abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124690149
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het was ook niet grappig bedoeld hoor, begon me gewoon op te vallen. Net als me nu iets op begint te vallen trouwens... Date jij nog met Spezza?
Wat valt er op dan? Dat ik van de week 1x gemeld heb dat ik een date heb en dat ik er straks heen ga. Nou nou poeh poeh, dan heb je echt geen klote moer te doen in je zielige kut leven als je die twee Posts al gaat bijhouden
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124690233
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:29 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat valt er op dan? Dat ik van de week 1x gemeld heb dat ik een date heb en dat ik er straks heen ga. Nou nou poeh poeh, dan heb je echt geen klote moer te doen in je zielige kut leven als je die twee Posts al gaat bijhouden
Ja, klopt. Al was het wel wat vaker dan 1 keer. Ik hoop wel dat je vanavond tijdens je date wat vrolijker bent trouwens.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:33:01 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124690278
En al gegeten hebt, want Spezza heeft behoorlijk honger.
Gourmetten of steengrillen?
pi_124690365
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef Silenus het volgende:
En al gegeten hebt, want Spezza heeft behoorlijk honger.
Ik hoop maar niet dat hij daar aanschuift met een blik in zijn ogen waarvan een roedel hyena's nog op de vlucht zou slaan. Die arme meid staat doodsangsten uit.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:37:53 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124690441
Ha Spezza, wat leuk om je te zien! Had je ook zoveel zin in onze date afgelopen week? :D

-HOEZO?!?!?!? :(

Oh eh, haha...nee zo bedoelde ik het niet. Je klonk zo lekker enthousiast op whatsapp, al die berichtjes steeds. ;)

- TSJONGEJONGE zeg...dus jij houdt steeds bij wanneer ik wat typ? :') In je klote leventje. Nou poeh poeh, heb twee keer verteld dat ik er zin in had. Sterf toch!!! :(

En even later op fok:
quote:
Date was gezellig! :) Maar geen klik.
Jammer, volgende keer beter
pi_124690523
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
Ha Spezza, wat leuk om je te zien! Had je ook zoveel zin in onze date afgelopen week? :D

Oh eh, haha...nee zo bedoelde ik het niet. Je klonk zo lekker enthousiast op whatsapp, al die berichtjes steeds. ;)

- TSJONGEJONGE zeg...dus jij houdt steeds bij wanneer ik wat typ? :') In je klote leventje. Nou poeh poeh, heb twee keer verteld dat ik er zin in had. Sterf toch!!! :(

En even later op fok:

[..]

_O- Enfin, we lezen het verslag wel. Tenminste, jullie. Ik ga eerst even rustig overlijden vannacht.
pi_124690595
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

_O- Enfin, we lezen het verslag wel. Tenminste, jullie. Ik ga eerst even rustig overlijden vannacht.
Je zou er een hoop mensen een plezier mee doen
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:47:03 #83
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124690797
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Net zo grappig om te lezen dat jij je dateprofiel aan de wilgen hangt.
het is toch echt zo, heb alles er af gehaald :) ik vind dit topic alleen nog wel een gezellig om te komen buurten. stoppen met Fok kan ik toch niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124691212
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Andromache het volgende:

[..]

het is toch echt zo, heb alles er af gehaald :) ik vind dit topic alleen nog wel een gezellig om te komen buurten. stoppen met Fok kan ik toch niet.
nou, gezellig. ik lees hier steeds vaker gezeik over en weer.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:21:24 #85
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124691927
als iedereen elkaar een beetje in zijn waarde laat en niet uit de hoogte gaat doen met opmerkingen alsof je het allemaal zelf beter weet en andermans dategedrag beneden jouw standaard is... dan blijf het inderdaad best een gezellig topic :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124691979
Ok ik ben klaar met Lexa, zie net het profiel van mn zusje voorbijkomen bij 'Online'.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:26:01 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124692074
Pics?
pi_124692119
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Silenus het volgende:
Pics?
Ik heb je verhalen gelezen vriend.
Alhoewel, je lijkt me wel de beste optie die ik ooit heb langs zien komen. Iemand waar ik tenminste mee kan gaan stappen ;)
pi_124692699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is hier wel weer gezellig zeg. :')

Ha, ik had een jongen gedate, eerst gezegd dat ik nog wel een tweede date wou maar ben daar toen op teruggekomen. Dit gesmst, niks meer gehoord maar dat is ook prima, want het is toch klaar. Belt die gast me opeens vandaag! Ik schrok er zo van dat ik ook niet opgenomen heb, maar geen idee wat hij nu wil...
Goh, een vent die interesse in je heeft en zomaar het initiatief neemt. Moet je niet willen :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:54:33 #90
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124693173
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Andromache het volgende:

[..]

Behalve dan dat ik je, sinds ik hier mee post (maand of 3-4) al minimaal 3 keer heb zien posten dat je voor minimaal 6 maanden stopt met daten en je meer op jezelf en gelukkig zijn met jezelf gaat richten.
En toch kom je steeds terug.

Geen waardeoordeel, het is jouw leven :) maar als dat mij opvalt, is dat BOL vast ook opgevallen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:58:50 #91
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124693341
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Behalve dan dat ik je, sinds ik hier mee post (maand of 3-4) al minimaal 3 keer heb zien posten dat je voor minimaal 6 maanden stopt met daten en je meer op jezelf en gelukkig zijn met jezelf gaat richten.

Geen waardeoordeel, het is jouw leven :) maar als dat mij opvalt, is dat BOL vast ook opgevallen.
oh ik kan dit beamen.

"Ik stop ermee!"
"ik heb morgen een date! superexciting gewoooonnn!!!!"
"Ik ben helemaal klaar met daten, ik ga bezig met mijzelf en dingen die er wel toe doen"
"ik heb deze week drie dates, maar date 1 reageert niet meer, wat kan er aan de hand zijn? Die zal wel op date zijn nu!"

Niet om Andromache de grond in te boren, en ik haat het sowieso al om Yuki gelijk te geven maar dit zijn wel de feiten.

Daarbij komt, dat de meeste vrouwen en ik zal geen namen noemen, ditzelfde labiele gedrag hier vertonen.

Maar oh wee als je hun erop aanspreekt, dan is de wereld te klein, en krijg je de toewerpingen als: "wie denk jij wel niet dat je bent, dat is niet zo, blablabla"

Ik kom zelf niet meer in dit topic (wel af en toe meelezen), omdat er teveel gedonder over en weer is, teveel gezeik en teveel frustrerende ego'tjes die te weinig sex hebben.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:00:50 #92
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124693424
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

oh ik kan dit beamen.

"Ik stop ermee!"
"ik heb morgen een date! superexciting gewoooonnn!!!!"
"Ik ben helemaal klaar met daten, ik ga bezig met mijzelf en dingen die er wel toe doen"
"ik heb deze week drie dates, maar date 1 reageert niet meer, wat kan er aan de hand zijn? Die zal wel op date zijn nu!"

Niet om Andromache de grond in te boren, en ik haat het sowieso al om Yuki gelijk te geven maar dit zijn wel de feiten.

Daarbij komt, dat de meeste vrouwen en ik zal geen namen noemen, ditzelfde labiele gedrag hier vertonen.

Ik kom zelf niet meer in dit topic (wel af en toe meelezen), omdat er teveel gedonder over en weer is, teveel gezeik en teveel frustrerende ego'tjes die te weinig sex hebben.
_O-

Ik was al verbaasd :D maar bedankt! ;)
pi_124693470
quote:

En even later op fok:

[..]

:'( :D!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:03:20 #94
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124693561
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hij had gewoon gelijk hoor
QFT. Het was mij ook al opgevallen.

quote:

En even later op fok:

[..]

En hier piste ik in mijn broek :'(
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:05:20 #95
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124693645
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

wtf has I gotta do with It?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:05:36 #96
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124693656
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is hier wel weer gezellig zeg. :')

Ha, ik had een jongen gedate, eerst gezegd dat ik nog wel een tweede date wou maar ben daar toen op teruggekomen. Dit gesmst, niks meer gehoord maar dat is ook prima, want het is toch klaar. Belt die gast me opeens vandaag! Ik schrok er zo van dat ik ook niet opgenomen heb, maar geen idee wat hij nu wil...
Je wilde geen tweede date meer toch? Dan niet terugbellen :) Of je moet heel nieuwsgierig zijn natuurlijk.
pi_124693956
Opperstebestepaasstemminghier :Y
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:12:31 #98
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124694014
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wtf has I gotta do with It?
Excuus! :* Ik dacht dat ze op jou reageerde, maar dat was Dr.Hilfiger.
pi_124694021
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
Opperstebestepaasstemminghier :Y
Komt waarschijnlijk omdat de meeste geen date hebben.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:15:53 #100
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124694266
Jeuj, wekelijkse Spezza haat! Leuk!

Beetje hypocriet wel. Als Linguine post (sorry dat ik je gebruik :* ) dan is het "oehhh leuk voor je O+" "hihi wat schattig verliefd meisje O+" etc etc. En als spezza niet-overdreven-vaak post is het opeens kansloos, irritant, vervelend. Let's jump the bandwagon. :N

Ja spezza, je mag wat volwassener reageren als HJ weer eens verzuurd loopt te doen. Op deze manier zijn je posts gewoon niet te waarderen. Maargoed, geen excuus

Doe gewoon eens lief. Krijg je van mij een kusje :*
WFPB!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')