Wat een onzin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:43 schreef Anne het volgende:
Het was een druppel die de emmer deed overlopen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel mooi dat jij hier kritiek durft te uiten, terwijl jij een van die steeds maar weer trollende users bent uit het irritatietopic.
Wat is er zo mis mijn taalgebruik dan? daar staat niks in wat ik niet ook bij jou in je notes terug vindquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gevolgd, daardoor weet ik ook zeker dat er nog geen antwoord is op mijn vraag over het taalgebruik van SD.
Sterker nog, op mijn post daarvoor waarin ik 4 punten noem ga je helemaal niet in.
En dat vind ik jammer, ik ben namelijk helemaal niet uit op gezeur of gezeik of zo maar breng onderbouwd wat punten naar voren waar ook anderen denk ik wel antwoord op willen hebben.
ff teruglezen vind ik een dooddoener.
Ik ga je geen antwoord geven op die vraag en waarschijnlijk staat je dat niet aan, maar het is wel oprecht en eerlijk vanuit mij, want:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Maar wat vind jij als medemod (niet als partner) van het taalgebruik van SD in dat topic?
Niet dat ik hem of iemand anders zwart wil maken maar toen het topic nog open was en ik het las gingen mijn wenkbrauwen al omhoog. Zulk soort taal lokt gewoon reacties uit en van een mod mag je wel iets nettere taal verwachten vind ik. Ongeacht de omstandigheden, of het nou een reactie op een persoonlijke "aanval" is of niet.
En ga ajb goed met die vrijheid die jullie hebben om, ook de users hebben recht op een bepaalde vrijheid.
De discussie was dus ook niet de reden, maar het gedrag van kingtoppie. handige bijkomstigheid is om misschien weer eens de discussie om de inhoud en het gedrag van de diverse vaste users in het topic weer eens tegen het licht te houden, want zoals Anne al ergens eerder post; er is dagelijks moderatie nodig daar, en dat gaat eigenlijk helemaal nergens over..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 05:24 schreef Ridocar het volgende:
Wat was dan de bedoeling van het slotje? Wachten tot een FA zin/tijd heeft om een user te bannen? Of is het een soort straf? Als in, een rotte appel verziekt het voor de rest, nu even met z'n allen op de blaren gaan zitten.
Mi neigt dit naar het laatste (waar ik het niet mee eens ben, we zitten niet in het leger). Of er moet een andere hele goede reden zijn, dan hoor ik dat graag.
De discussie die vooraf ging (en oorzaak was) kan me gestolen worden (is ook niet mij pakkie an), maar kan er niet wat gerichter worden gehandhaafd?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:05 schreef Ridocar het volgende:
Ik ga niet eens wachten op een "tot nader order", doei.
PTA is wmb een afgesloten hoofdstuk. Jullie mogen het houden. Niet dat ik zo'n grote bijdrage heb geleverd, maar deze totale radiostilte slaat nergens op.
Alle notes zijn dan ook onterecht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is er zo mis mijn taalgebruik dan? daar staat niks in wat ik niet ook bij jou in je notes terug vind![]()
Dat snap ik wel, echt wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, and I will tell you again now; ook modjes zijn mensen, en die hebben wel eens een kutdag, en dan ben je wel eens wat grover gebekt als normaal en/of een wat korter lontje want het is volgens mij niet zo dat ik altijd en overal zo post of wel?
Misschien is dit niet tegen mij specifiek maar ik kan me niet herinneren dat ik om een snel antwoord vroeg.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:41 schreef Anne het volgende:
Sorry dat ik niet direct terug reageer en lag te slapenMeteen ook de reden waarom ik niet op onderstaande post heb gereageerd, aangezien ik in bed lag en dan is uitgebreid reageren op mijn telefoon niet handig.
Oprecht en eerlijk, ook al staat het me niet aan, kan ik waardering voor hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:41 schreef Anne het volgende:
Ik ga je geen antwoord geven op die vraag en waarschijnlijk staat je dat niet aan, maar het is wel oprecht en eerlijk vanuit mij, want:
1. Ik zou niet weten waarom mijn mening daarover hier van toegevoegde waarde is, aangezien het geen reet met het slotje te maken heeft.
2. Als ik het niet eens zou zijn met het taalgebruik en/of een actie van SD of blup, zou ik dat nooit hier voor de schermen uiten en dat is wat je nu indirect vraagt. Dat doe ik achter de schermen, zoals het hoort. De toevoeging "niet als partner" had je dus ook niet hoeven maken. Ik behandel SD net zoals ik blup behandel.
3. In het verleden heb je wel eens over mijn rug geprobeerd je gelijk te halen bij SD (over onder andere het autorijtopic), of je probeerde te stoken: Ik kan er eigenlijk niet eens mijn vinger op leggen wat je insteek of intentie was. Maar ik heb het idee en gevoel dat je hier weer exact hetzelfde probeert te doen, alleen dan "the other way around". Ga ik dus gewoon niet op in.
Neen, die reeks hoort hier, en derhalve dient er ook gewoon normaal in gereageerd te worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:17 schreef JDude het volgende:
Kick die reeks gewoon naar KLB, opgeruimd staat netjes.
Uiteraard, bij mij ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alle notes zijn dan ook onterecht.
[..]
Dat snap ik wel, echt wel.
Maar als je dan daarna een betere dag hebt kun je dingen die je misschien beter had kunnen doen alsnog beter doen toch?
En nee, normaal post je idd niet zo. Daarom was ik ook best verbaasd te lezen wat er staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Sounddragon op 07-02-2014 11:50:56 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
I feel your pain.quote:
Niet van mij iigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
I feel your pain.
Edit: Heb er zelfs weer een paar bij zie ik net.
En ik ben een Fries. En al sinds 1995 heet de provincie die voorheen 'Friesland' heette Fryslân. Dat is een vaststaand feit. En ik wil daarom dat Fryslân ook consequent Fryslân genoemd wordt. mag ik, omdat ik een Fries ben, daar overal en altijd over doorzanikken ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben en blijf een Rotterdammert, opgegroeid aan de zelfkant en redelijk grof gebekt, irl ook. Doorgaans houd ik daar een beetje rekening mee, maar soms heb ik op enter geramd voor ik na heb gedacht, en dan staat er ineens iets wat men niet verwacht.. so be it.
Niet iedereen is altijd verstandig, en ook modjes hebben wel eens een kutdag, sue me.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
En ik ben een Fries. En al sinds 1995 heet de provincie die voorheen 'Friesland' heette Fryslân. Dat is een vaststaand feit. En ik wil daarom dat Fryslân ook consequent Fryslân genoemd wordt. mag ik, omdat ik een Fries ben, daar overal en altijd over doorzanikken ?
Niet om die hele 'Friesland'/Fryslân-discussie weer aan te zwengelen, maar om even aan te geven dat jouw redevoering totaal onzinnig is.
Dat je privé grofgebekt bent: so be it. Maar als je op FOK! moderator bent is het misschien wel erg verstandig om tóch even na te denken voor je op enter ramt. Want je hebt als moderator toch een voorbeeldfunctie. Ook als je uit Rotterdam komt.
Nee, de manier waarop dit is afgewikkeld is totaal doordacht en rationeel afgehandeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij noemt 50+ posts betreffende dit specifieke geval in een topic waar we al bijna een jaar mee doen 'totale radiostilte'? anders ga je effe lekker de dramaqueen uithangen
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:34 schreef Vonkenboer het volgende:
Is er een algemeen hulpverleningsvoertuigen topic hier in pta ?
In een ver grijs verleden meende ik ooit zoiets hier gezien te hebben; al ging het voornamelijk om ambulances.. oid.quote:
Als er bij centrale topics niks staat, dan is de kans zeer klein dat het nog actief isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
In een ver grijs verleden meende ik ooit zoiets hier gezien te hebben; al ging het voornamelijk om ambulances.. oid.
Jij weet ook veel minder als je denkt.quote:
Da's de welbekende Farao-reeks inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
In een ver grijs verleden meende ik ooit zoiets hier gezien te hebben; al ging het voornamelijk om ambulances.. oid.
We hebben in PTA geeneens centrale topicsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als er bij centrale topics niks staat, dan is de kans zeer klein dat het nog actief is. Ik ken het niet in ieder geval
Kun je zien hoe weinig ik scroll in PTAquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:15 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben in PTA geeneens centrale topics.
Kun je hier uitleg bij geven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
- die discussie was op de vorige pagina al klaar, zie mijn waarschuwing aldaar -
Sorry voor de late reactie.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oké, ik heb al redelijk wat ''is dit een goede beginauto'' topics gemaakt , en is het niet een idee om hier een soort centraal topic/reeks van te maken? Zodat er niet voor elke beginnende bestuurder een 'is dit wel een goede auto topic'' gemaakt hoeft te worden. Dan kan er bijvoorbeeld ook een lijstje in de OP met goede beginner auto's in bepaalde categorieën ofzo
quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef Anne het volgende:
Volgens mij hebben we eenzelfde soort discussie achter de schermen ook al gehad; over het centraliseren van de gezocht topics. Zelf ben ik sowieso al geen voorstander van centrale topics en in dit geval al helemaal niet omdat ik bang ben dat alles door elkaar gaat lopen of dat users amper een reactie zullen krijgen.
Destijds hebben we ervoor gekozen om een ongeschreven regel in te voeren; De openingspost moet gewoonweg een beetje uitgebreid zijn. Dus niet een "ik zoek een goedkope auto voor maximaal x euro". Als dat wel gebeurt waarschuwen we de TS en wordt er geen gehoor aan gegeven, gaat het topic alsnog op slot (het kan zijn dat we wel eens een topic over het hoofd zien; plaats dan vooral een TR).
Ik weet dat er soms best een overkill aan dit soort topics zijn, maar ik ben het niet anders gewend en kijk er af en toe ook gewoonweg overheen.
Ik zal eens vragen wat mijn medemods er van vinden.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eensch, hebben we idd al diverse discussies en brainstormsessies over gehad backstage, en dit werkt in principe gewoon het beste. Als er een beetje een uitgebreide OP met wat eisen e.d. aan vooraf gaat, kan elk geval gewoon individueel afgehandeld/geholpen worden.
Centrale topics hebben als eigenschap dat ze rapido verzanden in SC en oeverloze discussies, en als er 3 users tegelijk advies vragen wordt het een zooitje en is er totaal geen overzicht meer.
Ik/wij moeten ook af en toe weer eens diep zuchten als er weer zo'n topic opduikt, maar het hoort er gewoon bij, ook al is het nummertje 2.008.654
quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef blup het volgende:
De 'hoi ik zoek een auto voor 1500 euro' topics komen ons ook soms de keel uit, maar als iemand een beetje zijn best doet voor zijn of haar topic en zelf ook dingen aandraagt zie ik geen probleem.
Goed voorbeeld: PTA / Beginnersbak á ¤1000 of , PTA / Alfa 159
Slecht topic: PTA / Eerste auto kopen, budget 5000
En wat SD zegt, centraal wordt een rommeltje.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kun je hier uitleg bij geven?
Ik vind het raar dat je niet zo mogen discussieren in een topic over irritaties op de weg waarom een bepaalde snelheid aanhouden tot irritaties zou leiden.
Open anders gewoon een nieuw topic over mensen die 100 of 140 km/h op de snelweg willen rijden.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:11 schreef Anne het volgende:
Ik ga daarnaast sowieso de discussie om zeep helpen: Recente en waargebeurde irritaties, graag.
In plaats van die uitgekauwde, over één kam geschoren, onzin-discussie(s) hier.
Goed voorbeeld doet volgen:
[..]
Ik denk dat je het dan wel erg snel uitgekauwd vond, ik zou liever zien dat je het dan wat langer los laat lopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Open anders gewoon een nieuw topic over mensen die 100 of 140 km/h op de snelweg willen rijden.
Dat wordt wel vaker gedaan als een discussie in het irritatietopic te ver uitgekauwd wordt.
Kan, ik vond inderdaad post 48 tot en met ongeveer 100 wel voldoende. Da's een hele pagina op het hele topic.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan wel erg snel uitgekauwd vind, for some reason, ik heb dus de indruk dat je for some reason subjectief oordeelt, dat kan want je bent een mens.
Het is niet alsof er niet over gepraat is nee, echter was er een discussie waar ik dus ook dacht iets in te zeggen te hebben dus vind het wel jammer dat die kans ontnomen wordt voor iets wat in principe makkelijk had losgelopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan, ik vond inderdaad post 48 tot en met ongeveer 100 wel voldoende. Da's een hele pagina op het hele topic.
Zoiets verdient dan best een eigen topic.
Edit: En uiteindelijk werden er weer (andere) irritaties gepost, alleen kwam jij nog even spuit elf doenEn voordat de discussie wederom zou beginnen (aanname), heb ik daarom jouw post gewijzigd.
Wat uitleg waarom het een probleem is dat dat in dat topic gebeurt mis ik nog.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:08 schreef Anne het volgende:
Ik heb daar ook geen problemen mee, in een apart topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |