Oh, batsseks.quote:
Whut...nee filmpie en etenquote:
Ja, zo begon het bij mij en mijn vrouw ook.quote:
Met Kally en MissJquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zo begon het bij mij en mijn vrouw ook.
Dat zou ook best wel kunnen, maar ook de Showbizzquiz(wat daarna in de programmering staat) is afgelopen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jeetje... da's echt weinig
Ik ben zo benieuwd of dat talentenshow-fans zijn die zijn overgeschakeld, maar jammergenoeg zie je dat soort dingen dan weer niet terug in de kijkcijfers.....
quote:
Doe Kally de groeten. En zeg dat ze lange tenen heeft. gewoon, omdat het kan.quote:
Heb je dr nu wel eens live gezien? Het is nog steeds niet goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef Cee het volgende:
Die Carly Rae Jepsen was echt niet zo goed zeg.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe Kally de groeten. En zeg dat ze lange tenen heeft. gewoon, omdat het kan.
Nee, ik ken 'r eigenlijk alleen van de radio.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dr nu wel eens live gezien? Het is nog steeds niet goed
Houden zo. Vooral geen filmpjes zoekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik ken 'r eigenlijk alleen van de radio.
Niet zo handig om tegen Cee te zeggen....quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Houden zo. Vooral geen filmpjes zoeken.
Ik wilde 't net antwoorden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zo handig om tegen Cee te zeggen....
En dat zap ik al wegquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik ken 'r eigenlijk alleen van de radio.
Ik vind het geweldigquote:
Vroeger was het beter. of zo.quote:
Nou doei danquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Meteen even iets negatiefs: ik vind Voice US leuker
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zo begon het bij mij en mijn vrouw ook.
geen plaspauzequote:
laten ze meer dan 4 kandidaten in 1 uur zien?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Hoe laat zenden ze die uit?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Pisceyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Blijft een waardeloos tijdstip, maar goan we
Ja en ho kan ik die zienquote:
Het gaat wel vlotter heb ik het idee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laten ze meer dan 4 kandidaten in 1 uur zien?
Cee de Baboushkaquote:
Vind ik ook, maar tot dusver vind ik 't redelijk bloedeloos.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Amerikaanse tv ontvangen, denk ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |