Nee, ik snap het ook niet. Bij het stemmen staat er heel duidelijk een tijdstip genoemd, bij het foto's maken en insturen niet...quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je nou lastig aan het doen om het lastig doen?
Zullen we dat in de OP er even bij zetten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Net als bij alle voorgaande wedstrijden tot 21 11 23:59:59
Nou, ik doe een half jaar mee en al een half jaar is het echt strikt beginnen op de datum, strikt inzenden op de datum en strikt stemmen op de datumquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Wel jammer trouwens dat dit van een open wedstrijd, waar niet moeilijk gedaan werd als er iemand een keer een foto iets later instuurde etc, we naar een wedstrijd gaan waar alles gespecificeerd moet worden
Ja, en je werkt je zelf keihard tegen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, ik doe een half jaar mee en al een half jaar is het echt strikt beginnen op de datum, strikt inzenden op de datum en strikt stemmen op de datum
Ik zou willen dat t wat soepeler werd omdat je nu soms tegen deadlines aanloopt met of een maand amper zon, of dat je weinig tijd savonds hebt
Ik denk dat als je t soepeler houdt dat je meer inzendingen krijgt maar goed, misschien is t gemiddelde van 10 per maand wel het hoogst haalbarequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en je werkt je zelf keihard tegen.
Ik denk het wel, omdat er simpelweg niet meer mensen in FOT zijn en omdat je er soms niet aan toe komt of omdat het thema je niet ligt. Wat bij mij deze maand iig zo is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat als je t soepeler houdt dat je meer inzendingen krijgt maar goed, misschien is t gemiddelde van 10 per maand wel het hoogst haalbare
Ik ben wel blij verrast dat de inzendingen best wel origineel zijn en niet alleen planes and trainsquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, omdat er simpelweg niet meer mensen in FOT zijn en omdat je er soms niet aan toe komt of omdat het thema je niet ligt. Wat bij mij deze maand iig zo is.
Maar ook met carsquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben wel blij verrast dat de inzendingen best wel origineel zijn en niet alleen planes and trains
Bedankt ! was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je moet 'm nog ff in het inzendingentopic zetten
Wat is precies de long exposure?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb een iets andere invalshoek. Was nog best lastig. Een camera-opening, twee flitsmomenten.
[ link | afbeelding ]
A toast to myself by Gilles 1972, on Flickr
De 21 seconde durende sluiteropening.quote:
Goed gelukt ! Leuk idee!quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vond het juist leuk om te proberen om met een lange sluitertijd en twee belichtingsmomenten een soort trucagefoto te maken. Tuurlijk, dat had ook in Photoshop gekund, maar dan combineer je twee korte opnames. Dat is voor mijn gevoel toch niet helemaal hetzelfde.
Ja, dat is het precies. Ik zag achteraf pas dat ik ook rekening had moeten houden met het glas dat ik op dat moment niet vastheb.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:18 schreef Thrilled het volgende:
Dit is dus 1 foto? Beweeg je dan in t donker naar de andere kant en pas bij t flitsen legt ie iets vast?
Leuk, maar de hand van je rechter zelf ziet er een beetje ongemakkelijk uit..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb een iets andere invalshoek. Was nog best lastig. Een camera-opening, twee flitsmomenten.
[ link | afbeelding ]
A toast to myself by Gilles 1972, on Flickr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |