abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124841773
Mijn telefoon was dinsdag afgepakt door een leraar omdat ik tijdens de les op mijn mobiel zat.
Dezen heb ik zonder bezwaar aan haar gegeven. Die zelfde dag ging ik naar mijn teamleider om te vragen of ik mijn telefoon terug mag, maar hij was niet aanwezig. De volgende ochtend ben ik weer naar mijn teamleider gegaan om te vragen of ik mijn telefoon terug mag. Hij heeft tegen mij gezegd dat ik hem, mag komen ophalen als ik uit ben. Dus toen ik uit was ging ik naar hem toe om mijn telefoon op te halen maar hij zei dat hij hem helemaal niet had, mijn leraar was toen al naar huis. Ik ben nog gaan zoeken in het lokaal waar hij is afgepakt maar daar lag hij niet.
Dus zeer waarschijnlijk heeft mijn leraar mijn telefoon mee naar huis genomen.

-Is dit wettelijk toegestaan

In de school regels staat dat het niet is toegestaan om op je telefoon te zitten tijdens de les.
De gevolgen hiervan zijn dat je, je telefoon voor 1 week kwijt bent. Er staat ook dat ik mijn telefoon bij mijn teamleider moet komen ophalen en dat mijn leraar mijn telefoon moet geven aan mijn teamleider. Waar hij dan veilig zou worden bewaard
  woensdag 3 april 2013 @ 17:37:33 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_124841826
geen idee of het wettelijk toegestaan is, maar wat wil je gaan doen dan? je school aanklagen? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124841833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef kistyle het volgende:
Mijn telefoon was dinsdag afgepakt door een leraar omdat ik tijdens de les op mijn mobiel zat.
Dezen heb ik zonder bezwaar aan haar gegeven. Die zelfde dag ging ik naar mijn teamleider om te vragen of ik mijn telefoon terug mag, maar hij was niet aanwezig. De volgende ochtend ben ik weer naar mijn teamleider gegaan om te vragen of ik mijn telefoon terug mag. Hij heeft tegen mij gezegd dat ik hem, mag komen ophalen als ik uit ben. Dus toen ik uit was ging ik naar hem toe om mijn telefoon op te halen maar hij zei dat hij hem helemaal niet had, mijn leraar was toen al naar huis. Ik ben nog gaan zoeken in het lokaal waar hij is afgepakt maar daar lag hij niet.
Dus zeer waarschijnlijk heeft mijn leraar mijn telefoon mee naar huis genomen.

-Is dit wettelijk toegestaan

In de school regels staat dat het niet is toegestaan om op je telefoon te zitten tijdens de les.
De gevolgen hiervan zijn dat je, je telefoon voor 1 week kwijt bent. Er staat ook dat ik mijn telefoon bij mijn teamleider moet komen ophalen en dat mijn leraar mijn telefoon moet geven aan mijn teamleider. Waar hij dan veilig zou worden bewaard
Je geeft zelf al antwoord.

Ja het mag en over een week heb je hem weer terug.
pi_124841929
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Je geeft zelf al antwoord.

Ja het mag en over een week heb je hem weer terug.
maar er staat ook dat mijn telefoon bij mijn teamleider moet liggen maar dat is niet het geval.
Mijn teamleider heeft zelf al tegen mij gezegd dat ik hem terug mag hebben.
pi_124841992
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:39 schreef kistyle het volgende:

[..]

maar er staat ook dat mijn telefoon bij mijn teamleider moet liggen maar dat is niet het geval.
Mijn teamleider heeft zelf al tegen mij gezegd dat ik hem terug mag hebben.
Wat is nu je vraag ? , of je een civiele procedure kan opstarten tegen je teamleider omdat hij je telefoon niet heeft ?
pi_124842084
Tja.. volgende keer beter nadenken voordat je met je mobiel gaat spelen tijdens de les.
Hoogstwaarschijnlijk heeft je leraar hem naar huis meegenomen.
Mijn advies aan jou is dat je beter kunt afwachten tot morgen om het aan de leraar zelf te vragen.
Als hij je mobiel naar huis heeft genomen, zou ik er niet al te moeilijk over doen als ik jou was, zolang je hem maar terug krijgt binnen een week.
pi_124842093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:40 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Wat is nu je vraag ? , of je een civiele procedure kan opstarten tegen je teamleider omdat hij je telefoon niet heeft ?
Nee, of dit wettelijk toegestaan is.
Zodat ik ze dan hiermee kan confronteren en zorgen dat ze het niet meer zullen doen
  woensdag 3 april 2013 @ 17:43:22 #8
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_124842115
quote:
De gevolgen hiervan zijn dat je, je telefoon voor 1 week kwijt bent.
En het dan toch doen.....

quote:
Er staat ook dat ik mijn telefoon bij mijn teamleider moet komen ophalen en dat mijn leraar mijn telefoon moet geven aan mijn teamleider. Waar hij dan veilig zou worden bewaard
Fout van je leraar dan in dat geval, maar dat kan nog binnen die week opgelost worden lijkt me.
pi_124842169
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:42 schreef kistyle het volgende:

[..]

Nee, of dit wettelijk toegestaan is.
Zodat ik ze dan hiermee kan confronteren en zorgen dat ze het niet meer zullen doen
of je laat je mobieltje lekker thuis / in je jas?

tevens; "teamleider"?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_124842275
Je kunt nog zoveel gelijk hebben, de school doet toch of hun neus bloed.
Mijn iPod had een deuk nadat ik hem moest inleveren, dat ding was net een week nieuw :')
-XOXO-
  woensdag 3 april 2013 @ 17:47:16 #11
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_124842283
Op je telefoon zitten :')
Je telefoon af laten pakken door een school :')
Frysk bloed tsjoch op!
pi_124842315
quote:
Mijn telefoon was dinsdag afgepakt door een leraar ....
Dezen heb ik zonder bezwaar aan haar gegeven.
Hij is dus niet afgepakt, je hebt hem zelf gegeven.
Dus ja, de school staat wettelijk in z'n recht.

Je kunt geen aangifte doen van diefstal ofzo.
Gewoon braaf wachten tot je hem terug krijgt.
pi_124842316
Je wist dat je hem niet mocht gebruiken,dus eigen schuld dikke bult!

Je komt op school om te leren en niet om met je mobiel te spelen.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_124842402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef geevee het volgende:

Ik heb mijn straf dan toch ook gewoon gehad. want mijn teamleider zei dat ik hem terug mag.
Maar het gaat erom dat mijn leraar mijn telefoon niet heeft afgegeven zoals ze zou moeten doen.
pi_124842406
quote:

En jij bent zeker nog nooit jong geweest?
  woensdag 3 april 2013 @ 17:58:06 #16
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_124842714
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:50 schreef kistyle het volgende:

[..]

Ik heb mijn straf dan toch ook gewoon gehad. want mijn teamleider zei dat ik hem terug mag.
Maar het gaat erom dat mijn leraar mijn telefoon niet heeft afgegeven zoals ze zou moeten doen.
En jij hebt geen week gewacht, zoals je zou moeten doen.
pi_124842812
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:58 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

En jij hebt geen week gewacht, zoals je zou moeten doen.
Dat weet ik ook wel, maar vaak krijg je hem na de les terug of op het einde van de dag.
Daarom ben ik ook de volgende dag naar hem toegegaan om hem terug te vragen en hij ging hiermee akkoord.
pi_124842873
:o School heeft helemaal het recht niet om dat ding in te nemen, of ben ik nu gek?
pi_124842874
De docent van TS bekijkt nu alle naaktfoto's van TS en is nu de moeder van TS via Whatsapp aan het hosselen.
  woensdag 3 april 2013 @ 18:02:37 #20
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_124842917
quote:

Hij speelde er niet mee, hij zat er alleen op.
  woensdag 3 april 2013 @ 18:03:50 #21
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_124842956
quote:
19s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef TwenteFC het volgende:
:o School heeft helemaal het recht niet om dat ding in te nemen, of ben ik nu gek?
Alleen al om voor eens en voor altijd van deze opmerking af te zijn lijkt me een proefproces wel op zijn plaats.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_124842974
Ik zou sowieso niet op m'n mobiel zitten, daar kunnen ze kapot van gaan (beetje afhankelijk van de kracht die die persoon zet). Verder is het misschien mogelijk dat je docent het vergeten is om hem af te geven? Vind dat je er nu wel een erg groot probleem van maakt, de tering
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  woensdag 3 april 2013 @ 18:07:20 #23
54408 Parzival
Where it happens
pi_124843070
heb je m wel uitgezet dan? anders heb je zometeen ook geen beltegoed meer..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_124843146
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:04 schreef Bombvis het volgende:
Ik zou sowieso niet op m'n mobiel zitten, daar kunnen ze kapot van gaan (beetje afhankelijk van de kracht die die persoon zet). Verder is het misschien mogelijk dat je docent het vergeten is om hem af te geven? Vind dat je er nu wel een erg groot probleem van maakt, de tering
ze had hem op dinsdag afgepakt, zei moest hem dan meteen na de les inleveren bij de teamleider.
Dus ze heeft hem dus naar huis genomen, maar waarschijnlijk niet meer mee naar school genomen.
Ze had dus 2 dagen om mijn telefoon in te leveren bij mijn teamleider wat ze niet heeft gedaan.
pi_124843194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:09 schreef kistyle het volgende:

[..]

ze had hem op dinsdag afgepakt, zei moest hem dan meteen na de les inleveren bij de teamleider.
Dus ze heeft hem dus naar huis genomen, maar waarschijnlijk niet meer mee naar school genomen.
Ze had dus 2 dagen om mijn telefoon in te leveren bij mijn teamleider wat ze niet heeft gedaan.
Zeker bij Nederlands afgepakt? Maar jij denkt dat de docent de hele tijd aan jouw telefoon denkt? Waarschijnlijk zit die al 2 dagen in z'n tas en is hij het allang vergeten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')