Nee, net zoveel reactie in de Box als in het topicquote:Op woensdag 3 april 2013 12:30 schreef Karina het volgende:
Zit je PM box al vol
Ik herken eigenlijk bijna alle gezichten, maar de namenIk ben daar ZOOO slecht in.
Ja precies, je herkent alleen het gezicht, maar waarvan is ook al een vraagtekenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En je mag natuurlijk wel de naam opzoeken als je denkt te weten waar je die kop nou van kent. Alleen is dat vaak ook nog best lastig, he?
Ja, anders had ik het wel gewoon n00bie's koppenquiz kunnen noemenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige zie je nu ook helemaal nooit meer op tv.
Dat is waar, of misschien komen ze nog wel op tv maar zien ze er heel anders uitquote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, anders had ik het wel gewoon n00bie's koppenquiz kunnen noemen
Sorry.quote:
Ja!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:03 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Hidde Maas.
En nummer 19.....Ilona nog iets ? Visser ?
Nogmaals sorry. Dacht dat je dit cynisch bedoelde.quote:
Ik zag helemaal geen antwoorden. Dacht juist goed bezig te zijn door wel mee te doen. En misschien is het wel leuk op het forum de namen te posten en er gezamenlijk uit te komen. Stond al op het topic mijn posts te wijzigen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar doe dan in ieder geval de nummers bij de namen!
tong, als je 'punt' als 'topic' gaat spellen, zit je hier echt te veel, hequote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag helemaal geen antwoorden. Dacht juist goed bezig te zijn door wel mee te doen. En misschien is het wel leuk op het forum de namen te posten en er gezamenlijk uit te komen. Stond al op het topic mijn posts te wijzigen.
Mijn god. *Hardop lacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
tong, als je 'punt' als 'topic' gaat spellen, zit je hier echt te veel, he
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef OutOfThisWorld het volgende:
13 = volgens mij Henk Mouwe (Ome Joop modus: Henk Mouwe? BEK HOUWE)
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nummer 3 is van De Zevensprong, volgens mij.
Dat is 'ie niet?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef rubbereend het volgende:
is nummer 15 niet uit de familie Oudenrijn? De vader daarin?
Lex Regtquote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef rubbereend het volgende:
is nummer 15 niet uit de familie Oudenrijn? De vader daarin?
quote:
quote:
ojaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]![]()
Grappig, de 1 kent m dus van Wim T Schippers, de ander van deze TROS sitcom.
Tevens politieagent in Flodder, samen met THIS IS TV MEN.
Yessss, haar debuut als punkmeisje in Zeg 'ns Aaa. Knap!quote:
Dank je.quote:
het moest even op gang komen, ik heb hem ook even aangemeld ter promotie op de FPquote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dank je.
En ik vind het nu ook wel gezelliger dan de 1e 2 dagen dat-ie openstond
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef mootie het volgende:
Nummer 3 is van De Zevensprong, volgens mij.
God wat vond ik het eng die serie! Helemaal toen hij opeens groen haar had.quote:
ja was echt superspannendquote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
God wat vond ik het eng die serie! Helemaal toen hij opeens groen haar had.
Geen dankquote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dank je.
En ik vind het nu ook wel gezelliger dan de 1e 2 dagen dat-ie openstond
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:19 schreef tong80 het volgende:
Nummer 5 een *flits* oh-jaatje. Joekie Broedelet.
'Ik zie het al mevrouwtje, grasschurft.' We gaan neutronenkorrels gebruiken om uw tuin winterklaar te maken.'
'Wat nou neutronenkorrels ? Is verdomme gewoon basterdsuiker.'
Zal, net als Lex de Regt, bij anderen weer bekender zijn als de mevrouw die met Marjolein Sligte op een zaal lag in MCW. En bij nog wat jongere mensen als oma in Sesamstraat.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:19 schreef tong80 het volgende:
Nummer 5 een *flits* oh-jaatje. Joekie Broedelet.
'Ik zie het al mevrouwtje, grasschurft.' We gaan neutronenkorrels gebruiken om uw tuin winterklaar te maken.'
'Wat nou neutronenkorrels ? Is verdomme gewoon basterdsuiker.'
Sesamstraat weet ik idd. Zag ik wel eens voorbij flitsen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal, net als Lex de Regt, bij anderen weer bekender zijn als de mevrouw die met Marjolein Sligte op een zaal lag in MCW. En bij nog wat jongere mensen als oma in Sesamstraat.
Ik heb de playboy nog. Lekker wijfquote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cristel Braak is correct.
En er is een wezenlijk verschil tussen Diana Dobbelman en Linda Dubbeldeman
Diana Dobbelman heeft reclame gemaakt voor een wasmiddel, ik dacht voor Dobbelman. En ik meende me herinneren dat haar naam daardoor net anders was. Niet dus...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cristel Braak is correct.
En er is een wezenlijk verschil tussen Diana Dobbelman en Linda Dubbeldeman
dat zijn ze bijna allemaalquote:
Zelfs voor jou als broekie ?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:02 schreef mootie het volgende:
Hidde Maas, Joris nogiets, Henk nogiets. 3 is uit een jeugdserie.
Ik herken ze lang niet allemaal, wel een aantal bekende gezichten, maar geen namen.
19 is bladibla Visser?
Een mij onbekend TROS-gezicht...quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De moeder van nummer 6 (is er wel 1 voor de echte krasse knarren hier dan, denk ik)
[ afbeelding ]
Kan kloppen, want ze is voornamelijk regisseur.quote:
Die is wel moeilijk dan denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan kloppen, want ze is voornamelijk regisseur.
Bijvoorbeeld Op Volle Toeren gedaan.
Maakt niet uit, want me hoeven alleen haar dochter te radenquote:
Ja, een knapperd, hequote:Op zaterdag 6 april 2013 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Ze lijkt op een afgetrainde Ria Stalman...
Volgens de OP is het niet verboden om namen op te zoeken bij vermoedens het in welke hoek te zoeken. Hoeft natuurlijk niet, als je dat onsportief vindt. Dan doet vast iemand anders het welquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik waarschijnlijk wel de moeder, maar geen idee hoe haar dochter heet...
Dat. Het gezicht is zo bekend! Volgens mij vond ik haar vervelend.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar gezicht maar ik denk dat de naam me totaal niets zal zeggen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:34 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Jaaaaa, ik denk het te weten: no 7 = Dorijn Curvers
De jaren 90 politieseriehint deed het 'm (Bureau Kruislaan)
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:34 schreef OutOfThisWorld het volgende:
En jij bedankt voor de leuke quizquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dank jullie voor jullie deelname.
Er is helaas geen winnaar door onvoorziene veranderingen in de opzet
Geen dank.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
En jij bedankt voor de leuke quiz
Was leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dank jullie voor jullie deelname.
Er is helaas geen winnaar door onvoorziene veranderingen in de opzet
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar kende ik haar vanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:34 schreef OutOfThisWorld het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |