abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124694499
Even doorlezen, blijkbaar zijn we weer in kleutermodus.
pi_124694906
Weet je, altijd gezeur in deze reeks.

Ik bespreek het even met m'n collega's. Je merkt vanzelf wel weer wanneer je verder kunt posten.
pi_124713742
Besproken, besloten om 't topic weer te openen.

Dit topic is bedoeld voor date- en datingsite-ervaringen. Af en toe onderling even kort (!) slowchatten kan best, maar deze reeks is inmiddels een verkapte slowchat (geworden). Om even een beeld te geven wat voor 'last' wij, de mods, ervan hebben: 6 van de laatste 10 topics hebben topicreports, 14 topicreports in totaal. Dit topic loopt verre van vloeiend, het vereist constant (!) ons aandacht.

Goed, vanaf nu grijpen we gewoon in als we zien dat het de verkeerde kant op loopt. Zonder het te melden, zonder het te vragen. Niet vreemd opkijken als je plotseling wat posts mist dus.

Post nou eens on-topic. Slowchatten kan prima in de twee (!) slowchats die R&P rijk is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 31 maart 2013 @ 12:30:14 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124713789
K heb met een can mn Paiq contacten zo'n leuke fijne gesprekken steeds. Hoop dat dat irl ook zo gaat zijn...
Vind t echt spannend
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 31 maart 2013 @ 12:39:14 #105
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124714018
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Behalve dan dat ik je, sinds ik hier mee post (maand of 3-4) al minimaal 3 keer heb zien posten dat je voor minimaal 6 maanden stopt met daten en je meer op jezelf en gelukkig zijn met jezelf gaat richten.
En toch kom je steeds terug.

Geen waardeoordeel, het is jouw leven :) maar als dat mij opvalt, is dat BOL vast ook opgevallen.
dat moet ik inderdaad even uitleggen. ik had nog steeds de reservering voor speeddaten staan, en ik vond het zonde van het geld om dat te annuleren. ik blijf een Hollander :P maar buiten speeddaten dus helemaal niks gedaan inderdaad de afgelopen maanden, en ik heb alle dateprofielen verwijderd. en ja, de mods geven het al aan, dit topic is een beetje mijn huiskamer geworden de laatste maanden, want er gebeurt veel, en dit onderwerp doet mij kennelijk veel.

verder klopt het wel, want ik moet een nieuwe baan vinden en erhuizen en nog veel meer, dus ik zal hier alleen voorlopig alleen nog mijn aanmoedigingsposts aan de rest posten :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 31 maart 2013 @ 13:02:33 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124714746
Ik heb al het leuks gemist zie ik nu -O-

Spezza, hoe was de date?

Androdingens, he hoeft niks uit te leggen. Iedereen weet hoe dit verder gaat. Je gaat weer daten, weer profiel aanmaken, dan gaat het naar haat daten en ik op m'n zelf richten enz enz enz. Gewoon doen, zo ben jij!

Oh en iphone 5 en paiq gaat elke keer wat beter. Kan nu wel weer foto's zien! Vind de site er weer goed op vooruit gegaan trouwens.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 31 maart 2013 @ 13:05:31 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124714866
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:27 schreef habitue het volgende:
Moet ik me er druk om maken dat ze nog steeds contact heeft met stuk of 3 jongens op OKCupid? }:|
wie is 'ze'? Meisje met wie je een hele nacht seks had met drie condooms?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 maart 2013 @ 13:14:21 #108
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124715170
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meisje dat nu zo'n beetje z'n vriendin is. Paar posts verder lezen en je had het geweten :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124715174
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jup, maar ze heeft haar profiel aangepast van "Single" naar "Seeing someone", O+ niet op verzoek van mij overigens.

Zijn er bij jou nog ontwikkelingen in het dating gebeuren? Of vooral bezig met je huisje?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 31 maart 2013 @ 13:18:21 #110
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124715307
ook_gek, ik zal jullie anders bewijzen. beloofd, ook al gedaan aan mensen die ik buiten Fok ken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 31 maart 2013 @ 13:18:54 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124715324
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 12:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

dat moet ik inderdaad even uitleggen. ik had nog steeds de reservering voor speeddaten staan, en ik vond het zonde van het geld om dat te annuleren. ik blijf een Hollander :P maar buiten speeddaten dus helemaal niks gedaan inderdaad de afgelopen maanden, en ik heb alle dateprofielen verwijderd. en ja, de mods geven het al aan, dit topic is een beetje mijn huiskamer geworden de laatste maanden, want er gebeurt veel, en dit onderwerp doet mij kennelijk veel.

verder klopt het wel, want ik moet een nieuwe baan vinden en erhuizen en nog veel meer, dus ik zal hier alleen voorlopig alleen nog mijn aanmoedigingsposts aan de rest posten :)
Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt. Dat bedoel ik niet gemeen, maar ik hoop eigenlijk voor je dat je je nu eens écht op jezelf gaat richten en een tijd niet gaat daten. Als ik kijk naar het havenmeester verhaal, dan denk ik dat je je beter even op jezelf kunt focussen. Het gaat nu allemaal wat geforceerd, bij het wanhopige af, en dat werkt je uiteindelijk alleen maar tegen.
pi_124716232
- Doe eens niet. -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 13:55:19 ]
pi_124716567
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Goh, een vent die interesse in je heeft en zomaar het initiatief neemt. Moet je niet willen :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, initatief nemen vind ik niet erg, maar als ik duidelijk heb aangegeven geen interesse te hebben in volgende dates, dan vraag ik me welaf wat hij ermee wilt bereiken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je wilde geen tweede date meer toch? Dan niet terugbellen :) Of je moet heel nieuwsgierig zijn natuurlijk.
Ooh nee, was ik ook niet van plan hoor, om terug te bellen. :)
  zondag 31 maart 2013 @ 14:02:16 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124716812
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Jup, maar ze heeft haar profiel aangepast van "Single" naar "Seeing someone", O+ niet op verzoek van mij overigens.

Zijn er bij jou nog ontwikkelingen in het dating gebeuren? Of vooral bezig met je huisje?
ja volgende week date met vrouw met groene crocs!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 maart 2013 @ 14:03:52 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124716872
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Meisje dat nu zo'n beetje z'n vriendin is. Paar posts verder lezen en je had het geweten :)
had ook over ander meisje kunnen gaan ;) ontwikkelingen gaan zo snel en ik ben hier al even niet geweest.
Niet meer actief op Fok!
pi_124717215
Ik krijg op PaiQ ineens allemaal oneliners van mensen die bizar ver weg wonen en met wie ik echt een hele lage matchscore heb -O-

Bespaar jezelf dan de moeite (en de credits) zeg...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 31 maart 2013 @ 14:14:32 #117
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124717287
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:18 schreef Andromache het volgende:
ook_gek, ik zal jullie anders bewijzen. beloofd, ook al gedaan aan mensen die ik buiten Fok ken.
Daarmee maak je de druk alleen maar groter lijkt me. Als ik dit: dan mag ik dat. Hoezo? Je kunt ook best daten als je nog niet verhuisd ben of whatever, zolang je het je maar niet teveel laat beheersen. Daar kun je beter naar kijken. Maar komt vast goed.
pi_124717310
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja volgende week date met vrouw met groene crocs!
:o Toch niet related he :+
pi_124717368
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg op PaiQ ineens allemaal oneliners van mensen die bizar ver weg wonen en met wie ik echt een hele lage matchscore heb -O-

Ga jij echt af op matchscores? Dat zegt toch geen fluit?
  zondag 31 maart 2013 @ 14:16:51 #120
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124717421
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Haha, initatief nemen vind ik niet erg, maar als ik duidelijk heb aangegeven geen interesse te hebben in volgende dates, dan vraag ik me welaf wat hij ermee wilt bereiken.

[..]

Ooh nee, was ik ook niet van plan hoor, om terug te bellen. :)
Het antwoord daarop krijg je natuurlijk alleen als je had opgenomen. Maar goed, het is niet ongebruikelijk dat mensen verhaal halen als je ze afwijst dus dat zou het kunnen zijn. Of hij waagt nog een gok.
pi_124717509
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Ga jij echt af op matchscores? Dat zegt toch geen fluit?
Nou daar ben ik het niet perse mee eens. Boven de 9 is alles ruk, dat is typisch, maar onder de 7,5 heb ik nog geen leuke gesprekken meegemaakt hoor :Y

En 8,4 is mijn geluksgetal O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_124717647
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou daar ben ik het niet perse mee eens. Boven de 9 is alles ruk, dat is typisch, maar onder de 7,5 heb ik nog geen leuke gesprekken meegemaakt hoor :Y

En 8,4 is mijn geluksgetal O+
Ik zit ook niet op Paiq dus misschien zijn ze daar wat beter in matchscores. :P
Op OkCupid was er bij mij iig geen peil op te trekken. Heb echt leuke gesprekken gehad met vrouwen met een matchscore van 30% ofzo en volledige rukgesprekken met 90%.
pi_124717722
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het antwoord daarop krijg je natuurlijk alleen als je had opgenomen. Maar goed, het is niet ongebruikelijk dat mensen verhaal halen als je ze afwijst dus dat zou het kunnen zijn. Of hij waagt nog een gok.
Haha true. Maar ik houd sowieso al niet van bellen, laat staan zulke ongemakkelijke gesprekken. :P
  zondag 31 maart 2013 @ 14:22:37 #124
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124717735
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

had ook over ander meisje kunnen gaan ;) ontwikkelingen gaan zo snel en ik ben hier al even niet geweest.
Daar kunnen wij niets aan doen natuurlijk :D

Maar habitue is een van de weinigen die ontopic én hoopvolle verhalen post, steeds over hetzelfde meisje. Zo romantisch O+ 3-condooms-in-1-nacht-meisje O+
  zondag 31 maart 2013 @ 14:24:24 #125
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124717851
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik had er gisteren ook 1. Op zich geen héle slechte match, leuke foto, maar wel uit Verweggistan en levensstijl (oid) scoorde vrij laag. Wat doe je dan? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')