abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 maart 2013 @ 10:54:46 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124677880

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124677904
Ook maar eens gewaagd aan paiq.

Wel leuke gesprekken gehad,
maar ook een paar waarbij je denk je wil zoveel mogelijk zeggen in je speeddate tijd.

En die vielen later tegen, meiden van in de 20 die erg veel aandacht nodig hadden, zware afknapper
Zo een gevoel als je die whatsapp geef, dat je minimaal elke 5 minuten een berichtje krijg.
En dan van die vragen of je er wat bij voel, na een paar minuten chatten...

het wisselt aardig, heb alleen totaal geen idee wat voor maximum afstand ze hanteren
  zaterdag 30 maart 2013 @ 10:56:54 #3
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124677932
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef Neouni het volgende:

maar ook een paar waarbij je denk je wil zoveel mogelijk zeggen in je speeddate tijd.

En die vielen later tegen, meiden van in de 20 die erg veel aandacht nodig hadden, zware afknapper
Zo een gevoel als je die whatsapp geef, dat je minimaal elke 5 minuten een berichtje krijg.

het wisselt aardig, heb alleen totaal geen idee wat voor maximum afstand ze hanteren
Kom jij uit Zuid-Holland?

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 30-03-2013 11:03:23 ]
pi_124677952
Ik zie er goed uit
ik heb geld om uit te geven
Havo/VWO en managment opleiding

Ik zoek een vrouw van rond 1.70-180
ben zelf 1.80
niet ouder dan 35 graag
liefts 25

Welke vrouw wil?
Ajax is mijn leven!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:02:16 #5
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124678028
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 10:58 schreef fantasyboy het volgende:
Ik zie er goed uit
ik heb geld om uit te geven
Havo/VWO en managment opleiding

Ik zoek een vrouw van rond 1.70-180
ben zelf 1.80
niet ouder dan 35 graag
liefts 25

Welke vrouw wil?
Leer lezen
Kies een datingsite uit de OP
Leer schrijven
Schrijf je in
Zoek daar verder

Graag gedaan :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 30-03-2013 11:31:49 ]
pi_124678070
- Gedraag je. -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 11:18:32 ]
Ajax is mijn leven!
pi_124678080
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:04 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
hahahaha....gaat vast lukken een leuke vrouw te vinden met zo'n karakter _O- :W :W

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 11:18:59 ]
pi_124678111
waarschijnlijk erg serieus bedoeld ook
pi_124678148
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:04 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Ik denk dat Priscilla het wel in jou ziet zitten.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 11:19:33 ]
Azwethinkweiz
pi_124678175
Als ik iemand zat ben ga ik soms express hele rare verhalen ophangen, kijken hoe lang het duurt, en hoe gek ik het kan maken tot ze me blokken...

Wie doet dit ook? >:)
pi_124678180
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:08 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Ik denk dat Priscilla het wel in jou ziet zitten.
Wie is dat en hoe ziet ze eruit
Ajax is mijn leven!
pi_124678187
Ik heb een tijdje geleden via relatieklik een leuke meid leren kennen. Al 3 weken berichten heen en weer gestuurd, heb nu ook haar mailadres en haar fb. Er zijn al aardig wat lieve woorden in beide richtingen gevallen en we weten (voor mijn gevoel) al redelijk wat van elkaar. Gisteren heb ik haar op date gevraagd, vandaag kwam ze met een bericht terug dat haar internet is afgesloten en daarom weinig online is, maar ze geeft verder geen antwoord of ze met me op date wil.

Wat is nu verstandig? De directe aanpak en gelijk om duidelijkheid vragen? Laten wachten tot ze er zelf een keer over begint? Accepteren dat ik misschien nu al in de friendzone zit en af en toe nog vriendschappelijk contact proberen te houden?
Miata is always the answer
pi_124678206
Wachten...niks meer sturen
pi_124678209
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:11 schreef j669 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden via relatieklik een leuke meid leren kennen. Al 3 weken berichten heen en weer gestuurd, heb nu ook haar mailadres en haar fb. Er zijn al aardig wat lieve woorden in beide richtingen gevallen en we weten (voor mijn gevoel) al redelijk wat van elkaar. Gisteren heb ik haar op date gevraagd, vandaag kwam ze met een bericht terug dat haar internet is afgesloten en daarom weinig online is, maar ze geeft verder geen antwoord of ze met me op date wil.

Wat is nu verstandig? De directe aanpak en gelijk om duidelijkheid vragen? Laten wachten tot ze er zelf een keer over begint? Accepteren dat ik misschien nu al in de friendzone zit en af en toe nog vriendschappelijk contact proberen te houden?
hahahaha

En jij gelooft dat internetverhaal van der???? :'(
Ajax is mijn leven!
pi_124678225
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:11 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Wie is dat en hoe ziet ze eruit
De dochter van Kimberley en het zusje van Belinda. Je herkent haar aan een ketting die ze om heeft zodat ze haar naam niet vergeet en ze vindt zelf dat ze er heel erg lekker uit ziet. Voor fotos moet je haar even googlen, kan niet missen.
Azwethinkweiz
pi_124678241
Nee, de kans lijkt me vrij klein dat dat geen smoes is, daarom deze vraag hier. Ik word aardig gek van de spanning, dus zelf neig ik al bijna naar optie 1...
pi_124678254
En daarbij, waarom zou je nog wat sturen..je gaat toch niet smeken om een date man, come onnn..

Graag of helemaal niet toch, steek dan liever je tijd en energie in een andere chick die WEL echt voor je gaat.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:17:11 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124678282
Gewoon nog een keer vragen. Negeert ze t weer or whatever, dan is t duidelijk :)
pi_124678315
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon nog een keer vragen. Negeert ze t weer or whatever, dan is t duidelijk :)
Want...ze kan toch gewoon antwoorden?...rot op hey (niet jij)

Met dat soort meiden heb ik het meteen gehad. Doe mij maar een meisje die beetje weet wat ze wil ipv zo vaag (notabene niet eens antwoord geven :') )
pi_124678337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:14 schreef j669 het volgende:
Nee, de kans lijkt me vrij klein dat dat geen smoes is, daarom deze vraag hier. Ik word aardig gek van de spanning, dus zelf neig ik al bijna naar optie 1...
Simpel, vraag haar telefoon nummer. Aangezien ze geen internet heeft lijkt me dat de meest logische oplossing daar voor. Indien nee, klaaaaar!
Azwethinkweiz
pi_124678503
Nou ja, er is natuurlijk nog de mogelijkheid dat het gewoon nog te snel voor haar gaat. Uit haar berichten blijkt niet dat ze het contact af wil kappen. Ze lijkt me ook niet een type dat al heel veel dates heeft gehad en het zou ook een stuk onzekerheid kunnen zijn. Ik denk dat ik het gewoon eens een weekje aan kijk en als ze er dan nog niet over begonnen is toch om duidelijkheid ga vragen. Negeert ze het dan weer, jammer dan.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:34:16 #22
261633 fokker2.0
nieuwe fokker
pi_124678633
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef Neouni het volgende:

hoe oud ben jij zelf?
krijg ze vaak van over de 30 terwijl ik aangeef liever wat jonger te hebben dan ikzelf :')
k ga die schuifjes nog maar eens na , haha
pi_124679012
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 10:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Kom jij uit Zuid-Holland?
Noord Holland, West Friesland.

krijg regelmatig Zuid Holland, Utrecht, linker hoekje van Gelderland
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef fokker2.0 het volgende:

[..]

hoe oud ben jij zelf?
krijg ze vaak van over de 30 terwijl ik aangeef liever wat jonger te hebben dan ikzelf :')
k ga die schuifjes nog maar eens na , haha
Zelf 31

De matches rond de 30 en hoger op het moment, maar dat zijn er maar 2, dus is niet veel van te zeggen.
Ontvangen Speeddates\battledates 20-25
Verzonden Speeddates 32-35

kan gewoon zijn dat de 20ers actiever zijn op het internet
  zaterdag 30 maart 2013 @ 11:54:54 #24
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_124679137
wat ik mis bij PaiQ, is het in kunnen geven van muzieksmaak.
stel ik ben rocker en bezoek veel festivals en de ander luistert soul/rmb/<insert slaapmuziek>
gaat lekker klikken dan op de lange duur :')
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_124679207
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef marcel-o het volgende:
stel ik ben rocker en bezoek veel festivals en de ander luistert soul/rmb/<insert slaapmuziek>
Als je er echt zwaar op afknap kan je een leuke openingszin bedenken, weet je het meteen
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:00:57 #26
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_124679287
meer andersom haha :D

maar kan wel iets verzinnen voor mn icebreker macro ja :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:03:35 #27
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124679342
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:49 schreef Neouni het volgende:

[..]

Noord Holland, West Friesland.

krijg regelmatig Zuid Holland, Utrecht, linker hoekje van Gelderland
Oh echt? Kom zelf oorspronkelijk ook uit die hoek, maar meende uit je manier van typen te halen dat je uit Den Haag/Rotterdam komt. Never mind me :D :@
pi_124679556
Ik zat 2 minuten op paiq, net aangemaakt, kreeg ik gelijk een speeddate alert.

Toen niet opgeklikt nu is ie weg?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 12:18:39 #29
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124679683
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

Oh echt? Kom zelf oorspronkelijk ook uit die hoek, maar meende uit je manier van typen te halen dat je uit Den Haag/Rotterdam komt. Never mind me :D :@
Haags typen... Het moet niet gekker worden :D
Word ik daar straks ook nog op afgewezuh
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:23:34 #30
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124681446
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 12:18 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Haags typen... Het moet niet gekker worden :D
Word ik daar straks ook nog op afgewezuh
Ik ken alleen mensen uit deze hoek van Nederland die structureel een t weglaten.

Je denk, je loop, je kies, je wor, etc.

Maar nogmaals, never mind me :+

/taalnazi
pi_124683582
Gister eerste date gehad met die meid waar ik over heb verteld.

SOW, serieus nog nooit zo'n date gehad :D! Ik ben best wat gewend, maar wat een beest in bed zeg!
Ik heb de strepen op m'n rug staan zeg maar...

Binnenkort deel 2 (misschien vanavond).
pi_124683696
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Blue_note het volgende:

SOW, serieus nog nooit zo'n date gehad :D! Ik ben best wat gewend, maar wat een beest in bed zeg!

Spierpijn?
Succes vanavond ;)
pi_124683755
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:48 schreef DaFan het volgende:

[..]

Spierpijn?
Succes vanavond ;)
Spierpijn (nog) niet ;)! Ben wel gemarkeerd ;)!

Ze zegt dat de allereerste keer was dat ze zoiets doet. Dat ze normaal niet zoent op 1e date alleen als ze iemand héél leuk vindt...doet me wel een beeeetje twijfelen of daar de waarheid wordt gesproken. Maarja enjoy the moment!
pi_124683790
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:50 schreef Blue_note het volgende:

Ze zegt dat de allereerste keer was dat ze zoiets doet. Dat ze normaal niet zoent op 1e date alleen als ze iemand héél leuk vindt...doet me wel een beeeetje twijfelen of daar de waarheid wordt gesproken. Maarja enjoy the moment!
Ik denk t niet maar maakt jou dat uit...Didn't think so.
pi_124684486
Lol, dat is het eerste wat vrouwen zeggen. " Dit doe ik normaal nooit hoor :o "

Yeah right :')

Maar nice man :7 }) ^O^
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 15:22:11 #36
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124684592
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef marcel-o het volgende:
Mwoah, ik denk dat muzieksmaak bij de meeste mensen niet nummer een staat op de eisen/wensenlijst. Maar ik weet bij sommige mensen is de muziek een soort "lifestyle".

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Blue_note het volgende:

^O^
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_124686839
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 11:11 schreef j669 het volgende:

"problemen met wifi" _O-

Ze mot je niet, bro. Sorry to tell you.
Ik snap overigens niet waarom zulke vrouwen wel wekenlang oeverloos met je willen chatten :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 17:00:37 #38
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124687199
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:47 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

"problemen met wifi" _O-

Ik snap overigens niet waarom zulke vrouwen wel wekenlang oeverloos met je willen chatten :?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124687755
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:47 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

"problemen met wifi" _O-

Tsja, dat begrijp ik ook niet. Ik ben kennelijk wel interessant genoeg ben om urenlang mee te kletsen, wat ik ook erg gezellig vind daar niet van, maar als het op een date aankomt vrouwen toch afhaken. Dus ik denk dat het eerder aan mij zal liggen dan aan haar, want het is niet de eerste keer dat het zo afloopt.
pi_124687918
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:18 schreef j669 het volgende:

[..]

Tsja, dat begrijp ik ook niet. Ik ben kennelijk wel interessant genoeg ben om urenlang mee te kletsen, wat ik ook erg gezellig vind daar niet van, maar als het op een date aankomt vrouwen toch afhaken. Dus ik denk dat het eerder aan mij zal liggen dan aan haar, want het is niet de eerste keer dat het zo afloopt.
Welnee, ze is gewoon drukker met iemand anders momenteel, happens all the time. Als dat op niks uitloopt komt ze wel weer terug gok ik.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124688055
Moet ik me er druk om maken dat ze nog steeds contact heeft met stuk of 3 jongens op OKCupid? }:|
pi_124688092
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:27 schreef habitue het volgende:
Moet ik me er druk om maken dat ze nog steeds contact heeft met stuk of 3 jongens op OKCupid? }:|
Heeft ze je dat verteld?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124688166
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:28 schreef Joysa het volgende:

[..]

Heeft ze je dat verteld?
Ja.
pi_124688173
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:31 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja.
Dan zou ik me niet druk maken. :D
pi_124688267
Maar waarom uberhaupt nog met jongens spreken op datingsite als het tussen ons ondertussen wat serieuzere vormen begint aan te nemen.
pi_124688298
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef habitue het volgende:
Maar waarom uberhaupt nog met jongens spreken op datingsite als het tussen ons ondertussen wat serieuzere vormen begint aan te nemen.
Omdat dat gezellig is?
pi_124688312
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef habitue het volgende:
Omdat ze nog haar twijfels heeft. Sorry.
pi_124688474
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]
. Lijkt
Omdat ze nog haar twijfels heeft. Sorry.
Ze heeft me vandaag gevraagd om mee te gaan naar haar vader. Lijkt me niet.

Maar gezellig? Zal wel vrouwending zijn...
pi_124688528
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Genoeg mannen op skype waar ik nog wel mee praat maar niks van hoef. (en dat weten ze)
En er zitten er zelfs nog een paar die ik ook nog vaak genoeg zie met uitgaan en op feesten.
pi_124688645
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik hiervandaan ook niet ruiken natuurlijk. In dat geval zal het wel goed zitten. Maar als je echt helemaal into iemand bent, laat je de rest nogal verwateren wegens vrij oninteressant is mijn ervaring. Vraag het haar anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')