Nikkie paaspoesquote:
quote:
Ik word altijd vergeten door iedereenquote:
Ja, dat is in NL wel traditie jaquote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef crv het volgende:
maar iedereen in NL gaat toch altijd naar de meubelboulevard?
Want die winkels zijn enkel 2e paasdag en 2e kerstdag open
Moet je morgen weer vroeg opstaan danquote:
Maar ik krijg bijna geen aandachtquote:
Ik zou erop spugenquote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
aargh mijn laptop is helsik blijf er statische opdonders van krijgen
Waarom? Heb je afgelopen nacht slecht geslapen of heb je een oud lichaam?quote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
Nee uur of 12 is vroeg zat stuwie maar beetje bijslapen
ik van mn katquote:Op maandag 1 april 2013 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
aargh mijn laptop is helsik blijf er statische opdonders van krijgen
ahw das erger das wederzijds zieligquote:
Ja en dan scheldenquote:
Dat heb ik ALTIJDquote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
o je hebt aandacht tekort...zeg dat dan!
zn stekker eruit rukkenquote:
Ík ben zelfs bij de meubelboulevard geweestquote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef crv het volgende:
maar iedereen in NL gaat toch altijd naar de meubelboulevard?
Want die winkels zijn enkel 2e paasdag en 2e kerstdag open
nou ja, ik zelf eigenlijk niet echt van alles, maar kennelijk hebben we een statische kat.quote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahw das erger das wederzijds zielig![]()
ik van al mn deurklinken etc, mja daar heb ik alleen zelf last van
Dan hoop ik dat je een beetje kunt bijslapenquote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Toekito het volgende:
Ik heb het met werkpc in Den Haag Ldg. Erg irritant.
Bedankt Nikkie.....
Gewoon erg vermoeid Stu
langzaam en piependquote:
Yeah babyquote:
volgens mij heeft dat iets met de luchtvochtigheid en verwarming ect te maken.. heb je van die waterthingies bij je radiatoren?quote:Op maandag 1 april 2013 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ik zelf eigenlijk niet echt van alles, maar kennelijk hebben we een statische kat.![]()
Hij haart ook als een gek momenteel, als ik hem aai, zit ik helemaal onder de haren![]()
En alleen zelf is ook vervelend. Ik heb noet eens het idee dat hij het erg vindt
graag gedaan Toek!quote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Toekito het volgende:
Ik heb het met werkpc in Den Haag Ldg. Erg irritant.
Bedankt Nikkie.....
Gewoon erg vermoeid Stu
hij krijgt een waarschuwing en daarna ben ik er klaar meequote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yeah baby![]()
Misschien nog een laatste kans geven voordat het ECHT voorbij is
ja hoor... druk die ff bij stu er voor me in wil je... die vereveelt zich!quote:
Ik wil geen fucking Sesamstraatquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja hoor... druk die ff bij stu er voor me in wil je... die vereveelt zich!
nee, het is ook niet echt vochtig genoeg, maarhij heeft het gewoon het ergst. Ook sinds we een nieuwe krabpaal hebben... Hijs wel mooiquote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat iets met de luchtvochtigheid en verwarming ect te maken.. heb je van die waterthingies bij je radiatoren?
Ik doe mijn best voor jequote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kijk een paar minuten de andere kant op en hop 20+ posts erbij
zoek de zeepquote:
Dat klinkt wel heel gay en gevangenis achtig. Eng gewoonquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoek de zeepzoek zoek de zeep
zoek de zeep
das wel n toffe jaquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, het is ook niet echt vochtig genoeg, maarhij heeft het gewoon het ergst. Ook sinds we een nieuwe krabpaal hebben... Hijs wel mooi
[ afbeelding ]
Dat kan ik nu nog niet zeggen vrees ikquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bied 19.
Waar hebben we het over?
Ik ben mn lieve hondje kwijjjjjjjjjjjjjjjjjjjhijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoek de zeepzoek zoek de zeep
zoek de zeep
Dus jij gaat ook donderdag op reis? Net als ikquote:
gaat over ernie in bad die de zeep kwijt isquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel gay en gevangenis achtig. Eng gewoon
Maar Bert en Ernie zijn toch ook gayquote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gaat over ernie in bad die de zeep kwijt is
dat vonden wij dus ook. En de katten zijn er blij meequote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel n toffe jabeter dan zo eentje met kitsh en harig nepbont
naja zegquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik nu nog niet zeggen vrees ik![]()
Alleen ome Fles weet dat
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Niet dat het me wat uitmaakt hoor maar dat dacht ikquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld![]()
sesamstraat
Ja zoiets.quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook donderdag op reis? Net als ik![]()
Nee, ik wil iets engs of iets leuks. Zoiets als The Sixth Sensequote:
niet zoietsquote:
ik kijk little miss sunshinequote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets engs of iets leuks. Zoiets als The Sixth Sense![]()
Ik haat het ZOIETS antwoordquote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zoiets![]()
je gaat naar Ierland
Ken ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijk little miss sunshine
quote:
ik Pirates of the caribeanquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijk little miss sunshine
geweldige absurde filmquote:
in het echtquote:
ik nietquote:
Walking around like regular peoplequote:
quote:
Komt dat ook uit die filmquote:
Ja, wat een geweldige filmquote:
Ik heb dit jaar nog gekekenquote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Komt dat ook uit die filmhmmm roestig... is toch weer een aantal jaar terug dat ik die gezien heb
niks ervan geen enge dingen voor je gaat slapen!quote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets engs of iets leuks. Zoiets als The Sixth Sense![]()
quote:
Jawelquote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niks ervan geen enge dingen voor je gaat slapen!
Ik had hem in mijn UI maar dat was in 2004/2005.quote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Me too![]()
![]()
Nu weet ik ook weer waar dat ene plaatje uit je UI vandaan komt
Fijne film ja.... maar ik heb hem niet op dvd.... en ik ben niet zo'n downloadsterquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog gekeken
They don't see each other
They only see what they want to see
They don't know they're dead![]()
![]()
![]()
Ik wel. Heb hem zelfs 2x op DVDquote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fijne film ja.... maar ik heb hem niet op dvd.... en ik ben niet zo'n downloadster
ken ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn UI maar dat was in 2004/2005.
Die ik nu heb is van Merlin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |