Nee, net zoveel reactie in de Box als in het topicquote:Op woensdag 3 april 2013 12:30 schreef Karina het volgende:
Zit je PM box al vol
Ik herken eigenlijk bijna alle gezichten, maar de namenIk ben daar ZOOO slecht in.
Ja precies, je herkent alleen het gezicht, maar waarvan is ook al een vraagtekenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En je mag natuurlijk wel de naam opzoeken als je denkt te weten waar je die kop nou van kent. Alleen is dat vaak ook nog best lastig, he?
Ja, anders had ik het wel gewoon n00bie's koppenquiz kunnen noemenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige zie je nu ook helemaal nooit meer op tv.
Dat is waar, of misschien komen ze nog wel op tv maar zien ze er heel anders uitquote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, anders had ik het wel gewoon n00bie's koppenquiz kunnen noemen
Sorry.quote:
Ja!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:03 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Hidde Maas.
En nummer 19.....Ilona nog iets ? Visser ?
Nogmaals sorry. Dacht dat je dit cynisch bedoelde.quote:
Ik zag helemaal geen antwoorden. Dacht juist goed bezig te zijn door wel mee te doen. En misschien is het wel leuk op het forum de namen te posten en er gezamenlijk uit te komen. Stond al op het topic mijn posts te wijzigen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar doe dan in ieder geval de nummers bij de namen!
tong, als je 'punt' als 'topic' gaat spellen, zit je hier echt te veel, hequote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag helemaal geen antwoorden. Dacht juist goed bezig te zijn door wel mee te doen. En misschien is het wel leuk op het forum de namen te posten en er gezamenlijk uit te komen. Stond al op het topic mijn posts te wijzigen.
Mijn god. *Hardop lacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
tong, als je 'punt' als 'topic' gaat spellen, zit je hier echt te veel, he
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef OutOfThisWorld het volgende:
13 = volgens mij Henk Mouwe (Ome Joop modus: Henk Mouwe? BEK HOUWE)
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nummer 3 is van De Zevensprong, volgens mij.
Dat is 'ie niet?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef rubbereend het volgende:
is nummer 15 niet uit de familie Oudenrijn? De vader daarin?
Lex Regtquote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef rubbereend het volgende:
is nummer 15 niet uit de familie Oudenrijn? De vader daarin?
quote:
quote:
ojaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]![]()
Grappig, de 1 kent m dus van Wim T Schippers, de ander van deze TROS sitcom.
Tevens politieagent in Flodder, samen met THIS IS TV MEN.
Yessss, haar debuut als punkmeisje in Zeg 'ns Aaa. Knap!quote:
Dank je.quote:
het moest even op gang komen, ik heb hem ook even aangemeld ter promotie op de FPquote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dank je.
En ik vind het nu ook wel gezelliger dan de 1e 2 dagen dat-ie openstond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |