ik wou net zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:21 schreef Virus.NL het volgende:
Waar blijft Farao.....?
Laat hem effe niet komen, wordt het een topic van 500 mbquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:21 schreef Virus.NL het volgende:
Waar blijft Farao.....?
Word het ook zonder Farao wel hoorquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Laat hem effe niet komen, wordt het een topic van 500 mb![]()
Neeh hoorquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Word het ook zonder Farao wel hoor
Wat kosten die ?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gezocht naar een topic waar ik mn ambulance foto's kwijt kon.. maar niet gevonden. Dus ik start er zelf maar eentje
[afbeelding]
[afbeelding]
Altijd leuk, de afdeling tweedehands van Visser Leeuwarden
Dan had je beter moeten zoeken, 'k heb toch redelijk wat foto's gepost hier in de loop der tijd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gezocht naar een topic waar ik mn ambulance foto's kwijt kon.. maar niet gevonden. Dus ik start er zelf maar eentje
Altijd leuk, de afdeling tweedehands van Visser Leeuwarden
Hierquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:21 schreef Virus.NL het volgende:
Waar blijft Farao.....?
Zwaailicht en sirene moeten gedemonteerd worden en alle belettering, de de strepen en de text moeten verwijderd worden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:39 schreef DABAMaster het volgende:
mag wel... alleen zonder zwaailicht
Gordel niet om? Of iets geraakt dat naar binnen kwam?quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:01 schreef Farao het volgende:
Onze oude 12 van Geleen, vlak nadat 't goed mis ging
Materiaal/object dat door de ruit vloog.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:03 schreef Virus.NL het volgende:
Gordel niet om? Of iets geraakt dat naar binnen kwam?
shit man.. dat had heel anders kunnen aflopen..quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:10 schreef Farao het volgende:
[..]
Gelukkig kwamen er bji het incident geen onschuldige slachtoffers om en bleken de verwondingen achteraf redeljik mee te vallen
op waddeneilanden hebben ze tog hogere ambulance's inverband met het over het strand crossen? en zoja hebben ze dat dan ook in andere kustregio's?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto's op Vlieland gemaakt:
Heel vervelend, is de schuldige van het ongeluk dodelijk gewond geraakt, of later nog vervolgd? Of is alles goed gekomen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:10 schreef Farao het volgende:
-farao vertelde hier iets-
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
op waddeneilanden hebben ze tog hogere ambulance's inverband met het over het strand crossen? en zoja hebben ze dat dan ook in andere kustregio's?
Er zijn geen dodeljike slachtoffers gevallen, en wat de verdere vervolging van de vrouw die niet oplette betreft weet ik niet, vaak krijgen wij niet te horen hoe het afloopt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:02 schreef DABAMaster het volgende:
Heel vervelend, is de schuldige van het ongeluk dodelijk gewond geraakt, of later nog vervolgd? Of is alles goed gekomen?
Ja die wagen is inderdaad hoger, vergelijk onderstaande foto's maar eens dan zie je dat de 2e wagen steeds hoger op de wielen staat:quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:19 schreef B_BOY het volgende:
maar is die hoger? en is dat in andere kustregio's ook? ik lees wel dat hij 4x4 is. maar andere info ontbreekt nog
[roep mode aan] FARAO!!![roep mode uit]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |