moddervukkrr wat een site, ga alles maken morgenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:07 schreef robuust89 het volgende:
http://www.fitnesskeuken.nl/?p=284
Deze ga ik sowieso maken van het weekend
Dit en dan ga je een oefening doen en dan kom je terug zit iemand anders erop. Moest vorige keer nodig naar het toilet en toen heb ik iemand gevraagd de barbell bezet te houden ( ik was er mee bezig). Want voor je het weet is ie weggekaapt. You can call me greedy.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef Sapstengel het volgende:
Meestal pak ik een andere oefening tussendoor, maarja als ik alles al heb gehad en alleen voor de laatste een bankje nodig heb..
Ja precies, kun je nog een keer wachten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit en dan ga je een oefening doen en dan kom je terug zit iemand anders erop. Moest vorige keer nodig naar het toilet en toen heb ik iemand gevraagd de barbell bezet te houden ( ik was er mee bezig). Want voor je het weet is ie weggekaapt. You can call me greedy.
ik post ook al lekker gek mee in het dieettopic (lkkr slank) maar ik hoop hier wat meer te leren!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik had met grof geweld de grootste dude van een bankje af geslagen. Jij bent geen alpha en mag daarom ook niet verder posten in dit topic. Ik verwijs je naar Lif.
Depends, als iemand met zn laatste setje bezig is (gewoon lief vragen, werkt prima) dan wel. Als ik de rest al gedaan heb, dan ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef Curlbrah het volgende:
zijn jullie ook van die gastjes die echt gaan staan wachten..?
als ik eens een bankje nodig heb maar er geen vrij zijn ga ik lekker even wat anders doen ondertussen.
Big black cocks?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, kun je nog een keer wachten.
Tweede dag dat m'n gym als Basic Fit door het leven gaat btw. Kwam direct een groep BBC's de gym in waaronder een paar oude sos dealers.
Ja uh ja.quote:
quote:
Die gast die op mijn barbell lette was een neger. Negers zijn sweet in de gym.quote:
Ben geen young eddie bravo :squote:
wel chill dat zina's deze pokkoetjes ook kunnen waarderenquote:
ssssstttt... ik heb geen hond matti, wel lekker goed voor me gebit, lekkurr veel ijzer vretuh..quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:21 schreef seto het volgende:
kijk die gains op dat plaatje dan, dat is zoeizo niet natty matti
10kmquote:Op woensdag 3 april 2013 08:08 schreef Weissman het volgende:
Gisteren en de dag ervoor 10 km gefietst, voor het eerst in tijden voel ik weer iets in mijn benen.
/dagboek
/kusje kroel
quote:Op woensdag 3 april 2013 08:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
10kmMensen hier fietsen 200 mattie
Geloof me, ik wil niks liever dan weer kunnen squattenquote:Op woensdag 3 april 2013 08:21 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom fiets je als je ecto bent dan? Ga squatten en pindakaas eten ofzo.
ohw sry nou dn ga je toch legpresse tis legdayquote:Op woensdag 3 april 2013 08:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geloof me, ik wil niks liever dan weer kunnen squatten
quote:Op woensdag 3 april 2013 08:31 schreef Curlbrah het volgende:
O; havermout
T: pak melk
L: paasstol
T: zak noten
D: zalm oid
pre-bed: kwark
DJ Rush draait tegenwoordig maar matigquote:
fixed.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:31 schreef Curlbrah het volgende:
O; havermout
T: pak melk
L: paasstnol
T: zak noten
D: zalm oid
pre-bed: kwark
Als er iemand uit omgeving van Rotterdam gaat wil ik er wel een mini fok meet van makenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:07 schreef Zyzz het volgende:
Gaat er iemand vanmiddag naar Ronnie bij 1 van de Body & Fit Shop's?
Ja ik wil CarbonC wel in het echt zien.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:07 schreef Zyzz het volgende:
Gaat er iemand vanmiddag naar Ronnie bij 1 van de Body & Fit Shop's?
En met z'n alle Ronnie beroven van z'n roids?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als er iemand uit omgeving van Rotterdam gaat wil ik er wel een mini fok meet van maken
Denk niet dat hij zo'n vraag leuk zal vindenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vraag wel "Hi, i just wanted to ask if you are natural". Kijken of hij aware is van die meme
Vind het trouwens wel opmerkelijk dat ze wel in gaat op de argumenten van fruit, groente, vlees en granen. Over zuivel zegt ze helemaal niks.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:07 schreef Weissman het volgende:
Deze was al eerder gepost, heb hem net gekeken;
Mijn Paleo, wat doe je
Ben nog aan het kijken, maar over melk zegt ze dat bepaalde populaties daarop aangepast zijn door mutatie, vooral in Europa en Afrika. Ik vermoed dat ze doelt op de lactosetolerantie die vooral in westerse landen voorkomt.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel opmerkelijk dat ze wel in gaat op de argumenten van fruit, groente, vlees en granen. Over zuivel zegt ze helemaal niks.
Toch een argument om zuivel niet te consumeren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |