jijzelfquote:Op maandag 1 april 2013 12:05 schreef Toekito het volgende:
Hallo wie heeft me tussen die kleuters geplaatst?
Ook een rotdag om te moeten werkenquote:
nee hoor.. dit zijn van die vreetdagen dus ben blij dat ik mag werken... hoef ik het niet af te slaan..quote:
Dat is waarquote:Op maandag 1 april 2013 12:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor.. dit zijn van die vreetdagen dus ben blij dat ik mag werken... hoef ik het niet af te slaan..
Werk zequote:
Ik baal juist dat ik vandaag niet mag werkenquote:
ja had eigk om 11 al lunchpauze maar toen niet gegaan. En nu ff snel 4 boterhammen gegeten en verder werkenquote:
Waarom? Verveel je jezelfquote:Op maandag 1 april 2013 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik baal juist dat ik vandaag niet mag werken.
Het lijkt bij jou meer een aanwezigheidsvergoeding dan werkenquote:Op maandag 1 april 2013 12:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja had eigk om 11 al lunchpauze maar toen niet gegaan. En nu ff snel 4 boterhammen gegeten en verder werken
Nee hoor, dat niet. Maar feestdagen zijn altijd gezellig op werk, en verdienen ook nog eens extra goedquote:
ik kan er niks aan doen dat er niemand beltquote:Op maandag 1 april 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt bij jou meer een aanwezigheidsvergoeding dan werken
Dan is het wel jammer inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, dat niet. Maar feestdagen zijn altijd gezellig op werk, en verdienen ook nog eens extra goed.
Dat zeg ik ook niet hoorquote:Op maandag 1 april 2013 12:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat er niemand belt
neuken? midden op de dag?quote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
daag skatjesgezonde dingen doen latersssssssssss
have fun Engelquote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
Hi bye Engeltjequote:Op maandag 1 april 2013 12:35 schreef -Engel- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |