Alleen in de locomotieven zit licht, dus ik ben bang dat er van de rest van de treinen wat weg gaat vallen dan. Maar uitproberen kan altijd, natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 14:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebbenHoeveel verlichting heb je in de baan en de treinen zitten? Is misschien ook wel leuk om in het donker te proberen.
Raar he dat er objecten uit worden gekozen die bewegen..quote:Op woensdag 17 april 2013 12:36 schreef henkde_j het volgende:
Die snelweg en sterrenfoto's zijn echt cliché platen. En dan nog zonder enige interessante compositie. Daarmee moet je geen wedstrijd kunnen winnen. Iets creatiever bitte
Je beeldscherm?quote:
Ik vind het idee van een lagere compositie erg leuk, maar misschien is hij net te laag...quote:Op woensdag 17 april 2013 22:59 schreef CrashO het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niks anders dan de clichè platen
Deze is van vanavond maar ik hoop nog iets minder cliché's te verzinnen vóor de 21e
[ afbeelding ]
Erg nette plaat.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Raar he dat er objecten uit worden gekozen die bewegen..
Je kan er veel meer mee, dit is ook allemaal met lange sluitertijden gemaaktquote:Op donderdag 18 april 2013 10:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wat wil je anders met lange sluitertijden laten zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan vast een betere versie plaatsenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ooowww ja....dat wou ik ook doen. Exact hetzelfde......
Dit lijkt er meer opquote:
staat in de opquote:
Dus morgen is de deadline, hmm, dan film ik op de EFF,quote:De foto dient tussen dag 1 van de maand en dag 21 van de maand genomen en gepost te zijn. (posten van je inzending dient hier te gebeuren
Tussen betekent dat de foto genomen moet zijn van de 2e tot 20e dag van de maandquote:
Ben je nou lastig aan het doen om het lastig doen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:24 schreef Stefan het volgende:
Ik vind derhalve de vraag afdoen met staat in de OP nogal kort door de bocht, zet in de OP of
Van 1 tot en met 21 (is de 21e)
of
Van 1 tot 21 (is de 20e)
En al helemaal niet tussen
Tot en met de 20e dus.. ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tussen betekent dat de foto genomen moet zijn van de 2e tot 20e dag van de maand
Het is toch niet duidelijk, er worden terecht vragen over gesteld die je best kan beantwoorden dan een het staat in de OPquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je nou lastig aan het doen om het lastig doen?
Wel volgens de Nederlandse taal maar misschien kan Kano er nog fatsoenlijk antwoord op gaan gevenquote:
Nee, ik snap het ook niet. Bij het stemmen staat er heel duidelijk een tijdstip genoemd, bij het foto's maken en insturen niet...quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je nou lastig aan het doen om het lastig doen?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Net als bij alle voorgaande wedstrijden tot 21 11 23:59:59
Nou, ik doe een half jaar mee en al een half jaar is het echt strikt beginnen op de datum, strikt inzenden op de datum en strikt stemmen op de datumquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Wel jammer trouwens dat dit van een open wedstrijd, waar niet moeilijk gedaan werd als er iemand een keer een foto iets later instuurde etc, we naar een wedstrijd gaan waar alles gespecificeerd moet worden
Ja, en je werkt je zelf keihard tegen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, ik doe een half jaar mee en al een half jaar is het echt strikt beginnen op de datum, strikt inzenden op de datum en strikt stemmen op de datum
Ik zou willen dat t wat soepeler werd omdat je nu soms tegen deadlines aanloopt met of een maand amper zon, of dat je weinig tijd savonds hebt
Ik denk dat als je t soepeler houdt dat je meer inzendingen krijgt maar goed, misschien is t gemiddelde van 10 per maand wel het hoogst haalbarequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en je werkt je zelf keihard tegen.
Ik denk het wel, omdat er simpelweg niet meer mensen in FOT zijn en omdat je er soms niet aan toe komt of omdat het thema je niet ligt. Wat bij mij deze maand iig zo is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat als je t soepeler houdt dat je meer inzendingen krijgt maar goed, misschien is t gemiddelde van 10 per maand wel het hoogst haalbare
Ik ben wel blij verrast dat de inzendingen best wel origineel zijn en niet alleen planes and trainsquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, omdat er simpelweg niet meer mensen in FOT zijn en omdat je er soms niet aan toe komt of omdat het thema je niet ligt. Wat bij mij deze maand iig zo is.
Maar ook met carsquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben wel blij verrast dat de inzendingen best wel origineel zijn en niet alleen planes and trains
Bedankt !quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je moet 'm nog ff in het inzendingentopic zetten
Wat is precies de long exposure?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb een iets andere invalshoek. Was nog best lastig. Een camera-opening, twee flitsmomenten.
[ link | afbeelding ]
A toast to myself by Gilles 1972, on Flickr
Goed geluktquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vond het juist leuk om te proberen om met een lange sluitertijd en twee belichtingsmomenten een soort trucagefoto te maken. Tuurlijk, dat had ook in Photoshop gekund, maar dan combineer je twee korte opnames. Dat is voor mijn gevoel toch niet helemaal hetzelfde.
Ja, dat is het precies. Ik zag achteraf pas dat ik ook rekening had moeten houden met het glas dat ik op dat moment niet vastheb.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:18 schreef Thrilled het volgende:
Dit is dus 1 foto? Beweeg je dan in t donker naar de andere kant en pas bij t flitsen legt ie iets vast?
Leuk, maar de hand van je rechter zelf ziet er een beetje ongemakkelijk uit..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb een iets andere invalshoek. Was nog best lastig. Een camera-opening, twee flitsmomenten.
[ link | afbeelding ]
A toast to myself by Gilles 1972, on Flickr
Wie zegt dat dat niet daadwerkelijk 6x fout gegaan is voordat dit het resultaat was?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet dat ik het niet geloof hoor, heus welmaar bij mij was dat eerst minimaal 6 keer fout gegaan, bier over tafel, slappe lach ditdat alles
Deze is van januari en mag dus niet meedoenquote:
De foto die je quote toch niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze is van januari en mag dus niet meedoen
Lekkere kleuren!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:58 schreef andreas612 het volgende:
Van vanavond, hoop gekut aan het strand maar toch nog redelijk tevreden over
[ afbeelding ]
Ha, hij heeft m opnieuw gemaakt zie ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De foto die je quote toch niet?
zou jij ook niet op het laatste moment nog eentje insturen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ha, hij heeft m opnieuw gemaakt zie ik
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Je onderbouwing, rammelt aan alle kanten..
met je
k ga er verder niet op in aangezien je gewoon één grote trol bent
Had ik ook, blijkbaar een beperkt thema. Ik denk dat jij gaat winnen dus ik verwacht iets moois qua themaquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
Lastig altijd weer. Ik vond er deze keer wel erg veel van hetzelfde bij zitten.
doen we het volgende week toch weer zoals vanouds? Hebben we het iig geprobeerdquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef Schanulleke het volgende:
Kijkend naar de nieuwe opzet met gescheiden topics moet ik toch zeggen dat ik de nadelen van de andere opzet kleiner vond. Ik weet dat ik zelf notabene wel wat zat te zeuren over het zoeken van inzendingen bij een hoge deelname, maar nu voelt het wel erg uit elkaar getrokken.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 24 april 2013 06:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
doen we het volgende week toch weer zoals vanouds? Hebben we het iig geprobeerd
Niet om het een of ander, of je aan te vallen.. Maar heb jij niet het idee dat er hier nogal vijandig tegen je gedaan wordt i.v.m. je reacties richting anderen? Als ik jouw beoordelingen zo zie is het 10 regels van kritiek bijvoorbeeld.. Anderen nemen nog de moeite om een tipper en een topper te benoemen (zoals het volgens mij ook bedoeld is in een contest..). Nu is dit de eerste contest die ik volg dus ik ken je verder niet, maar je bent de enige die een (negatieve) indruk bij mij achterlaat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef Stefan het volgende:
[..]Het is mijn onderbouwing nav mijn eigen waarneming en mening, bemoei je lekker met je eigen onderbouwing
Je hoeft niet perse een tipper/topper bij te voegen, dat werd in het begin ook niet gedaan. Het is gaandeweg ontstaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, of je aan te vallen.. Maar heb jij niet het idee dat er hier nogal vijandig tegen je gedaan wordt i.v.m. je reacties richting anderen? Als ik jouw beoordelingen zo zie is het 10 regels van kritiek bijvoorbeeld.. Anderen nemen nog de moeite om een tipper en een topper te benoemen (zoals het volgens mij ook bedoeld is in een contest..). Nu is dit de eerste contest die ik volg dus ik ken je verder niet, maar je bent de enige die een (negatieve) indruk bij mij achterlaat.
Na het lezen van jouw posts heb ik wel het idee dat deze post je waarschijnlijk ook niks zal boeien, geeft ook verder niet, alleen ik heb de indruk dat dit makkelijk anders zou kunnenWe zitten hier allemaal met dezelfde hobby en interesse en willen gewoon een leuke plaat schieten, motiveer elkaar dan ook daarin lijkt mij..?
Je mag de mensen die nog moeten stemmen anders wel een DM sturen ter herinnering?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:26 schreef Fotografie.vink het volgende:
Nog maar 2 dagen om te stemmen mensen
TT aangepast en aangezien we weer terug gaan naar de oude stijl het andere topic geslotenquote:Op zondag 28 april 2013 13:49 schreef Baseball0 het volgende:
Bedankt allemaal ! Er waren nog andere toffe werken !
Het nieuwe onderwerp van de maand mei, is kleur. Vooral complementaire/ harmonieuze kleuren.
Complementaire kleuren zijn kleuren die tegenover elkaar staan op de kleurencirkel.
Harmonieuze kleuren liggen naast elkaar op de kleurencirkel, ze zullen als rustig ervaren worden.
Succes aan iedereen !
Btw mag dit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
D4v1d is wel een baas _O_
Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
Als het onderwerp kleur is dan zou ik de specificaties achterwege laten, laat de deelnemer zelf een interpretatie maken, het kan ook zijn dat iemand kiest voor zwart wit met 1 bloem in kleur bvquote:Op zondag 28 april 2013 13:49 schreef Baseball0 het volgende:
Bedankt allemaal ! Er waren nog andere toffe werken !
Het nieuwe onderwerp van de maand mei, is kleur. Vooral complementaire/ harmonieuze kleuren.
Complementaire kleuren zijn kleuren die tegenover elkaar staan op de kleurencirkel.
Harmonieuze kleuren liggen naast elkaar op de kleurencirkel, ze zullen als rustig ervaren worden.
quote:Op maandag 29 april 2013 07:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als het onderwerp kleur is dan zou ik de specificaties achterwege laten, laat de deelnemer zelf een interpretatie maken, het kan ook zijn dat iemand kiest voor zwart wit met 1 bloem in kleur bv
De wedstrijd is al lastig soms om iets voor te bedenken. Dus hou het bij kleur.
Wellicht is het een optie om een keer te winnen, dan kun je namelijk je eigen thema bepalenquote:Op maandag 29 april 2013 07:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als het onderwerp kleur is dan zou ik de specificaties achterwege laten, laat de deelnemer zelf een interpretatie maken, het kan ook zijn dat iemand kiest voor zwart wit met 1 bloem in kleur bv
De wedstrijd is al lastig soms om iets voor te bedenken. Dus hou het bij kleur.
Amenquote:Op maandag 29 april 2013 09:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wellicht is het een optie om een keer te winnen, dan kun je namelijk je eigen thema bepalen!
doe jij ook mee deze keer?quote:
Ik zal m'n best doen, maar ik moet de tt eens lezen. Ik snap het hele concept van het stemmen nog niet echtquote:
Dus het thema is niet kleur maar complementaire harmonieuze kleur?quote:Op maandag 29 april 2013 08:27 schreef kanovinnie het volgende:
Euh, hij heeft toch de eer om het wedstrijdonderwerp te kiezen?
kleur en rekening houdende met de kleurcirkel zoals omschreven. Ik vind het onsportief dat je het thema zo af zit te kraken. Waarom lijkt het nou niet opbouwend te kunnen?quote:Op maandag 29 april 2013 09:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus het thema is niet kleur maar complementaire harmonieuze kleur?
pfff als jij meedoet leg ik het uit.quote:Op maandag 29 april 2013 09:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen, maar ik moet de tt eens lezen. Ik snap het hele concept van het stemmen nog niet echt
Ahh ik snap het al, ik doe mee (al moet ik even uitzoeken hoe ik die complementaire kleuren moet verwerken in de fotoquote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
pfff als jij meedoet leg ik het uit.
Ik kraak t niet af, ik opper het, op n normale manier omdat de ervaring leert dat t voor velen al n hele klus is sowieso n foto in te leveren, jij komt er weer eens tussen janken. Net als met mn opbouwende opmerkingen over de wedstrijdregels waar je meteen weer over kwam bitchen en nu blijk ik toch gelijk gehad te hebben. Je laat je zelf weer kennen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kleur en rekening houdende met de kleurcirkel zoals omschreven. Ik vind het onsportief dat je het thema zo af zit te kraken. Waarom lijkt het nou niet opbouwend te kunnen?
Doe toch normaal, manquote:Op maandag 29 april 2013 09:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kraak t niet af, ik opper het, op n normale manier omdat de ervaring leert dat t voor velen al n hele klus is sowieso n foto in te leveren, jij komt er weer eens tussen janken. Net als met mn opbouwende opmerkingen over de wedstrijdregels waar je meteen weer over kwam bitchen en nu blijk ik toch gelijk gehad te hebben. Je laat je zelf weer kennen.
met diequote:Op maandag 29 april 2013 09:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kraak t niet af, ik opper het, op n normale manier omdat de ervaring leert dat t voor velen al n hele klus is sowieso n foto in te leveren, jij komt er weer eens tussen janken. Net als met mn opbouwende opmerkingen over de wedstrijdregels waar je meteen weer over kwam bitchen en nu blijk ik toch gelijk gehad te hebben. Je laat je zelf weer kennen.
Die smiley staat er niet eens man, ik weet dat je graag op al mn slakken zout lgt maar hou je wel bij de feiten dan.quote:Op maandag 29 april 2013 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
met diesmily erbij geef je post een bepaalde sfeer mee. Daardoor klinkt je post meteen een stuk negatiever.
quote:Op maandag 29 april 2013 10:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die smiley staat er niet eens man, ik weet dat je graag op al mn slakken zout lgt maar hou je wel bij de feiten dan.
Kijk nog eens.
quote:Op maandag 29 april 2013 09:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus het thema is niet kleur maar complementaire harmonieuze kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |