Ik ben een ziek persoonquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar in dit geval moest TS roeien met de rubberen riemen die hij tot z'n beschikking had.
Alternatief is nooit seks hebben... daar zou je als mens ziek van worden letterlijk en figuurlijk.
Ben niet zo van de rubbers, gelukkig hoef ik me daar nu geen zorgen over te maken maar kinderen blijven hoe dan ook de ergste soa ooitquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar in dit geval moest TS roeien met de rubberen riemen die hij tot z'n beschikking had.
Alternatief is nooit seks hebben... daar zou je als mens ziek van worden letterlijk en figuurlijk.
wutquote:
Ligt eraan hoe oud je bent, als je jong bent maakt het niet uit, maar naar de 40 toe en nog steeds maagd bijv, dan gaan er wel paar steekjes los zitten meestal.quote:
1 april was gisteren he...quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo rekent gewoon iedereen hoor
Als je 1 dag overtijd bent en je blijkt zwanger dan ben je 4 a 5 weken zwanger en ben je 3 weken geleden bevrucht
echt wtf het is zo!quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:16 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
1 april was gisteren he...
En bij de ene persoon kun je het wel na drie weken aantonen, bij de andere niet. Niet elke zwangerschap is hetzelfde.
en daarom rekenen ze vanaf de laatste menstruatie 40 weken en kan ze dus langer zwanger zijn dan die drie weken dat t geleden is dat ze seks hebben gehadquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:16 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
De tijd waarop je zwanger raakt is ook niet standaard precíes tussen twee menstruaties in. De kans dat je zwanger raakt net nadat je ongesteld bent geweest is klein, maar het kán.
Carnavals baby... Die wordt opgevoed door een nietsvermoedende ''papa'' die eigenlijk niet de papa is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:18 schreef Gia het volgende:
Carnavalsbaby.
Een vriendin van me is ook alleenstaande moeder. Vader wilde er niks mee te maken hebben. Zij vindt dat prima.
Kan dus wel.
Maar vermoed dat dit alleen wederzijds goedvinden is.
Ze slikt de pil, ze heeft geen normale cyclus, dus ze kan op ieder moment zwanger worden. Ook direct na een stopweek.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:06 schreef Probability het volgende:
Ja als je net ongesteld ben geweest kun je niet zwanger worden - dus zo ze 1 week overtijd oid zijn.
Dat kan maar ze kan het dan nog niet aantonen met een test
Ach gut, ga je nou ineens hier de sentimentele mod uithangen terwijl er op VBL alleen maar stront uit je vingers komt ? Pfff......quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef GGMM het volgende:
Triest dat je niks met je eigen kind te maken wilt hebben.
Ik snap je punt helemaal. Opgedrongen, verplicht, etc. Maar toch, het is je kind. Jouw vlees en bloed.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gut, ga je nou ineens hier de sentimentele mod uithangen terwijl er op VBL alleen maar stront uit je vingers komt ? Pfff......
Ik vind helemaal niets mis met de redenatie van TS. TS wil geen kind en heeft hier meermaals op aangedrongen bij de vrouwelijke sexpartner. Dat deze vrouw vervolgens zwanger blijkt te zijn en het kind wel blijkt te houden wil niet zeggen dat TS dat dan ook moet willen. Misschien heeft TS wel een hele goede reden om niets met het kind te maken te willen hebben ?
Je moet niet zo willen oordelen, daar is het deze materie niet simpel genoeg voor naar mijn mening.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik snap je punt helemaal. Opgedrongen, verplicht, etc. Maar toch, het is je kind. Jouw vlees en bloed.
Het kind gaat later ook vragen stellen en zich afvragen wie papa toch is.
Zowel de vader als moeder zijn egoistische mensen die alleen maar aan hun eigen belang denken.
Klopt. En ieder heeft daar zijn mening in. Maar een reactie zoals van die mod is gewoon achterlijk. Een medaille heeft twee kanten namelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik snap je punt helemaal. Opgedrongen, verplicht, etc. Maar toch, het is je kind. Jouw vlees en bloed.
Het kind gaat later ook vragen stellen en zich afvragen wie papa toch is.
Zowel de vader als moeder zijn egoistische mensen die alleen maar aan hun eigen belang denken.
Hoeft niet. Als de moeder dat niet wil aangezien ze het kind zelf wil opvoeden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:30 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dat kan wel oz zijn, maar dat ontslaat je neit van alimentatieverplichtingen. De rechter kijkt alleen naar het belang van het kind. Belang van de ouders boeit dan niet. TS mag gewoon alimentatie gaan lappen.
Vrouw kan ook gewoon gelogen hebben over haar pilgedbruik ;-)quote:Op zondag 31 maart 2013 19:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Tsja, een vrouw dwingen tot het ondergaan van abortus mag nou eenmaal niet, dus da's in dit geval inderdaad pech voor de ongewenste papa.
Maar ik ga er toch maar eventjes vanuit dat we hier te maken hebben met een trol. Het klinkt me allemaal een beetje te onwaarschijnlijk in de oren. Een gescheurd condoom EN de pil (let wel: >>99% zekerheid bij correct gebruik) die het ineens niet deed? Ik heb moeite het te geloven.
als de moeder een borderline-slet is niet..quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
De moeder kan weigeren ja. Maar het is nu ook niet zo dat je als vader zoveel rechten krijgt als je alimentatie moet lappen. Hooguit een weekendje her en der
Maar als Sjaantje eerder zwanger was dan het moment van TS's daad, dan is hij niet de vader.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en daarom rekenen ze vanaf de laatste menstruatie 40 weken en kan ze dus langer zwanger zijn dan die drie weken dat t geleden is dat ze seks hebben gehad
Dus ze kunnen een DNA test eisen? Heb je als man helemaal geen rechten dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja. Via een vaderschapsactie kan bij de rechtbank een bloed/DNA-test worden afgedwongen.
Blijkt een man inderdaad de vader te zijn, dan kan de moeder kinderalimentatie eisen.
Gewoon de pil op tijd blijven slikken als je sexueel actief bent, zo moeilijk is dat ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat relevant is, is dat welke optie een vrouw ook kiest ze pijn gaat lijden. Dus dat mannen niet zo makkelijk moeten doen van 'het mokkel neemt maar een abortus'. Voor mannen lijkt het makkelijk, maar de foetus zit niet in jullie lichaam. Dat geredeneer van zoek het maar uit, ik heb er niet voor gekozen, is om te kotsen. De vrouw kiest ook niet voor een ongeplande zwangerschap. Vanuit de man gezien is het een keuze tussen A. de situatie blijft zoals hij is en B. hij wordt vader. Maar voor de vrouw is het anders, zij heeft geen optie A want de situatie is al niet meer zoals hij was. Laat dat eens tot je doordringen voor je blaat van 'die vrouwen moeten het zelf maar uitzoeken, ik heb hier niet om gevraagd'. WIJ OOK NIET.
Lekker makkelijk om te roepen als jij hem niet hoeft te slikken. Iedereen vergist zich wel eens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Redbullkid het volgende:
Gewoon de pil op tijd blijven slikken als je sexueel actief bent, zo moeilijk is dat ook weer niet.
Gelukkig komt er binnen afzienbare tijd een mannenpil, dus al dat gejankzak over er ingeluisd zijn is dan ook verleden tijd....quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gewoon de pil op tijd blijven slikken als je sexueel actief bent, zo moeilijk is dat ook weer niet.
Geen dagen en/of wekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te roepen als jij hem niet hoeft te slikken. Iedereen vergist zich wel eens.
Persoonlijk geloof ik er niet zo in dat 1 keer vergeten terwijl je al jaren aan de pil bent je gelijk volledig vruchtbaar maakt, maar het zijn wel vaak de dames die wat slordiger zijn qua pilgebruik die "toevallig" die ene keer de pil vergeten waren, overgegeven hadden of antibiotica gebruikt hadden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te roepen als jij hem niet hoeft te slikken. Iedereen vergist zich wel eens.
Jawel hoor.quote:
lees nou eens goed dan? Die +/- 2 weken vóór de bevruchting krijg je er als het ware gratis bij. Altijd, omdat je nooit zeker weet wanneer de bevruchting was.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als Sjaantje eerder zwanger was dan het moment van TS's daad, dan is hij niet de vader.
Je kunt iemand niet met terugwerkende kracht bezwangeren.
Ik heb bij mijn oudste destijds de test gedaan na 3 dagen over tijd, en het was raak.
Was net voor kerst, en wilde de a.s. grootouders met Kerst verrassen. Gelukt!
Normaal is het beter te wachten tot je een week over tijd bent, omdat de test anders niet 100% betrouwbaar is. Maar als je het eerder doet en de uitslag is positief, dan is dat 100% zeker een zwangerschap.
Een vrouw die ongewenst zwanger is van jou, wil je niet meemaken. De meeste vrouwen worden in die situatie gewoon feeksen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
het is inderdaad de keuze van de vrouw om de keuze aan hem te laten. Dat is dan gelijk het enige stukje dat je wél begrepen hebt...
Ik bedoel aan te geven dat er waarschijnlijk meer vrouwen zijn die de keus om te betalen of niet aan de man laten dan mensen schijnen te denken. En dat niet elke zwangere vrouw verandert in een feeks die geld wil zien vande vader.
Maar goed, jij leest graag scheef blijkt, dus daar laat ik het dan ook echt bij.
Je hebt in je omgeving teveel gezien dat een man een vrouw ongewenst heeft bezwangerd?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Een vrouw die ongewenst zwanger is van jou, wil je niet meemaken. De meeste vrouwen worden in die situatie gewoon feeksen..
Heb het teveel in mijn directe omgeving gezien, ben niet anders gewend.
Sorry
Of hij vindt één keer al te veel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt in je omgeving teveel gezien dat een man een vrouw ongewenst heeft bezwangerd?
Lekkere omgeving
als het echt ongewenst is dan kan ze er iets aan doen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Een vrouw die ongewenst zwanger is van jou, wil je niet meemaken. De meeste vrouwen worden in die situatie gewoon feeksen..
Heb het teveel in mijn directe omgeving gezien, ben niet anders gewend.
Sorry
en heeft de vader totaal niks bijgedragen? En wilde hij wel contact bijvoorbeeld, ik krijg het idee dat ts dat ook niet wil...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef Leandra het volgende:
Overigens ben ik 22 jaar geleden ongewenst zwanger geraakt, en ik heb nooit alimentatie gevraagd.
Ik heb mijn zoon alleen opgevoed, en daar was iedereen me uiteindelijk dankbaar voor, zowel mijn zoon als zijn vader.
Was geen ONS trouwens.
Drie weken geleden seks en nu vier ŕ vijf weken zwanger? Bijzonder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt wtf het is zo!
Bijvoorbeeld:
3 weken geleden seks
1 week geleden zou menstruatie moeten beginnen
4 dagen geleden getest ---> zwanger
Dan is ze nu 4 a 5 weken zwanger, afhankelijk van de cyclus dan.
Maar dan geloof je het lekker niet
Ik wou dat ik hem kon slikken en het zou werken. Echt waarquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten!quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig komt er binnen afzienbare tijd een mannenpil, dus al dat gejankzak over er ingeluisd zijn is dan ook verleden tijd....
Andersom, dat er mannen zijn ingeluisdquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt in je omgeving teveel gezien dat een man een vrouw ongewenst heeft bezwangerd?
Lekkere omgeving
Tja, ik kan helaas niet verantwoordelijk gehouden worden voor het ongeluk van mijn kennissen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, 22 jaar zijn en al teveel van dat soort situaties kennen.....
Doe je wel aan slachtofferhulp?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Tja, ik kan helaas niet verantwoordelijk gehouden worden voor het ongeluk van mijn kennissen.
Voor al die kennissen van je.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Voor? Ik ben er nooit ingeluisd, wel bijna in elk geval. Maar dat is gelukkig goed afgelopen
Het zijn er 4, en ik zou mezelf als bijna-5e rekenen.quote:
Jij snapt het helemaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:14 schreef caspervc het volgende:
Als al eerder gezegd: niet erkennen als jou kind. Klaar
Waarom zou je het kind erkennen als je erin geluisd bent?quote:
Dat is hij sowieso nooitquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Gia het volgende:
Normaal is het beter te wachten tot je een week over tijd bent, omdat de test anders niet 100% betrouwbaar is. Maar als je het eerder doet en de uitslag is positief, dan is dat 100% zeker een zwangerschap.
anders lees je even verder/terug, heb t nu al een aantal keer uitgelegdquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Drie weken geleden seks en nu vier ŕ vijf weken zwanger? Bijzonder.
Mooi aantal voor een praatgroep!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het zijn er 4, en ik zou mezelf als bijna-5e rekenen.
Vrouwen hebben teveel macht hierin en kunnen er makkelijk misbruik van maken, wat meestal dan ook gebeurd.. Helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |