In normale Nederlandse regionen ook niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
In Frankrijk hebben ze geen Kwekkeboom.
Jij komt zeker uit de provincie?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In normale Nederlandse regionen ook niet.
Welke?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit de provincie?
DE, als in je bent een boertjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke?
Iedereen komt uit een provincie.
Maar, maar, ik kom uit Noord-Holland.quote:
Ja sorry, niet iedereen kan zo geweldig zijn als ik.quote:
Daar heb je ook zat boerendorpen man en Volendam is ook Noord-Holland.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar, maar, ik kom uit Noord-Holland.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Tem het volgende:
Je snapt hem weer niet, Corrie....
[ afbeelding ]
Dan mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja sorry, niet iedereen kan zo geweldig zijn als ik.
FOUT!quote:
Ja, maar als ik uit een vissersdorp kwam dan was ik wel hetero geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je ook zat boerendorpen man en Volendam is ook Noord-Holland.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de hele grap er af en is het al helemaal niet meer leuk.
Die vissers hebben wel allemaal een oorbel, dat is niet echt macho.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar als ik uit een vissersdorp kwam dan was ik wel hetero geweest.
Tot je een keer mee mag op de palingboot.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar als ik uit een vissersdorp kwam dan was ik wel hetero geweest.
Oh hij mocht dat niet verraden, vuile smiecht is het ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik begreep van Specularium dat je dat ook bent.
Daarom heb ik een Prins Albert om mijn begrafenis van te betalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vissers hebben wel allemaal een oorbel, dat is niet echt macho.
Nee, Corrie is wel een negeres.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik begreep van Specularium dat je dat ook bent.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb ik een Prins Albert om mijn begrafenis van te betalen.
maar hoe kun je dan zulke grote tetten hebben?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh hij mocht dat niet verraden, vuile smiecht is het ook
En jij bent een vrouw, zo heb ik jouw geheim ook verraden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Corrie is wel een negeres.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar hoe kun je dan zulke grote tetten hebben?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Corrie is wel een negeres.
Dikke mannen hebben ook tetten he?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar hoe kun je dan zulke grote tetten hebben?
Voor als je een beetje iets afweet van homo terminologie is dit wel een leuke:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot je een keer mee mag op de palingboot.
Taylor 'geef hem nu aan mij, mjum mjum' Lautner.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:25 schreef Tem het volgende:
VS hoe heet die gast in je UI waar je zo op sopt ook alweer?
Enjoy.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Taylor 'geef hem nu aan mij, mjum mjum' Lautner.
Ik merk het al, jij gaat voor de beren.quote:
Tja en deze dikke vent dacht dat Specularium een lekker wijfje zou zijn, helaas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:27 schreef sp3c het volgende:
arme specularium
die dacht lekker op stap te gaan met een lekkere milf, blijkt het een vies dikke ouwe kerel te zijn
Gelukkig hebben zowel mannen als vrouwen nog altijd de rechter al dan niet linkerhand om ze gezelschap te houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Nee, iedereen weer zielig alleen naar huis
Ik moet altijd huilen van dat nummer, derhalve zal ik niet klikken.quote:
Daar laat ik me verder niet over uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig hebben zowel mannen als vrouwen nog altijd de rechter al dan niet linkerhand om ze gezelschap te houden.
Children of Men gezien?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen van dat nummer, derhalve zal ik niet klikken.
Nee, dat nummer doet me denken aan m'n exen.quote:
exen heb je geen last meer vanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat nummer doet me denken aan m'n exen.
quote:
Nu vergaat m'n honger.quote:
Maar ik mis ze, en het nummer "Mad World" doet me heel erg denken aan de reden waarom of ik met m'n Turkse ex niet meer een relatie kon hebben, namelijk door cultuurverschil en dat 't niet geaccepteerd werd. Dus naja.quote:
2 maar.quote:
Ja, ik ben zijn naam ook vergeten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
waar is die ene dude die graag het topic wilde maken
weet niet meer wie het was maar hij is altijd te laat
gewoon ff bellenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar ik mis ze, en het nummer "Mad World" doet me heel erg denken aan de reden waarom of ik met m'n Turkse ex niet meer een relatie kon hebben, namelijk door cultuurverschil en dat 't niet geaccepteerd werd. Dus naja.
Mad world heeft een zure smaak in mijn ogen.
Ik heb het voordeel dat ik niet snel verliefd raak.quote:
Maar ALS dan is het goed raak zeker? Ik ken hetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik niet snel verliefd raak.
Zie toevoeging inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ALS dan is het goed raak zeker? Ik ken het
We gingen meestal uit eten bij de Japanner.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelijk vragen of ie een broodje doner mee kan nemen.
Ergens ben ik wel jaloers op die mensen die altijd in een relatie zitten, maar aan de andere kant ook weer niet want 't duurt nooit langer dan een week of 3 voor ze.quote:
Drie weken noem ik geen relatie hoor. Dat is niet eens verkering te noemenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel jaloers op die mensen die altijd in een relatie zitten, maar aan de andere kant ook weer niet want 't duurt nooit langer dan een week of 3 voor ze.
Ja maar ik geloof dat wij ouderwetsch zijn op dat gebied tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Drie weken noem ik geen relatie hoor. Dat is niet eens verkering te noemenDat is hoppen.
Daar heb ik wel nogal last vanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
jaloezie is sowieso een waardeloze emotie
true story
Naja jaloezie is ook een groot woord, maar ik vraag me soms wel af waarom ik alleen maar goed ben in m'n werk en verder blijkbaar niet echt. Ik heb een enorm goed sociaal leven, enorm goede baan, alles gaat me voor de wind, maar ik ben niet iemand die na een date al een relatie kan hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
jaloezie is sowieso een waardeloze emotie
true story
Met dat soort dingen ben ik heel ouderwets of misschien eerder een romanticus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat wij ouderwetsch zijn op dat gebied tegenwoordig.
Same here.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dat soort dingen ben ik heel ouderwets of misschien eerder een romanticus.
Echt niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik ben zijn naam ook vergeten.
Flesje wijn erbij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dat soort dingen ben ik heel ouderwets of misschien eerder een romanticus.
Kaarsjes aan, wijntje erbij, een of ander nietszeggend kutprogramma op tv, beetje kletsen, stokbroodje er bij. Veel beter dan pillen slikken ieder weekend op een of ander festijn.quote:
Geen kaarsen aan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar geen kaarsjes of rozenblaadjes op het bed.
Behalve die kaarsjes lijkt me dat een goed plan. Helaas ben je homoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, wijntje erbij, een of ander nietszeggend kutprogramma op tv, beetje kletsen, stokbroodje er bij. Veel beter dan pillen slikken ieder weekend op een of ander festijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |