abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124785409
I
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar in dit geval moest TS roeien met de rubberen riemen die hij tot z'n beschikking had.

Alternatief is nooit seks hebben... daar zou je als mens ziek van worden letterlijk en figuurlijk.
Ik ben een ziek persoon _O-
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:55:39 #252
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124785526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar in dit geval moest TS roeien met de rubberen riemen die hij tot z'n beschikking had.

Alternatief is nooit seks hebben... daar zou je als mens ziek van worden letterlijk en figuurlijk.
Ben niet zo van de rubbers, gelukkig hoef ik me daar nu geen zorgen over te maken maar kinderen blijven hoe dan ook de ergste soa ooit

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:50 schreef kingtoppie het volgende:
I

[..]

wut
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_124785618
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:50 schreef kingtoppie het volgende:
I

[..]

Ligt eraan hoe oud je bent, als je jong bent maakt het niet uit, maar naar de 40 toe en nog steeds maagd bijv, dan gaan er wel paar steekjes los zitten meestal.

Ben nog nooit iemand tegen gekomen die er niet beschadigd door is geraakt, psychisch dan.

Daar hoeft geen schaamte voor te zijn, wel erkenning.
pi_124785999
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

zo rekent gewoon iedereen hoor :')

Als je 1 dag overtijd bent en je blijkt zwanger dan ben je 4 a 5 weken zwanger en ben je 3 weken geleden bevrucht
1 april was gisteren he...
En bij de ene persoon kun je het wel na drie weken aantonen, bij de andere niet. Niet elke zwangerschap is hetzelfde.

De tijd waarop je zwanger raakt is ook niet standaard precíes tussen twee menstruaties in. De kans dat je zwanger raakt net nadat je ongesteld bent geweest is klein, maar het kán.
Lekker
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:18:15 #255
3542 Gia
User under construction
pi_124786031
Carnavalsbaby.

Een vriendin van me is ook alleenstaande moeder. Vader wilde er niks mee te maken hebben. Zij vindt dat prima.

Kan dus wel.

Maar vermoed dat dit alleen wederzijds goedvinden is.
pi_124786140
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:16 schreef Kittenbraadworst het volgende:

[..]

1 april was gisteren he...
En bij de ene persoon kun je het wel na drie weken aantonen, bij de andere niet. Niet elke zwangerschap is hetzelfde.
echt wtf het is zo!

Bijvoorbeeld:
3 weken geleden seks
1 week geleden zou menstruatie moeten beginnen
4 dagen geleden getest ---> zwanger

Dan is ze nu 4 a 5 weken zwanger, afhankelijk van de cyclus dan.

Maar dan geloof je het lekker niet :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_124786173
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:16 schreef Kittenbraadworst het volgende:

[..]

De tijd waarop je zwanger raakt is ook niet standaard precíes tussen twee menstruaties in. De kans dat je zwanger raakt net nadat je ongesteld bent geweest is klein, maar het kán.
en daarom rekenen ze vanaf de laatste menstruatie 40 weken en kan ze dus langer zwanger zijn dan die drie weken dat t geleden is dat ze seks hebben gehad :7
pi_124786227
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:18 schreef Gia het volgende:
Carnavalsbaby.

Een vriendin van me is ook alleenstaande moeder. Vader wilde er niks mee te maken hebben. Zij vindt dat prima.

Kan dus wel.

Maar vermoed dat dit alleen wederzijds goedvinden is.
Carnavals baby... Die wordt opgevoed door een nietsvermoedende ''papa'' die eigenlijk niet de papa is.
Rustig aan.
pi_124788116
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:06 schreef Probability het volgende:
Ja als je net ongesteld ben geweest kun je niet zwanger worden - dus zo ze 1 week overtijd oid zijn.
Dat kan maar ze kan het dan nog niet aantonen met een test
Ze slikt de pil, ze heeft geen normale cyclus, dus ze kan op ieder moment zwanger worden. Ook direct na een stopweek.
pi_124789828
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
Triest dat je niks met je eigen kind te maken wilt hebben.
Ach gut, ga je nou ineens hier de sentimentele mod uithangen terwijl er op VBL alleen maar stront uit je vingers komt ? Pfff......

Ik vind helemaal niets mis met de redenatie van TS. TS wil geen kind en heeft hier meermaals op aangedrongen bij de vrouwelijke sexpartner. Dat deze vrouw vervolgens zwanger blijkt te zijn en het kind wel blijkt te houden wil niet zeggen dat TS dat dan ook moet willen. Misschien heeft TS wel een hele goede reden om niets met het kind te maken te willen hebben ?
U MAD?
pi_124790012
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ach gut, ga je nou ineens hier de sentimentele mod uithangen terwijl er op VBL alleen maar stront uit je vingers komt ? Pfff......

Ik vind helemaal niets mis met de redenatie van TS. TS wil geen kind en heeft hier meermaals op aangedrongen bij de vrouwelijke sexpartner. Dat deze vrouw vervolgens zwanger blijkt te zijn en het kind wel blijkt te houden wil niet zeggen dat TS dat dan ook moet willen. Misschien heeft TS wel een hele goede reden om niets met het kind te maken te willen hebben ?
Ik snap je punt helemaal. Opgedrongen, verplicht, etc. Maar toch, het is je kind. Jouw vlees en bloed.
Het kind gaat later ook vragen stellen en zich afvragen wie papa toch is.

Zowel de vader als moeder zijn egoistische mensen die alleen maar aan hun eigen belang denken.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124790116
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik snap je punt helemaal. Opgedrongen, verplicht, etc. Maar toch, het is je kind. Jouw vlees en bloed.

Zowel de vader als moeder zijn egoistische mensen die alleen maar aan hun eigen belang denken.
Je moet niet zo willen oordelen, daar is het deze materie niet simpel genoeg voor naar mijn mening.
Rustig aan.
pi_124791750
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef Messina het volgende:

[..]

Klopt. En ieder heeft daar zijn mening in. Maar een reactie zoals van die mod is gewoon achterlijk. Een medaille heeft twee kanten namelijk.
U MAD?
pi_124792108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:30 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Dat kan wel oz zijn, maar dat ontslaat je neit van alimentatieverplichtingen. De rechter kijkt alleen naar het belang van het kind. Belang van de ouders boeit dan niet. TS mag gewoon alimentatie gaan lappen.
Hoeft niet. Als de moeder dat niet wil aangezien ze het kind zelf wil opvoeden.
U MAD?
pi_124792885
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Tsja, een vrouw dwingen tot het ondergaan van abortus mag nou eenmaal niet, dus da's in dit geval inderdaad pech voor de ongewenste papa.

Maar ik ga er toch maar eventjes vanuit dat we hier te maken hebben met een trol. Het klinkt me allemaal een beetje te onwaarschijnlijk in de oren. Een gescheurd condoom EN de pil (let wel: >>99% zekerheid bij correct gebruik) die het ineens niet deed? Ik heb moeite het te geloven.
Vrouw kan ook gewoon gelogen hebben over haar pilgedbruik ;-)
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:04:07 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_124793155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

De moeder kan weigeren ja. Maar het is nu ook niet zo dat je als vader zoveel rechten krijgt als je alimentatie moet lappen. Hooguit een weekendje her en der ;)
als de moeder een borderline-slet is niet..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:07:20 #267
3542 Gia
User under construction
pi_124793294
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en daarom rekenen ze vanaf de laatste menstruatie 40 weken en kan ze dus langer zwanger zijn dan die drie weken dat t geleden is dat ze seks hebben gehad :7
Maar als Sjaantje eerder zwanger was dan het moment van TS's daad, dan is hij niet de vader.

Je kunt iemand niet met terugwerkende kracht bezwangeren.

Ik heb bij mijn oudste destijds de test gedaan na 3 dagen over tijd, en het was raak.
Was net voor kerst, en wilde de a.s. grootouders met Kerst verrassen. Gelukt!

Normaal is het beter te wachten tot je een week over tijd bent, omdat de test anders niet 100% betrouwbaar is. Maar als je het eerder doet en de uitslag is positief, dan is dat 100% zeker een zwangerschap.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:14:29 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124793569
Je kunt de testen van vroeger echt niet vergelijken met de hedendaagse testen.
Ik heb een langzame HCG-aanmaak, en waar ik 22 jaar geleden 3 dagen overtijd nog geen positieve test had, had ik 3 jaar geleden al een positieve test voor ik overtijd was.

Tegenwoordig hoef je echt geen week meer te wachten. En als je een ovulatietest gebruikt slaat hij nog sneller uit :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124793684
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja. Via een vaderschapsactie kan bij de rechtbank een bloed/DNA-test worden afgedwongen.
Blijkt een man inderdaad de vader te zijn, dan kan de moeder kinderalimentatie eisen.
Dus ze kunnen een DNA test eisen? Heb je als man helemaal geen rechten dan?

Zou de eerste de beste die me er zo zou inluizen als bij TS gebeurd is zou ik omleggen. :')

No joke. :P
pi_124794280
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat relevant is, is dat welke optie een vrouw ook kiest ze pijn gaat lijden. Dus dat mannen niet zo makkelijk moeten doen van 'het mokkel neemt maar een abortus'. Voor mannen lijkt het makkelijk, maar de foetus zit niet in jullie lichaam. Dat geredeneer van zoek het maar uit, ik heb er niet voor gekozen, is om te kotsen. De vrouw kiest ook niet voor een ongeplande zwangerschap. Vanuit de man gezien is het een keuze tussen A. de situatie blijft zoals hij is en B. hij wordt vader. Maar voor de vrouw is het anders, zij heeft geen optie A want de situatie is al niet meer zoals hij was. Laat dat eens tot je doordringen voor je blaat van 'die vrouwen moeten het zelf maar uitzoeken, ik heb hier niet om gevraagd'. WIJ OOK NIET.
Gewoon de pil op tijd blijven slikken als je sexueel actief bent, zo moeilijk is dat ook weer niet. :')
pi_124794453
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Redbullkid het volgende:
Gewoon de pil op tijd blijven slikken als je sexueel actief bent, zo moeilijk is dat ook weer niet. :')
Lekker makkelijk om te roepen als jij hem niet hoeft te slikken. Iedereen vergist zich wel eens.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:39:26 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124794475
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Gelukkig komt er binnen afzienbare tijd een mannenpil, dus al dat gejankzak over er ingeluisd zijn is dan ook verleden tijd....
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:39:32 #273
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_124794479
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om te roepen als jij hem niet hoeft te slikken. Iedereen vergist zich wel eens.
Geen dagen en/of weken
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:41:42 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124794577
quote:

[..]

Persoonlijk geloof ik er niet zo in dat 1 keer vergeten terwijl je al jaren aan de pil bent je gelijk volledig vruchtbaar maakt, maar het zijn wel vaak de dames die wat slordiger zijn qua pilgebruik die "toevallig" die ene keer de pil vergeten waren, overgegeven hadden of antibiotica gebruikt hadden.

Maar goed, ik kan niet wachten tot de mannenpil op de markt is, dan is al dit gezeik ten einde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_124794731
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:39 schreef pl4kkie het volgende:
Geen dagen en/of weken
Jawel hoor.

Ik heb wel eens gehad dat ik dacht dat ik weer met de pil moest beginnen op een zondag na een stopweek, maar dat het achteraf toch echt zaterdag had moeten zijn. Dan is er nog niets aan de hand, je mag er één missen. Maar als je dan seks hebt en een aantal dagen daarna heb je ineens midden in de nacht vreselijk diarree... En als je dan als het over is weer je bed in duikt en er pas een dag later weer aan denkt dat het zo gegaan was... Zo ging mijn laatste keer dat ik gevaar liep. Zit echt oprecht geen kwade wil achter. Ik neem de pil 's avonds en 's ochtends check ik de pilstrip om te zien of ik die van gisteravond gehad heb.

Overigens vraag ik aan iedere partner of ZIJ die controle willen doen als we alleen mijn pil als anticonceptie gebruiken, maar veruit de meesten vonden dat teveel moeite. Dus vertel mij niet dat het geen moeite is gewoon de pil netjes te slikken, als vriendjes zelfs niet eens iedere dag even mee willen kijken of ik het goed doe ;)
pi_124794831
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar als Sjaantje eerder zwanger was dan het moment van TS's daad, dan is hij niet de vader.

Je kunt iemand niet met terugwerkende kracht bezwangeren.

Ik heb bij mijn oudste destijds de test gedaan na 3 dagen over tijd, en het was raak.
Was net voor kerst, en wilde de a.s. grootouders met Kerst verrassen. Gelukt!

Normaal is het beter te wachten tot je een week over tijd bent, omdat de test anders niet 100% betrouwbaar is. Maar als je het eerder doet en de uitslag is positief, dan is dat 100% zeker een zwangerschap.
lees nou eens goed dan? Die +/- 2 weken vóór de bevruchting krijg je er als het ware gratis bij. Altijd, omdat je nooit zeker weet wanneer de bevruchting was.

Dus als ze nu zogezegd 5 weken zwanger is dan kan dat zijn door de seks van 3 weken geleden ja :7
pi_124795038
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:

[..]

het is inderdaad de keuze van de vrouw om de keuze aan hem te laten. Dat is dan gelijk het enige stukje dat je wél begrepen hebt...
Ik bedoel aan te geven dat er waarschijnlijk meer vrouwen zijn die de keus om te betalen of niet aan de man laten dan mensen schijnen te denken. En dat niet elke zwangere vrouw verandert in een feeks die geld wil zien vande vader.

Maar goed, jij leest graag scheef blijkt, dus daar laat ik het dan ook echt bij.
Een vrouw die ongewenst zwanger is van jou, wil je niet meemaken. De meeste vrouwen worden in die situatie gewoon feeksen..

Heb het teveel in mijn directe omgeving gezien, ben niet anders gewend.

Sorry :P
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:53:53 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124795122
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:52 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Een vrouw die ongewenst zwanger is van jou, wil je niet meemaken. De meeste vrouwen worden in die situatie gewoon feeksen..

Je hebt in je omgeving teveel gezien dat een man een vrouw ongewenst heeft bezwangerd?
Lekkere omgeving ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:55:13 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124795181
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hebt in je omgeving teveel gezien dat een man een vrouw ongewenst heeft bezwangerd?
Lekkere omgeving ^O^
Of hij vindt één keer al te veel. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_124795210
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:52 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

als het echt ongewenst is dan kan ze er iets aan doen...
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:57:30 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124795277
Overigens ben ik 22 jaar geleden ongewenst zwanger geraakt, en ik heb nooit alimentatie gevraagd.
Ik heb mijn zoon alleen opgevoed, en daar was iedereen me uiteindelijk dankbaar voor, zowel mijn zoon als zijn vader.

Was geen ONS trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_124795321
wat een zeik topic. Als je een poes kan vullen en er komt wat uit, moet je ook de lasten nemen.
enige mogelijkheid tot alimentatie is gebruik te maken van een gerechtelijke vaststelling van de vaderschap.
Generaal?? Pardon??
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:02:52 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124795500
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of hij vindt één keer al te veel. :')
Sowieso, 22 jaar zijn en al teveel van dat soort situaties kennen.....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_124795531
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef Leandra het volgende:
Overigens ben ik 22 jaar geleden ongewenst zwanger geraakt, en ik heb nooit alimentatie gevraagd.
Ik heb mijn zoon alleen opgevoed, en daar was iedereen me uiteindelijk dankbaar voor, zowel mijn zoon als zijn vader.

Was geen ONS trouwens.
en heeft de vader totaal niks bijgedragen? En wilde hij wel contact bijvoorbeeld, ik krijg het idee dat ts dat ook niet wil...
pi_124795674
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

echt wtf het is zo!

Bijvoorbeeld:
3 weken geleden seks
1 week geleden zou menstruatie moeten beginnen
4 dagen geleden getest ---> zwanger

Dan is ze nu 4 a 5 weken zwanger, afhankelijk van de cyclus dan.

Maar dan geloof je het lekker niet :')
Drie weken geleden seks en nu vier ŕ vijf weken zwanger? Bijzonder.
Edensnator over 'n out
pi_124795692
quote:

[..]

Ik wou dat ik hem kon slikken en het zou werken. Echt waar :').

Zou een hoop stress en onmacht schelen.
pi_124795709
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelukkig komt er binnen afzienbare tijd een mannenpil, dus al dat gejankzak over er ingeluisd zijn is dan ook verleden tijd....
Ik kan echt niet wachten!
pi_124795782
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lekkere omgeving ^O^
Andersom, dat er mannen zijn ingeluisd :)
pi_124795837
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sowieso, 22 jaar zijn en al teveel van dat soort situaties kennen.....
Tja, ik kan helaas niet verantwoordelijk gehouden worden voor het ongeluk van mijn kennissen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:11:06 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124795855
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:10 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Tja, ik kan helaas niet verantwoordelijk gehouden worden voor het ongeluk van mijn kennissen.
Doe je wel aan slachtofferhulp?
pi_124795886
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Doe je wel aan slachtofferhulp?
Voor? Ik ben er nooit ingeluisd, wel bijna in elk geval. Maar dat is gelukkig goed afgelopen :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:12:28 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124795915
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Voor? Ik ben er nooit ingeluisd, wel bijna in elk geval. Maar dat is gelukkig goed afgelopen :)
Voor al die kennissen van je.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:14:08 #293
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_124796011
Als al eerder gezegd: niet erkennen als jou kind. Klaar :)
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_124796078
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voor al die kennissen van je.
Het zijn er 4, en ik zou mezelf als bijna-5e rekenen.

Vrouwen hebben teveel macht hierin en kunnen er makkelijk misbruik van maken, wat meestal dan ook gebeurd.. Helaas..
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:18:01 #295
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_124796180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:14 schreef caspervc het volgende:
Als al eerder gezegd: niet erkennen als jou kind. Klaar :)
Jij snapt het helemaal

:N
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_124796337
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Jij snapt het helemaal

:N
Waarom zou je het kind erkennen als je erin geluisd bent?

Het is dan aan de moeder te vertellen, WAAROM dat kind geen vader heeft :).

(Alleen als je als vader erin geluisd bent, ongelukje is een ander verhaal ofc.)
pi_124796390
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Gia het volgende:
Dat is hij sowieso nooit :N
En dat langer wachten heeft juist te maken met cyclys en eisprong :D
pi_124797019
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Drie weken geleden seks en nu vier ŕ vijf weken zwanger? Bijzonder.
anders lees je even verder/terug, heb t nu al een aantal keer uitgelegd :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:41:50 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124797049
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Het zijn er 4, en ik zou mezelf als bijna-5e rekenen.

Vrouwen hebben teveel macht hierin en kunnen er makkelijk misbruik van maken, wat meestal dan ook gebeurd.. Helaas..
Mooi aantal voor een praatgroep!
pi_124797074
Maar goed, ts zal wel niet terug komen, aangezien hij zn posts leeggehaald heeft dus weinig nut meer dit topic :7
(offf het was een vrouw met snode plannen die wilde weten wat ze kon flikken :+ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')