das wel n toffe jaquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, het is ook niet echt vochtig genoeg, maarhij heeft het gewoon het ergst. Ook sinds we een nieuwe krabpaal hebben... Hijs wel mooi
[ afbeelding ]
Dat kan ik nu nog niet zeggen vrees ikquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bied 19.
Waar hebben we het over?
Ik ben mn lieve hondje kwijjjjjjjjjjjjjjjjjjjhijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoek de zeepzoek zoek de zeep
zoek de zeep
Dus jij gaat ook donderdag op reis? Net als ikquote:
gaat over ernie in bad die de zeep kwijt isquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel gay en gevangenis achtig. Eng gewoon
Maar Bert en Ernie zijn toch ook gayquote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gaat over ernie in bad die de zeep kwijt is
dat vonden wij dus ook. En de katten zijn er blij meequote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel n toffe jabeter dan zo eentje met kitsh en harig nepbont
naja zegquote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik nu nog niet zeggen vrees ik![]()
Alleen ome Fles weet dat
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Niet dat het me wat uitmaakt hoor maar dat dacht ikquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld![]()
sesamstraat
Ja zoiets.quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook donderdag op reis? Net als ik![]()
Nee, ik wil iets engs of iets leuks. Zoiets als The Sixth Sensequote:
niet zoietsquote:
ik kijk little miss sunshinequote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets engs of iets leuks. Zoiets als The Sixth Sense![]()
Ik haat het ZOIETS antwoordquote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zoiets![]()
je gaat naar Ierland
Ken ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijk little miss sunshine
quote:
ik Pirates of the caribeanquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijk little miss sunshine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |