Wat valt er op dan? Dat ik van de week 1x gemeld heb dat ik een date heb en dat ik er straks heen ga. Nou nou poeh poeh, dan heb je echt geen klote moer te doen in je zielige kut leven als je die twee Posts al gaat bijhoudenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld hoor, begon me gewoon op te vallen. Net als me nu iets op begint te vallen trouwens... Date jij nog met Spezza?
Ja, klopt. Al was het wel wat vaker dan 1 keer. Ik hoop wel dat je vanavond tijdens je date wat vrolijker bent trouwens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat valt er op dan? Dat ik van de week 1x gemeld heb dat ik een date heb en dat ik er straks heen ga. Nou nou poeh poeh, dan heb je echt geen klote moer te doen in je zielige kut leven als je die twee Posts al gaat bijhouden
Ik hoop maar niet dat hij daar aanschuift met een blik in zijn ogen waarvan een roedel hyena's nog op de vlucht zou slaan. Die arme meid staat doodsangsten uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef Silenus het volgende:
En al gegeten hebt, want Spezza heeft behoorlijk honger.
quote:Date was gezellig!Maar geen klik.
Jammer, volgende keer beter
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
Ha Spezza, wat leuk om je te zien! Had je ook zoveel zin in onze date afgelopen week?
-HOEZO?!?!?!?
Oh eh, haha...nee zo bedoelde ik het niet. Je klonk zo lekker enthousiast op whatsapp, al die berichtjes steeds.
- TSJONGEJONGE zeg...dus jij houdt steeds bij wanneer ik wat typ?In je klote leventje. Nou poeh poeh, heb twee keer verteld dat ik er zin in had. Sterf toch!!!
En even later op fok:
[..]
Je zou er een hoop mensen een plezier mee doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]Enfin, we lezen het verslag wel. Tenminste, jullie. Ik ga eerst even rustig overlijden vannacht.
het is toch echt zo, heb alles er af gehaaldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Net zo grappig om te lezen dat jij je dateprofiel aan de wilgen hangt.
nou, gezellig. ik lees hier steeds vaker gezeik over en weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
het is toch echt zo, heb alles er af gehaaldik vind dit topic alleen nog wel een gezellig om te komen buurten. stoppen met Fok kan ik toch niet.
Ik heb je verhalen gelezen vriend.quote:
Goh, een vent die interesse in je heeft en zomaar het initiatief neemt. Moet je niet willenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is hier wel weer gezellig zeg.
Ha, ik had een jongen gedate, eerst gezegd dat ik nog wel een tweede date wou maar ben daar toen op teruggekomen. Dit gesmst, niks meer gehoord maar dat is ook prima, want het is toch klaar. Belt die gast me opeens vandaag! Ik schrok er zo van dat ik ook niet opgenomen heb, maar geen idee wat hij nu wil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Behalve dan dat ik je, sinds ik hier mee post (maand of 3-4) al minimaal 3 keer heb zien posten dat je voor minimaal 6 maanden stopt met daten en je meer op jezelf en gelukkig zijn met jezelf gaat richten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
het is toch echt zo, heb alles er af gehaaldik vind dit topic alleen nog wel een gezellig om te komen buurten. stoppen met Fok kan ik toch niet.
oh ik kan dit beamen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik je, sinds ik hier mee post (maand of 3-4) al minimaal 3 keer heb zien posten dat je voor minimaal 6 maanden stopt met daten en je meer op jezelf en gelukkig zijn met jezelf gaat richten.
En toch kom je steeds terug.
Geen waardeoordeel, het is jouw levenmaar als dat mij opvalt, is dat BOL vast ook opgevallen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
oh ik kan dit beamen.
"Ik stop ermee!"
"ik heb morgen een date! superexciting gewoooonnn!!!!"
"Ik ben helemaal klaar met daten, ik ga bezig met mijzelf en dingen die er wel toe doen"
"ik heb deze week drie dates, maar date 1 reageert niet meer, wat kan er aan de hand zijn? Die zal wel op date zijn nu!"
Niet om Andromache de grond in te boren, en ik haat het sowieso al om Yuki gelijk te geven maar dit zijn wel de feiten.
Daarbij komt, dat de meeste vrouwen en ik zal geen namen noemen, ditzelfde labiele gedrag hier vertonen.
Ik kom zelf niet meer in dit topic (wel af en toe meelezen), omdat er teveel gedonder over en weer is, teveel gezeik en teveel frustrerende ego'tjes die te weinig sex hebben.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
Ha Spezza, wat leuk om je te zien! Had je ook zoveel zin in onze date afgelopen week?
-HOEZO?!?!?!?
Oh eh, haha...nee zo bedoelde ik het niet. Je klonk zo lekker enthousiast op whatsapp, al die berichtjes steeds.
- TSJONGEJONGE zeg...dus jij houdt steeds bij wanneer ik wat typ?In je klote leventje. Nou poeh poeh, heb twee keer verteld dat ik er zin in had. Sterf toch!!!
En even later op fok:
[..]
QFT. Het was mij ook al opgevallen.quote:
En hier piste ik in mijn broekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
-HOEZO?!?!?!?
En even later op fok:
[..]
wtf has I gotta do with It?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik je, sinds ik hier mee post (maand of 3-4) al minimaal 3 keer heb zien posten dat je voor minimaal 6 maanden stopt met daten en je meer op jezelf en gelukkig zijn met jezelf gaat richten.
En toch kom je steeds terug.
Geen waardeoordeel, het is jouw levenmaar als dat mij opvalt, is dat BOL vast ook opgevallen.
Je wilde geen tweede date meer toch? Dan niet terugbellenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is hier wel weer gezellig zeg.
Ha, ik had een jongen gedate, eerst gezegd dat ik nog wel een tweede date wou maar ben daar toen op teruggekomen. Dit gesmst, niks meer gehoord maar dat is ook prima, want het is toch klaar. Belt die gast me opeens vandaag! Ik schrok er zo van dat ik ook niet opgenomen heb, maar geen idee wat hij nu wil...
Excuus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |