Waar een wil isquote:Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:
Ik wil er idd misschien meer mee doen D en Stu maar dan heb ik nog een lange weg te gaan.
echt niet... jij komt me toch niet opzoeken... kan ik beter vrij blijven..quote:
Waarom ben je zo negatief over jezelf dan? Je kunt dingen toch leren?quote:
En terecht. Ik zou al jouw bagger verwijderen zonder het te lezenquote:Op maandag 1 april 2013 21:16 schreef Miniem het volgende:
Lol, ik zal er wel weer een note bij hebben.![]()
Reactie verwijdert in een topic
Dat zal mogelijk komen omdat je er niet altijd op wordt gewezen of misschien een paar dingen vergeet. Als je hulp krijgt en er goed op gaat letten zal het vast wel lukken hoorquote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef Toekito het volgende:
Omdat ik hier blijf merken dat het al jaren beetje zelfde niveau van fouten is stu
goed hoor beetje last van me rug nog na mijn val van gisteren maar verder ok thnx en met jou??quote:
Hier ook wel okay thanks. Vervelend van je rug thoughquote:Op maandag 1 april 2013 21:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed hoor beetje last van me rug nog na mijn val van gisteren maar verder ok thnx en met jou??
Ik wist niet dat je nog op school zat?quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
Te weinig tijd om me er mee bezig te houden Stu. Denk dat dat het is. Wil even kijken of ik na mijn MBO3 in Augustus een aansluitendeMBO 4 kan doen.
Vrij??? Wat is dat?? Haha donerdag ben ik geloof ik vrij... maar zo heel veel werk ik niet hoor stu zijn vaak maar paar uur op n dag.. kom iig niet aan 30 in de week..quote:Op maandag 1 april 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ook wel okay thanks. Vervelend van je rug though
Wanneer heb je nou eens vrij
Dat is inderdaad niet zoveel danquote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Vrij??? Wat is dat?? Haha donerdag ben ik geloof ik vrij... maar zo heel veel werk ik niet hoor stu zijn vaak maar paar uur op n dag.. kom iig niet aan 30 in de week..
Dat is wel mooi dat je dat op je werk kunt doen!quote:Op maandag 1 april 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
Is opleiding op het werk Stu, 4 uurtjes per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |