In normale Nederlandse regionen ook niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
In Frankrijk hebben ze geen Kwekkeboom.
Jij komt zeker uit de provincie?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In normale Nederlandse regionen ook niet.
Welke?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit de provincie?
DE, als in je bent een boertjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke?
Iedereen komt uit een provincie.
Maar, maar, ik kom uit Noord-Holland.quote:
Ja sorry, niet iedereen kan zo geweldig zijn als ik.quote:
Daar heb je ook zat boerendorpen man en Volendam is ook Noord-Holland.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar, maar, ik kom uit Noord-Holland.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Tem het volgende:
Je snapt hem weer niet, Corrie....
[ afbeelding ]
Dan mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja sorry, niet iedereen kan zo geweldig zijn als ik.
FOUT!quote:
Ja, maar als ik uit een vissersdorp kwam dan was ik wel hetero geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je ook zat boerendorpen man en Volendam is ook Noord-Holland.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de hele grap er af en is het al helemaal niet meer leuk.
Die vissers hebben wel allemaal een oorbel, dat is niet echt macho.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar als ik uit een vissersdorp kwam dan was ik wel hetero geweest.
Tot je een keer mee mag op de palingboot.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar als ik uit een vissersdorp kwam dan was ik wel hetero geweest.
Oh hij mocht dat niet verraden, vuile smiecht is het ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik begreep van Specularium dat je dat ook bent.
Daarom heb ik een Prins Albert om mijn begrafenis van te betalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vissers hebben wel allemaal een oorbel, dat is niet echt macho.
Nee, Corrie is wel een negeres.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik begreep van Specularium dat je dat ook bent.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb ik een Prins Albert om mijn begrafenis van te betalen.
maar hoe kun je dan zulke grote tetten hebben?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh hij mocht dat niet verraden, vuile smiecht is het ook
En jij bent een vrouw, zo heb ik jouw geheim ook verraden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Corrie is wel een negeres.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar hoe kun je dan zulke grote tetten hebben?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Corrie is wel een negeres.
Dikke mannen hebben ook tetten he?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar hoe kun je dan zulke grote tetten hebben?
Voor als je een beetje iets afweet van homo terminologie is dit wel een leuke:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot je een keer mee mag op de palingboot.
Taylor 'geef hem nu aan mij, mjum mjum' Lautner.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:25 schreef Tem het volgende:
VS hoe heet die gast in je UI waar je zo op sopt ook alweer?
Enjoy.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Taylor 'geef hem nu aan mij, mjum mjum' Lautner.
Ik merk het al, jij gaat voor de beren.quote:
Tja en deze dikke vent dacht dat Specularium een lekker wijfje zou zijn, helaas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:27 schreef sp3c het volgende:
arme specularium
die dacht lekker op stap te gaan met een lekkere milf, blijkt het een vies dikke ouwe kerel te zijn
Gelukkig hebben zowel mannen als vrouwen nog altijd de rechter al dan niet linkerhand om ze gezelschap te houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Nee, iedereen weer zielig alleen naar huis
Ik moet altijd huilen van dat nummer, derhalve zal ik niet klikken.quote:
Daar laat ik me verder niet over uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig hebben zowel mannen als vrouwen nog altijd de rechter al dan niet linkerhand om ze gezelschap te houden.
Children of Men gezien?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen van dat nummer, derhalve zal ik niet klikken.
Nee, dat nummer doet me denken aan m'n exen.quote:
exen heb je geen last meer vanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat nummer doet me denken aan m'n exen.
quote:
Nu vergaat m'n honger.quote:
Maar ik mis ze, en het nummer "Mad World" doet me heel erg denken aan de reden waarom of ik met m'n Turkse ex niet meer een relatie kon hebben, namelijk door cultuurverschil en dat 't niet geaccepteerd werd. Dus naja.quote:
2 maar.quote:
Ja, ik ben zijn naam ook vergeten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
waar is die ene dude die graag het topic wilde maken
weet niet meer wie het was maar hij is altijd te laat
gewoon ff bellenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar ik mis ze, en het nummer "Mad World" doet me heel erg denken aan de reden waarom of ik met m'n Turkse ex niet meer een relatie kon hebben, namelijk door cultuurverschil en dat 't niet geaccepteerd werd. Dus naja.
Mad world heeft een zure smaak in mijn ogen.
Ik heb het voordeel dat ik niet snel verliefd raak.quote:
Maar ALS dan is het goed raak zeker? Ik ken hetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik niet snel verliefd raak.
Zie toevoeging inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ALS dan is het goed raak zeker? Ik ken het
We gingen meestal uit eten bij de Japanner.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelijk vragen of ie een broodje doner mee kan nemen.
Ergens ben ik wel jaloers op die mensen die altijd in een relatie zitten, maar aan de andere kant ook weer niet want 't duurt nooit langer dan een week of 3 voor ze.quote:
Drie weken noem ik geen relatie hoor. Dat is niet eens verkering te noemenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel jaloers op die mensen die altijd in een relatie zitten, maar aan de andere kant ook weer niet want 't duurt nooit langer dan een week of 3 voor ze.
Ja maar ik geloof dat wij ouderwetsch zijn op dat gebied tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Drie weken noem ik geen relatie hoor. Dat is niet eens verkering te noemenDat is hoppen.
Daar heb ik wel nogal last vanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
jaloezie is sowieso een waardeloze emotie
true story
Naja jaloezie is ook een groot woord, maar ik vraag me soms wel af waarom ik alleen maar goed ben in m'n werk en verder blijkbaar niet echt. Ik heb een enorm goed sociaal leven, enorm goede baan, alles gaat me voor de wind, maar ik ben niet iemand die na een date al een relatie kan hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
jaloezie is sowieso een waardeloze emotie
true story
Met dat soort dingen ben ik heel ouderwets of misschien eerder een romanticus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat wij ouderwetsch zijn op dat gebied tegenwoordig.
Same here.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dat soort dingen ben ik heel ouderwets of misschien eerder een romanticus.
Echt niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik ben zijn naam ook vergeten.
Flesje wijn erbij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dat soort dingen ben ik heel ouderwets of misschien eerder een romanticus.
Kaarsjes aan, wijntje erbij, een of ander nietszeggend kutprogramma op tv, beetje kletsen, stokbroodje er bij. Veel beter dan pillen slikken ieder weekend op een of ander festijn.quote:
Geen kaarsen aan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar geen kaarsjes of rozenblaadjes op het bed.
Behalve die kaarsjes lijkt me dat een goed plan. Helaas ben je homoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, wijntje erbij, een of ander nietszeggend kutprogramma op tv, beetje kletsen, stokbroodje er bij. Veel beter dan pillen slikken ieder weekend op een of ander festijn.
Helaas wel ja, ik zou ook best een gezin willen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve die kaarsjes lijkt me dat een goed plan. Helaas ben je homo
Oh dat wil ik dan weer niet. Nooit gewild ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas wel ja, ik zou ook best een gezin willen.
Creatief met kurk erbij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef Tem het volgende:
Einde van de avond heeft die fles andere doeleinden.
Steel je toch gewoon ergens een baby?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas wel ja, ik zou ook best een gezin willen.
Ik heb nog altijd zo'n ideaalbeeld dat ik na m'n pensioen op het strand zit, met mijn vrouw, op een kleedje met een flesje wijn, kijkend naar het strand, met waaiend gras achter me. Terwijl voor ons onze kinderen spelen met de kleinkinderen, kasteeltje bouwen, en ik met een sigaar/sigaret gewoon een zucht van geluk laat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat wil ik dan weer niet. Nooit gewild ook.
Ja jullie plagen me toch alleen maarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef Tem het volgende:
Corrie heeft haar GBF gevonden om lekker mee te keuvelen.
Dat biedt ruimte voor allerhande opmerkingen tussendoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef Tem het volgende:
Corrie heeft haar GBF gevonden om lekker mee te keuvelen.
Nee dat heb ik nooit voor me gezien. Ik heb niet zoveel met kinderen. Zo zie je maar hoe gek het kan lopen, ik wil het niet terwijl het wel had gekund en andersom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd zo'n ideaalbeeld dat ik na m'n pensioen op het strand zit, met mijn vrouw, op een kleedje met een flesje wijn, kijkend naar het strand, met waaiend gras achter me. Terwijl voor ons onze kinderen spelen met de kleinkinderen, kasteeltje bouwen, en ik met een sigaar/sigaret gewoon een zucht van geluk laat.
Tsja.
Uh nee hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat biedt ruimte voor allerhande opmerkingen tussendoor.
Dat is het gekke, ik haat kinderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nooit voor me gezien. Ik heb niet zoveel met kinderen. Zo zie je maar hoe gek het kan lopen, ik wil het niet terwijl het wel had gekund en andersom.
He? Dan begrijp ik dat beeld niet wat je hebt. Waar komt dat dan vandaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het gekke, ik haat kinderen.
Ik snap het zelf ook niet, maar dat is altijd m'n ideaalbeeld geweest voor mezelf. Wellicht uit continuiteit van m'n bloedlijn, of om normaal te zijn, of om het idee te hebben iets te hebben bijgedragen, geen idee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Dan begrijp ik dat beeld niet wat je hebt. Waar komt dat dan vandaan?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef Tem het volgende:
Je kan het ook gewoon schenken aan arme negertjes in Afrika, VS.
quote:
Nee waarom? Ik heb meer het idee, als je dood bent weet je toch van niets meer, dan maakt het mij verder niet uit wat er met eventueel geld of "spullen" gebeurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verdien nu m'n geld om te verspillen, alle sieraden die ik koop gaan m'n graf in, nogal redelijk depri, toch?
Nouja laat ik het zo zeggen, ik ben "VS" III, heb dezelfde naam als m'n voorvaderen (vandaar 3e), kapitaal van de familie staat boven me. Het idee dat er een VS IV komt en ik daar voor kan werken etc. etc. staat me wel aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik heb meer het idee, als je dood bent weet je toch van niets meer, dan maakt het mij verder niet uit wat er met eventueel geld of "spullen" gebeurt.
Ah op die manier. Als je een vrouw bent is dat in feit altijd zo, omdat de kinderen meestal de naam van de man meekrijgen (al kan dat nu wel anders natuurlijk).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen, ik ben "VS" III, heb dezelfde naam als m'n voorvaderen (vandaar 3e), kapitaal van de familie staat boven me. Het idee dat er een VS IV komt en ik daar voor kan werken etc. etc. staat me wel aan.
En ik baal er van dat 't bij mij dus ophoudt.
Ik WIST het he. Doe jij eens een leuk liedje posten dan man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef Tem het volgende:
Nee , daar word je vrolijk van. Zo'n gare Amsterdammer.
Leuke vent ja. Ik moet het nog terugkijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Henk de Haan was bij VI, dat is toch wel een baas.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik WIST het he. Doe jij eens een leuk liedje posten dan man.
Die scene is ook wel briljantquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]Leuk. Gek genoeg deed het me een beetje aan dit denken:
Echt welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die scene is ook wel briljant
En ik wilde nog laat gaan slapenquote:
Ik ga er zo in. Anders is morgen zo kortquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ik wilde nog laat gaan slapen
Ik moet nog een stuk schrijven, had beloofd dat ik dat morgen af zou hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga er zo in. Anders is morgen zo kort
Poeh daar zou ik nu echt geen fut meer voor hebben. Dat je dat nu nog kunt, zo laat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet nog een stuk schrijven, had beloofd dat ik dat morgen af zou hebben.
Ja. Maar in tegenstelling tot de andere dingen die ze jatten, krijg je het komend najaar terug.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:32 schreef Specularium het volgende:
Paasstol in je hol, dames en heren.
En ik ben een uur kwijt, zeker gejat door Marokkanen?
Heb je de VI mp4 nog kunnen vinden?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Mijn wasbak in de badkamer liep niet meer goed door en net de sifon er afgehaald om de troep te verwijderen, man wat een stank en een viezigheid kwam daar uit
Nog niet de (het?) fut gehad om te zoeken. Dankjequote:Op zondag 31 maart 2013 14:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je de VI mp4 nog kunnen vinden?
Hij staat hier.
Sowieso is het niet in hun voordeel dat het een uur langer licht blijft.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:34 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ja. Maar in tegenstelling tot de andere dingen die ze jatten, krijg je het komend najaar terug.
Ik heb nog een hele doos champagne staan, dus u is altijd welkom.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:45 schreef Karina het volgende:
Goed om te weten, als mijn wijn straks op is.
Je hoeft geen u te zeggen hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele doos champagne staan, dus u is altijd welkom.
Respect for the ladies.quote:
Ik ben heel galant, ik loop rond met top-hat, pijp en monocle en heb alle respect voor dames.quote:
Die omschrijving doet me denken aan Hercule Poirot.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben heel galant, ik loop rond met top-hat, pijp en monocle en heb alle respect voor dames.
Ik los alleen geen misdaden op.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die omschrijving doet me denken aan Hercule Poirot.
Dat is nou jammer.quote:
Timmmm is volgens mij een schat en sp3c lijkt me ook een aardige gozer, ook al houdt hij niet van voetballen.quote:
Even Ccleaner draaien en rebooten, is het vaak klaar.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
Mijn internet doet raar op FOK! net alsof de pagina's maar blijven laden.
Mijn internet is heerlijk kalm, door de muziek die ik draai.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
Mijn internet doet raar op FOK! net alsof de pagina's maar blijven laden.
Op andere sites heb ik het niet. Dat is het gekke, net even geprobeerd.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even Ccleaner draaien en rebooten, is het vaak klaar.
Bij die muziek moet ik aan begrafenissen denken. Minstens twee meegemaakt waar iets van Andrea werd gedraaid.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn internet is heerlijk kalm, door de muziek die ik draai.
Probeer maar.
Nee maar FOK! werkt met Flash volgens mij, die auto-updates.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Op andere sites heb ik het niet. Dat is het gekke, net even geprobeerd.
OK dat kan geen kwaad, even doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar FOK! werkt met Flash volgens mij, die auto-updates.
Of Flash-cache legen via die Macromedia-site.
Terecht, op je begrafenis wil je natuurlijk prachtige muziek.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij die muziek moet ik aan begrafenissen denken. Minstens twee meegemaakt waar iets van Andrea werd gedraaid.
Mieke Telkamp natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terecht, op je begrafenis wil je natuurlijk prachtige muziek.
God nee.quote:
Fabriekskroketten voor stadhipsters die nog nooit een echte kroket gegeten hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
In Frankrijk hebben ze geen Kwekkeboom.
Er zitten dan ook geen ambachtelijke snackbars in de buurt.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fabriekskroketten voor stadhipsters die nog nooit een echte kroket gegeten hebben
Ik heb geloof ik ook nooit een Kwekkeboom kroket gehad.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fabriekskroketten voor stadhipsters die nog nooit een echte kroket gegeten hebben
Dat nummer kan ik al helemaal niet meer horenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:16 schreef Specularium het volgende:
Andrea Bocelli staat wel bovenaan in de Dela Top-50.
Nu is dat nog wel een mooi nummer.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nummer kan ik al helemaal niet meer horen![]()
Andrea Bocelli & Sarah Brightman | Time to say goodbye (Con te partiro) die dus.
Ik ga denk ik voor Rinus.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu is dat nog wel een mooi nummer.
Ik snap niet dat mensen Marco Borsato willen draaien op hun uitvaart, zegt veel volgens mij.
Juist omdat ik deze op twee begrafenissen heb gehoord vind ik het niet mooi meer.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu is dat nog wel een mooi nummer.
Ik snap niet dat mensen Marco Borsato willen draaien op hun uitvaart, zegt veel volgens mij.
Die ga ik inhuren als danseres ja.quote:
Niet eens de Chippendales?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die ga ik inhuren als danseres ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet, ik hoop in ieder geval dat ze gaan voorlezen "VS had schijt aan jullie allemaal, en derhalve een prima leven, geen koffie en gebak voor jullie, in leven kwamen jullie ook niet langs".quote:
Niet eens koffie? Dat kom ik niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik hoop in ieder geval dat ze gaan voorlezen "VS had schijt aan jullie allemaal, en derhalve een prima leven, geen koffie en gebak voor jullie, in leven kwamen jullie ook niet langs".
Hell no.quote:
Ik heb op een begraafplaats gewerkt, kwam ook al die muziek langs in de kapel.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist omdat ik deze op twee begrafenissen heb gehoord vind ik het niet mooi meer.
Depressief beroep lijkt me dat zeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb op een begraafplaats gewerkt, kwam ook al die muziek langs in de kapel.
Kan alleen niet zo goed tegen die kerkwierook meer, de lucht van een uitvaart.
Precies, koffie en cake is voor Henk Knol stemmers.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
En vooral heel veel drank schenken tijdens m'n begrafenis, ik zou er echt een feest van maken. Dikke feestmuziek, rock, veel champagne, hoppaa.
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, koffie en cake is voor Henk Knol stemmers.
Ja maar je weet niet wanneer je sterft, en om nou altijd te leven op een houtje lijkt me ook niet wat.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
Het maakt mij echt geen bal uit, wat ik al zei, ik weet er toch niks van. Dat geld gebruik ik liever als ik nog leef.
Dat heb ik met ziekenhuizen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:35 schreef Karina het volgende:
De hele dag droevige mensen zien, niets voor mij, ik zou de hele dag janken denk ik, vooral met die depro muziek erbij.
Ik heb nog wel wat op de bank hoor, dat mogen ze gebruiken als ze er in zin hebben. De rest maak ik zelf wel op, ooit, ik heb niet zoveel nodig. Niet dat ik gierig ben maar ik hoef niet zo nodig allerlei spullen of nieuwe kleren te hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar je weet niet wanneer je sterft, en om nou altijd te leven op een houtje lijkt me ook niet wat.
Dus ik zal altijd wel een reserve hebben die overblijft, en dat zuipen ze maar op.
Dat valt heel erg mee. Je bent de hele dag bezig met graven maken/dichtgooien en onderhoud.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Depressief beroep lijkt me dat zeg.
Oh ik ook niet, hoe meer ik heb hoe minder ik uitgeef eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat op de bank hoor, dat mogen ze gebruiken als ze er in zin hebben. De rest maak ik zelf wel op, ooit, ik heb niet zoveel nodig. Niet dat ik gierig ben maar ik hoef niet zo nodig allerlei spullen of nieuwe kleren te hebben.
Ja, dit, ik kan veel slechter tegen ziekenhuizen dan een begraafplaats.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik met ziekenhuizen.
Als ik er 5 minuten ben word ik al gek.
Die geur, die sfeer, al die zieke mensen, verschrikkelijk.
Nou nee, ik heb vrij weinig met lijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee. Je bent de hele dag bezig met graven maken/dichtgooien en onderhoud.
Alleen moet je wel tegen kisten en lijken kunnen want opgravingen horen er ook bij.
Ben jij iemand van de dure maatpakken?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik ook niet, hoe meer ik heb hoe minder ik uitgeef eigenlijk.
Best vreemd, maar goed, voorheen spendeerde ik redelijk wat aan nieuwe kleren enzo, nu loop ik er langer mee, terwijl ik alleen maar meer ben gaan verdienen.
Ja pakken van paar honderd euro, schoenen van paar honderd euro, dat soort dingen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij iemand van de dure maatpakken?
Soms wil de familie het grafrecht verlengen, moet het overgebracht worden naar een nieuwe plek.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb vrij weinig met lijken.
Heb er genoeg meegemaakt, dus "vers" doen ze me weinig meer, maar ze opgraven hoeft nou net niet.
Mij niet gezien.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms wil de familie het grafrecht verlengen, moet het overgebracht worden naar een nieuwe plek.
Ga je in een Komo-zak omdat de familie dat wil.
Waarom lag je in het ziekenhuis?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef Karina het volgende:
Met ziekenhuizen heb ik niet zo een probleem, vorig jaar twee keer in het ziekenhuis gelegen, maar dat viel reuze mee. Zal aan het ziekenhuis liggen denk ik. Alleen die warmte daarvreselijk.
Met zo een pak doe je wel een paar jaar denk ik? Dan is het het geld wel waard. Het enige wat ik "duur" koop zijn schoenen/laarzen. Verder maakt het me niet zoveel uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja pakken van paar honderd euro, schoenen van paar honderd euro, dat soort dingen.
En dan de T-shirts etc. gewoon bij de WE halen voor 2 halen 1 betalen.
Wie? Marco Borsato in een jeep?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb wel gruwelijke dingen gezien, voornamelijk in Afrika,
Nee ik raak vrij snel uitgekeken op m'n pakken eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Met zo een pak doe je wel een paar jaar denk ik? Dan is het het geld wel waard. Het enige wat ik "duur" koop zijn schoenen/laarzen. Verder maakt het me niet zoveel uit.
Scheelt ook dat ik niet meer met de mode mee "moet" doen natuurlijk.
Pakken zien er toch bijna hetzelfde uit eigenlijk? Hooguit een andere kleur.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik raak vrij snel uitgekeken op m'n pakken eigenlijk.
Welnee, revers veranderen steeds, de snede ook, de modekleuren uiteraard etc.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Pakken zien er toch bijna hetzelfde uit eigenlijk? Hooguit een andere kleur.
Neuh, vooral veel lijken, moorden, dat soort onzin.quote:
Dat is niet niks.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Deel van mijn schildklier weggehaald en daarvoor iets in mijn buik.
De eerste paar week klom ik ook tegen de muren op, maar daarna raak je eraan gewend en is 't best leuk. Verlang zelfs terug af en toe.quote:
Wat deed je daar dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De eerste paar week klom ik ook tegen de muren op, maar daarna raak je eraan gewend en is 't best leuk. Verlang zelfs terug af en toe.
Consultantwerk, voornamelijk bedrijvenadvies. Management/finance/marketing etc.quote:
Viel wel mee hoor. Je moet alleen die schildklieroperatie niet op internet opzoekenquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, vooral veel lijken, moorden, dat soort onzin.
Dat je lekker een burger zit te vreten en een dode kok wordt weggedragen nadat 'ie gewurgd is net, dat idee.
Ik mijd dat soort filmpjes en programma's liever ook als de pest ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Je moet alleen die schildklieroperatie niet op internet opzoekenEen horrorfilm is er niks bij.
Lag ook een keer iemand te rotten boven in een appartement boven een kroeg, ik vergeet die geur nooit weer.quote:
Ik heb mensen in de familie met een soort zelfde behandeling.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Je moet alleen die schildklieroperatie niet op internet opzoekenEen horrorfilm is er niks bij.
Terwijl ik dus WEL naar de engste horrorfilms kan kijken zonder een spier te vertrekken. Maar als het echt is dan kijk ik niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik mijd dat soort filmpjes en programma's liever ook als de pest ja.
Lijkenlucht gaat inderdaad nooit meer uit je systeem.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lag ook een keer iemand te rotten boven in een appartement boven een kroeg, ik vergeet die geur nooit weer.
Toen ze 'm wegdroegen moest iedereen kokhalzen, lol.
Ik was dus zo stom om het wel op te zoeken, maar ik had er geen foto's bij verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb mensen in de familie met een soort zelfde behandeling.
De pics ken ik al.
Die vrouw lag er blijkbaar al een tijdje, was m'n stamkroeg, we dachten dat de riolering kapot was ofzo, maar evengoed ruikt het toch iets anders, geen idee hoe je het moet beschrijven.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkenlucht gaat inderdaad nooit meer uit je systeem.
Ach heb wel 'ns lichaamsdelen moeten ontwijken met de auto, m'n banden onder het bloed, op zo'n weg langs de sloppenwijken, dat soort dingen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef Specularium het volgende:
Maar nu is er wel een verschil tussen iemand afgemaakt zien worden en slachtpartijen en het begrafeniswerk hier.
Weeïg.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die vrouw lag er blijkbaar al een tijdje, was m'n stamkroeg, we dachten dat de riolering kapot was ofzo, maar evengoed ruikt het toch iets anders, geen idee hoe je het moet beschrijven.
Niet echt, het is vrij frappant waar je allemaal aan kan wennen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:55 schreef Karina het volgende:
Daar krijg je toch nachtmerries van zoiets? Bah.
Welk gebied zat jij dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach heb wel 'ns lichaamsdelen moeten ontwijken met de auto, m'n banden onder het bloed, op zo'n weg langs de sloppenwijken, dat soort dingen.
Nou als je dat voor het eerst ziet dan gaat dat je niet in de koude kleren zitten lijkt me.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, het is vrij frappant waar je allemaal aan kan wennen.
M'n eerste reactie was "foto maken".
Mwah voor werk moest ik nogal veel reizen, maar ik woonde in Seapoint - Cape Town.quote:
Gelijk op Facebook zetten.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, het is vrij frappant waar je allemaal aan kan wennen.
M'n eerste reactie was "foto maken".
Die moord die gepleegd werd stond later wel in de krant, die foto daarvan had ik wel geupload, vooral het gedeelte "rare geur was er al dagen".quote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelijk op Facebook zetten.
Duimpje omhoog.
Niet echt, m'n grootste zorg was om niet m'n hele auto onder die zooi te laten komen. Dus gewoon maneuvreren om de lever heen, daar lag 'n hand, daar de romp, daar een arm, etc. etc.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je dat voor het eerst ziet dan gaat dat je niet in de koude kleren zitten lijkt me.
Ik vraag me toch af of je die geur herkent als je dat nog nooit hebt geroken.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die moord die gepleegd werd stond later wel in de krant, die foto daarvan had ik wel geupload, vooral het gedeelte "rare geur was er al dagen".
Ik heb nu Langs de Lijn op, ben alleen aan het luisteren.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:58 schreef Specularium het volgende:
Ik zit nog steeds A-Team te kijken, met een paasstol.
Nee, we dachten dat het een rottende vuilnisbak was die niet geleegd was, of een riolering, of wat dan ook. Nu zou ik het wel herkennen ja, maar toen niet natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of je die geur herkent als je dat nog nooit hebt geroken.
Niet echt want je kunt het niet plaatsen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of je die geur herkent als je dat nog nooit hebt geroken.
Het is penetranter dan een rottende vuilnisbak, heel sterk, heel muffig, beetje alsof je een vis 10 dagen in de zon legt, maar dan anders. Een beetje alsof je de geur van rottende vis, kots, stront en weet ik veel wat allemaal mengt en dat extreem penetrant maakt.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Als ik ooit een rottende vuilnisbak denk te ruiken, dan weet ik dus wat het eventueel kan zijn.
Ja maar dan penetranter, moeilijk uit te leggen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
Niet plaatsbaar en lijkend op vuilnis zoiets dus.
Ik vind alles prima, zolang Ajax maar geen kampioen wordt.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
Ja verzin wat vrolijkers.
Feijenoord verloren en PSV gelijk bijvoorbeeld
Voor mij is dat toch Ennio Morricone met :quote:Op zondag 31 maart 2013 15:16 schreef Specularium het volgende:
Andrea Bocelli staat wel bovenaan in de Dela Top-50.
Ik moest de hele tijd spugen, niet kotsen maar roggelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan penetranter, moeilijk uit te leggen.
Gewoon instant kokhals als je de volle lading krijgt van die lucht. Maar als je slechts een beetje ruikt omdat het lijk verderop ligt dan is 't wel vergelijkbaar met rottend vuilnis ja.
Ja dat denk ik wel dat die hoop ijdel isquote:Op zondag 31 maart 2013 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, zolang Ajax maar geen kampioen wordt.
Maar goed, dat is ijdele hoop geloof ik zo onderhand.
Ja en 't blijft ook constant in je neus/mond hangen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest de hele tijd spugen, niet kotsen maar roggelen.
Zo'n overmatige slijmvorming in je mond, zal wel bescherming zijn van je lichaam.
Wijnquote:Op zondag 31 maart 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
Zeg jongens ik heb net wijn ingeschonken, dus mag het wat minder javoordat ik misselijk word.
Ik word altijd zo snel dronken van champagne, dus dat drink ik maar heel af en toe of Prosecco.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wijn
Ik heb net een fles champagne op, maar ik ga me schamen als ik nog een fles aanbreek nu, ik pak maar een biertje denk ik. De rest komt vanavond wel weer, ik heb nog lekkere flessen rose-champagne liggen ergens geloof ik.
Hm, maar ik vind de smaak onvervangbaar. Zo heerlijk om gewoon ergens in de zon te gaan zitten, fles champagne erbij, schaal met oesters, heerlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word altijd zo snel dronken van champagne, dus dat drink ik maar heel af en toe of Prosecco.
Nou nou wat een humor..quote:Op zondag 31 maart 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
Ja verzin wat vrolijkers.
Feijenoord verloren en PSV gelijk bijvoorbeeld
Doen je eierstokken soms raar nu het Pasen is.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
Liever Feijenoord dan PSV dat dan weer wel.
Uh nee?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Doen je eierstokken soms raar nu het Pasen is.
Zie het als iets positiefs, meer waarde voor je geld.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
Als ik met champagne in de zon ga zitten dan is het echt al na 1 glas gebeurd. Zal wel door de bubbels komen dat ik er sneller teut van word.
Wedden is ook geldverspilling.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wed niet dus dat maakt mij verder niet uit.
Ik kom ook enkel om te zuipen in het Casino, vreemd genoeg is dat echt goedkoop daar.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt. Casino vind ik ook niks aan. Ja om even te kijken en wat te drinken, maar verder.
Dat is niet zo vreemd hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom ook enkel om te zuipen in het Casino, vreemd genoeg is dat echt goedkoop daar.
Ja met de gedachte dat je dan meer geld verliest, maar ik gok toch niet dus ik vind het prima dat soort marketing.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd hoorDan blijf je zitten.
Misschien als je toekijkt bij een high-roller tafel, maar over het algemeen zijn die "5 euro inzet" tafels zo saai als de tering, met alleen maar 18 jarigen. Holland Casino voelt af en toe meer als een ballenbak bij McDonalds dan daadwerkelijk een casino.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja en, ook een vorm van (leed)vermaak.
Is het weer zover, Cor.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:45 schreef Karina het volgende:
Goed om te weten, als mijn wijn straks op is.
In het Casino hier in Amsterdam zit ook een aardige bar met leuke muziek. Best te doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja met de gedachte dat je dan meer geld verliest, maar ik gok toch niet dus ik vind het prima dat soort marketing.
Was er een paar week terug nog, mooi casino wel inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
In het Casino hier in Amsterdam zit ook een aardige bar met leuke muziek. Best te doen.
Het enige wat ik wel leuk vond om te doen was de pokermachine. Echt pokeren waag ik me daar niet aan.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was er een paar week terug nog, mooi casino wel inderdaad.
Die touchtables met spelletjes en muziek zijn lekker verslavend hehe.
Neehoor, je bent meer dan welkom bij ons alcoholisten die met Pasen niks beters te doen hebben dan internetten.quote:
Wat is er over een uur?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je over een uur weer terugkomen, kun je lachen jongen!
Ik ook niet, maar dat komt meer omdat ik er geen hol van snap.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel leuk vond om te doen was de pokermachine. Echt pokeren waag ik me daar niet aan.
Alcoholisten United.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, je bent meer dan welkom bij ons alcoholisten die met Pasen niks beters te doen hebben dan internetten.
meldtquote:Op zondag 31 maart 2013 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, je bent meer dan welkom bij ons alcoholisten die met Pasen niks beters te doen hebben dan internetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |