Same here.quote:
Ah meteen op pad geweest na het einde van je vorige relatiequote:Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef Plums het volgende:
Giechelig, beschaamd. Precies zoals je je moet voelen na een goede zaterdagavond uit
Sowieso wel op zaterdagavond, alleen nu mèt sjansenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah meteen op pad geweest na het einde van je vorige relatie
Zondag avond dip?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat haat ik zondagavonden tochSowieso zondagen
Mwah nee, maar ik vind het echt vredelijke dagen, elke week opnieuwquote:
Mee eens. Saaie bedoeling altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat haat ik zondagavonden tochSowieso zondagen
bedoeningquote:Op zondag 31 maart 2013 20:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mee eens. Saaie bedoeling altijd
idem! verdrietig is hier echter meer teneergeslagen.quote:Op maandag 1 april 2013 01:15 schreef Kimberliedje het volgende:
Leeg, alleen, verdrietig. Bah ik haat deze momenten.
quote:Op maandag 1 april 2013 05:54 schreef Toekito het volgende:
Klote! Ooit had mn moeder vandaag jarig geweest.....56 had ze geworden. Helaas bleef de teller op 45 staan.
Sterkte vandaag, het blijft een klotedag ..quote:Op maandag 1 april 2013 05:54 schreef Toekito het volgende:
Klote! Ooit had mn moeder vandaag jarig geweest.....56 had ze geworden. Helaas bleef de teller op 45 staan.
quote:Op maandag 1 april 2013 18:44 schreef Plums het volgende:
Leuke dag gehad, dus wel goed atm![]()
alleen die avonden he, als je zielig alleen op de bank zit..
Moet je niet doen he, opvreten.quote:Op maandag 1 april 2013 18:47 schreef minthy het volgende:
Topmiddag gehad, m'n nichtje van 10 maanden was op bezoek![]()
Om op te vreten gewoon
quote:Op maandag 1 april 2013 19:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Moet je niet doen he, opvreten.
Mag niet.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Moet je niet doen he, opvreten.
Mag niet.
Nou sorry hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet hoe dat voelt maar dit werd een beetje erge plaatjes spam na elkaar .
Ja, grappig willen doen dmv plaatjes ofzo.quote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet hoe dat voelt maar dit werd een beetje erge plaatjes spam na elkaar .
Je bent de eerste vrouw die ik ken, die dat zegtquote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef Muisraket het volgende:
Heel moe en een beetje schoolstress, maar voor de rest super!Bijgekletst met vriendinnen, super leuke tijd gehad op Paaspop en zin in de nieuwe periode!
Schoolperiode.quote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die ik ken, die dat zegt
OT: ik voel me lekkahhh
Dan ken je geen vrouwen die vrezen dat ze zwanger zijnquote:Op maandag 1 april 2013 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die ik ken, die dat zegt
OT: ik voel me lekkahhh
Je kunt ook moe en klaarwakker zijn hè...quote:Op maandag 1 april 2013 23:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Beats klaarwakker en alleen. Tijd om te gaan slapen dus, morgen is er weer een dag.
Ja dat zei je er niet bij.quote:Op maandag 1 april 2013 23:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kunt ook moe en klaarwakker zijn hè...
Moe =/= slaperig
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:14 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Succes!
Een beetje laat, maar goed :p
Succes! Komt vast goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zenuwachtig, want ik moet morgen een presentatie geven over mijn project. Hopelijk moeten mijn projectgenoten daarna verdedigen. Zul je net zien dat de beoordelende docenten mij ook nog willen laten verdedigen
Dankjequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Succes! Komt vast goed![]()
Ot: steeds ontroerd door nieuwe, lieve berichtjes en kaartjes van meelevende collega's en vrienden, zo fijn!
Wie ben jij aan het africhten?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik voel me gerespecteerd, want hij zei 'mevrouw' en 'u' tegen me. Da's mooi, hij kent dus zijn plaats.
Och.quote:
Mee eens.quote:OT: Wil je een klojo krijg je een klojo
Ja, die dus.quote:
En dat dus ook inderdaad.quote:Is gewoon zo, te lang aardig geweest.
Ik snapquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, die dus.
[..]
En dat dus ook inderdaad.
Ik begrijp je niet. Wil je nou juist dikker of dunner worden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me een sterk skelet.
Net naar de sportschool geweest, ik ga steeds minder wegen... Krijg steeds minder vet.. Botten worden zichtbaarder.. Maar het gewicht wat ik omhoog kan duwen blijft hetzelfde.
Ik wil dikker worden, maar voel me een botje dus... Ik wil er 10-20 kilo bij hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Wil je nou juist dikker of dunner worden?
Ontopic: Ik voel me dun, ik zou best 5 kilo erbij willen.
Oh, 10 tot 20 kilo is wel een flinke klus!quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil dikker worden, maar voel me een botje dus... Ik wil er 10-20 kilo bij hebben.
1.83 bij een kilo of 66...quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, 10 tot 20 kilo is wel een flinke klus!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Ik ben 1.58 meter en 49 kilo. Ik heb geen ondergewicht, maar ongeveer 5 kilo erbij vind ik gewoon nét iets mooier.
66 kilo is inderdaad wel erg licht voor een man van 1.83 meter. Succes met aankomen!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
1.83 bij een kilo of 66...
Maar daar moet je bij bedenken dat ik gespierd ben voor mijn gewicht.
Ligt eraan waar het gaat zittenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, 10 tot 20 kilo is wel een flinke klus!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Ik ben 1.58 meter en 49 kilo. Ik heb geen ondergewicht, maar ongeveer 5 kilo erbij vind ik gewoon nét iets mooier.
Dat klinkt heel gemeendquote:Op woensdag 3 april 2013 13:16 schreef NomanIW het volgende:
Gesloopt, en kut uiteraard. Na 3 "topmaanden" glij ik weer af naar alle dagen ellende.
Maar goed, het had erger gekund dus we zijn er maar weer dankbaar voor
Nou ja... Gemeend is het besef dat er mensen zijn die zich in een uitzichtlozere positie bevinden, en ik daarom eigenlijk niet mag klagen.quote:
Snap hetquote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Nou ja... Gemeend is het besef dat er mensen zijn die zich in een uitzichtlozere positie bevinden, en ik daarom eigenlijk niet mag klagen.
Maar dankbaar daar gaat het helaas te moeilijk voor de laatste jaren.
Ik volg het niet. Heeft die agent een vriendin en gaat hij vreemd met jou ofzo?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Blij met het onverwachtse bezoek van afgelopen nacht van oom agent (). Tevens blij dat hij blij was met het cadeautje. Nu hoeft hij tenminste geen inbreker te worden zoals zijn lieve vriendinnetje.
Voor meer duidelijkheid: doe wat er in mijn signature staat.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:30 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik volg het niet. Heeft die agent een vriendin en gaat hij vreemd met jou ofzo?
Linkje?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Voor meer duidelijkheid: doe wat er in mijn signature staat.
Zo lief was ze dus niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Paganitzu het volgende:
Klote, net een super lieve vrouw laten weten dat ik geen gevoelens heb voor haar. Wat blijft dat toch klote....
Of ze was heul lelijk.quote:
Doe maar stoer nu je bovenaan staat.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dus voetbal is niet het enige dat je niet beoordeelt op schoonheid
Zo! 2e deel van mijn weekend is nu ook achter de rugquote:Op maandag 1 april 2013 12:53 schreef theKiD het volgende:
Moe, stram, oud, maar wel een erg goed 1e deel van het weekend achter de rug. Nu het 2e deel nog![]()
![]()
Verkouden zijn is echt hatelijk. Ben er zelf net vanaf, sterkte.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik word gewoon alweer verkouden.... *zucht* voel mij echt beroerd
Goed bezig!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn schoolproject wordt op diverse onderdelen beoordeeld en de presentatie + verdediging ook. Tot nu toe allemaal hoge cijfers teruggekregenDe presentatie waar ik gister zo zenuwachtig voor was is beoordeeld met een 8
Voelt goed!
Zou jij niet een Yoda voor je vader maken of iets dergelijks? Ga je het eindresultaat ook hier posten?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef formerjellybean het volgende:
Tevreden via een tutorial Yoda nagetekend en met copic marker de lijnen getekend. Ik dacht dat het heel moeilijk zou zijn maar hij is redelijk goed gelukt voor een eerste keer. Het zal me benieuwen hoe die is als die straks helemaal ingekleurd is met copics
Ja inderdaad en ik wilde er dus al aan beginnen omdat ik dacht dat ik het heel moeilijk zou gaan vinden (pa is pas in oktober jarig en rond die tijd zou ik hem dan afhebben ) maar het viel me voor nu dus heel erg mee en ja is goed , ik zal het posten als ik hem af heb. Ik blijf het wel een hele uitdaging vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Zou jij niet een Yoda voor je vader maken of iets dergelijks? Ga je het eindresultaat ook hier posten?
Tof. Gaat wel goedkomen dus als ie nu al redelijk gelukt is en je nog tot oktober hebt.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad en ik wilde er dus al aan beginnen omdat ik dacht dat ik het heel moeilijk zou gaan vinden (pa is pas in oktober jarig en rond die tijd zou ik hem dan afhebben ) maar het viel me voor nu dus heel erg mee en ja is goed , ik zal het posten als ik hem af heb. Ik blijf het wel een hele uitdaging vinden.
Tnx! Ik loop al weken te snotteren en het blijft maar steeds weer opkomen .... Irritantquote:Op woensdag 3 april 2013 20:11 schreef thetalkingchair het volgende:
[..]
Verkouden zijn is echt hatelijk. Ben er zelf net vanaf, sterkte.
kinky..quote:Op woensdag 3 april 2013 23:28 schreef bijdehand het volgende:
Zaterdag willen ze glow in the dark midgetgolven. Wtf is dat nou weer zeg
Bestaat dat echt?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:28 schreef bijdehand het volgende:
Midden in de nacht midgetgolven met lichtgevende stokkenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:28 schreef bijdehand het volgende:
pillen gesnoeptquote:Op woensdag 3 april 2013 23:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
GewoooooooooonHeb zo'n blij gevoel nu.
That's just awesomequote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Midden in de nacht midgetgolven met lichtgevende stokken
Oh haal hier je voordeel uit, hier kun je zoveel leuke dingen mee doen mbt je ego.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:39 schreef minthy het volgende:
Iemand die me een tijdje terug behoorlijk heeft gekwetst wil met me afspreken. Moet ik maar niet doen, het gaat net weer lekker.
Oftewel; ik heb een tyft op-bui
Ik sta aardig stevig in m'n schoenen op het moment, alleen maar goed voor m'n ego iddquote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef endaghoor het volgende:
[..]
Oh haal hier je voordeel uit, hier kun je zoveel leuke dingen mee doen mbt je ego.
OT: Rugpijn, van het te lange slapen. Goed dus.
vliegangst?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:51 schreef Luxuria het volgende:
Gedroomd dat ik met het vliegtuig op de landingsbaan in Turkije crashte in zee
Ik ga op vakantie naar Turkije...
Natuurlijk denk ik er wel eens over van stel dat we neerstorten ofzo, maar ik heb niet echt vliegangst. Heb vaak zat gevlogen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:00 schreef Fokjee het volgende:
[..]
vliegangst?
OT: nekpijn, last van de spieren, stomme nek, massage nodig. >_>
verder wel oke, hoop alleen dat die harde wind eens ophoudt, heb zin in Lente....Where are you?
Ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel heel erg goed
Lijkt een zeldzaamheid hierquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:51 schreef Andromache het volgende:
nou veel plezier ermee. ik voel me verbitterd. alle mannen moeten optiefen.
Herkenbaar met mijn broertje. Soms moeilijk om jezelf dan te beheersenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Sommige mensen......Zou je met een steen wat verstand in willen rammen.
Je vraagt je broertje gewoon iets simpels, maar meneer kan er niet normaal op reageren. Begint te vloeken, hard te praten, zich te verweren, dingen erbij te verzinnen om maar terug te kunnen kaatsen. Zeer volwassen reactie broertje....zeer volwassen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Daarnaast verlang ik naar een héle goede nacht slaap, zou zo fijn zijn...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:04 schreef FAUSTI het volgende:
Heel de nacht nie geslapen potverdorie en ik ben helemaal niet blij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
en een hele grote
[..]Nie doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Aah *hug*quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
vastgelopen in mn relatie, weet niet hoe t verder moet, ze vind me maar raar en niet de moeite waard ondanks dat ik compleet normale verlangens heb.
Umm dus gevoel is behoorlijk rot en heb geen zin om verder te leven.
4 jaar weg, voor iemand die me nooit de moeite waard vond. (ja jouw eigen woorden 'babe')
Gewoon nieuwe leuke plannen makenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Allemaal leuke plannen in duigen zien vallen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe leuke plannen maken
OT: Door een verkeerde klik van de muis een uur of 5 werk kwijt. Zwaar gefrustreerd dus.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:43 schreef pietkanarie het volgende:
[..]![]()
!!!! Het gaat vaak wel sneller als je iets voor de tweede keer doet maar blijft erg frustrerend ja. Zo'n moment waarop je je computer eventjes het liefst uit het raam gooit. Tenminste, die neiging krijg ik van zoiets.
Nieuwe leuke plannenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Allemaal leuke plannen in duigen zien vallen
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt een zeldzaamheid hier
Als ze je het niet waard had gevonden was ze geen 4 jaar bij je gebleven. Waarschijnlijk praat ze zich dat nu alleen aan om de break-up makkelijker te maken, meer overtuigd te zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
vastgelopen in mn relatie, weet niet hoe t verder moet, ze vind me maar raar en niet de moeite waard ondanks dat ik compleet normale verlangens heb.
Umm dus gevoel is behoorlijk rot en heb geen zin om verder te leven.
4 jaar weg, voor iemand die me nooit de moeite waard vond. (ja jouw eigen woorden 'babe')
Ik denk meer dat ze die 4 jaar bleef omdat het makkelijker was, nu krijgt ze tonnen aandacht, alleen al op fok lopen er volgens mij 10 achter d'r aan, en ben ik plots uiteraard niet zo interessant meer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ze je het niet waard had gevonden was ze geen 4 jaar bij je gebleven. Waarschijnlijk praat ze zich dat nu alleen aan om de break-up makkelijker te maken, meer overtuigd te zijn.
Maar sterkte...komt goed.
Welke FOK!ster is het?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze die 4 jaar bleef omdat het makkelijker was, nu krijgt ze tonnen aandacht, alleen al op fok lopen er volgens mij 10 achter d'r aan, en ben ik plots uiteraard niet zo interessant meer.
4 jaar bij iemand blijven waar je niet van houdt lijkt me helemaal niet gemakkelijk. En ja, het is Fok he.. achter alle meisjes lopen er genoeg mannen aanquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze die 4 jaar bleef omdat het makkelijker was, nu krijgt ze tonnen aandacht, alleen al op fok lopen er volgens mij 10 achter d'r aan, en ben ik plots uiteraard niet zo interessant meer.
Ze wil dat niemand het weet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Welke FOK!ster is het?![]()
OT: Best wel goed, chill weekend.
Weet ze dan überhaupt wel wat ze wil?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze wil dat niemand het weet.
Niet op fok en niet daarbuiten.
Dat is dus exact de vraag.quote:
Misschien dan eerst maar eens een tijdje geen contact houden en elkaar na anderhalve maand ofzo opzoeken en hopen dat het weer goed komtquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is dus exact de vraag.
Als ik vraag "wil je nog wel dat ik die dag kom?" (we zien elkaar zelden helaas), dan is het "wel en niet".
Alles is zo dubbel, al heel wat maandjes.
Ze weet niet wat ze wil, ik wel.. ik wil haar maar ja ik ben niet voldoende ofzo.
Ik weet het niet meer, ik kan niet meer positief erover denken.
Durf niks meer te zeggen tegen d'r.
Je wordt aan het lijntje gehouden, je verdient beter dan dat. Afkappen, uithuilen en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als ik vraag "wil je nog wel dat ik die dag kom?" (we zien elkaar zelden helaas), dan is het "wel en niet".
Ze weet niet wat ze wil, ik wel.. ik wil haar maar ja ik ben niet voldoende ofzo.
zodra het uitgaat die naam gewoon hier dumpen heh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze wil dat niemand het weet.
Niet op fok en niet daarbuiten.
Tell us the name we won't share it.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal voor fokkers. Helaasquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Even geslapen dat heeft me wel goed gedaan, jammer genoeg ben ik wel alleen vanavond
Binnen twee uur moet je het weten dus! Vraag me af of je het nog te horen krijgt eigenlijk. Ook typisch iets voor scholen om van alles te beloven, jou zenuwachtig laten zijn en vervolgens leuk niks laten horen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme, vandaag krijg ik te horen of ik mijn propedeuse haal of niet. Waarom moet dat zo laat op de dagga kapot van de zenuwen
Ik zit inmiddels in m'n 2e jaar dus als ik het niet haal moet ik van de opleiding af... Er hangt veel van af en dan gaan ze lekker rustig aan doen, terwijl wij als studenten altijd strikt aan onze deadlines moeten houdenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:10 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Binnen twee uur moet je het weten dus! Vraag me af of je het nog te horen krijgt eigenlijk. Ook typisch iets voor scholen om van alles te beloven, jou zenuwachtig laten zijn en vervolgens leuk niks laten horen.
Ah, vandaar de zenuwen! Dan hangt er inderdaad veel van af. Docenten nemen inderdaad nogal de tijd, maar zij gaat wel erg ver. Wat een pestkop, ze weet vast hoe belangrijk deze uitslag is. Zou het toch wat menselijker vinden als ze dit even prioriteit had gegeven. Goed gevoel over het tentamen dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in m'n 2e jaar dus als ik het niet haal moet ik van de opleiding af... Er hangt veel van af en dan gaan ze lekker rustig aan doen, terwijl wij als studenten altijd strikt aan onze deadlines moeten houden
De docent had nog gemeld dat het 'aan het einde van de dag' zou zijn, maar had niet gedacht dat ze dat zo letterlijk zou nemen.. Ik had het graag al geweten, maar ik twijfel of ik het vandaag nog hoor.
Wat klinkerbotsing zeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |