Kom jij uit Zuid-Holland?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef Neouni het volgende:
Ook maar eens gewaagd aan paiq.
Wel leuke gesprekken gehad,
maar ook een paar waarbij je denk je wil zoveel mogelijk zeggen in je speeddate tijd.
En die vielen later tegen, meiden van in de 20 die erg veel aandacht nodig hadden, zware afknapper
Zo een gevoel als je die whatsapp geef, dat je minimaal elke 5 minuten een berichtje krijg.
En dan van die vragen of je er wat bij voel, na een paar minuten chatten...
het wisselt aardig, heb alleen totaal geen idee wat voor maximum afstand ze hanteren
Leer lezenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:58 schreef fantasyboy het volgende:
Ik zie er goed uit
ik heb geld om uit te geven
Havo/VWO en managment opleiding
Ik zoek een vrouw van rond 1.70-180
ben zelf 1.80
niet ouder dan 35 graag
liefts 25
Welke vrouw wil?
hahahaha....gaat vast lukken een leuke vrouw te vinden met zo'n karakterquote:
Ik denk dat Priscilla het wel in jou ziet zitten.quote:
Wie is dat en hoe ziet ze eruitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:08 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik denk dat Priscilla het wel in jou ziet zitten.
hahahahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:11 schreef j669 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden via relatieklik een leuke meid leren kennen. Al 3 weken berichten heen en weer gestuurd, heb nu ook haar mailadres en haar fb. Er zijn al aardig wat lieve woorden in beide richtingen gevallen en we weten (voor mijn gevoel) al redelijk wat van elkaar. Gisteren heb ik haar op date gevraagd, vandaag kwam ze met een bericht terug dat haar internet is afgesloten en daarom weinig online is, maar ze geeft verder geen antwoord of ze met me op date wil.
Wat is nu verstandig? De directe aanpak en gelijk om duidelijkheid vragen? Laten wachten tot ze er zelf een keer over begint? Accepteren dat ik misschien nu al in de friendzone zit en af en toe nog vriendschappelijk contact proberen te houden?
De dochter van Kimberley en het zusje van Belinda. Je herkent haar aan een ketting die ze om heeft zodat ze haar naam niet vergeet en ze vindt zelf dat ze er heel erg lekker uit ziet. Voor fotos moet je haar even googlen, kan niet missen.quote:
Want...ze kan toch gewoon antwoorden?...rot op hey (niet jij)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon nog een keer vragen. Negeert ze t weer or whatever, dan is t duidelijk
Simpel, vraag haar telefoon nummer. Aangezien ze geen internet heeft lijkt me dat de meest logische oplossing daar voor. Indien nee, klaaaaar!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:14 schreef j669 het volgende:
Nee, de kans lijkt me vrij klein dat dat geen smoes is, daarom deze vraag hier. Ik word aardig gek van de spanning, dus zelf neig ik al bijna naar optie 1...
hoe oud ben jij zelf?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef Neouni het volgende:
Ook maar eens gewaagd aan paiq.
Wel leuke gesprekken gehad,
maar ook een paar waarbij je denk je wil zoveel mogelijk zeggen in je speeddate tijd.
En die vielen later tegen, meiden van in de 20 die erg veel aandacht nodig hadden, zware afknapper
Zo een gevoel als je die whatsapp geef, dat je minimaal elke 5 minuten een berichtje krijg.
En dan van die vragen of je er wat bij voel, na een paar minuten chatten...
het wisselt aardig, heb alleen totaal geen idee wat voor maximum afstand ze hanteren
Noord Holland, West Friesland.quote:
Zelf 31quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
hoe oud ben jij zelf?
krijg ze vaak van over de 30 terwijl ik aangeef liever wat jonger te hebben dan ikzelf![]()
k ga die schuifjes nog maar eens na , haha
Als je er echt zwaar op afknap kan je een leuke openingszin bedenken, weet je het meteenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef marcel-o het volgende:
wat ik mis bij PaiQ, is het in kunnen geven van muzieksmaak.
stel ik ben rocker en bezoek veel festivals en de ander luistert soul/rmb/<insert slaapmuziek>
gaat lekker klikken dan op de lange duur
Oh echt? Kom zelf oorspronkelijk ook uit die hoek, maar meende uit je manier van typen te halen dat je uit Den Haag/Rotterdam komt. Never mind mequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:49 schreef Neouni het volgende:
[..]
Noord Holland, West Friesland.
krijg regelmatig Zuid Holland, Utrecht, linker hoekje van Gelderland
Haags typen... Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh echt? Kom zelf oorspronkelijk ook uit die hoek, maar meende uit je manier van typen te halen dat je uit Den Haag/Rotterdam komt. Never mind me![]()
Ik ken alleen mensen uit deze hoek van Nederland die structureel een t weglaten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haags typen... Het moet niet gekker worden
Word ik daar straks ook nog op afgewezuh
Spierpijn?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Blue_note het volgende:
Gister eerste date gehad met die meid waar ik over heb verteld.
SOW, serieus nog nooit zo'n date gehad! Ik ben best wat gewend, maar wat een beest in bed zeg!
Ik heb de strepen op m'n rug staan zeg maar...
Binnenkort deel 2 (misschien vanavond).
Spierpijn (nog) nietquote:
Ik denk t niet maar maakt jou dat uit...Didn't think so.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:50 schreef Blue_note het volgende:
Ze zegt dat de allereerste keer was dat ze zoiets doet. Dat ze normaal niet zoent op 1e date alleen als ze iemand héél leuk vindt...doet me wel een beeeetje twijfelen of daar de waarheid wordt gesproken. Maarja enjoy the moment!
Mwoah, ik denk dat muzieksmaak bij de meeste mensen niet nummer een staat op de eisen/wensenlijst. Maar ik weet bij sommige mensen is de muziek een soort "lifestyle".quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef marcel-o het volgende:
wat ik mis bij PaiQ, is het in kunnen geven van muzieksmaak.
stel ik ben rocker en bezoek veel festivals en de ander luistert soul/rmb/<insert slaapmuziek>
gaat lekker klikken dan op de lange duur
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Blue_note het volgende:
Gister eerste date gehad met die meid waar ik over heb verteld.
SOW, serieus nog nooit zo'n date gehad! Ik ben best wat gewend, maar wat een beest in bed zeg!
Ik heb de strepen op m'n rug staan zeg maar...
Binnenkort deel 2 (misschien vanavond).
"problemen met wifi"quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:11 schreef j669 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden via relatieklik een leuke meid leren kennen. Al 3 weken berichten heen en weer gestuurd, heb nu ook haar mailadres en haar fb. Er zijn al aardig wat lieve woorden in beide richtingen gevallen en we weten (voor mijn gevoel) al redelijk wat van elkaar. Gisteren heb ik haar op date gevraagd, vandaag kwam ze met een bericht terug dat haar internet is afgesloten en daarom weinig online is, maar ze geeft verder geen antwoord of ze met me op date wil.
Wat is nu verstandig? De directe aanpak en gelijk om duidelijkheid vragen? Laten wachten tot ze er zelf een keer over begint? Accepteren dat ik misschien nu al in de friendzone zit en af en toe nog vriendschappelijk contact proberen te houden?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
"problemen met wifi"![]()
Ze mot je niet, bro. Sorry to tell you.
Ik snap overigens niet waarom zulke vrouwen wel wekenlang oeverloos met je willen chatten
Tsja, dat begrijp ik ook niet. Ik ben kennelijk wel interessant genoeg ben om urenlang mee te kletsen, wat ik ook erg gezellig vind daar niet van, maar als het op een date aankomt vrouwen toch afhaken. Dus ik denk dat het eerder aan mij zal liggen dan aan haar, want het is niet de eerste keer dat het zo afloopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
"problemen met wifi"![]()
Ze mot je niet, bro. Sorry to tell you.
Ik snap overigens niet waarom zulke vrouwen wel wekenlang oeverloos met je willen chatten
Welnee, ze is gewoon drukker met iemand anders momenteel, happens all the time. Als dat op niks uitloopt komt ze wel weer terug gok ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:18 schreef j669 het volgende:
[..]
Tsja, dat begrijp ik ook niet. Ik ben kennelijk wel interessant genoeg ben om urenlang mee te kletsen, wat ik ook erg gezellig vind daar niet van, maar als het op een date aankomt vrouwen toch afhaken. Dus ik denk dat het eerder aan mij zal liggen dan aan haar, want het is niet de eerste keer dat het zo afloopt.
Heeft ze je dat verteld?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:27 schreef habitue het volgende:
Moet ik me er druk om maken dat ze nog steeds contact heeft met stuk of 3 jongens op OKCupid?
Omdat dat gezellig is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef habitue het volgende:
Maar waarom uberhaupt nog met jongens spreken op datingsite als het tussen ons ondertussen wat serieuzere vormen begint aan te nemen.
Omdat ze nog haar twijfels heeft. Sorry.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef habitue het volgende:
Maar waarom uberhaupt nog met jongens spreken op datingsite als het tussen ons ondertussen wat serieuzere vormen begint aan te nemen.
Ze heeft me vandaag gevraagd om mee te gaan naar haar vader. Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
. Lijkt
Omdat ze nog haar twijfels heeft. Sorry.
Genoeg mannen op skype waar ik nog wel mee praat maar niks van hoef. (en dat weten ze)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ze heeft me vandaag gevraagd om mee te gaan naar haar vader. Lijkt me niet.
Maar gezellig? Zal wel vrouwending zijn...
Ja, dat kan ik hiervandaan ook niet ruiken natuurlijk. In dat geval zal het wel goed zitten. Maar als je echt helemaal into iemand bent, laat je de rest nogal verwateren wegens vrij oninteressant is mijn ervaring. Vraag het haar anders?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja maar het gaat hier om datingsite he. Nou ja ik ga er maar niks achter zoeken....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Genoeg mannen op skype waar ik nog wel mee praat maar niks van hoef. (en dat weten ze)
En er zitten er zelfs nog een paar die ik ook nog vaak genoeg zie met uitgaan en op feesten.
eh, ik bedoelde paiqquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja maar het gaat hier om datingsite he. Nou ja ik ga er maar niks achter zoeken....
Het moet wel een heel bijzonder iets zijn dat jij een date hebt geloof ik. Je blijft het maar melden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, tijd voor eten, douchen, klaarmaken en op naar de date!
Vraag het haar gewoonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef habitue het volgende:
Volgens haar gewoon gezellig contact. Ik vind het ook raar mja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik hiervandaan ook niet ruiken natuurlijk. In dat geval zal het wel goed zitten. Maar als je echt helemaal into iemand bent, laat je de rest nogal verwateren wegens vrij oninteressant is mijn ervaring. Vraag het haar anders?
- Niet doen. -quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het moet wel een heel bijzonder iets zijn dat jij een date hebt geloof ik. Je blijft het maar melden.
'gezellig' ... uhuhquote:
Ik maak me er ook niet heel druk om. Ik ben toch de leukstequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef mr-green het volgende:
Als het gewoon gezellig contact is zou ik er niet teveel achter zoeken. Wel iets om natuurlijk even in je achterhoofd te houdenVraag haar bijvoorbeeld over een maandje of twee nog eens over deze contacten. Dan weet je meer
Nope inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik denk t niet maar maakt jou dat uit...Didn't think so.
Haha staan haar nagels gegroefd in je rugquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:08 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nope inderdaad!
Ze zei dat ze helemaal compleet gek op me wil/gaat worden. Laat maar komen...
Ik kan alleen nu een weekje niet naar een ander toe door alle markeringen van haar :p ...
Zijn jullie dan al exclusief voor elkaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef habitue het volgende:
[..]
o wat zijn we weer grappig.... not.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het moet wel een heel bijzonder iets zijn dat jij een date hebt geloof ik. Je blijft het maar melden.
was dit een verkapte ik wil het weer over dat kutDen Haag hebben post?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
Have fun vanavond daters!!!
Ik ga lekker de kroeg in
hij had gewoon gelijk hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
o wat zijn we weer grappig.... not.
Net zo grappig om te lezen dat jij je dateprofiel aan de wilgen hangt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld hoor, begon me gewoon op te vallen. Net als me nu iets op begint te vallen trouwens... Date jij nog met Spezza?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat valt er op dan? Dat ik van de week 1x gemeld heb dat ik een date heb en dat ik er straks heen ga. Nou nou poeh poeh, dan heb je echt geen klote moer te doen in je zielige kut leven als je die twee Posts al gaat bijhoudenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld hoor, begon me gewoon op te vallen. Net als me nu iets op begint te vallen trouwens... Date jij nog met Spezza?
Ja, klopt. Al was het wel wat vaker dan 1 keer. Ik hoop wel dat je vanavond tijdens je date wat vrolijker bent trouwens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat valt er op dan? Dat ik van de week 1x gemeld heb dat ik een date heb en dat ik er straks heen ga. Nou nou poeh poeh, dan heb je echt geen klote moer te doen in je zielige kut leven als je die twee Posts al gaat bijhouden
Ik hoop maar niet dat hij daar aanschuift met een blik in zijn ogen waarvan een roedel hyena's nog op de vlucht zou slaan. Die arme meid staat doodsangsten uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef Silenus het volgende:
En al gegeten hebt, want Spezza heeft behoorlijk honger.
quote:Date was gezellig!Maar geen klik.
Jammer, volgende keer beter
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
Ha Spezza, wat leuk om je te zien! Had je ook zoveel zin in onze date afgelopen week?
-HOEZO?!?!?!?
Oh eh, haha...nee zo bedoelde ik het niet. Je klonk zo lekker enthousiast op whatsapp, al die berichtjes steeds.
- TSJONGEJONGE zeg...dus jij houdt steeds bij wanneer ik wat typ?In je klote leventje. Nou poeh poeh, heb twee keer verteld dat ik er zin in had. Sterf toch!!!
En even later op fok:
[..]
Je zou er een hoop mensen een plezier mee doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]Enfin, we lezen het verslag wel. Tenminste, jullie. Ik ga eerst even rustig overlijden vannacht.
het is toch echt zo, heb alles er af gehaaldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Net zo grappig om te lezen dat jij je dateprofiel aan de wilgen hangt.
nou, gezellig. ik lees hier steeds vaker gezeik over en weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
het is toch echt zo, heb alles er af gehaaldik vind dit topic alleen nog wel een gezellig om te komen buurten. stoppen met Fok kan ik toch niet.
Ik heb je verhalen gelezen vriend.quote:
Goh, een vent die interesse in je heeft en zomaar het initiatief neemt. Moet je niet willenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is hier wel weer gezellig zeg.
Ha, ik had een jongen gedate, eerst gezegd dat ik nog wel een tweede date wou maar ben daar toen op teruggekomen. Dit gesmst, niks meer gehoord maar dat is ook prima, want het is toch klaar. Belt die gast me opeens vandaag! Ik schrok er zo van dat ik ook niet opgenomen heb, maar geen idee wat hij nu wil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Behalve dan dat ik je, sinds ik hier mee post (maand of 3-4) al minimaal 3 keer heb zien posten dat je voor minimaal 6 maanden stopt met daten en je meer op jezelf en gelukkig zijn met jezelf gaat richten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
het is toch echt zo, heb alles er af gehaaldik vind dit topic alleen nog wel een gezellig om te komen buurten. stoppen met Fok kan ik toch niet.
oh ik kan dit beamen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik je, sinds ik hier mee post (maand of 3-4) al minimaal 3 keer heb zien posten dat je voor minimaal 6 maanden stopt met daten en je meer op jezelf en gelukkig zijn met jezelf gaat richten.
En toch kom je steeds terug.
Geen waardeoordeel, het is jouw levenmaar als dat mij opvalt, is dat BOL vast ook opgevallen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
oh ik kan dit beamen.
"Ik stop ermee!"
"ik heb morgen een date! superexciting gewoooonnn!!!!"
"Ik ben helemaal klaar met daten, ik ga bezig met mijzelf en dingen die er wel toe doen"
"ik heb deze week drie dates, maar date 1 reageert niet meer, wat kan er aan de hand zijn? Die zal wel op date zijn nu!"
Niet om Andromache de grond in te boren, en ik haat het sowieso al om Yuki gelijk te geven maar dit zijn wel de feiten.
Daarbij komt, dat de meeste vrouwen en ik zal geen namen noemen, ditzelfde labiele gedrag hier vertonen.
Ik kom zelf niet meer in dit topic (wel af en toe meelezen), omdat er teveel gedonder over en weer is, teveel gezeik en teveel frustrerende ego'tjes die te weinig sex hebben.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
Ha Spezza, wat leuk om je te zien! Had je ook zoveel zin in onze date afgelopen week?
-HOEZO?!?!?!?
Oh eh, haha...nee zo bedoelde ik het niet. Je klonk zo lekker enthousiast op whatsapp, al die berichtjes steeds.
- TSJONGEJONGE zeg...dus jij houdt steeds bij wanneer ik wat typ?In je klote leventje. Nou poeh poeh, heb twee keer verteld dat ik er zin in had. Sterf toch!!!
En even later op fok:
[..]
QFT. Het was mij ook al opgevallen.quote:
En hier piste ik in mijn broekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
-HOEZO?!?!?!?
En even later op fok:
[..]
wtf has I gotta do with It?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik je, sinds ik hier mee post (maand of 3-4) al minimaal 3 keer heb zien posten dat je voor minimaal 6 maanden stopt met daten en je meer op jezelf en gelukkig zijn met jezelf gaat richten.
Geen waardeoordeel, het is jouw levenmaar als dat mij opvalt, is dat BOL vast ook opgevallen.
Je wilde geen tweede date meer toch? Dan niet terugbellenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is hier wel weer gezellig zeg.
Ha, ik had een jongen gedate, eerst gezegd dat ik nog wel een tweede date wou maar ben daar toen op teruggekomen. Dit gesmst, niks meer gehoord maar dat is ook prima, want het is toch klaar. Belt die gast me opeens vandaag! Ik schrok er zo van dat ik ook niet opgenomen heb, maar geen idee wat hij nu wil...
Excuus!quote:
dat moet ik inderdaad even uitleggen. ik had nog steeds de reservering voor speeddaten staan, en ik vond het zonde van het geld om dat te annuleren. ik blijf een Hollanderquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
wie is 'ze'? Meisje met wie je een hele nacht seks had met drie condooms?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:27 schreef habitue het volgende:
Moet ik me er druk om maken dat ze nog steeds contact heeft met stuk of 3 jongens op OKCupid?
Meisje dat nu zo'n beetje z'n vriendin is. Paar posts verder lezen en je had het gewetenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wie is 'ze'? Meisje met wie je een hele nacht seks had met drie condooms?
Jup, maar ze heeft haar profiel aangepast van "Single" naar "Seeing someone",quote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wie is 'ze'? Meisje met wie je een hele nacht seks had met drie condooms?
Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt. Dat bedoel ik niet gemeen, maar ik hoop eigenlijk voor je dat je je nu eens écht op jezelf gaat richten en een tijd niet gaat daten. Als ik kijk naar het havenmeester verhaal, dan denk ik dat je je beter even op jezelf kunt focussen. Het gaat nu allemaal wat geforceerd, bij het wanhopige af, en dat werkt je uiteindelijk alleen maar tegen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
dat moet ik inderdaad even uitleggen. ik had nog steeds de reservering voor speeddaten staan, en ik vond het zonde van het geld om dat te annuleren. ik blijf een Hollandermaar buiten speeddaten dus helemaal niks gedaan inderdaad de afgelopen maanden, en ik heb alle dateprofielen verwijderd. en ja, de mods geven het al aan, dit topic is een beetje mijn huiskamer geworden de laatste maanden, want er gebeurt veel, en dit onderwerp doet mij kennelijk veel.
verder klopt het wel, want ik moet een nieuwe baan vinden en erhuizen en nog veel meer, dus ik zal hier alleen voorlopig alleen nog mijn aanmoedigingsposts aan de rest posten
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Goh, een vent die interesse in je heeft en zomaar het initiatief neemt. Moet je niet willenHaha, initatief nemen vind ik niet erg, maar als ik duidelijk heb aangegeven geen interesse te hebben in volgende dates, dan vraag ik me welaf wat hij ermee wilt bereiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh nee, was ik ook niet van plan hoor, om terug te bellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je wilde geen tweede date meer toch? Dan niet terugbellenOf je moet heel nieuwsgierig zijn natuurlijk.
![]()
ja volgende week date met vrouw met groene crocs!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Jup, maar ze heeft haar profiel aangepast van "Single" naar "Seeing someone",niet op verzoek van mij overigens.
Zijn er bij jou nog ontwikkelingen in het dating gebeuren? Of vooral bezig met je huisje?
had ook over ander meisje kunnen gaanquote:Op zondag 31 maart 2013 13:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meisje dat nu zo'n beetje z'n vriendin is. Paar posts verder lezen en je had het geweten
Daarmee maak je de druk alleen maar groter lijkt me. Als ik dit: dan mag ik dat. Hoezo? Je kunt ook best daten als je nog niet verhuisd ben of whatever, zolang je het je maar niet teveel laat beheersen. Daar kun je beter naar kijken. Maar komt vast goed.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:18 schreef Andromache het volgende:
ook_gek, ik zal jullie anders bewijzen. beloofd, ook al gedaan aan mensen die ik buiten Fok ken.
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja volgende week date met vrouw met groene crocs!
Ga jij echt af op matchscores? Dat zegt toch geen fluit?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg op PaiQ ineens allemaal oneliners van mensen die bizar ver weg wonen en met wie ik echt een hele lage matchscore heb
Bespaar jezelf dan de moeite (en de credits) zeg...
Het antwoord daarop krijg je natuurlijk alleen als je had opgenomen. Maar goed, het is niet ongebruikelijk dat mensen verhaal halen als je ze afwijst dus dat zou het kunnen zijn. Of hij waagt nog een gok.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, initatief nemen vind ik niet erg, maar als ik duidelijk heb aangegeven geen interesse te hebben in volgende dates, dan vraag ik me welaf wat hij ermee wilt bereiken.
[..]
Ooh nee, was ik ook niet van plan hoor, om terug te bellen.
Nou daar ben ik het niet perse mee eens. Boven de 9 is alles ruk, dat is typisch, maar onder de 7,5 heb ik nog geen leuke gesprekken meegemaakt hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 14:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Ga jij echt af op matchscores? Dat zegt toch geen fluit?
Ik zit ook niet op Paiq dus misschien zijn ze daar wat beter in matchscores.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet perse mee eens. Boven de 9 is alles ruk, dat is typisch, maar onder de 7,5 heb ik nog geen leuke gesprekken meegemaakt hoor
En 8,4 is mijn geluksgetal
Haha true. Maar ik houd sowieso al niet van bellen, laat staan zulke ongemakkelijke gesprekken.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het antwoord daarop krijg je natuurlijk alleen als je had opgenomen. Maar goed, het is niet ongebruikelijk dat mensen verhaal halen als je ze afwijst dus dat zou het kunnen zijn. Of hij waagt nog een gok.
Daar kunnen wij niets aan doen natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
had ook over ander meisje kunnen gaanontwikkelingen gaan zo snel en ik ben hier al even niet geweest.
Ik had er gisteren ook 1. Op zich geen héle slechte match, leuke foto, maar wel uit Verweggistan en levensstijl (oid) scoorde vrij laag. Wat doe je dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg op PaiQ ineens allemaal oneliners van mensen die bizar ver weg wonen en met wie ik echt een hele lage matchscore heb
Bespaar jezelf dan de moeite (en de credits) zeg...
Ik negeer danquote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had er gisteren ook 1. Op zich geen héle slechte match, leuke foto, maar wel uit Verweggistan en levensstijl (oid) scoorde vrij laag. Wat doe je dan?
Ik voel me dan lulligquote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik negeer dan
Tenzij iets in zijn foto me triggert, maar dat is maar heel zelden.
En hij heeft ook gewoon twee weken gehad om over de nieuwe openingszin aan een match na te denken.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel me dan lullig
Tenzij hij overall laag scoort en/of lelijk is. Dan maar oppervlakkig
Ik had tegelijkertijd ook een nieuwe match met een geweldige openingszin.
"Hoi Yuki ik zie dat we aan elkaar gematcht zijn."die jongen gaat het maken hoor!
Iedereen verdient een kans. Al zijn ze in sommige gevallen wel héél erg klein.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel me dan lullig
Tenzij hij overall laag scoort en/of lelijk is. Dan maar oppervlakkig
Ik had tegelijkertijd ook een nieuwe match met een geweldige openingszin.
"Hoi Yuki ik zie dat we aan elkaar gematcht zijn."die jongen gaat het maken hoor!
Leuk toch. Klinkt als een hele geslaagde date!quote:Op zondag 31 maart 2013 14:31 schreef barocci het volgende:
Ik vreesde al dat ik mijn verslag niet kwijt kon maar het topic is weer geopend, iedereen braaf blijven nu
Vrijdag dus afgesproken in Antwerpen, om praktische reden met de auto de grens over gestoken om vervolgens de bus te pakken. Uiteindelijk bleek dat helemaal niet zo praktisch te zijn en kwam ik met een half uur vertraging op de verkeerde plek aan. Maar goed, dat probleem was zo opgelost.
Toen zijn we een broodje gaan eten en naar de dierentuin gegaan. Heel erg gezellig gehad ook de dierentuin was erg leuk voor een eerste date. Daarna nog ergens wat gedronken en omdat het toch nog best vroeg was wou ze haar kot (zoals ze dat zo mooi zeggen in België) nog wel laten zien. Daar zijn we verder gaan kletsen en hebben we ook een behoorlijke zoenpartij gehad. Heel romantisch nog maar een glas water erbij gepakt omdat we allebei toch wel een hele droge mond kregenUiteindelijk kwam van het ene het andere en hebben we nog seks gehad.
Best een geslaagde date maar ik kan mijn brave reputatie voorlopig opbergen. Maar goed ik deed gewoon wat me op dat moment het beste voelde, teveel nadenken over een date is ook niet goed natuurlijk.
Maar toch niet perse van mij?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen verdient een kans. Al zijn ze in sommige gevallen wel héél erg klein.
Allicht niet. Was ook algemeen bedoeldquote:
Dat dusquote:
Dit dus.quote:
Leer in ieder geval met het tweede om te gaan, gebeurt vaker en wellicht doe je het zelf ooit ook. Is part of the game.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:45 schreef Capstan het volgende:
Zo heb je twee Paiq-contacten waar eventueel wel een date uit te slepen zou zijn, en zo heb je niets
De match-dame waar ik hier al eerder over vertelde die dermate uniek was dat ze zélf (!) de conversatie begon en vanaf het begin ontzettend, bijna overdreven enthousiast reageerde, heeft me uiteindelijk zelf verwijderd uit haar contactenlijstje. Gezien de voorgeschiedenis mag Joost weten waarom, maar dat soort dingen zal ik wel nooit begrijpen.
De andere dame met wie het heel prettig typen was meldde na enige tijd zo tussen neus en lippen door dat ze een date op stapel had staan met iemand waarover ze al behoorlijk enthousiast was, en wist er niet lang daarna aan toe te voegen dat het inderdaad allemaal heel gezellig was geweest en dat het beter zou zijn als we niet meer zouden 'mailen' (nu vraag ik me af wat mijn mailadres volgens haar dan is...tweedekeus@paiq.nl?). Tja, mens, als je dat enthousiasme al had, neem die Oneliner dan ook gewoon niet aan
Maar goed, vrolijk Pasen en zo
Ik praat vaak ook uit mezelf hoor. Als ik iemand in mijn lijstje heb (mijn lijstje is en houd ik heel kort/klein) ga ik dus met die persoon praten tot ik weet of het iets is of niet. En daarna kieper ik hem er uit. Maar meestal schrijf ik daar nog wel een berichtje aan dat het hem niet gaat worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:45 schreef Capstan het volgende:
De match-dame waar ik hier al eerder over vertelde die dermate uniek was dat ze zélf (!) de conversatie begon en vanaf het begin ontzettend, bijna overdreven enthousiast reageerde, heeft me uiteindelijk zelf verwijderd uit haar contactenlijstje. Gezien de voorgeschiedenis mag Joost weten waarom, maar dat soort dingen zal ik wel nooit begrijpen.
Laat me raden; een hele nacht lang met 3 condooms ?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:31 schreef barocci het volgende:
Uiteindelijk kwam van het ene het andere en hebben we nog seks gehad.
Als iemand je verwijdert kan je dat laatste bericht niet meer lezen he. Dus je moet eerst laten weten 'dit wordt m niet', dan wachten tot ie online is geweest, dan verwijderen. Anders is het voor de ontvangende partij alsnog 'abrupt'.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik praat vaak ook uit mezelf hoor. Als ik iemand in mijn lijstje heb (mijn lijstje is en houd ik heel kort/klein) ga ik dus met die persoon praten tot ik weet of het iets is of niet. En daarna kieper ik hem er uit. Maar meestal schrijf ik daar nog wel een berichtje aan dat het hem niet gaat worden.
Klopt, heb het pas ontdekt toen ik een nieuw Paiq account had en een "oude" speeddate trof. (weet niet of je de berichtengeschiedenis kunt blijven zien eigenlijk)quote:Op zondag 31 maart 2013 17:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als iemand je verwijdert kan je dat laatste bericht niet meer lezen he. Dus je moet eerst laten weten 'dit wordt m niet', dan wachten tot ie online is geweest, dan verwijderen. Anders is het voor de ontvangende partij alsnog 'abrupt'.
Volgens mij krijg je wel degelijk de laatste zin te zien, je moet het dan wel in een 'zin' doen, alleen die is namelijk te zien in het 'afsluit' bericht.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, heb het pas ontdekt toen ik een nieuw Paiq account had en een "oude" speeddate trof. (weet niet of je de berichtengeschiedenis kunt blijven zien eigenlijk)
Ik heb zoiets met een date die vorig jaar wat raar af liep. Die van de tandenborsteldiscussie, maar dat was voor jouw tijdquote:Op zondag 31 maart 2013 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
Gister naar de kroeg geweest, kwam m'n ex (die van lexa) daar tegen. Best een gezellige avond gehad!
Jammer alleen dat de andere dame van een paar maanden terug er ook was, blijft vervelend haar te zien, maar ja ga me niet weg laten jagen...
Zit daar nog een leuk verhaal achter of heb ik dat gemist?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo vroeg een vriend me laatst mee om te gaan stappen in het dorp waar mijn pot blauwe verf woont... Ik had het er toch even moeilijk mee, maar had wel besloten mee te gaan. Gelukkig ging het niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |