Je geeft zelf al antwoord.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef kistyle het volgende:
Mijn telefoon was dinsdag afgepakt door een leraar omdat ik tijdens de les op mijn mobiel zat.
Dezen heb ik zonder bezwaar aan haar gegeven. Die zelfde dag ging ik naar mijn teamleider om te vragen of ik mijn telefoon terug mag, maar hij was niet aanwezig. De volgende ochtend ben ik weer naar mijn teamleider gegaan om te vragen of ik mijn telefoon terug mag. Hij heeft tegen mij gezegd dat ik hem, mag komen ophalen als ik uit ben. Dus toen ik uit was ging ik naar hem toe om mijn telefoon op te halen maar hij zei dat hij hem helemaal niet had, mijn leraar was toen al naar huis. Ik ben nog gaan zoeken in het lokaal waar hij is afgepakt maar daar lag hij niet.
Dus zeer waarschijnlijk heeft mijn leraar mijn telefoon mee naar huis genomen.
-Is dit wettelijk toegestaan
In de school regels staat dat het niet is toegestaan om op je telefoon te zitten tijdens de les.
De gevolgen hiervan zijn dat je, je telefoon voor 1 week kwijt bent. Er staat ook dat ik mijn telefoon bij mijn teamleider moet komen ophalen en dat mijn leraar mijn telefoon moet geven aan mijn teamleider. Waar hij dan veilig zou worden bewaard
maar er staat ook dat mijn telefoon bij mijn teamleider moet liggen maar dat is niet het geval.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Je geeft zelf al antwoord.
Ja het mag en over een week heb je hem weer terug.
Wat is nu je vraag ? , of je een civiele procedure kan opstarten tegen je teamleider omdat hij je telefoon niet heeft ?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:39 schreef kistyle het volgende:
[..]
maar er staat ook dat mijn telefoon bij mijn teamleider moet liggen maar dat is niet het geval.
Mijn teamleider heeft zelf al tegen mij gezegd dat ik hem terug mag hebben.
Nee, of dit wettelijk toegestaan is.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:40 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wat is nu je vraag ? , of je een civiele procedure kan opstarten tegen je teamleider omdat hij je telefoon niet heeft ?
En het dan toch doen.....quote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef kistyle het volgende:
In de school regels staat dat het niet is toegestaan om op je telefoon te zitten tijdens de les.
De gevolgen hiervan zijn dat je, je telefoon voor 1 week kwijt bent.
Fout van je leraar dan in dat geval, maar dat kan nog binnen die week opgelost worden lijkt me.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef kistyle het volgende:
Er staat ook dat ik mijn telefoon bij mijn teamleider moet komen ophalen en dat mijn leraar mijn telefoon moet geven aan mijn teamleider. Waar hij dan veilig zou worden bewaard
of je laat je mobieltje lekker thuis / in je jas?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:42 schreef kistyle het volgende:
[..]
Nee, of dit wettelijk toegestaan is.
Zodat ik ze dan hiermee kan confronteren en zorgen dat ze het niet meer zullen doen
Hij is dus niet afgepakt, je hebt hem zelf gegeven.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef kistyle het volgende:
Mijn telefoon was dinsdag afgepakt door een leraar ....
Dezen heb ik zonder bezwaar aan haar gegeven.
Ik heb mijn straf dan toch ook gewoon gehad. want mijn teamleider zei dat ik hem terug mag.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef geevee het volgende:
Je wist dat je hem niet mocht gebruiken,dus eigen schuld dikke bult!
Je komt op school om te leren en niet om met je mobiel te spelen.
En jij bent zeker nog nooit jong geweest?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef geevee het volgende:
Je wist dat je hem niet mocht gebruiken,dus eigen schuld dikke bult!
En jij hebt geen week gewacht, zoals je zou moeten doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:50 schreef kistyle het volgende:
[..]
Ik heb mijn straf dan toch ook gewoon gehad. want mijn teamleider zei dat ik hem terug mag.
Maar het gaat erom dat mijn leraar mijn telefoon niet heeft afgegeven zoals ze zou moeten doen.
Dat weet ik ook wel, maar vaak krijg je hem na de les terug of op het einde van de dag.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En jij hebt geen week gewacht, zoals je zou moeten doen.
Hij speelde er niet mee, hij zat er alleen op.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef geevee het volgende:
Alleen al om voor eens en voor altijd van deze opmerking af te zijn lijkt me een proefproces wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef TwenteFC het volgende:
School heeft helemaal het recht niet om dat ding in te nemen, of ben ik nu gek?
ze had hem op dinsdag afgepakt, zei moest hem dan meteen na de les inleveren bij de teamleider.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:04 schreef Bombvis het volgende:
Ik zou sowieso niet op m'n mobiel zitten, daar kunnen ze kapot van gaan (beetje afhankelijk van de kracht die die persoon zet). Verder is het misschien mogelijk dat je docent het vergeten is om hem af te geven? Vind dat je er nu wel een erg groot probleem van maakt, de tering
Zeker bij Nederlands afgepakt? Maar jij denkt dat de docent de hele tijd aan jouw telefoon denkt? Waarschijnlijk zit die al 2 dagen in z'n tas en is hij het allang vergetenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:09 schreef kistyle het volgende:
[..]
ze had hem op dinsdag afgepakt, zei moest hem dan meteen na de les inleveren bij de teamleider.
Dus ze heeft hem dus naar huis genomen, maar waarschijnlijk niet meer mee naar school genomen.
Ze had dus 2 dagen om mijn telefoon in te leveren bij mijn teamleider wat ze niet heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |