Tijdens die klusjes ontwijk je natuurlijk wel beter het gebitch van vrouw en kinderenquote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef AchJa het volgende:
-Werbank in schuur: Check
-Schutting gefixed: Check
-Lekkende wasbak gefixed: Check
-Drainage kruipruimte: Check
-Tafel opnieuw gelakt: Check
Kortom, rustige paasdagen...
Edit: Oh ja, als iemand nog een knappe bankschroef in de aanbieding heeft.
Kinderen helpen mee, spullen aangeven oa bier, planken vasthouden enzo.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tijdens die klusjes ontwijk je natuurlijk wel beter het gebitch van vrouw en kinderen![]()
Netjes! Ik heb ook al zo'n geweldige Pasen.quote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef AchJa het volgende:
MB al een grote beurt gegeven?quote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef AchJa het volgende:
Wat studeer je?quote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb ook al zo'n geweldige Pasen.
Ik ben al dagen aan het leren voor m'n tentamens. Defensie en het koude weer zijn de enige twee dingen waar ik motivatie uit haal op dit moment
Alquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Nu op ned2 mooie docu over de meidagen. De pruisers
quote:Op maandag 1 april 2013 21:43 schreef Nibb-it het volgende:
Vanavond om 2315 op Ned.2: "Die 5 dagen in mei", eerste van een vijfdelige docu-serie over de meidagen.
1 april: 'daar komen de buren' over de gevechten in Limburg
8 april: 'helden zonder glorie' over de strijd rond de Grebbeberg
15 april: 'de waarheid van Wons' over o.a. Kornwerderzand
22 april: 'de verloren overwinning' over de luchtaanvallen en de strijd om de Residentie
6 mei: 'herinneringen aan vuur' over het bombardement op Rotterdam
Ben naar een open dag ervoor geweest, niks voor mij inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 23:35 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Haha, ja waarom?
Jou lijkt het niks zo te horen? :p
Oké.quote:Op maandag 1 april 2013 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben naar een open dag ervoor geweest, niks voor mij inderdaadHoewel ik economie dan wel weer een leuk vak vind.
Jupquote:Op maandag 1 april 2013 23:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar een open dag van CE?
Of kan dat ook op MBO?
Heb wel het idee dat ze het bronmateriaal van youtube en google hebben gehaald. Die lage resolutie telkens is om te huilen. Verder erg interessant.quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Nu op ned2 mooie docu over de meidagen. De pruisers
V&V. Ik ben al ingeschreven, alleen nog VOG aanvragen en een SMA ondergaan.quote:Op maandag 1 april 2013 23:38 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ah oke. Weet je al wat je hierna wil doen?
quote:Op maandag 1 april 2013 23:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
V&V. Ik ben al ingeschreven, alleen nog VOG aanvragen en een SMA ondergaan.
Ik heb eigenlijk al gekozen (commercieel).quote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En jij? Welke kant wil je op binnen de economie?
Zo, dat is wel een hele overstap. En wat voor functie zou je dan willen vervullen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al gekozen (commercieel).
Na deze opleiding hoogstwaarschijnlijk een officiersopleiding bij de KL of de KM
Ik ben nu nog aan het oriënteren, zit in het derde jaar (van de vier).quote:Op maandag 1 april 2013 23:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo, dat is wel een hele overstap. En wat voor functie zou je dan willen vervullen?
Is POTOM niet iets voor je misschien?quote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben nu nog aan het oriënteren, zit in het derde jaar (van de vier).
Waar ik op dit moment aan zit te denken is Officier Zeedienst of Officier Infanterie.
POTOM is een opleiding... Je bedoelt Officier der mariniers...quote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is POTOM niet iets voor je misschien?
Hier heb ik wel een tijd over gedacht, maar ik denk dat dit hem niet wordt.quote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is POTOM niet iets voor je misschien?
Ik snapte hem gelukkig alquote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
POTOM is geen opleiding... Je bedoelt Officier der mariniers...
Weet ik, dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
POTOM is een opleiding... Je bedoelt Officier der mariniers...
En waarop baseer je die vermoedens als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 april 2013 23:57 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hier heb ik wel een tijd over gedacht, maar ik denk dat dit hem niet wordt.
Ik sluit natuurlijk niets uit
Ik denk gewoon dat het niets voor mij isquote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En waarop baseer je die vermoedens als ik vragen mag?
Hmm ok, en dat gevoel heb je bij Officier Infanterie niet? Want dan kan je of bij PAINF of bij LMB geplaatst wordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het niets voor mij is
Ja dat weet ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm ok, en dat gevoel heb je bij Officier Infanterie niet? Want dan kan je of bij PAINF of bij LMB geplaatst worden
Hmm, dan lijk je toch wel een beetje op mijquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Ik wil het liefste (indien mogelijk) dan ook bij LMB.
Maar toch een heel ander gevoel inderdaad
En die muziekjes erdoorheen mochten ook wel achterwege gelaten worden.quote:Op maandag 1 april 2013 23:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat ze het bronmateriaal van youtube en google hebben gehaald. Die lage resolutie telkens is om te huilen. Verder erg interessant.
Je hebt het over Nederland 2?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En die muziekjes erdoorheen mochten ook wel achterwege gelaten worden.
Doet toch af aan het geheel. Lage-resolutie foto's waar het watermerkje van het Bundesarchiv nog opzit staat gewoon slordig. Vooral bij docu's zoals deze.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, niet zo veel op de achtergronddetails letten joh, kijk gewoon het programma
Dat is wel erg jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Doet toch af aan het geheel. Lage-resolutie foto's waar het watermerkje van het Bundesarchiv nog opzit staat gewoon slordig. Vooral bij docu's zoals deze.
WhatsApp, Instagram, Shazam, 9292, Twitter, Facebook, 9GAG, NU.NL. Dat is wat ik tot nu toe kan verzinnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:28 schreef Thaboel het volgende:
Ola, wat zijn nou echt must-have apps voor android? Hard reset gedaan maar ff vergeten welke apps ik allemaal had
Instagram... Serieusquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
WhatsApp, Instagram, Shazam, 9292, Twitter, Facebook, 9GAG, NU.NL. Dat is wat ik tot nu toe kan verzinnen
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
WhatsApp, Instagram, Shazam, 9292, Twitter, Facebook, 9GAG, NU.NL. Dat is wat ik tot nu toe kan verzinnen
Vind Shazam ook niet bepaald handig, helft van de tijd kan dat ding niks vinden. Als ik een mooi nummer hoor onthoud ik de lyrics welquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heeft Android geen Soundhound? Werkt naar mijn idee beter dan Shazam.
Vond t echt prachtige docu. Erg mooi die verhalen van die oudjes.quote:Op maandag 1 april 2013 23:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat ze het bronmateriaal van youtube en google hebben gehaald. Die lage resolutie telkens is om te huilen. Verder erg interessant.
Oneensch. Nocturnes van Chopin doen het altijd erg goed bij mij. De rest vond ik ook mooi.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En die muziekjes erdoorheen mochten ook wel achterwege gelaten worden.
Ik bedoelde die muziek op de achtergrond bij de interviews hè, dat leidde af.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:04 schreef hoogvlieger het volgende:
Oneensch. Nocturnes van Chopin doen het altijd erg goed bij mij. De rest vond ik ook mooi.
Ah ok.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde die muziek op de achtergrond bij de interviews hè, dat leidde af.
Haaaaaaai!quote:
Lemming.quote:
Ik ben nog niet zo'n FOK! veteraan hehequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ongelooflijke newbie dat je ook bent14.gif niet kennen
never was, never will bequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo'n FOK! veteraan hehe
Truste!quote:
Hoi.quote:
Nee, ik had een paar uur geleden al op bed moeten liggen.quote:
Ohh, geen slaap, dat kan jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik had een paar uur geleden al op bed moeten liggen.
En na een paar glaasjes slaap je heerlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hier mag je mij altijd voor wakker maken
Naar buiten natuurlijk zultkop!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Ok, PC experts hier? Binnen in m'n PC zit een vierkant ijzeren ding met een soort van raster ervoor, daar tegenover zit een ventilator, moet die richting dat ijzeren ding, of naar buiten?
Nee maar het is best raar, want ik snap wat jij bedoelt maar ik heb 2 van die dingenquote:
Aangenomen dat je dus zo'n ding bedoelt:quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Ok, PC experts hier? Binnen in m'n PC zit een vierkant ijzeren ding met een soort van raster ervoor, daar tegenover zit een ventilator, moet die richting dat ijzeren ding, of naar buiten?
nee, dat is weer een andere het lijkt me fout als je een ventilator heb die je van buiten af kan zien, dat die lucht naar binnen plaatstquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Aangenomen dat je dus zo'n ding bedoelt:
[ afbeelding ]
Daar moet zon ventilator dus tegenaanblazen. Zelfde als bij de radiator van een auto.
Logisch de airflow volgen. Warme lucht moet naar buiten (meestal achterkant, hoog). Koele lucht aanvoeren via voorkant en laag, als daar een fan zou zitten moet die lucht van buiten trekken en naar binnen blazen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat is wel lekker oldskoolquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jitzzze, busje kopen?
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Laat hem meerijden joh, halverwege de rit dump je hemquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel lekker oldskoolMaar dan wil BB meerijden en dat wil ik niet
Met een blik red bull in zijn matszak, op een paar sneakers en goedkope sportsokkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat hem meerijden joh, halverwege de rit dump je hem
Is goed voor hem, omgaan met teleurstellingenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met een blik red bull in zijn matszak, op een paar sneakers en goedkope sportsokken
Ik weet niet hoe dat isquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is goed voor hem, omgaan met teleurstellingen
quote:VERKOPEN GOED RIJDENDE BUS.BUS NIET NIEUWE HEB ROEST.BELASTIENG VRIJ.APK EN NIEUWE BANDEN!
Leuk ding jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:49 schreef hoogvlieger het volgende:
Toch lijkt t me wel mooi om een keer zo'n ding te hebben. Dodge Ram Van bvb. Bedje achterin, Kooktoestel en de Mountainbike mee en dan lekker touren.
[ afbeelding ]
daarom dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat isIk heb die cursus nooit gehad
![]()
Die tekst in de advertentie:
[..]![]()
Absoluut, en betrouwbaar sjiek, helaas geen GTIquote:
Koop wel een GTI plakker bij de Halfords, dan heb je direct 10 extra peekaasquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Absoluut, en betrouwbaar sjiek, helaas geen GTI
Moest Lotusss ff opvangen want die heb koorts en dus een grog voor haar gemaaktquote:
Niet diequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Koop wel een GTI plakker bij de Halfords, dan heb je direct 10 extra peekaas
Een wat? En daarmee heb je brand in BB's pc voor komen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moest Lotusss ff opvangen want die heb koorts en dus een grog voor haar gemaakt
Ook daarmee heb je zo 10 extra peekaas.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet die![]()
GTI turkenbak ken je toch wel? Gordijnen Trekhaak Imperiaal.
Brand in BB's PC? Hij is zo slim om naar me te luisterenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een wat? En daarmee heb je brand in BB's pc voor komen?
[..]
Ook daarmee heb je zo 10 extra peekaas.
Peekaas alleen zegt vrij weinig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Brand in BB's PC? Hij is zo slim om naar me te luisteren![]()
Peekaas, ik trek die bak er zo uit met minder PK's
Doe hem de groetjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je wordt nog bedankt namens m'n pa
92/09, eerste lichting Luchtmobielquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij vraagt welke lichting je zat
Was blijkbaar pas na zijn tijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
92/09, eerste lichting Luchtmobiel
Koop een andere kleur en spuit hem zelf?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
Een buitenspiegeltje in kleur; hoe moeilijk kan het zijn? Blijkbaar echt ingewikkeldAanbieders die niet reageren op mail of moeilijk veel poen willen
Steek je keyboard in de fikquote:Op woensdag 3 april 2013 08:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Koop een andere kleur en spuit hem zelf?
Dat is waar, een kut idee, maar het is wel een idee.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe is niet zo dom, het is maar een idee.
Als jou kleur niet beschikbaar is kant en klaar.... Je hoeft niet meteen zo te reageren hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is waar, een kut idee, maar het is wel een idee.
Oeh, verkeerde been uit bed gestapt? Lange tenen?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als jou kleur niet beschikbaar is kant en klaar.... Je hoeft niet meteen zo te reageren hoor.
Dan laat je het professioneel doen? Metallic valt wel degelijk aan te brengen hoor. En als er verder geen optie is pak je een kleur die matches met je kentekenplaatquote:Op woensdag 3 april 2013 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oeh, verkeerde been uit bed gestapt? Lange tenen?
Nee, even serieus. Overspuiten kan niet. Metallic lak kan je nooit goed spuiten, dat wordt per definitie lelijk. Plus ik heb niet direct een spiegel nodig.
En die reactie, waarschijnlijk in die context als grap bedoeld kan ook overkomen als "Houd je bek, je hebt hier niks te zeggen"quote:Op woensdag 3 april 2013 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oeh, verkeerde been uit bed gestapt? Lange tenen?
Nee, even serieus. Overspuiten kan niet. Metallic lak kan je nooit goed spuiten, dat wordt per definitie lelijk. Plus ik heb niet direct een spiegel nodig.
Het was maar een grapjequote:Op woensdag 3 april 2013 08:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En die reactie, waarschijnlijk in die context als grap bedoeld kan ook overkomen als "Houd je bek, je hebt hier niks te zeggen"
Dat kost me te duur en dat is mijn auto simpelweg niet waardquote:Op woensdag 3 april 2013 08:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan laat je het professioneel doen? Metallic valt wel degelijk aan te brengen hoor. En als er verder geen optie is pak je een kleur die matches met je kentekenplaat
Contact opnemen met de fabrikant van jou 2 verschillende spiegels? Of heb je ook 2 verschillende fabrikanten?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was maar een grapje
[..]
Dat kost me te duur en dat is mijn auto simpelweg niet waardAls ik per direct een spiegel zou moeten hebben dan koop ik de eerste die ik tegenkom. Maar nu heb ik de tijd om goede in de juiste kleur te zoeken.
Je zou ook kunnen denken: maar jitzzzze dan zet je die gekleurde kapjes toch over? Goed idee, echter zijn de spiegels die ik nu heb in twee andere kleurenIk heb twee verschillende spiegels die niet bij de auto horen qua kleur
Een dealer rekent helemaal de hoofdprijs. Nee, ik zoek rustig verder. Maar het is wel opvallend dat lui niet reageren op mailsquote:Op woensdag 3 april 2013 08:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Contact opnemen met de fabrikant van jou 2 verschillende spiegels? Of heb je ook 2 verschillende fabrikanten?
Beller = snellerquote:Op woensdag 3 april 2013 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een dealer rekent helemaal de hoofdprijs. Nee, ik zoek rustig verder. Maar het is wel opvallend dat lui niet reageren op mails
Niet iedereen heeft een telefoonnummer op MP staan en daarbij heb ik er een hekel aan om tientallen sjakies te bellen als ik het spul niet direct nodig heb. Al zou de spiegel er nou af liggen dan had ik vanmiddag nog een andere, maar dat is gelukkig niet zo.quote:
Blijven zoeken dus, niks is onmogelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een telefoonnummer op MP staan en daarbij heb ik er een hekel aan om tientallen sjakies te bellen als ik het spul niet direct nodig heb. Al zou de spiegel er nou af liggen dan had ik vanmiddag nog een andere, maar dat is gelukkig niet zo.
Ben jij dan Pinky of The Brain?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eerder met m'n pink in m'n mondhoek.
Ik was aanwezig. Laatste dagen ga ik niet hard werken...quote:
Je gaan van baan wisselen?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik was aanwezig. Laatste dagen ga ik niet hard werken...
Jupjup. Na 5maandjes in de keuken te hebben gestaan vind ik het wel weer mooi geweest en er kwam een leuk aanbod langs dus waarom niet...quote:
Topquote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jupjup. Na 5maandjes in de keuken te hebben gestaan vind ik het wel weer mooi geweest en er kwam een leuk aanbod langs dus waarom niet...
Ik word barmanquote:Op woensdag 3 april 2013 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Top![]()
Wat gaat het worden als ik zo nieuwschierig mag zijn?
Ahh, zoiets had ik een keer vernomen. Was het weer vergeten, maar leuk voor je drunk night posterquote:
1 op 1 principe hequote:Op woensdag 3 april 2013 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, zoiets had ik een keer vernomen. Was het weer vergeten, maar leuk voor je drunk night poster
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:24 schreef Nibb-it het volgende:
Straks kleffe hap scoren en dan nog wat studiedingetjes doen.
Meer dan de helft lekte er gelijk uit? Of zat de tank gedeeltelijk vol water?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen waarom ik maar 22 liter diesel kon tanken
Nee, de databeest van ING is ook ziekquote:Op woensdag 3 april 2013 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meer dan de helft lekte er gelijk uit? Of zat de tank gedeeltelijk vol water?
Brandstofmeter stuk?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen waarom ik maar 22 liter diesel kon tanken
a ow ja die storing. En weer niet de schuld van de Rabobankquote:Op woensdag 3 april 2013 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, de databeest van ING is ook ziek
Zoiets:quote:Op woensdag 3 april 2013 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
a ow ja die storing. En weer niet de schuld van de Rabobank
INGquote:Op woensdag 3 april 2013 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, de databeest van ING is ook ziek
Ik vond het al zo vreemd dat die pomp ineens stoptequote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ING![]()
Heb ik naast ABN ook, altijd gedoe met hun "servers"
Hoeveel liter gaat er normaal in jouw tank?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat die pomp ineens stopteDat doet ie anders nooit
60quote:Op woensdag 3 april 2013 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoeveel liter gaat er normaal in jouw tank?
Dat is idd nogal een verschil ja. 22 of laten we zeggen 50. Leeg rij je hem denk ik vrijwel nooit, is ook slecht is mij verteld.quote:
Nee, als er nog 30 liter in zit dan ga ik al tanken. Min is 15 liter dan ga ik direct een pomp vinden. Er was dus niets aan de hand, maar schrok er wel van.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd nogal een verschil ja. 22 of laten we zeggen 50. Leeg rij je hem denk ik vrijwel nooit, is ook slecht is mij verteld.
Ik hou er ook niet van om tot de reserve te rijden, als mijn reserve gaar branden kan ik er nog wel 50 km mee rijden, maar comfortabel zit ik niet in de auto.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, als er nog 30 liter in zit dan ga ik al tanken. Min is 15 liter dan ga ik direct een pomp vinden. Er was dus niets aan de hand, maar schrok er wel van.
Er zat nog ruim 20/25 liter in, daar kan ik nog zeker 300 km op rijden.
Zuinige bak heb je danquote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ik lieg, ik heb 30 liter nodig voor 500 km. Ik had dus nog wel 400 km kunnen rijden met die 20/25 liter.
1 op 15,5 gecombineerd verbruik op basis van afgelegde afstand / liters getankt. Niet slecht voor een 18 jaar oude dieselquote:
Zeker zeéér acceptabel ja, zelfs nieuwe auto's die op diesel rijden halen dat niet, laat staan benzine.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
1 op 15,5 gecombineerd verbruik op basis van afgelegde afstand / liters getankt. Niet slecht voor een 18 jaar oude diesel
En een rustige rechtervoet helpt ook. Lekker als een opa bij 3000 toeren al schakelen en niet boven de 120km/h uitkomen; alleen bij inhalen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker zeéér acceptabel ja, zelfs nieuwe auto's die op diesel rijden halen dat niet, laat staan benzine.
Mijn S_max uit 2008 rijd 1 op 10, maar wel met dakkoffer erop. Moet ik er nog afhalen
Tja, ik wil soms wel eens het voet de de pedaal zetten, in Duitsland, of bij invoegen, daarna de cruise-control op 120km.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En een rustige rechtervoet helpt ook. Lekker als een opa bij 3000 toeren al schakelen en niet boven de 120km/h uitkomen; alleen bij inhalen.
Ik reed altijd 130, hard optrekken enzo. Totdat ik erachter kwam dat dat ruim 200km scheelde op een tankquote:Op woensdag 3 april 2013 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, ik wil soms wel eens het voet de de pedaal zetten, in Duitsland, of bij invoegen, daarna de cruise-control op 120km.
Dimlichten aan, 12V aansluitingen gebruiken, airco aan, ook dat telt mee in het verbruik.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik reed altijd 130, hard optrekken enzo. Totdat ik erachter kwam dat dat ruim 200km scheelde op een tank
Dat helpt zo minimaal, de grootste bron zit ergens tussen het stuur en de hoofdsteun.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dimlichten aan, 12V aansluitingen gebruiken, airco aan, ook dat telt mee in het verbruik.
Dat snap ik, maar toch hè? als je elke dag de airco aan het, al is het voor ontwaseming van de ruiten, het verruik ligt dan toch hoger dan normaal.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat helpt zo minimaal, de grootste bron zit ergens tussen het stuur en de hoofdsteun.
Beter een vochtvreter in je wagen, dat helpt veel beter. Ik hoef nooit meer te ontwasemen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar toch hè? als je elke dag de airco aan het, al is het voor ontwaseming van de ruiten, het verruik ligt dan toch hoger dan normaal.
Ik merk meer verschil in mijn gebruik als ik mijn banden weer op goede spanning pomp dan als ik constant 130+ ipv 120 rijd. En in de zomer is mijn kar zoiso zuiniger dan in de winter.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik reed altijd 130, hard optrekken enzo. Totdat ik erachter kwam dat dat ruim 200km scheelde op een tank
Lekker toch, stampot rauwe andijvie. Spekjes en kaas er doorheen, jus erover. Heerlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik denk we eten boerenkool, neem ik een hap is het stamppot andijvie
Het kan per auto verschillen ja. En elke auto is in de zomer zuiniger, ik kan je niet uitleggen waarom.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik merk meer verschil in mijn gebruik als ik mijn banden weer op goede spanning pomp dan als ik constant 130+ ipv 120 rijd. En in de zomer is mijn kar zoiso zuiniger dan in de winter.
Ben geen aerodynamicus, maar misschien een verschil in luchtweerstand als de lucht warmer is?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het kan per auto verschillen ja. En elke auto is in de zomer zuiniger, ik kan je niet uitleggen waarom.
Kan, maar ook de hogere luchttemperatuur schijnt een betere verbranding met zich mee te brengen waardoor je minder brandstof nodig hebt.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben geen aerodynamicus, maar misschien een verschil in luchtweerstand als de lucht warmer is?
Lucht die koud is heeft een grotere dichtheid dan warme lucht, daardoor krijgt je auto meer weerstand en luchtwrijving en hierdoor kost het je motor meer energie om te rijden.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan, maar ook de hogere luchttemperatuur schijnt een betere verbranding met zich mee te brengen waardoor je minder brandstof nodig hebt.
Wat is daar mis mee?? Wees dankbaar dat je überhaubt ouders heb die je gezond en goed voedsel te vreten geven.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik denk we eten boerenkool, neem ik een hap is het stamppot andijvie
Wauwquote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lucht die koud is heeft een grotere dichtheid dan warme lucht, daardoor krijgt je auto meer weerstand en luchtwrijving en hierdoor kost het je motor meer energie om te rijden.
Hier stopte ik met lezen.quote:
Het onmogelijke is zojuist gebeurtquote:Op woensdag 3 april 2013 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb karts gereden, zelfde principe, alleen dan speelt de lucht een veel kleinere rol
Gevonden?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het onmogelijke is zojuist gebeurtHeb trouwens vanmorgen nog twee spiegels gevonden.
Ja, gevonden en gekocht. Komen morgen binnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gevonden?Als in, gevonden ergens om te kopen, of gevonden in je garage o.i.d.
Eind goed al goed dusquote:Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, gevonden en gekocht. Komen morgen binnen.
Anders kom ik er wel ff overheen spuiten hoor, heb tinten zatquote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop het, de kleur moet ook nog goed zijnHet zou een andere tint kunnen zijn.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Anders kom ik er wel ff overheen spuiten hoor, heb tinten zat
Ranzige aap.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Anders kom ik er wel ff overheen spuiten hoor, heb tinten zat
net toen ik dacht dat je normaal kon postenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met jou durf ik een groepsdouche wel aan
Omgaan met teleurstellingenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net toen ik dacht dat je normaal kon posten
Wat een teleurstellingquote:Op woensdag 3 april 2013 20:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die cursus heb ik nooit gehadDie ging steeds op het laatste moment niet door.
Maar hoe ga jij dat dan oplossen?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat heb je nou eenmaal met dat soort pussy's he
Jaja. Je had gewoon een Bibrozalo.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Voel ik ineens in m'n broekzak iets warms en nattigsVergeten het paasei eruit te halen, compleet gesmolten dus
Daar is hij nog te jong voor johquote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jaja. Je had gewoon een Bibrozalo.
quote:
Weet ik, maar laat ze dan gelijk balanceren en uitlijnen.quote:
Euh, kan hem niet goed kijken. Wat wil je weten?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitzzze, kijk deze even, en dan met name dat laatste stukje als hij gepakt is
Zijn je banden dat verschoven op je velg? Of ben je loodjes verloren? En uitlijnen, niet echt nodig bij een simpele bandenwissel.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet ik, maar laat ze dan gelijk balanceren en uitlijnen.
Wil niks weten, is gewoon grappig.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Euh, kan hem niet goed kijken. Wat wil je weten?
[..]
Zijn je banden dat verschoven op je velg? Of ben je loodjes verloren? En uitlijnen, niet echt nodig bij een simpele bandenwissel.
Dus je hebt 1 set velgen en twee sets banden? Nog steeds is uitlijnen niet nodig, alleen als je wagen naar 1 kant trekt of je banden scheef afslijten.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wil niks weten, is gewoon grappig.
Mbt die banden, ik heb idd de winterbanden op de lichtmetalen velgen laten doen, dus niet van die lelijke metalen velgen.
Stimmt, 1 set velgen, 2 sets banden, en ik hou ze in opslag bij profile tyrecenter, scheelt mij weer ruimte in de toch al kleine berging.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je hebt 1 set velgen en twee sets banden? Nog steeds is uitlijnen niet nodig, alleen als je wagen naar 1 kant trekt of je banden scheef afslijten.
Sure? Uitlijnen kost toch al snel tegen de 80 euro.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stimmt, 1 set velgen, 2 sets banden, en ik hou ze in opslag bij profile tyrecenter, scheelt mij weer ruimte in de toch al kleine berging.
Uitlijnen doen ze gratis btw.
Nee, hebben ze ook gratis gedaan toen ik de winterbanden eronder zette, stond erbij en keek ernaar.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sure? Uitlijnen kost toch al snel tegen de 80 euro.
Uiteraard is het vreselijk irritant voor een leraar als de jongen niet oplet en dingen mist.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:30 schreef Nibb-it het volgende:
WGR / mijn telefoon is afgepakt door school
Goed topic wel.
Volgens mij haal je dingen door elkaar.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, hebben ze ook gratis gedaan toen ik de winterbanden eronder zette, stond erbij en keek ernaar.
Ohh, wacht, dan ben ik idd in de war met het balanceren van de banden. Zal dat wel zijn geweest dan ivm die loodjes.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij haal je dingen door elkaar.
Balanceren is de onbalans uit de afzonderlijke wielen compenseren door er gewichtjes op te plakken. Komt er standaard bij als je andere banden om je velgen doet.
Uitlijnen is de sporing van je wielen goed zetten zodat je wagen rechtdoor gaat en je banden minder hard slijten. Kost ruim 80 euro en hoeft niet zo gek vaak.
whehe, vond het al zo gekquote:Op donderdag 4 april 2013 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, wacht, dan ben ik idd in de war met het balanceren van de banden. Zal dat wel zijn geweest dan ivm die loodjes.
Eigenlijk vind ik het doodzonde van het geld, winterbanden dan en steeds wisselen, maar aangezien m'n ouders in voormalig oost-duitsland wonen en we daar ook in de winter heengaan rust ons geen andere optie.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
whehe, vond het al zo gek![]()
Als je nieuwe banden hebt, dan moet het felgekleurde stipje bij het ventiel. Dan hoef je ze minimaal te balanceren
Is het ook; ik vind winterbanden echt geld weggooien.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het doodzonde van het geld, winterbanden dan en steeds wisselen, maar aangezien m'n ouders in voormalig oost-duitsland wonen en we daar ook in de winter heengaan rust ons geen andere optie.
Tja, krijg weer flashbacks naar dat PTA winterbanden reeksquote:Op donderdag 4 april 2013 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is het ook; ik vind winterbanden echt geld weggooien.
Man, wat een draak van een reeks was dat zeg.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, krijg weer flashbacks naar dat PTA winterbanden reeks
Ik heb me er wel in vermaaktquote:Op donderdag 4 april 2013 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Man, wat een draak van een reeks was dat zeg.
Ik werd er doodmoe; kortzichtige luiquote:Op donderdag 4 april 2013 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb me er wel in vermaakt
Eigenwijze keutels daar.
Daar heeft de wijlen pa van Lotusss nog op gewerkt als Chief Engineer.quote:
Wellicht op veteranendag, indien je daar al aanwezig bent, zal m'n antennes openhouden.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:28 schreef Rave_NL het volgende:
Jammer, had je me eindelijk mogen bewonderen.
Heh, denk dat we gewoon as ussual in onze eigen hoek blijven.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:37 schreef Rave_NL het volgende:
Veteranendag ben ik vooralsnog niet in NL.
En tsja, jij had het erover dat je wilde gaan. Veilig ben je er zeker, of je er iets te zoeken hebt is een tweede.
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh een tijdelijke tewerkstelling, waar is hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |