Tijdens die klusjes ontwijk je natuurlijk wel beter het gebitch van vrouw en kinderenquote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef AchJa het volgende:
-Werbank in schuur: Check
-Schutting gefixed: Check
-Lekkende wasbak gefixed: Check
-Drainage kruipruimte: Check
-Tafel opnieuw gelakt: Check
Kortom, rustige paasdagen...
Edit: Oh ja, als iemand nog een knappe bankschroef in de aanbieding heeft.
Kinderen helpen mee, spullen aangeven oa bier, planken vasthouden enzo.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tijdens die klusjes ontwijk je natuurlijk wel beter het gebitch van vrouw en kinderen![]()
Netjes! Ik heb ook al zo'n geweldige Pasen.quote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef AchJa het volgende:
MB al een grote beurt gegeven?quote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef AchJa het volgende:
Wat studeer je?quote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb ook al zo'n geweldige Pasen.
Ik ben al dagen aan het leren voor m'n tentamens. Defensie en het koude weer zijn de enige twee dingen waar ik motivatie uit haal op dit moment
Alquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Nu op ned2 mooie docu over de meidagen. De pruisers
quote:Op maandag 1 april 2013 21:43 schreef Nibb-it het volgende:
Vanavond om 2315 op Ned.2: "Die 5 dagen in mei", eerste van een vijfdelige docu-serie over de meidagen.
1 april: 'daar komen de buren' over de gevechten in Limburg
8 april: 'helden zonder glorie' over de strijd rond de Grebbeberg
15 april: 'de waarheid van Wons' over o.a. Kornwerderzand
22 april: 'de verloren overwinning' over de luchtaanvallen en de strijd om de Residentie
6 mei: 'herinneringen aan vuur' over het bombardement op Rotterdam
Ben naar een open dag ervoor geweest, niks voor mij inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 23:35 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Haha, ja waarom?
Jou lijkt het niks zo te horen? :p
Oké.quote:Op maandag 1 april 2013 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben naar een open dag ervoor geweest, niks voor mij inderdaadHoewel ik economie dan wel weer een leuk vak vind.
Jupquote:Op maandag 1 april 2013 23:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar een open dag van CE?
Of kan dat ook op MBO?
Heb wel het idee dat ze het bronmateriaal van youtube en google hebben gehaald. Die lage resolutie telkens is om te huilen. Verder erg interessant.quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Nu op ned2 mooie docu over de meidagen. De pruisers
V&V. Ik ben al ingeschreven, alleen nog VOG aanvragen en een SMA ondergaan.quote:Op maandag 1 april 2013 23:38 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ah oke. Weet je al wat je hierna wil doen?
quote:Op maandag 1 april 2013 23:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
V&V. Ik ben al ingeschreven, alleen nog VOG aanvragen en een SMA ondergaan.
Ik heb eigenlijk al gekozen (commercieel).quote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En jij? Welke kant wil je op binnen de economie?
Zo, dat is wel een hele overstap. En wat voor functie zou je dan willen vervullen?quote:Op maandag 1 april 2013 23:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al gekozen (commercieel).
Na deze opleiding hoogstwaarschijnlijk een officiersopleiding bij de KL of de KM
Ik ben nu nog aan het oriënteren, zit in het derde jaar (van de vier).quote:Op maandag 1 april 2013 23:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo, dat is wel een hele overstap. En wat voor functie zou je dan willen vervullen?
Is POTOM niet iets voor je misschien?quote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben nu nog aan het oriënteren, zit in het derde jaar (van de vier).
Waar ik op dit moment aan zit te denken is Officier Zeedienst of Officier Infanterie.
POTOM is een opleiding... Je bedoelt Officier der mariniers...quote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is POTOM niet iets voor je misschien?
Hier heb ik wel een tijd over gedacht, maar ik denk dat dit hem niet wordt.quote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is POTOM niet iets voor je misschien?
Ik snapte hem gelukkig alquote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
POTOM is geen opleiding... Je bedoelt Officier der mariniers...
Weet ik, dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
POTOM is een opleiding... Je bedoelt Officier der mariniers...
En waarop baseer je die vermoedens als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 april 2013 23:57 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hier heb ik wel een tijd over gedacht, maar ik denk dat dit hem niet wordt.
Ik sluit natuurlijk niets uit
Ik denk gewoon dat het niets voor mij isquote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En waarop baseer je die vermoedens als ik vragen mag?
Hmm ok, en dat gevoel heb je bij Officier Infanterie niet? Want dan kan je of bij PAINF of bij LMB geplaatst wordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het niets voor mij is
Ja dat weet ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm ok, en dat gevoel heb je bij Officier Infanterie niet? Want dan kan je of bij PAINF of bij LMB geplaatst worden
Hmm, dan lijk je toch wel een beetje op mijquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Ik wil het liefste (indien mogelijk) dan ook bij LMB.
Maar toch een heel ander gevoel inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |