wel een beetjequote:Op maandag 1 april 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
Goed gescout dan LDG als die echt rijk is
Klinkt wel tof als je zelf gewoon goed uitvoerbaar blijktquote:Op maandag 1 april 2013 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze zijn ook lekker. En minder zoet dan ik had verwacht.
Ik heb een koekjesboek gekregen waarin heul veul koekjes staan die allemaal met hetzelfde deeg, maar net iets anders toegevoegd gemaakt worden. Best leuk en het is simpel deeg, dus wij kunnen het gewoon
volgende keer koekjes kiezen met meer toevoegingenquote:Op maandag 1 april 2013 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel tof als je zelf gewoon goed uitvoerbaar blijkt
Vond dit al vrij uitgebreid eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende keer koekjes kiezen met meer toevoegingen
Less is morequote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende keer koekjes kiezen met meer toevoegingen
ik bedoel uit dat boek, er staan ook dubbele koekjes in, of koekjes met vruchten enzoquote:
Zal wel kloppen dan.quote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
LDG VERVULT MIJN WILDSTE DROMEN.
IK WIL LDG. IK WIL LDG NU!
LDG.. VERSLAVEND ALS GEEN ANDER.
IK WIL ALLES, IK WIL LDG.
ik krijg allemaal van die vage net niet seks associaties
ik ook als ik Ado invulquote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Die seksassociaties heb jij erbij hoor, wij nietquote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:
ik vind mezelf ook ontzettend seksquote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Die seksassociaties heb jij erbij hoor, wij niet
Het is in ieder geval niet grappig geschrevenquote:Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef D. het volgende:
Weer zo'n schrijver die ze niet aan het werk moeten laten
FOK! overgenomen door TMG
ik ookquote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Die seksassociaties heb jij erbij hoor, wij niet
Die jongen kan ook gewoon niet schrijvenquote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet grappig geschreven
Ik denk dat er niet veel mensen reageren op dat soort oproepjes eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er helemaal niemand te vinden is die wel kan schrijven
Als ik er mijn beroep van zou willen maken lijkt me het een goede startquote:Op maandag 1 april 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel mensen reageren op dat soort oproepjes eigenlijk
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 1 april 2013 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik er mijn beroep van zou willen maken lijkt me het een goede start
Keuken: check. Alleen nog even afwassen. Nu nog de la van mn salontafel even op orde, morgen hamsterkooi en.... INPAKKENquote:
graag voor tijdens de filmquote:
Toekjequote:Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:
Ik wil er idd misschien meer mee doen D en Stu maar dan heb ik nog een lange weg te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |