!
Sowieso Panzer-fappers
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij was anders ook superproud over je 10 km fietsen. Dat fietste ik naar school vroegah.
Panzer fapt vooral op zichzelf.
het schijnt goed te zijn voor je gainz. Voor de gainz van je leven jaquote:Op woensdag 3 april 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Fietsen. Ik fiets gemiddeld 1 keer per maand en dat vind ik al teveel.
Fietsen = cardio = slecht voor je gains.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
het schijnt goed te zijn voor je gainz. Voor de gainz van je leven ja
euhm hoeveel meten jouw bisepsen danquote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef Weissman het volgende:
Sowieso Panzer-fappers
wat is biseps ? ik treen alleen buikspiertjes en beetje armenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
euhm hoeveel meten jouw bisepsen dan
Wanneer is het jouw tijd voor aesthetics maadje? Man man man.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef Weissman het volgende:
Sowieso Panzer-fappers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |