Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Ik hoop het ook gewoon heel ergquote:
voordat ze in beeld wasquote:
kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:
Ja! Ja!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik hoop op nog wat ex-boyband members net als Sean vorig jaar.
Precies. Maar Jessie drukt tochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Mmm valt me een beetje tegen. Wel goed, maar niet HEEEEL goed vind ik dan.
Ach, NL is erger met Ben Saunders. Zijn eerste inademing was al genoeg om alle vier te drukkenquote:
Slechte heupen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom draait Sir Tom toch zo laat
Eerst brilletje op doen, dan knop zoeken, etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom draait Sir Tom toch zo laat
Mwoa, het is wel de UK hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef Redefine het volgende:
Hij zingt zeker goed. Maar heb wel het idee dat hij te weinig bijzonder is.
Hoi, digitale handschudding is terecht.quote:
misschien is het wel echtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
wat zijn ze enthousiast met klappen in UK.. klapvee is beter afgericht daar
Dat gaat daar vrij strak qua regie jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
wat zijn ze enthousiast met klappen in UK.. klapvee is beter afgericht daar
Kleine kans.quote:
US is ook zo tof.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
Na 15 min TVUK valt op hoe slecht het programma hier eigenlijk is
Ze acteren beter zodat het minder gescript lijkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
Na 15 min TVUK valt op hoe slecht het programma hier eigenlijk is
Het zal vast in het niet vallen bij wat de artiesten straks bij de live shows aan moeten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
jessie heeft een lelijke legging aan..
Is die ondertussen niet zo erg afgevallen dat ze met de wind is meegenomen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Doet Danny het eigenlijk nog met Bo Bruce?
Ze delen in ieder geval het zelfde dieet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Doet Danny het eigenlijk nog met Bo Bruce?
Is hij paki???quote:
Ik las tapir.quote:
Die is nadat ze drie van haar eigen nummers achter elkaar hoorde van depressiviteit uit het raam gesprongen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is die ondertussen niet zo erg afgevallen dat ze met de wind is meegenomen?
Nee niet voor een hele cdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef Cee het volgende:
Eh, apart. Ik denk dat ik het leuk vind, 3 minuutjes.
quote:
quote:
Mwah, van mij hadden ze allebei niet door gehoeven (terwijl ze beiden best goed kunnen zingen).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Stuk mooier dan die vleesboom van het begin.
#smaak
Je zoekt naar een unieke Voice. Dit is er bij uitstek een!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, van mij hadden ze allebei niet door gehoeven (terwijl ze beiden best goed kunnen zingen).
In sommige gevallen wel. Deze niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik geloof dat nooit, als ze zeggen dat dit pas de derde/tweede/eerste keer is dat ze voor publiek zingen. Of überhaupt zingen.
Uniek ja. Maar kan hij ook echt wat, mwah.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zoekt naar een unieke Voice. Dit is er bij uitstek een!
Beetje opletten D.tje!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef D. het volgende:
Niemand die even zegt dat het seizoen al begonnen is
Beetje opletten, staat er pas weken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef D. het volgende:
hoe was het onder die steen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef D. het volgende:
zat je in je eentje in next poptalent topic?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef D. het volgende:
Dat zeg ik net tegen jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef D. het volgende:
D, snel, het is begonnen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef D. het volgende:
Hij is echt muzikaal. Dit genre mag wel wat meer aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uniek ja. Maar kan hij ook echt wat, mwah.
Neuhjquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zat je in je eentje in next poptalent topic?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het is beter dan reclame.quote:
Ik was niet alleen, maar daar was ook niemand die het zeiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee ik, een week geleden al ofzo, je geheugen D.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef D. het volgende:
Ik vind dat ook veel leukerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
In Nederland krijg je een reclamebreak bij de jurykeuze, hier zenden ze het integraal uit
Kijk je whatsapp maar eens naquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was niet alleen, maar daar was ook niemand die het zei
beetje raar, ik zit te wachten op een reklame blokquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
In Nederland krijg je een reclamebreak bij de jurykeuze, hier zenden ze het integraal uit
En dan toch verliezenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Dit wordt er weer een waar Jessie 28972 kandidaten heeft en de rest ieder 2 en aan het eind zij niks meer naar binnen kan harken en de rest voor al het kansloze afval moet gaan.
Is het niet gewoon zo gemonteerd? Vraag ik me altijd af. Elke keer dezelfde kleren maar het zijn verschillende auditieavonden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Dit wordt er weer een waar Jessie 28972 kandidaten heeft en de rest ieder 2 en aan het eind zij niks meer naar binnen kan harken en de rest voor al het kansloze afval moet gaan.
Je vergeet nog de twee/drie artiesten, waarbij niemand drukt en ze allemaal achteraf spijt hebben dat ze niet gedrukt hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo gemonteerd? Vraag ik me altijd af. Elke keer dezelfde kleren maar het zijn verschillende auditieavonden.
neequote:
quote:
Ik denk dat het geverfd is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik hou van roze haar, jammer dat het alleen de uiteinden zijn bij haar
Alleen als ik het lieveheersbeestjes outfit mag laten vallen...vloekt bij roodquote:
Hmm, ik denk er over na.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als ik het lieveheersbeestjes outfit mag laten vallen...vloekt bij rood
Of lange benenquote:
quote:
Kan ze wel hebben toch?quote:
CA uit haar lieve onschuldige tijdquote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef iBenny het volgende:
3 acts gehoord... maar ligt het aan mij of is het niveau nu al wat hoger dan afgelopen Nederlnads seizoen?
hebben ze misschien een grotere selectie om uit te kiezen in de voor sorteer ronde... meer inwoners enzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef iBenny het volgende:
3 acts gehoord... maar ligt het aan mij of is het niveau nu al wat hoger dan afgelopen Nederlnads seizoen?
Engelse uitspraak is meestal al gauw beterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef iBenny het volgende:
ze is blijquote:
Het is een zangwedstrijd, geen boer zoekt poetsvrouw.quote:
Heb je ook een puntje inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Engelse uitspraak is meestal al gauw beter
Je houdt het nog netjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een zangwedstrijd, geen boer zoekt poetsvrouw.
no shitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Engelse uitspraak is meestal al gauw beter
Dat willen de makers juist. Net zoals de kandidaten altijd artiesten moeten worden genoemd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom rent Jessie steeds het podium op? Onprofessioneel...
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop dat er nog een kandidaat in het Nederlands gaat zingen.
Iets van mannenkoor karrespoor ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Immer.quote:
Serieus? Dat vind ik echt slechtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat willen de makers juist. Net zoals de kandidaten altijd artiesten moeten worden genoemd.
Waarop Tom dan zegt: You have a great voice, but you should work on your accent.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is al te oud voor jequote:
In het vorige topic stond een stukje erover.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Dat vind ik echt slecht
En ja hoor we hebben de eerste BW crush van het nieuwe seizoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit missen jullie op SBS6![]()
geen verrassingquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
Wha! Wat is dezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit missen jullie op SBS6
ik schakel er niet voor overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit missen jullie op SBS6[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
dan ben ik blij dat ik daar niet na kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit missen jullie op SBS6
Ze smelten de kazen!
Nou ja, missen is een groot woord in dit geval. 6 letters te veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit missen jullie op SBS6Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ga me er niet aan storen. Al die shows, ook in NL, zijn al geheel voorgekauwdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel weer een voorbeeldje van het te zelfbewuste wat ik eerder zei
Het góed kunnen is wat andersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Meerdere instrumenten spelen is al lang niet bijzonder meer.
Alleen als je het tegelijkertijd kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Meerdere instrumenten spelen is al lang niet bijzonder meer.
Overrated bandquote:
Je komt er toch om uitgekozen wordenquote:
Dit Quotewaardig!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een verademing aan nummers hier zeg![]()
![]()
![]()
heeft hij vast van youtube geleerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
zonde, het was wel een aparte uitvoering van dit lied
Alsof ze in Afrika leven.quote:
Dat vond ik wel het leuke eraan ja. Maar dat is dan weer niet genoeg om door te gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
zonde, het was wel een aparte uitvoering van dit lied
inderdaad. Hier zingen alle meisjes Christina Aguilera en alle jongentjes Michael Bublequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
![]()
Ik probeer me voor te stellen hoe je dat doet. Heb je een douche midden in de kamer, daar lig je in, met je hoofd van de tv gewend en je draait je om als het interessant lijkt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las m'n eigen douchebreak in, laat de tv aan. Ik draai me wel om als ik het wat vind.
Dat is zeker wel een verademing t.o.v. NL jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
![]()
kijk op Funda, er staan honderden huizen te koop waar je kan douchen in de slaapkamer of slapen in de badkamerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen hoe je dat doet. Heb je een douche midden in de kamer, daar lig je in, met je hoofd van de tv gewend en je draait je om als het interessant lijkt?
Verward.
Fixed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
inderdaad. Hier zingen alle meisjes Christina Aguilera Adele en alle jongentjes Michael Buble
quote:
quote:
Je vergeet Bruno Twixquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
inderdaad. Hier zingen alle meisjes Christina Aguilera en alle jongentjes Michael Buble
viel me ook al opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:46 schreef iBenny het volgende:
Je ziet het publiek rustig zitten, maar hoort ze helemaal los gaan
Het Britse alternatief voor reclamequote:
Was dat vorig jaar ook al niet zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:46 schreef iBenny het volgende:
Je ziet het publiek rustig zitten, maar hoort ze helemaal los gaan
Die neemt het programma net wat te serieus.quote:
En ze sturen haar naakt!quote:
Dan heeft ze iig een voordeel bij de eventuele battles en live shows als ze wordt gekleed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |