Alleen in de locomotieven zit licht, dus ik ben bang dat er van de rest van de treinen wat weg gaat vallen dan. Maar uitproberen kan altijd, natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 14:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebbenHoeveel verlichting heb je in de baan en de treinen zitten? Is misschien ook wel leuk om in het donker te proberen.
Raar he dat er objecten uit worden gekozen die bewegen..quote:Op woensdag 17 april 2013 12:36 schreef henkde_j het volgende:
Die snelweg en sterrenfoto's zijn echt cliché platen. En dan nog zonder enige interessante compositie. Daarmee moet je geen wedstrijd kunnen winnen. Iets creatiever bitte
Je beeldscherm?quote:
Ik vind het idee van een lagere compositie erg leuk, maar misschien is hij net te laag...quote:Op woensdag 17 april 2013 22:59 schreef CrashO het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niks anders dan de clichè platen
Deze is van vanavond maar ik hoop nog iets minder cliché's te verzinnen vóor de 21e
[ afbeelding ]
Erg nette plaat.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 17 april 2013 17:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Raar he dat er objecten uit worden gekozen die bewegen..
Je kan er veel meer mee, dit is ook allemaal met lange sluitertijden gemaaktquote:Op donderdag 18 april 2013 10:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wat wil je anders met lange sluitertijden laten zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan vast een betere versie plaatsenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ooowww ja....dat wou ik ook doen. Exact hetzelfde......
Dit lijkt er meer opquote:
staat in de opquote:
Dus morgen is de deadline, hmm, dan film ik op de EFF,quote:De foto dient tussen dag 1 van de maand en dag 21 van de maand genomen en gepost te zijn. (posten van je inzending dient hier te gebeuren
Tussen betekent dat de foto genomen moet zijn van de 2e tot 20e dag van de maandquote:
Ben je nou lastig aan het doen om het lastig doen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:24 schreef Stefan het volgende:
Ik vind derhalve de vraag afdoen met staat in de OP nogal kort door de bocht, zet in de OP of
Van 1 tot en met 21 (is de 21e)
of
Van 1 tot 21 (is de 20e)
En al helemaal niet tussen
Tot en met de 20e dus.. ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tussen betekent dat de foto genomen moet zijn van de 2e tot 20e dag van de maand
Het is toch niet duidelijk, er worden terecht vragen over gesteld die je best kan beantwoorden dan een het staat in de OPquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je nou lastig aan het doen om het lastig doen?
Wel volgens de Nederlandse taal maar misschien kan Kano er nog fatsoenlijk antwoord op gaan gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |