Nee, ik snap het ook niet. Bij het stemmen staat er heel duidelijk een tijdstip genoemd, bij het foto's maken en insturen niet...quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je nou lastig aan het doen om het lastig doen?
Zullen we dat in de OP er even bij zetten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Net als bij alle voorgaande wedstrijden tot 21 11 23:59:59
Nou, ik doe een half jaar mee en al een half jaar is het echt strikt beginnen op de datum, strikt inzenden op de datum en strikt stemmen op de datumquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Wel jammer trouwens dat dit van een open wedstrijd, waar niet moeilijk gedaan werd als er iemand een keer een foto iets later instuurde etc, we naar een wedstrijd gaan waar alles gespecificeerd moet worden
Ja, en je werkt je zelf keihard tegen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, ik doe een half jaar mee en al een half jaar is het echt strikt beginnen op de datum, strikt inzenden op de datum en strikt stemmen op de datum
Ik zou willen dat t wat soepeler werd omdat je nu soms tegen deadlines aanloopt met of een maand amper zon, of dat je weinig tijd savonds hebt
Ik denk dat als je t soepeler houdt dat je meer inzendingen krijgt maar goed, misschien is t gemiddelde van 10 per maand wel het hoogst haalbarequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en je werkt je zelf keihard tegen.
Ik denk het wel, omdat er simpelweg niet meer mensen in FOT zijn en omdat je er soms niet aan toe komt of omdat het thema je niet ligt. Wat bij mij deze maand iig zo is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat als je t soepeler houdt dat je meer inzendingen krijgt maar goed, misschien is t gemiddelde van 10 per maand wel het hoogst haalbare