Wat heb jij dan gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja hoor.. heb ik ook lifestyle ban. Kan er alleen lezen en niet posten..? kan ik ergens zien welke dikke obese endo mod dit heeft gedaan?
je hoeft alleen maar negatief of kritiek te posten en je hebt hem plakken.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
In minder dan een maand mn eerste pot weightgainer weggewerkt. Resultaat: Ik woog 64.5, nu 67.2 kilo, dus ongeveer 2,7 kilo aangekomen. De volgende pot is besteld want ik moet de 70 kilo halen.
Tip: je krijgt bij bodyenfitshop.nl nu bij minstens 30 euro besteding een gratis proefverpakking van een ander product en een kado (ik heb voor een shaker twv 10 euro gekozen).
Same here.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja hoor.. heb ik ook lifestyle ban. Kan er alleen lezen en niet posten..? kan ik ergens zien welke dikke obese endo mod dit heeft gedaan?
26 maanden maar, zover is het ook weer nietquote:Op woensdag 3 april 2013 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit je tegen die tijd nog niet in een aanleunwoning?
Even quotenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Same here.
Wat een trieste nerdjes is het merendeel van die mods ook. Heb er serieus geen andere woorden voor, sorry.
de regels zeggen dat hun altijd gelijk hebben, denk dat je dan beter de regels kan aanvallen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Same here.
Wat een stel trieste nerdjes is het merendeel van die mods ook. Heb er serieus geen andere woorden voor, sorry.
Natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 17:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar negatief of kritiek te posten en je hebt hem plakken.
je mag daar alleen positief posten een soort van, wat vind je van mijn foto in kpd
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit je tegen die tijd nog niet in een aanleunwoning?
Waarom zou je zoveel vet aan willen komen? Dat gaat toch nergens meer over als ecto.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat valt me tegen,
ik ben in 3,5 week 3,5 kilo aangekomen door goed te eten.... (wel proteine shakes 1 per dag)
Slaat op? Ga fietsen manquote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef Push. het volgende:
[..]
Dus je hoort zelf ook bij die categorie
Waarom was dit topic dichtgegooid en waarom gelijk dat gedreig van mods altijd met: "we zijn het helemaal zat, we moeten altijd ingrijpen, we gaan kijken wat we met de reeks doen, als je nog 1x dit of dat, dan gaat de reeks definitief op slot" blablabla.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef LompeHork het volgende:
Even langer wachten, we gaan even kijken wat we met deze reeks gaan doen.
Dat je loopt te mauwen op mensen terwijl je zelf geen haar beter bent.quote:
Is dat zo? Zie je mij daar posts maken de afgelopen tijd?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Dat je loopt te mauwen op mensen terwijl je zelf geen haar beter bent.
Fietsen
Ga fietsen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
Tja, ik sta er wel een soort van achter. Je kan hier andere reeksen afkraken maar als men elders de boel op afspraak gaat verstieren moet er ingegrepen worden.
Beetje puberaal gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |