Precies. Als er al iets aan dit verhaal te geloven valt.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:27 schreef Sjeen het volgende:
Heeft TS overigens de test gezien? Het is theoretisch mogelijk, maar ik zou een dame die beweert de pil te gebruiken en vervolgens beweert zwanger te zijn, nu niet direct op haar woord geloven...
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:27 schreef Sjeen het volgende:
Heeft TS overigens de test gezien? Het is theoretisch mogelijk, maar ik zou een dame die beweert de pil te gebruiken en vervolgens beweert zwanger te zijn, nu niet direct op haar woord geloven...
wel met het zwanger worden in één keer, maar dat was zonder pil en gescheurd condoom en in overleg met de man in kwestiequote:
Jij had geen one night stand.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
wel met het zwanger worden in één keer, maar dat was zonder pil en gescheurd condoom en in overleg met de man in kwestie
scherp, inmiddels al ongeveer een 6750 nights stand...quote:
Gebeurde dit zo'n 9 jaar, 5 maanden, 2 weken en 4 dagen geleden?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
scherp, inmiddels al ongeveer een 6750 nights stand...
9 jaar, 4 maanden, 2 weken en 4 dagen... Ze was wat te vroegquote:Op zondag 31 maart 2013 19:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gebeurde dit zo'n 9 jaar, 5 maanden, 2 weken en 4 dagen geleden?
(ruwe schatting)
Haha vandaar ruwe schattingquote:Op zondag 31 maart 2013 20:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
9 jaar, 4 maanden, 2 weken en 4 dagen... Ze was wat te vroeg
Allemaal leuk en aardig, maar in de OP staat overduidelijk:quote:Op zondag 31 maart 2013 17:14 schreef teckna het volgende:
De one night stand kan bijvoorbeeld nog altijd via de rechtbank een DNA test opeisen waarna je verplicht wordt alimentatie te betalen.
Als ze het helemaal zelf wil doen dan doet ze het maar helemaal zelfquote:Ik respecteer die keuze, ze wil het helemaal zelf doen.
Zegt ze nu tot ze over een jaar ineens ontdekt dat kindertjes toch duurder zijn dan gedacht. Mannen zijn nu eenmaal met huidige wetgeving niet echt beschermd. In tegendeel zelfs.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar in de OP staat overduidelijk:
[..]
Als ze het helemaal zelf wil doen dan doet ze het maar helemaal zelf
Ja, en daar wil TS dus tips/advies overquote:Op zondag 31 maart 2013 20:33 schreef vosss het volgende:
Als ze het helemaal zelf wil doen dan doet ze het maar helemaal zelf
^ dit + wiens condoom was het, de jouwe of de hare?quote:
Als die mevrouw zo graag een kind wilde, waarom was ze dan (zogenaamd) aan de pil?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
^ dit + wiens condoom was het, de jouwe of de hare?
Je geeft al aan dat mevrouw graag een kind wilt, wie zegt dat er niet gerommeld is met het condoom?
Ik wil die vrouw natuurlijk niet afschilderen als de boeman, maar je weet maar nooit.
Om hem erbij te naaien?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als die mevrouw zo graag een kind wilde, waarom was ze dan (zogenaamd) aan de pil?![]()
Althans dat begreep ik uit het verhaal van TS.
Ik geloof er geen drol meer van.
Om te voorkomen dat TS haar een morning after pil zou opdringen natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als die mevrouw zo graag een kind wilde, waarom was ze dan (zogenaamd) aan de pil?![]()
Althans dat begreep ik uit het verhaal van TS.
Okee okee.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat TS haar een morning after pil zou opdringen natuurlijk.
En als je pech hebt? Kan een man volledig tegen zijn wil in verplicht worden te betalen bijv.?quote:
Ja. Via een vaderschapsactie kan bij de rechtbank een bloed/DNA-test worden afgedwongen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
En als je pech hebt? Kan een man volledig tegen zijn wil in verplicht worden te betalen bijv.?
O en stel je moet betalen wil je dan ook bezoek rechten?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef geevee het volgende:
T.S. stel dat je de verwekker bent,wat wil je dan? Vrijwillig je verantwoording nemen?
Als verwekker betalen? (er zijn test om vast te stellen of jij de vader bent) Of vlucht je naar het buitenland?
Er is natuurlijk ook nog de mogelijkheid van een "shotgun wedding"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |