lees nou eens goed dan? Die +/- 2 weken vóór de bevruchting krijg je er als het ware gratis bij. Altijd, omdat je nooit zeker weet wanneer de bevruchting was.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als Sjaantje eerder zwanger was dan het moment van TS's daad, dan is hij niet de vader.
Je kunt iemand niet met terugwerkende kracht bezwangeren.
Ik heb bij mijn oudste destijds de test gedaan na 3 dagen over tijd, en het was raak.
Was net voor kerst, en wilde de a.s. grootouders met Kerst verrassen. Gelukt!
Normaal is het beter te wachten tot je een week over tijd bent, omdat de test anders niet 100% betrouwbaar is. Maar als je het eerder doet en de uitslag is positief, dan is dat 100% zeker een zwangerschap.
Een vrouw die ongewenst zwanger is van jou, wil je niet meemaken. De meeste vrouwen worden in die situatie gewoon feeksen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
het is inderdaad de keuze van de vrouw om de keuze aan hem te laten. Dat is dan gelijk het enige stukje dat je wél begrepen hebt...
Ik bedoel aan te geven dat er waarschijnlijk meer vrouwen zijn die de keus om te betalen of niet aan de man laten dan mensen schijnen te denken. En dat niet elke zwangere vrouw verandert in een feeks die geld wil zien vande vader.
Maar goed, jij leest graag scheef blijkt, dus daar laat ik het dan ook echt bij.
Je hebt in je omgeving teveel gezien dat een man een vrouw ongewenst heeft bezwangerd?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Een vrouw die ongewenst zwanger is van jou, wil je niet meemaken. De meeste vrouwen worden in die situatie gewoon feeksen..
Heb het teveel in mijn directe omgeving gezien, ben niet anders gewend.
Sorry
Of hij vindt één keer al te veel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt in je omgeving teveel gezien dat een man een vrouw ongewenst heeft bezwangerd?
Lekkere omgeving
als het echt ongewenst is dan kan ze er iets aan doen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Een vrouw die ongewenst zwanger is van jou, wil je niet meemaken. De meeste vrouwen worden in die situatie gewoon feeksen..
Heb het teveel in mijn directe omgeving gezien, ben niet anders gewend.
Sorry
en heeft de vader totaal niks bijgedragen? En wilde hij wel contact bijvoorbeeld, ik krijg het idee dat ts dat ook niet wil...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef Leandra het volgende:
Overigens ben ik 22 jaar geleden ongewenst zwanger geraakt, en ik heb nooit alimentatie gevraagd.
Ik heb mijn zoon alleen opgevoed, en daar was iedereen me uiteindelijk dankbaar voor, zowel mijn zoon als zijn vader.
Was geen ONS trouwens.
Drie weken geleden seks en nu vier à vijf weken zwanger? Bijzonder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt wtf het is zo!
Bijvoorbeeld:
3 weken geleden seks
1 week geleden zou menstruatie moeten beginnen
4 dagen geleden getest ---> zwanger
Dan is ze nu 4 a 5 weken zwanger, afhankelijk van de cyclus dan.
Maar dan geloof je het lekker niet
Ik wou dat ik hem kon slikken en het zou werken. Echt waarquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te roepen als jij hem niet hoeft te slikken. Iedereen vergist zich wel eens.
Ik kan echt niet wachten!quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig komt er binnen afzienbare tijd een mannenpil, dus al dat gejankzak over er ingeluisd zijn is dan ook verleden tijd....
Andersom, dat er mannen zijn ingeluisdquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt in je omgeving teveel gezien dat een man een vrouw ongewenst heeft bezwangerd?
Lekkere omgeving
Tja, ik kan helaas niet verantwoordelijk gehouden worden voor het ongeluk van mijn kennissen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, 22 jaar zijn en al teveel van dat soort situaties kennen.....
Doe je wel aan slachtofferhulp?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Tja, ik kan helaas niet verantwoordelijk gehouden worden voor het ongeluk van mijn kennissen.
Voor al die kennissen van je.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Voor? Ik ben er nooit ingeluisd, wel bijna in elk geval. Maar dat is gelukkig goed afgelopen
Het zijn er 4, en ik zou mezelf als bijna-5e rekenen.quote:
Jij snapt het helemaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:14 schreef caspervc het volgende:
Als al eerder gezegd: niet erkennen als jou kind. Klaar
Waarom zou je het kind erkennen als je erin geluisd bent?quote:
Dat is hij sowieso nooitquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef Gia het volgende:
Normaal is het beter te wachten tot je een week over tijd bent, omdat de test anders niet 100% betrouwbaar is. Maar als je het eerder doet en de uitslag is positief, dan is dat 100% zeker een zwangerschap.
anders lees je even verder/terug, heb t nu al een aantal keer uitgelegdquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:06 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Drie weken geleden seks en nu vier à vijf weken zwanger? Bijzonder.
Mooi aantal voor een praatgroep!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het zijn er 4, en ik zou mezelf als bijna-5e rekenen.
Vrouwen hebben teveel macht hierin en kunnen er makkelijk misbruik van maken, wat meestal dan ook gebeurd.. Helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |