ik hou me nog inquote:
Jessie J?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou hem ook op die manier doen, maar ik bedoelde als ik die mannelijke Leona was
Te jong?quote:
Nashville roeleert! Billy Ray Cyrus komt er ook vandaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Nashville kentucky halelujah country baboeshkalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindeling![]()
No wayquote:
Ja, die van POD dus! Jenny Frost.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt wel een grietje van Atomic Kitten, die ene die nu zo'n modeprog doet. snel gezien dan
Ja...maar dan komt Miley Cyrus er dus ook vandaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nashville roeleert! Billy Ray Cyrus komt er ook vandaan
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:10 schreef iBenny het volgende:
Kan je rechtsboven niet afplakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindeling![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindelinghoe krijg je het voor mekaar 2 livetopics gelijktijdig te modderen?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindeling
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
En ik maar denken 'pod, pod, ja dat klinkt heel bekend, maar wat is het ook alweer'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindelingHoe doe je dat met het geluid dan? Want 2 programma's tegelijkertijd kijken lijkt me niet bepaald handig
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Na de Voice gaan we met z'n allen Popstars kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schermindeling![]()
Wij zijn braaf en in die andere kijkt niemand?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]hoe krijg je het voor mekaar 2 livetopics gelijktijdig te modderen?
Karinaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]hoe krijg je het voor mekaar 2 livetopics gelijktijdig te modderen?
Ja, en Memphis.quote:
Je verbetert het geluid van SBS er wel mee...quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef MissJ het volgende:
[..]Hoe doe je dat met het geluid dan? Want 2 programma's tegelijkertijd kijken lijkt me niet bepaald handig
Gaat prima. Je ziet precies wanneer het interessant wordt en wanneer er is gepostquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef MissJ het volgende:
[..]Hoe doe je dat met het geluid dan? Want 2 programma's tegelijkertijd kijken lijkt me niet bepaald handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |