Gewoon niet als een vet varken vreten als je wilt afvallen.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef dribbel79 het volgende:
het is waar...net als het verhaal over de zigeunertranen die je beschermen tegen aids enzo...
Koud water is idd een dik makerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wel lauw water natuurlijk. Met koud of heet water lukt het niet en wordt het als vet opgeslagen. Helemaal na 20:00 uur.
Wat eventueel nog wel kan helpen, heb ik ergens gehoord is, dat wanneer je te koud water hebt ingenomen, je snel, tandpasta in je ogen moet smeren, tampons in je neus en oren moet steken, je mond dicht lijmen met secondelijm en dan probeert te hinkelen. Het schijnt dan, dat het lichaam zo in de war is dat je zo alles weer uitplast zonder dat het in vet wordt omgezet.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Koud water is idd een dik maker![]()
Dat was mijn grootste fout...
Thx voor de tip, ik zal het eens proberen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat eventueel nog wel kan helpen, heb ik ergens gehoord is, dat wanneer je te koud water hebt ingenomen, je snel, tandpasta in je ogen moet smeren, tampons in je neus en oren moet steken, je mond dicht lijmen met secondelijm en dan probeert te hinkelen. Het schijnt dan, dat het lichaam zo in de war is dat je zo alles weer uitplast zonder dat het in vet wordt omgezet.
iew gadver, zo'n gespierde vrouw wil niemand tog :Squote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef G.R.S. het volgende:
Ga godverdomme sporten man.
[ afbeelding ]
Links is water met citroen. Rechts is sport met de juiste voeding. It's your choice.
Deze vrouw is alleen voor de eckte eckte.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:04 schreef Seam het volgende:
[..]
iew gadver, zo'n gespierde vrouw wil niemand tog :S
Zeker voor mensen die aan de anabolen zitten.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Deze vrouw is alleen voor de eckte eckte.
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:34 schreef Sophie1603 het volgende:
Wat een mongolen site is dit ook, heb elke keer weer reacties die nergens op slaan. Zeg gewoon iets redelijks ipv meteen mijn moeder uit te schelden en te komen met complete onzin reacties.
Voor de mensen die een bril nodig hebben: Ik vroeg niet hoe je moest afvallen, ik vroeg gewoon of dit verhaal bij iemand anders bekend is. Nou schijnbaar niet dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |