Nog niet echt iemand die eruit springt. Alleen het duo in het begin vond ik erg leuk. Maar de show op zoch kijkt lekkerder weg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar tot dusver vind ik 't redelijk bloedeloos.
Oh was dat het gisterquote:
Leona? Even denkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:
He! De Leona van de UK-editie. Hopelijk zijn de Engelsen wel zo slim hem lekker op de achtergrond te laten
Nee, niet eens.quote:
De winnares van onze The Voicequote:
De finessequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
De Finesse de Caremboule Falafel d'Janique Unique Dela Carambèche!
Kak, ik was in de war door die Leona Lewisquote:
Geen idee waar. ZIt niet bij nieuwsgroepen of zo. En piratebay is zo traag, dan is het seizoen al afgelopen. Maar goed, geen zin in offtopic geleuter over downloadenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
een neger, kan weer niet anders dan dat hij geweldig kan zingen
isohunt, ik heb zelf nooit tpb gebruiktquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee waar. ZIt niet bij nieuwsgroepen of zo. En piratebay is zo traag, dan is het seizoen al afgelopen. Maar goed, geen zin in offtopic geleuter over downloaden
Anders zijn wij het wel voor jequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:04 schreef D. het volgende:
Hopelijk is deze aflevering niet zo klef als de vorige
Bedankt alvast voor het ontkleffenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders zijn wij het wel voor jeEeeeej!
I'd work with the restquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Lol @ Jessie: 'I'd love to work with your voice'... en de rest dan?
Ontklotsenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik wilde zeggen hij kiest UsherWill dus.
Je weet dat hij 72 isquote:
ik hou me nog inquote:
Jessie J?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou hem ook op die manier doen, maar ik bedoelde als ik die mannelijke Leona was
Te jong?quote:
Nashville roeleert! Billy Ray Cyrus komt er ook vandaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Nashville kentucky halelujah country baboeshkalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindeling![]()
No wayquote:
Ja, die van POD dus! Jenny Frost.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt wel een grietje van Atomic Kitten, die ene die nu zo'n modeprog doet. snel gezien dan
Ja...maar dan komt Miley Cyrus er dus ook vandaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nashville roeleert! Billy Ray Cyrus komt er ook vandaan
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:10 schreef iBenny het volgende:
Kan je rechtsboven niet afplakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindeling![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindelinghoe krijg je het voor mekaar 2 livetopics gelijktijdig te modderen?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindeling
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
En ik maar denken 'pod, pod, ja dat klinkt heel bekend, maar wat is het ook alweer'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindelingHoe doe je dat met het geluid dan? Want 2 programma's tegelijkertijd kijken lijkt me niet bepaald handig
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Na de Voice gaan we met z'n allen Popstars kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindeling![]()
Wij zijn braaf en in die andere kijkt niemand?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]hoe krijg je het voor mekaar 2 livetopics gelijktijdig te modderen?
Karinaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]hoe krijg je het voor mekaar 2 livetopics gelijktijdig te modderen?
Ja, en Memphis.quote:
Je verbetert het geluid van SBS er wel mee...quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef MissJ het volgende:
[..]Hoe doe je dat met het geluid dan? Want 2 programma's tegelijkertijd kijken lijkt me niet bepaald handig
Gaat prima. Je ziet precies wanneer het interessant wordt en wanneer er is gepostquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef MissJ het volgende:
[..]Hoe doe je dat met het geluid dan? Want 2 programma's tegelijkertijd kijken lijkt me niet bepaald handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |