Zo werkt dat niet in nederland.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb het verder niet gevolgd, maar dat is in dit verhaal natuurlijk wel anders. Condoom gebruikt, gevraagd of ze aan de pil was. Aangegeven dat hij geen kids wilde (mits het geen troll is). Als zij dan toch doorzet, is dat niet zijn probleem.
Het is kut voor de man dat hij niet over haar lichaam mag beslissen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
Heb het verder niet gevolgd, maar dat is in dit verhaal natuurlijk wel anders. Condoom gebruikt, gevraagd of ze aan de pil was. Aangegeven dat hij geen kids wilde (mits het geen troll is). Als zij dan toch doorzet, is dat niet zijn probleem.
Dat is waar. Neuken is sowieso een risico dat hij ook neemt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is kut voor de man dat hij niet over haar lichaam mag beslissen.
Maar het is ook kut voor de vrouw dat ongeacht haar keuze, er wel iets heel ingrijpends met haar lichaam gaat gebeuren. Het is voor vrouwen óók een moeilijke situatie. Dat is alles wat ik zeg.
Neuh als ik zelf een kind zou willen in mn eentje zou ik naar de spermabank gaan. Dan heeft die afwezige vader er in ieder geval mee ingestemd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:05 schreef Kreator het volgende:
Dat is waar. Neuken is sowieso een risico dat hij ook neemt.
Al snap ik haar niet, ik zou geen kind willen van een ONS met iemand die het kind niet wil.
Jep.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het is kut voor de man dat hij niet over haar lichaam mag beslissen.
Maar het is ook kut voor de vrouw dat ongeacht haar keuze, er wel iets heel ingrijpends met haar lichaam gaat gebeuren. Het is voor vrouwen óók een moeilijke situatie. Dat is alles wat ik zeg.
Dit, volgens mij kan je het kind domweg niet erkennen.quote:
Als je last hebt van je buik/hebt overgeven werkt de pil vaak niet meer. Vergeten mensen wel eens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep.
Alleen als iemand zegt dat ze aan de pil zit en die lijkt opeens niet te werken dan heb ik daar een beetje weinig vertrouwen in eerlijk gezegd....
Dat gaat je niet helpen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit, volgens mij kan je het kind domweg niet erkennen.
Ik geloof niet dat de vrouw in kwestie intelligent genoeg is om deze regelgeving door te hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat gaat je niet helpen.(als de vrouw in kwestie een vaderschapstest eist, that is)
Tjah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:46 schreef Probability het volgende:
Jep.
Alleen als iemand zegt dat ze aan de pil zit en die lijkt opeens niet te werken dan heb ik daar een beetje weinig vertrouwen in eerlijk gezegd....
Je kan het ook niet al na 3 weken zien trouwens..quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.
Ik vind er iets van te zeggen dat je samen het risico neemt.
Ik vind er alleen ook iets van te zeggen dat je iemand meetrekt in je eigen beslissing.
Dus het is een troll?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Je kan het ook niet al na 3 weken zien trouwens..
Te weinig hormonen nog
Ja als je net ongesteld ben geweest kun je niet zwanger worden - dus zo ze 1 week overtijd oid zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus het is een troll?
Na 3 weken kan je wel opmerken dat je een ongesteldheid overslaat.
De ovulatie komt zo ongeveer rond de 2e week na de laatste dag van de ongesteldheid... Als je uitgaat van een cyclus van 4 weken dan zou ze inderdaad een week ''overtijd'' zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja als je net ongesteld ben geweest kun je niet zwanger worden - dus zo ze 1 week overtijd oid zijn.
Dat kan maar ze kan het dan nog niet aantonen met een test
1 dag overtijd kun je al aantonen met een test hoor. Ze zal dan 4 a 5 weken zwanger zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja als je net ongesteld ben geweest kun je niet zwanger worden - dus zo ze 1 week overtijd oid zijn.
Dat kan maar ze kan het dan nog niet aantonen met een test
Lijkt me lastig om 4-5 weken zwanger te zijn als je 3 weken geleden seks had.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 dag overtijd kun je al aantonen met een test hoor. Ze zal dan 4 a 5 weken zwanger zijn.
je moet rekenen vanaf de eerste dag van haar laatste menstruatiequote:Op dinsdag 2 april 2013 10:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om 4-5 weken zwanger te zijn als je 3 weken geleden seks had.
Oh dat is weer fijn, 2 gratis weken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je moet rekenen vanaf de eerste dag van haar laatste menstruatieje krijgt dus als het ware 2 weken kado
Ehh, volgens mij moet je ''zwangerschap'' niet rekenen vanaf de eerste dag na de menstruatie maar gewoon vanaf het moment van de bevruchting?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je moet rekenen vanaf de eerste dag van haar laatste menstruatieje krijgt dus als het ware 2 weken kado
Ja hèhè, maar ze hebben 3 weken geleden seks gehad! Of ts vergist zich in de datum.. Of ze belt het verkeerde nummerquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 dag overtijd kun je al aantonen met een test hoor. Ze zal dan 4 a 5 weken zwanger zijn.
Je kan best zo rekenen maar tijd technisch klopt het niet en zul je het ook niet zomaar aan kunnen tonen wegens gebrek aan hormonenquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 2 april 2013 10:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh, volgens mij moet je ''zwangerschap'' niet rekenen vanaf de eerste dag na de menstruatie maar gewoon vanaf het moment van de bevruchting?
/ lijkt mij in ieder geval.
Stom zeg, klopt geen hol vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee
Stel je bent 21 januari voor het laatst ongesteld geweest en hebt 4 februari seks waar je zwanger van wordt, dan tellen ze vanaf 21 januari
zo rekent gewoon iedereen hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Je kan best zo rekenen maar tijd technisch klopt het niet en zul je het ook niet zomaar aan kunnen tonen wegens gebrek aan hormonen
Sorryquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stom zeg, klopt geen hol van
Dus je bent heul geen 9 maanden zwanger maar 8.5 dus?
Gvd sinterklaas bestaat ook al nietMijn hele leven is een leugen.
hahahaha ja als ze dom is trapt ze daar inquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:37 schreef kingtoppie het volgende:
Dus TS, gewoon zeggen dat ze al 2 weken voordat jullie seks hadden zwanger was, jij had toen nog geen seks met haar gehad
Dat snap ik wel. Maar niet dat je 3 weken na de seks zo stellig kunt zijn dat je zwanger bent.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo rekent gewoon iedereen hoor
Als je 1 dag overtijd bent en je blijkt zwanger dan ben je 4 a 5 weken zwanger en ben je 3 weken geleden bevrucht
Bestaat ook al in pilvorm. (of daar zijn ze mee bezig in ieder geval)quote:
jawel dus, als je vorige week ongesteld had moeten worden en een test doet blijkt gewoon dat je zwanger bent, van de seks 3 weken geleden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar niet dat je 3 weken na de seks zo stellig kunt zijn dat je zwanger bent.
Ik heb toch liever zelf controle dan dat je een gestoord wijf tegenkomt dat besluit kinderen te willen en de pil 'vergeet'. Werking van de pil neemt ook af als je onregelmatig slikt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bestaat ook al in pilvorm. (of daar zijn ze mee bezig in ieder geval)
Snap overigens wel dat TS geen onverwachte vader wilt zijn.
Kun je wel lullen over risico dit dat, maar daarvoor gebruikte hij dus een condoom en met de pil erbij.. dat is ongelooflijk zeldzaam als je dan alsnog zwanger word. (0.2% kans)
Zo goed als onmogelijk zelfs bij een gescheurde condoom.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jawel dus, als je vorige week ongesteld had moeten worden en een test doet blijkt gewoon dat je zwanger bent, van de seks 3 weken geleden.
Is juist precies de goede tijd geweest waarschijnlijk, helaas voor ts
Dus gewoon meetbaar.quote:De test is, in het geval van zwangerschap, in het algemeen positief vanaf de dag van de verwachte menstruatie (na de bevruchting) of 1 à 2 dagen later.
Heb je gelijk in, maar in dit geval moest TS roeien met de rubberen riemen die hij tot z'n beschikking had.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:44 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb toch liever zelf controle dan dat je een gestoord wijf tegenkomt dat besluit kinderen te willen en de pil 'vergeet'. Werking van de pil neemt ook af als je onregelmatig slikt.
Ik ben een ziek persoonquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar in dit geval moest TS roeien met de rubberen riemen die hij tot z'n beschikking had.
Alternatief is nooit seks hebben... daar zou je als mens ziek van worden letterlijk en figuurlijk.
Ben niet zo van de rubbers, gelukkig hoef ik me daar nu geen zorgen over te maken maar kinderen blijven hoe dan ook de ergste soa ooitquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar in dit geval moest TS roeien met de rubberen riemen die hij tot z'n beschikking had.
Alternatief is nooit seks hebben... daar zou je als mens ziek van worden letterlijk en figuurlijk.
wutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |