Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wat moet ik in godsnaam met jouw pinpas?quote:Op maandag 1 april 2013 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
graag gedaan, geef nou mn pinpas maar terug...
mij voor lul laten staan bij verhagequote:Op maandag 1 april 2013 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam met jouw pinpas?.
Wie is Verhagen?quote:Op maandag 1 april 2013 19:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
mij voor lul laten staan bij verhagen
Dat meisje lacht zich vast slap.
Daar lijkt me helemaal niets aanquote:Op maandag 1 april 2013 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond weer VI![]()
![]()
IK zou het glad vergeten zijn
Oh jee. De continental drift raakt verstoord.quote:
Mee eensquote:Op maandag 1 april 2013 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
aargh vanavond weer zo'n "red de oorlogsslachtoffers in... [insert random kansloos land] " programma op tvnee ik wil geen stom land helpen wat zelf zo nodig oorlog wil voeren, flikker eens gauw op
quote:Op maandag 1 april 2013 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
aargh vanavond weer zo'n "red de oorlogsslachtoffers in... [insert random kansloos land] " programma op tvnee ik wil geen stom land helpen wat zelf zo nodig oorlog wil voeren, flikker eens gauw op
Mee eensquote:Op maandag 1 april 2013 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Het is toch een gebed zonder eind daar? Zal wel weer ergens in Afrika zijnquote:
Oh God je hebt niet nu al 1000 posts gemaakt vandaag hequote:
Doe niet zo gek manquote:Op maandag 1 april 2013 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh God je hebt niet nu al 1000 posts gemaakt vandaag he
Prima, laatze mekaar maar afmaken. Moslims hebben we al meer dan genoeg op de wereld, komt alleen maar gezeik vanquote:
Ook mee eens. Al jaren hetzelfde gezeik namelijkquote:Op maandag 1 april 2013 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, laatze mekaar maar afmaken. Moslims hebben we al meer dan genoeg op de wereld, komt alleen maar gezeik van
plat branden, alle amsterdammers er heen sturen en Amsterdam 1 groot bos maken. Iedereen blij, mooi!quote:
Hou je smoel achterlijke Feyenoord hoerquote:Op maandag 1 april 2013 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
plat branden, alle amsterdammers er heen sturen en Amsterdam 1 groot bos maken. Iedereen blij, mooi!
Jij zit toch in Engeland joh, zeiksnorquote:Op maandag 1 april 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou je smoel achterlijke Feyenoord hoer
Amsterdam is tofquote:Op maandag 1 april 2013 19:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij zit toch in Engeland joh, zeiksnor
Je mocht willen dat je maar een fractie van mijn coolheid had manquote:
Hier is het ook nog superlicht. Geweldigquote:
VOEIER STAAT ER TOCH KEN JE NIE LEZE KUTquote:
Hou je bek slet ik lees alleen echt Nederlandsquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VOEIER STAAT ER TOCH KEN JE NIE LEZE KUT
Die brand hebben we gezien vanmiddag, vanuit de Fyraquote:Bij een autosloperij in De Lier (ZH)
zijn 40 tot 50 sloopauto's in vlammen
opgegaan.De brand leidde tot een grote
rookpluim,die in de verre omtrek te
zien was.De brandweer wist naastgelegen
bedrijven te sparen.De oorzaak van de
brand is nog niet bekend.
eet smakelijkquote:
al die autobandenmeuk enzoquote:Op maandag 1 april 2013 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is van ruim 18 km weg. Later bij Roelofarendsveen (meer dan 33 km) konden we het nog steeds zien.
En anders er gwn op stampen.quote:Op maandag 1 april 2013 19:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn telefoon maar weer eens aangemeld voor reparatie.
Hopelijk lossen ze het probleem dit keer wel op.
Nog steeds het Wifi probleemquote:Op maandag 1 april 2013 19:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn telefoon maar weer eens aangemeld voor reparatie.
Hopelijk lossen ze het probleem dit keer wel op.
Dat zei je ja. Het zou werkelijk te zot zijn als ze nu geen nieuw logic board erin stoppen of een vervangende telefoon gevenquote:Op maandag 1 april 2013 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... maar zij hebben het getest en toen was er geen probleem, blijkbaar.
Wat eet jequote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
even voeder opwarmen en strakkies lekker VI kijken
Klinkt niet verkeerd al ben ik geen groot fan van spinaziequote:
Als ze het probleem maar vinden, ben ik al blij... en als de koerier die hem komt ophalen nu wel de deurbel kan vinden is het helemaal mooiquote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zei je ja. Het zou werkelijk te zot zijn als ze nu geen nieuw logic board erin stoppen of een vervangende telefoon geven
Het probleem is dat het niet zomaar reproduceerbaar is. Dat maakt het lastig want zij gaan niet een uur met je telefoon proberen te surfen. Ze doen heel korte tests. Echt een waardeloze klacht zoquote:Op maandag 1 april 2013 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze het probleem maar vinden, ben ik al blij... en als de koerier die hem komt ophalen nu wel de deurbel kan vinden is het helemaal mooi.
Ligt niet aan je router?quote:Op maandag 1 april 2013 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... maar zij hebben het getest en toen was er geen probleem, blijkbaar.
Nou ja, ik zit ook niet te surfen, het probleem doet zich vooral voor als ik niks met de telefoon doequote:Op maandag 1 april 2013 20:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het probleem is dat het niet zomaar reproduceerbaar is. Dat maakt het lastig want zij gaan niet een uur met je telefoon proberen te surfen. Ze doen heel korte tests. Echt een waardeloze klacht zo
Geen idee, alleen mijn nieuwe telefoon heeft dit probleem. Ben nu wel even iets aan het testen (iets waar ik aan dacht nadat ik de mail had verstuurdquote:
Extreem frustrerendquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit ook niet te surfen, het probleem doet zich vooral voor als ik niks met de telefoon doe.
Goed bezig mevrouw Duckquote:Op maandag 1 april 2013 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet vaker op vakantie...
Bijna heel het huis opgeruimd. Zo nog even de laatste 2 keukenkastjes doen en morgen de hamsterkooi nog even leeghalen en klaarzetten om terug naar de opvang te brengen
120 euro aan benzinequote:Op maandag 1 april 2013 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, voor 120 euro aan benzine en voer bij de BK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, dat is nogal een flinke tank danquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 20:35 schreef douche-eendje het volgende:
http://www.gratisslogans.nl/
Lol hebbenHet Stuart effectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
75 literquote:Op maandag 1 april 2013 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is nogal een flinke tank dan![]()
Hoeveel liter is dat wel niet?
Klinkt lekker die koekjesquote:Op maandag 1 april 2013 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koekjes gebakken met de kinderen vandaag![]()
Chocolate chip met kaneelsuiker en cappuccino met witte chocolade![]()
En een fiets gekocht voor oudste dochter. Nu ik nog
Wat is het gemiddelde verbruik eigenlijkquote:
1:6,5, ongeveerquote:Op maandag 1 april 2013 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde verbruik eigenlijk
gewoon goedquote:Op maandag 1 april 2013 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koekjes gebakken met de kinderen vandaag![]()
Chocolate chip met kaneelsuiker en cappuccino met witte chocolade![]()
En een fiets gekocht voor oudste dochter. Nu ik nog
Dat is best wel duur als de grote weg daarbij inzit. Dus in de stad misschien maar 1 op 4quote:
I like itquote:Op maandag 1 april 2013 20:42 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn slogan is
IK DOE HET OP LDG.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:42 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn slogan is
IK DOE HET OP LDG.
Ik vroeg me al af waar het over gingquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
JaniesBrownie....gewoon goed.
Spannend hoor!
wel een beetjequote:Op maandag 1 april 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
Goed gescout dan LDG als die echt rijk is
Klinkt wel tof als je zelf gewoon goed uitvoerbaar blijktquote:Op maandag 1 april 2013 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze zijn ook lekker. En minder zoet dan ik had verwacht.
Ik heb een koekjesboek gekregen waarin heul veul koekjes staan die allemaal met hetzelfde deeg, maar net iets anders toegevoegd gemaakt worden. Best leuk en het is simpel deeg, dus wij kunnen het gewoon
volgende keer koekjes kiezen met meer toevoegingenquote:Op maandag 1 april 2013 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel tof als je zelf gewoon goed uitvoerbaar blijkt
Vond dit al vrij uitgebreid eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende keer koekjes kiezen met meer toevoegingen
Less is morequote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende keer koekjes kiezen met meer toevoegingen
ik bedoel uit dat boek, er staan ook dubbele koekjes in, of koekjes met vruchten enzoquote:
Zal wel kloppen dan.quote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
LDG VERVULT MIJN WILDSTE DROMEN.
IK WIL LDG. IK WIL LDG NU!
LDG.. VERSLAVEND ALS GEEN ANDER.
IK WIL ALLES, IK WIL LDG.
ik krijg allemaal van die vage net niet seks associaties
ik ook als ik Ado invulquote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Die seksassociaties heb jij erbij hoor, wij nietquote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:
ik vind mezelf ook ontzettend seksquote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Die seksassociaties heb jij erbij hoor, wij niet
Het is in ieder geval niet grappig geschrevenquote:Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef D. het volgende:
Weer zo'n schrijver die ze niet aan het werk moeten laten
FOK! overgenomen door TMG
ik ookquote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Die seksassociaties heb jij erbij hoor, wij niet
Die jongen kan ook gewoon niet schrijvenquote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet grappig geschreven
Ik denk dat er niet veel mensen reageren op dat soort oproepjes eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er helemaal niemand te vinden is die wel kan schrijven
Als ik er mijn beroep van zou willen maken lijkt me het een goede startquote:Op maandag 1 april 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel mensen reageren op dat soort oproepjes eigenlijk
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 1 april 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik er mijn beroep van zou willen maken lijkt me het een goede start
Keuken: check. Alleen nog even afwassen. Nu nog de la van mn salontafel even op orde, morgen hamsterkooi en.... INPAKKENquote:
graag voor tijdens de filmquote:
Toekjequote:Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:
Ik wil er idd misschien meer mee doen D en Stu maar dan heb ik nog een lange weg te gaan.
Waar een wil isquote:Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:
Ik wil er idd misschien meer mee doen D en Stu maar dan heb ik nog een lange weg te gaan.
echt niet... jij komt me toch niet opzoeken... kan ik beter vrij blijven..quote:
Waarom ben je zo negatief over jezelf dan? Je kunt dingen toch leren?quote:
En terecht. Ik zou al jouw bagger verwijderen zonder het te lezenquote:Op maandag 1 april 2013 21:16 schreef Miniem het volgende:
Lol, ik zal er wel weer een note bij hebben.![]()
Reactie verwijdert in een topic
Dat zal mogelijk komen omdat je er niet altijd op wordt gewezen of misschien een paar dingen vergeet. Als je hulp krijgt en er goed op gaat letten zal het vast wel lukken hoorquote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef Toekito het volgende:
Omdat ik hier blijf merken dat het al jaren beetje zelfde niveau van fouten is stu
goed hoor beetje last van me rug nog na mijn val van gisteren maar verder ok thnx en met jou??quote:
Hier ook wel okay thanks. Vervelend van je rug thoughquote:Op maandag 1 april 2013 21:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed hoor beetje last van me rug nog na mijn val van gisteren maar verder ok thnx en met jou??
Ik wist niet dat je nog op school zat?quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
Te weinig tijd om me er mee bezig te houden Stu. Denk dat dat het is. Wil even kijken of ik na mijn MBO3 in Augustus een aansluitendeMBO 4 kan doen.
Vrij??? Wat is dat?? Haha donerdag ben ik geloof ik vrij... maar zo heel veel werk ik niet hoor stu zijn vaak maar paar uur op n dag.. kom iig niet aan 30 in de week..quote:Op maandag 1 april 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ook wel okay thanks. Vervelend van je rug though
Wanneer heb je nou eens vrij
Dat is inderdaad niet zoveel danquote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vrij??? Wat is dat?? Haha donerdag ben ik geloof ik vrij... maar zo heel veel werk ik niet hoor stu zijn vaak maar paar uur op n dag.. kom iig niet aan 30 in de week..
Dat is wel mooi dat je dat op je werk kunt doen!quote:Op maandag 1 april 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
Is opleiding op het werk Stu, 4 uurtjes per week.
Welke richting moet ik eigenlijk aan denken? En hoelang zou je doen om niveau 4 te doen?quote:
Dat schiet inderdaad niet op neequote:Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee telt niet aan als je 4 uur op n dag werkt..
Als je dat via je huidige werkgever kunt doen zou ik daar zeker voor gaan. Slechter kun je er immers niet van worden en de tijd is prima te overzienquote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
Nu commercieel medewerker. En vervolg zou 1,5 jaar duren en is dan echt marketing.
Ach, je 'mag' nog bijna 40 jaar werken dus daar zou ik me ook maar niet druk om makenquote:
hondaquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
Daarom Stu, dit is een antwoord op beide berichten
Crv
Gaat vast wel goed komenquote:Op maandag 1 april 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
Daarom Stu, dit is een antwoord op beide berichten
Crv
Hier vrij rustig. Vandaag NIETS gedaan dus een beetje gepost op het forumquote:Op maandag 1 april 2013 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
En hoe was pasen aan jullie zijde ?
luiquote:Op maandag 1 april 2013 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
En hoe was pasen aan jullie zijde ?
Gisteren was wel best. beetje lousy.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
Pinpas kwijt, koffie omgegooid. Bord nabij CS omver gelopen en satesaus op mn broek ipv op berenklauw. Verder was mn pasen goed
quote:Op maandag 1 april 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier vrij rustig. Vandaag normaal gedaan dus veel gepost op het forum
Je mag daar gerust extreem aan toevoegenquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier vrij rustig. Vandaag NIETS gedaan dus een beetje gepost op het forum
quote:
Geen meubelboulevard ?quote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
Pinpas kwijt, koffie omgegooid. Bord nabij CS omver gelopen en satesaus op mn broek ipv op berenklauw. Verder was mn pasen goed
ah want? je hebt een trein genomen ?quote:Op maandag 1 april 2013 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren was wel best. beetje lousy.
Vandaag was top
Dat zou ik dan ook nog liever doen jaquote:Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
K heb gewerkt van 7 tot 15:30 crv dus gelukkig niet zeg
Nikkie paaspoesquote:
quote:
Ik word altijd vergeten door iedereenquote:
Ja, dat is in NL wel traditie jaquote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef crv het volgende:
maar iedereen in NL gaat toch altijd naar de meubelboulevard?
Want die winkels zijn enkel 2e paasdag en 2e kerstdag open
Moet je morgen weer vroeg opstaan danquote:
Maar ik krijg bijna geen aandachtquote:
Ik zou erop spugenquote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
aargh mijn laptop is helsik blijf er statische opdonders van krijgen
Waarom? Heb je afgelopen nacht slecht geslapen of heb je een oud lichaam?quote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
Nee uur of 12 is vroeg zat stuwie maar beetje bijslapen
ik van mn katquote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
aargh mijn laptop is helsik blijf er statische opdonders van krijgen
ahw das erger das wederzijds zieligquote:
Ja en dan scheldenquote:
Dat heb ik ALTIJDquote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
o je hebt aandacht tekort...zeg dat dan!
zn stekker eruit rukkenquote:
Ík ben zelfs bij de meubelboulevard geweestquote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef crv het volgende:
maar iedereen in NL gaat toch altijd naar de meubelboulevard?
Want die winkels zijn enkel 2e paasdag en 2e kerstdag open
nou ja, ik zelf eigenlijk niet echt van alles, maar kennelijk hebben we een statische kat.quote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahw das erger das wederzijds zielig![]()
ik van al mn deurklinken etc, mja daar heb ik alleen zelf last van
Dan hoop ik dat je een beetje kunt bijslapenquote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Toekito het volgende:
Ik heb het met werkpc in Den Haag Ldg. Erg irritant.
Bedankt Nikkie.....
Gewoon erg vermoeid Stu
langzaam en piependquote:
Yeah babyquote:
volgens mij heeft dat iets met de luchtvochtigheid en verwarming ect te maken.. heb je van die waterthingies bij je radiatoren?quote:Op maandag 1 april 2013 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ik zelf eigenlijk niet echt van alles, maar kennelijk hebben we een statische kat.![]()
Hij haart ook als een gek momenteel, als ik hem aai, zit ik helemaal onder de haren![]()
En alleen zelf is ook vervelend. Ik heb noet eens het idee dat hij het erg vindt
graag gedaan Toek!quote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Toekito het volgende:
Ik heb het met werkpc in Den Haag Ldg. Erg irritant.
Bedankt Nikkie.....
Gewoon erg vermoeid Stu
hij krijgt een waarschuwing en daarna ben ik er klaar meequote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yeah baby![]()
Misschien nog een laatste kans geven voordat het ECHT voorbij is
ja hoor... druk die ff bij stu er voor me in wil je... die vereveelt zich!quote:
Ik wil geen fucking Sesamstraatquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja hoor... druk die ff bij stu er voor me in wil je... die vereveelt zich!
nee, het is ook niet echt vochtig genoeg, maarhij heeft het gewoon het ergst. Ook sinds we een nieuwe krabpaal hebben... Hijs wel mooiquote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat iets met de luchtvochtigheid en verwarming ect te maken.. heb je van die waterthingies bij je radiatoren?
Ik doe mijn best voor jequote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kijk een paar minuten de andere kant op en hop 20+ posts erbij
zoek de zeepquote:
Dat klinkt wel heel gay en gevangenis achtig. Eng gewoonquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoek de zeepzoek zoek de zeep
zoek de zeep
das wel n toffe jaquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, het is ook niet echt vochtig genoeg, maarhij heeft het gewoon het ergst. Ook sinds we een nieuwe krabpaal hebben... Hijs wel mooi
[ afbeelding ]
Dat kan ik nu nog niet zeggen vrees ikquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bied 19.
Waar hebben we het over?
Ik ben mn lieve hondje kwijjjjjjjjjjjjjjjjjjjhijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoek de zeepzoek zoek de zeep
zoek de zeep
Dus jij gaat ook donderdag op reis? Net als ikquote:
gaat over ernie in bad die de zeep kwijt isquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel gay en gevangenis achtig. Eng gewoon
Maar Bert en Ernie zijn toch ook gayquote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gaat over ernie in bad die de zeep kwijt is
dat vonden wij dus ook. En de katten zijn er blij meequote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel n toffe jabeter dan zo eentje met kitsh en harig nepbont
naja zegquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik nu nog niet zeggen vrees ik![]()
Alleen ome Fles weet dat
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Niet dat het me wat uitmaakt hoor maar dat dacht ikquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld![]()
sesamstraat
Ja zoiets.quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook donderdag op reis? Net als ik![]()
Nee, ik wil iets engs of iets leuks. Zoiets als The Sixth Sensequote:
niet zoietsquote:
ik kijk little miss sunshinequote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets engs of iets leuks. Zoiets als The Sixth Sense![]()
Ik haat het ZOIETS antwoordquote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zoiets![]()
je gaat naar Ierland
Ken ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijk little miss sunshine
quote:
ik Pirates of the caribeanquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijk little miss sunshine
geweldige absurde filmquote:
in het echtquote:
ik nietquote:
Walking around like regular peoplequote:
quote:
Komt dat ook uit die filmquote:
Ja, wat een geweldige filmquote:
Ik heb dit jaar nog gekekenquote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Komt dat ook uit die filmhmmm roestig... is toch weer een aantal jaar terug dat ik die gezien heb
niks ervan geen enge dingen voor je gaat slapen!quote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets engs of iets leuks. Zoiets als The Sixth Sense![]()
quote:
Jawelquote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niks ervan geen enge dingen voor je gaat slapen!
Ik had hem in mijn UI maar dat was in 2004/2005.quote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Me too![]()
![]()
Nu weet ik ook weer waar dat ene plaatje uit je UI vandaan komt
Fijne film ja.... maar ik heb hem niet op dvd.... en ik ben niet zo'n downloadsterquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog gekeken
They don't see each other
They only see what they want to see
They don't know they're dead![]()
![]()
![]()
Ik wel. Heb hem zelfs 2x op DVDquote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fijne film ja.... maar ik heb hem niet op dvd.... en ik ben niet zo'n downloadster
ken ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn UI maar dat was in 2004/2005.
Die ik nu heb is van Merlin
1 in NL en 1 in UKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |