ik heb het ook wat ruimer gesteld, een toeters en bellenauto, dus pliesie of brandweer is ook goedquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:55 schreef T1andonly het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De alto als ambulance lijkt me vrij pittige opdracht...
't kan natuurlijk ook een piket-auto zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:55 schreef T1andonly het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De alto als ambulance lijkt me vrij pittige opdracht...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:20 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[afbeelding]
Zo! En ik kies de volgende uit voor Farao:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
5euro, hier op de markt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:33 schreef PNG het volgende:
Naar nu bekend is geworden voldoet het wagenpark niet meer bij de lokale politiediensten.
In de praktijk blijkt met name bij achtervolgingen dat de auto's over te weinig vermogen beschikken.
Het onopvallende wagenpark, met name Golf IIIs en IVs, zullen zo snel mogelijk vervangen worden.
"Eindelijk een wagen welke ook de locale agent een kans geeft" aldus officier Willaerts.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan zou ik maar snel zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
5euro, hier op de markt...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Probeer de 33 eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:12 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Waar is Farao als 'ie gezocht wordt? ... Daf 66 is ellendig btw.
Wat is dat vooriets ? Een toyota ofzo ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:51 schreef -chefke- het volgende:
ow ik heb der ook nog wel eentjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.suc6 dat gaat hem niet lukkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop