Ja maar het gaat hier om datingsite he. Nou ja ik ga er maar niks achter zoeken....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Genoeg mannen op skype waar ik nog wel mee praat maar niks van hoef. (en dat weten ze)
En er zitten er zelfs nog een paar die ik ook nog vaak genoeg zie met uitgaan en op feesten.
eh, ik bedoelde paiqquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja maar het gaat hier om datingsite he. Nou ja ik ga er maar niks achter zoeken....
Het moet wel een heel bijzonder iets zijn dat jij een date hebt geloof ik. Je blijft het maar melden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, tijd voor eten, douchen, klaarmaken en op naar de date!
Vraag het haar gewoonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef habitue het volgende:
Maar waarom uberhaupt nog met jongens spreken op datingsite als het tussen ons ondertussen wat serieuzere vormen begint aan te nemen.
Volgens haar gewoon gezellig contact. Ik vind het ook raar mja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik hiervandaan ook niet ruiken natuurlijk. In dat geval zal het wel goed zitten. Maar als je echt helemaal into iemand bent, laat je de rest nogal verwateren wegens vrij oninteressant is mijn ervaring. Vraag het haar anders?
- Niet doen. -quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het moet wel een heel bijzonder iets zijn dat jij een date hebt geloof ik. Je blijft het maar melden.
'gezellig' ... uhuhquote:
Ik maak me er ook niet heel druk om. Ik ben toch de leukstequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef mr-green het volgende:
Als het gewoon gezellig contact is zou ik er niet teveel achter zoeken. Wel iets om natuurlijk even in je achterhoofd te houdenVraag haar bijvoorbeeld over een maandje of twee nog eens over deze contacten. Dan weet je meer
Nope inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik denk t niet maar maakt jou dat uit...Didn't think so.
Haha staan haar nagels gegroefd in je rugquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:08 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nope inderdaad!
Ze zei dat ze helemaal compleet gek op me wil/gaat worden. Laat maar komen...
Ik kan alleen nu een weekje niet naar een ander toe door alle markeringen van haar :p ...
Zijn jullie dan al exclusief voor elkaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ze heeft me vandaag gevraagd om mee te gaan naar haar vader. Lijkt me niet.
Maar gezellig? Zal wel vrouwending zijn...
o wat zijn we weer grappig.... not.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het moet wel een heel bijzonder iets zijn dat jij een date hebt geloof ik. Je blijft het maar melden.
was dit een verkapte ik wil het weer over dat kutDen Haag hebben post?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
Have fun vanavond daters!!!
Ik ga lekker de kroeg in
hij had gewoon gelijk hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
o wat zijn we weer grappig.... not.
Net zo grappig om te lezen dat jij je dateprofiel aan de wilgen hangt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld hoor, begon me gewoon op te vallen. Net als me nu iets op begint te vallen trouwens... Date jij nog met Spezza?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |