SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 31-03-2013 15:38:28 ]![]()
Laatste post:
Ik ga ook voor de Vredesloop wordt leuk!
Zondag loopt mijn lieve nichtje haar eerste wedstrijd als trainingvoor de Golden Ten: de 1 km Daarna gaan haar vader, moeder, oom, tante en nog wat bekenden de 5 en 10 km lopen: yiha!
Besmettelijk zeker, dat hardlopen..![]()
Tof!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:52 schreef Quoi het volgende:
Laatste post:
Ik ga ook voor de Vredesloop wordt leuk!
Zondag loopt mijn lieve nichtje haar eerste wedstrijd als trainingvoor de Golden Ten: de 1 km Daarna gaan haar vader, moeder, oom, tante en nog wat bekenden de 5 en 10 km lopen: yiha!
Besmettelijk zeker, dat hardlopen..
* YUR gaat nu de deur uit voor de laatste zaterdagochtend langeduurloop voor de marathon
F means you're fucked![]()
Voorlopig ga ik nog niet lopen.
Ik probeer in juni te gaan lopen in Blankenberge tenzij ik weer van de kusttram flikker zoals vorig jaar
Aan iedereen die nog wedstrijden gaat lopen: heel veel succes!!!Werewolf![]()
Quoi, mag ik erbij in de OP? Loopje staat er al in
1
2[b]21 April 2013 - [ url=http://www.spierenvoorspierencityrun.nl]Spieren voor Spieren Cityrun (Hilversum)[/url ]
[*] Guppyfriend - 5km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes! Moooooooooi weertje ervoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof!
* YUR gaat nu de deur uit voor de laatste zaterdagochtend langeduurloop voor de marathon![]()
![]()
Daar ga ik vrijwilligen! Maar denk niet dat we elkaar gaan zien. Moet verkeerhossellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Qoui, mag ik erbij in de OP? Loopje staat er al in
[ code verwijderd ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar ga ik vrijwilligen! Maar denk niet dat we elkaar gaan zien. Moet verkeerhossellen.is ook heel belangrijk, anders rijden ze me nog plat!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat mag én hij staat erin. Ik zou extra goed uitkijken voor verkeer enzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Quoi, mag ik erbij in de OP? Loopje staat er al in
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Protipquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat mag én hij staat erin. Ik zou extra goed uitkijken voor verkeer enzo![]()
Ik ga samen met een vriend van me, die de vorige keer bij Rondje Nederland voor het eerst een wedstrijd gelopen heeft. Hij heeft de smaak te pakken en kwam nu met deze loop op de proppenDus oké, ik ga weer mee! Dit keer in zijn omgeving lopen, leuk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gisteren eindelijk weer eens 4km achter elkaar gelopen sinds 2 maart. Ik had me al een tijdje ingeschreven voor een 5km maandag, maar ging er van uit dat het niets zo worden. Nu toch maar besloten om toch te lopen. Collega loopt de 15, dus ik heb al een lift.
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Ik ga wel voor de Dam tot Dam. Eerst zelf maar vandaag proberen en anders via m'n werk. En als dat allemaal niet lukt de Vredesloop
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Protip![]()
Ik ga samen met een vriend van me, die de vorige keer bij Rondje Nederland voor het eerst een wedstrijd gelopen heeft. Hij heeft de smaak te pakken en kwam nu met deze loop op de proppenDus oké, ik ga weer mee! Dit keer in zijn omgeving lopen, leuk!
Liep die niet meteen hartstikke snel?
![]()
Donderdagavond 3x9 minuten met 3 minuten wandelen tussendoor gedaan, samen met mijn vriend![]()
Hij had vrijdag spierpijn omdat ik (veel) langzamer loop dan hij normaal doet, maar een makkelijke training tussendoor is voor hem ook wel fijn, de ene week gaat het bij hem veel beter dan de andere week. Erg wisselend. Nu afgesproken dat we op donderdagavond samen mijn training gaan doen, hij past zich aan![]()
Straks ook nog even een klein rondje, heb er teveel zin in![]()
RD: veel plezier, geniet ervan!!![]()
Oeps. Ik ging de deur uit voor een LDL van 85 minuten, maar ik merkte al vrij snel dat m'n benen daar geen zin in hadden. Die wilden toch wel graag een beetje sneller dan 6:40/km. Dus besloten om eerst een klein rondje op m'n Brooks te lopen, even langs huis en meteen door om m'n Kinvara's eindelijk eens uit te laten
Tijdens het lopen zelf merkte ik niet zo heel veel van de 4mm-drop, maar vooral dat m'n voeten opeens aan het werk moesten. Verder gewoon een beetje gespeeld, beetje dribbelen, beetje proberen extra op m'n voorvoet landen, beetje "gewoon" lopen zoals ik ook op m'n Brooks loop. Je merkt wel echt dat als je extra op je voorvoet landt je véél stiller loopt, maar voor nu houd ik dat nog niet echt lang vol. Tot zo ver zijn m'n Kinvara's wel goedgekeurd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:58 schreef hatsaflats het volgende:
Oeps. Ik ging de deur uit voor een LDL van 85 minuten, maar ik merkte al vrij snel dat m'n benen daar geen zin in hadden. Die wilden toch wel graag een beetje sneller dan 6:40/km. Dus besloten om eerst een klein rondje op m'n Brooks te lopen, even langs huis en meteen door om m'n Kinvara's eindelijk eens uit te laten
Tijdens het lopen zelf merkte ik niet zo heel veel van de 4mm-drop, maar vooral dat m'n voeten opeens aan het werk van moesten. Verder gewoon een beetje gespeeld, beetje dribbelen, beetje proberen extra op m'n voorvoet landen, "gewoon" lopen zoals ik ook op m'n Brooks loop. Je merkt wel echt dat als je extra op je voorvoet landt je véél stiller loopt, maar voor nu houd ik dat nog niet echt lang vol. Tot zo ver zijn m'n Kinvara's wel goedgekeurdrustig opbouwen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga ook zo mn laatste duurloop doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof!
* YUR gaat nu de deur uit voor de laatste zaterdagochtend langeduurloop voor de marathon
Volgende week nog een 10k wedstrijd en dan is het vooral een kwestie van heel blijven.![]()
Ik ben nog steeds aan het opbouwen met steeds een paar minuutjes.
Wegens omstandigheden een week niet gelopen. Nou dat merk je dan gelijk hoor. Het ging voor geen meter meer gister. Vandaag een nieuwe kans. Nu samen met buurmeisje en zusje lopen. Dat motiveert!![]()
k heb hem even verplaatst naar maandag. Mijn bed lag iets te lekker en nog een klein beetje de training van gisteren in mijn benen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ik ga ook zo mn laatste duurloop doen
Volgende week nog een 10k wedstrijd en dan is het vooral een kwestie van heel blijven.![]()
BlueNumber en YUR, succes allebei met de laatste duurlopen! Nog 2 weekjes, gaat snel man! Zelfs ik vind het spannend terwijl ik niet eens meeloop. Ik hoop wel dat ik het op tv kan zien, helaas laten ze bijna alleen de echte toppers zien, maar hoop in ieder geval op een mooie marathon. Ik ben zeer benieuwd naar hoe jullie hem gaan beleven.
![]()
![]()
Net even langs de runnersworld hier in de stad geweest. Ze namen echt even de tijd om te kijken of ze konden ontdekken waar mijn slapende/tintelende voeten vandaan kwamen, eerst op camera lopen, en daarna mijn voeten&benen bekeken. Het bleek nog simpel: mijn kuiten zijn te kort/strak. Dus nu zoveel mogelijk oprekken, en dan zou het beter moeten gaan. Hij vond mijn schoenen goed genoeg voor wat ik nu loop, gelukkig maar, want 150 euro voor een paar schoenen is me nu ook nog iets te gortig![]()
![]()
* Nirak zegt dankjewel voor je post!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Net even langs de runnersworld hier in de stad geweest. Ze namen echt even de tijd om te kijken of ze konden ontdekken waar mijn slapende/tintelende voeten vandaan kwamen, eerst op camera lopen, en daarna mijn voeten&benen bekeken. Het bleek nog simpel: mijn kuiten zijn te kort/strak. Dus nu zoveel mogelijk oprekken, en dan zou het beter moeten gaan. Hij vond mijn schoenen goed genoeg voor wat ik nu loop, gelukkig maar, want 150 euro voor een paar schoenen is me nu ook nog iets te gortig
Wat een eye opener, de fysio geeft mijn strakke/harde kuiten de schuld aan mijn kuit/scheenbeen klachten. Maar wist niet waarom mijn voeten gingen slapen tijdens het lopen, ook als ik mijn schoenen amper gestrikt heb.
Dit is natuurlijk ook nog een optie dan![]()
![]()
YUR en BN zijn echte toppers!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:19 schreef Jero_nimo het volgende:
BlueNumber en YUR, succes allebei met de laatste duurlopen! Nog 2 weekjes, gaat snel man! Zelfs ik vind het spannend terwijl ik niet eens meeloop. Ik hoop wel dat ik het op tv kan zien, helaas laten ze bijna alleen de echte toppers zien, maar hoop in ieder geval op een mooie marathon. Ik ben zeer benieuwd naar hoe jullie hem gaan beleven.
![]()
En de rest hier ook hoor
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lief vriendinnetje heb ik. Die stuurt me over allerlei Arnhemse heuvels, terwijl ik gewoon om een rondje van 6,5km vroeg. Het doeltempo (6.43) was daardoor lastig, zeker als je een kilometer heuvel op moet. Wel leuk, lopen in een andere omgeving. En heuvels hebben we in Zeeland ook al niet, dus dat is wel extra cool.
http://www.endomondo.com/workouts/171297375/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wilde al zeggenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
YUR en BN zijn echte toppers!![]()
En de rest hier ook hoor
Ja doei.![]()
Daar heb je natuurlijk gelijk in.. Vergeef me mijn vergissing!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
YUR en BN zijn echte toppers!![]()
En de rest hier ook hoor![]()
Daar laten ze bijna alleen de koplopers zien en niet de echte toppers...![]()
![]()
![]()
wooo ik heb spierpijn in mijn kuitenben gisteren de hele dag erg veel bezig geweest met oefeningetjes - op de trap, drempels, met mijn voeten. En het hertjeslopen. Ik zag dit niet aankomen
En ik sta in de wachtrij voor de Dam tot Damloop. Volgens mij is het bij de korte niet zo druk, maar ik doe het maar voor de zekerheid!![]()
Meneer Q ook. Ziet er wel goed geregeld uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef Twinky het volgende:
wooo ik heb spierpijn in mijn kuitenben gisteren de hele dag erg veel bezig geweest met oefeningetjes - op de trap, drempels, met mijn voeten. En het hertjeslopen. Ik zag dit niet aankomen
En ik sta in de wachtrij voor de Dam tot Damloop. Volgens mij is het bij de korte niet zo druk, maar ik doe het maar voor de zekerheid!
Je gaat voor de 4em?![]()
ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:00 schreef Quoi het volgende:
Meneer Q ook. Ziet er wel goed geregeld uit
Je gaat voor de 4em?
Goed geregeld inderdaad. Ik heb 4 wachtrijen aangezet: één om 12.21, één om 16.06, één om 18.54 en één om 19.51. Wow.![]()
Ja man, lang! We hadden gezellige plannen, maar ik geloof dat ik die maar alleen ga uitvoeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:03 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja.
Goed geregeld inderdaad. Ik heb 4 wachtrijen aangezet: één om 12.21, één om 16.06, één om 18.54 en één om 19.51. Wow.
Ik heb vorig jaar de 4em gelopen, was erg leuk en sfeervol![]()
![]()
o wachtrij wordt al kortergewoon goed in de gaten houden dus
Wil meneer Q de lange? Ik heb geen idee hoe snel die startbewijzen gaan![]()
![]()
Yups, de lange. Dus er zitten incl hem 3 kerels met 3 browsers open te stressen
Ofwel: die wachtrij zal korter en korter worden zodra mensen hun startbewijs hebben.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:09 schreef Quoi het volgende:
Yups, de lange. Dus er zitten incl hem 3 kerels met 3 browsers open te stressen
Ofwel: die wachtrij zal korter en korter worden zodra mensen hun startbewijs hebben.het is best spannend zo
wij zitten ook met z'n tweeen te wachten. Ik heb één heel goed plekje (over een paar minuten al) maar volgens mij is het voor de 4EM niet zo stressvol.
![]()
Goed rondjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef mosselmossel het volgende:
Lief vriendinnetje heb ik. Die stuurt me over allerlei Arnhemse heuvels, terwijl ik gewoon om een rondje van 6,5km vroeg. Het doeltempo (6.43) was daardoor lastig, zeker als je een kilometer heuvel op moet. Wel leuk, lopen in een andere omgeving. En heuvels hebben we in Zeeland ook al niet, dus dat is wel extra cool.
http://www.endomondo.com/workouts/171297375/5346508Miss Mossel is lief
Vooral van het 'hertjeslopen' krijg je inderdaad snel spierpijn in je kuiten. Dit omdat je kuiten mede de klappen opvangen. Merk ook wel dat sinds ik op mijn voorvoeten loop ik wat dikkere kuiten heb gekregen. Spierpijn heb ik nu gelukkig bijna niet meer, alleen als ik weer langere stukken op mijn FiveFingers ren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef Twinky het volgende:
En ik sta in de wachtrij voor de Dam tot Damloop. Volgens mij is het bij de korte niet zo druk, maar ik doe het maar voor de zekerheid!
Maar goed bezig in ieder geval!![]()
![]()
tip: je kunt 2 inschrijvingen doen als je door de wachtrij bent: open automatische afschrijving in een nieuw tabblad, en dan kun je er ook nog één doen met iDeal!![]()
'Hertjeslopen' --> Your search - hertjeslopen - did not match any documents
Thnx voor de tip Twinky!![]()
en... ik heb er nu nog twee. Het systeem is niet waterdicht.
Ik heb daar maar één nog van nodig Quoi, dus als je man het graag wil moet je even DM'en!![]()
Lopen als een lief klein hertje, springerig, op de voorvoeten vooral en heel soepel..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:20 schreef Quoi het volgende:
'Hertjeslopen' --> Your search - hertjeslopen - did not match any documents
Thnx voor de tip Twinky!
![]()
Inschrijving gelukt
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lopen als een lief klein hertje, springerig, op de voorvoeten vooral en heel soepel..![]()
![]()
Maken jullie dan ook eens een filmpje als jullie aan 'hertjeslopen' doen?![]()
Vond het systeem wel goed werken ook, vorig jaar klapte de website er steeds uit.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Well here goes nothing, mijn eerste wedstrijdquote:![]()
1
2[b]2 juni 2013 - [url=http://loopleeuwarden.nl]Loop Leeuwarden[/url]
[*] Kwaitnait - 5km
Ik hoop dat ik de code zo goed aan lever![]()
![]()
Yeahh..ingeschreven voor de Dam tot Dam!Ben er blij mee!Wachtrij werd gelukkig steeds korter, je moet er wel als de kippen bij zijn zeg. Het wordt mijn 1e keer, spannend en vooral veel zin in!
Hopelijk wil het bij de rest ook lukken!![]()
Computer says yesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:43 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Well here goes nothing, mijn eerste wedstrijd![]()
[ code verwijderd ]
Ik hoop dat ik de code zo goed aan leverStaat erin!
Hier ook succes met DtD inschrijving. De dag kan echt beginnen![]()
![]()
Uhm, wil ik wel doen maar dan moet ik iemand vinden die me kan filmen ondertussenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:33 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
![]()
Maken jullie dan ook eens een filmpje als jullie aan 'hertjeslopen' doen?ik ga het proberen
misschien dat YUR daar meer de mogelijkheid toe heeft (en een betere techniek aangezien ik pas een pasgeboren hertje ben).
Ondertussen heb ik me voor de Dam tot Dam 4EM ingeschreven officieelsamen met mr. Twinky
De eindtijd is ontzettend gegokt (40min), weet nog niet of ik dat tegen die tijd zal kunnen halen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinky op 30-03-2013 12:56:15 ]![]()
Wow....de laatste 3 kwartier waren niet echt heel fijn, maar er zitten wel weer mooi 150 minuten in de benen, inclusief wat fijne duintjes
Goed bezig!! Het is nu wel zo'n beetje D-day aan het worden hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef YUR het volgende:
Wow....de laatste 3 kwartier waren niet echt heel fijn, maar er zitten wel weer mooi 150 minuten in de benen, inclusief wat fijne duintjes![]()
Het is een beetje wat Jero_mino zegt, ik vind het zelf ook helemaal spannend
Dit. Krijg bijna zin om zelf volgend jaar mee te doen met de marathongroepquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goed bezig!! Het is nu wel zo'n beetje D-day aan het worden he![]()
Het is een beetje wat Jero_mino zegt, ik vind het zelf ook helemaal spannend![]()
Ja doei.![]()
Hahaha! Dat heb ik dan weer niet, maar ik vind het wel enorm spannend om het te volgen en te kijken. En het komt ook allemaal mooi uit in Rotterdam. Eerst start de marathon, en dan een kwartier later de 10km in twee startgolven. Dus ik ben al lang en breed weer binnen als de toppers van de marathon aankomen. Hoef dus niks te missenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Krijg bijna zin om zelf volgend jaar mee te doen met de marathongroep![]()
Ik heb het net even geprobeerd, na mijn training. Thuis even kijken of ik er wel op sta..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:49 schreef Twinky het volgende:
[..]
Uhm, wil ik wel doen maar dan moet ik iemand vinden die me kan filmen ondertussenik ga het proberen
misschien dat YUR daar meer de mogelijkheid toe heeft (en een betere techniek aangezien ik pas een pasgeboren hertje ben).
Ondertussen heb ik me voor de Dam tot Dam 4EM ingeschreven officieelsamen met mr. Twinky
De eindtijd is ontzettend gegokt (40min), weet nog niet of ik dat tegen die tijd zal kunnen halen...nu even rekken strekken en dan cooling down naar huis..
![]()
En of het spannend is!
Maar voordat het zo ver is, mag ik nog een paar keer lopen. Met als hoogtepunten woensdagavond een uurtje of 2 lopen, en zondag een 10km-wedstrijdjeF means you're fucked![]()
Alsof het niks isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:43 schreef YUR het volgende:
En of het spannend is!
Maar voordat het zo ver is, mag ik nog een paar keer lopen. Met als hoogtepunten woensdagavond een uurtje of 2 lopen, en zondag een 10km-wedstrijdje
Het is bizar hoe snel je je eigen normen verlegt in zo'n voorbereidingstrajectquote:
Hij duwde mijn tenen omhoog, en dan merkte ik echt een naar gevoel in mijn kuiten/voeten. Rechts meer dan links, en rechts heb ik er ook meer last van. Het lijkt ook erg op mijn RSI klachten in mijn pols van een paar jaar terug, vooral ook het oprekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
* Nirak zegt dankjewel voor je post!
Wat een eye opener, de fysio geeft mijn strakke/harde kuiten de schuld aan mijn kuit/scheenbeen klachten. Maar wist niet waarom mijn voeten gingen slapen tijdens het lopen, ook als ik mijn schoenen amper gestrikt heb.
Dit is natuurlijk ook nog een optie dan
Ik heb al geprobeerd met lossere veters te lopen. En iemand adviseerde nog om de middelste gaatjes van de schoen niet te veteren. Maar volgens deze man zou dat niet zoveel uit moeten maken.![]()
Je hebt een speciale vetermanier. Heb het zelf ook maar kan even niet vinden hoe je ze moet rijgen.
Edit: http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.htmlJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
wowik wist niet dat de Dam tot Dam zo gewild was (of uberhaupt een hardloopwedstrijd) dat er wachtlijsten aan te pas moeten komen!
Hoop dat iedereen die zich wilde inschrijven een bewijs heeft kunnen bemachtigen.![]()
Ik heb hem nog nooit gelopen, dus heb me ook ingeschreven voor de DamtotDam.
Ging goed met dat wachtsysteem, 11:55 ingelogd, 12:10 kon ik inschrijven.
Feyenoord!!! * Barça![]()
Klinkt goed! Of in ieder geval beter dan vorig jaar, toen de site behoorlijk crashte[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
* YUR is blij met de zitplaatsen in het Ziggo Dome vanavond
Vorig jaar heeft mn schoonvader me ingeschreven voor DtD, da's pas lui
De 10EM voor de Dam tot Dam is al vol. Blij dat ik de vredesloop ga lopenMisschien loop ik 'm volgend jaar wel, dan heb ik waarschijnlijk een wedstrijdlicentie dus kan ik lekker vooraan starten
![]()
@YUR: ik vind het ook spannend! En bizar hoe snel je vooruit gaat, maar ook spannend!![]()
Ok, ik sta er redelijk op. Toch vind ik het raar om mezelf te zien lopen...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik heb het net even geprobeerd, na mijn training. Thuis even kijken of ik er wel op sta..nu even rekken strekken en dan cooling down naar huis..
Vooral in slow-motion, maar anders gaat het veel te snel om te zien. Nou ja, dit ben ik in ieder geval op de FiveFingers, met een pure voorvoetslanding.
![]()
Was ook een verjaardagscadeau hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:58 schreef YUR het volgende:
Vorig jaar heeft mn schoonvader me ingeschreven voor DtD, da's pas lui![]()
![]()
Gelukkig kun je prima zitten in de Ziggo Domequote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:58 schreef YUR het volgende:
Vorig jaar heeft mn schoonvader me ingeschreven voor DtD, da's pas lui
Ik word wel vrolijk van die hoge pasfrequentiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ok, ik sta er redelijk op. Toch vind ik het raar om mezelf te zien lopen...Vooral in slow-motion, maar anders gaat het veel te snel om te zien. Nou ja, dit ben ik in ieder geval op de FiveFingers, met een pure voorvoetslanding.
Misschien moet ik mijn vooroordelen over VFF maar eens laten varen en een keer een paar proberen.
![]()
Even gekeken wat er was vanavond, Mumford & sons?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:58 schreef YUR het volgende:
Vorig jaar heeft mn schoonvader me ingeschreven voor DtD, da's pas luiNooit van gehoord, maar even spotify aangeslingerd en het klinkt wel goed! Veel plezier vanavond!
Vandaag was een heerlijke dag om te lopen trouwens, net voordat ik wegging was het gestopt met (rustig) sneeuwen en ik kon dus lekker in het zonnetje lopen, had het lekker warm en het liep ook echt erg lekker. Wou gewoon een beetje loslopen met een paar versnellingen erin, maar het ging allemaal wat harder dan gedacht, toen had ik de laatste km maar even aangezet om onder de 20 minuten te eindigen, eigenlijk heel dom omdat ik morgen ook nog een wedstrijd heb van 10km, maar het liep wel erg lekker!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/171329884/2368823![]()
quote:Mooi mooi mooi, morgen mag ik weer.quote:Vandaag was een heerlijke dag om te lopen trouwens, net voordat ik wegging was het gestopt met (rustig) sneeuwen en ik kon dus lekker in het zonnetje lopen, had het lekker warm en het liep ook echt erg lekker. Wou gewoon een beetje loslopen met een paar versnellingen erin, maar het ging allemaal wat harder dan gedacht, toen had ik de laatste km maar even aangezet om onder de 20 minuten te eindigen, eigenlijk heel dom omdat ik morgen ook nog een wedstrijd heb van 10km, maar het liep wel erg lekker!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/171329884/2368823Feyenoord!!! * Barça![]()
Nice, ik had 2:45 gelopen vandaag, maar dat moesten er 2:30 zijn. Even een lesje gekregen van mn lichaam wat er gebeurt als ik te weinig eet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef YUR het volgende:
Wow....de laatste 3 kwartier waren niet echt heel fijn, maar er zitten wel weer mooi 150 minuten in de benen, inclusief wat fijne duintjes![]()
Ha al die verre afstanden en LDL'en hier ...
Ik heb vanmorgen even 5-8-5-8 (met tussendoor 3 wandelen) gedaan![]()
Heerlijk.
Tof dat filmpje met de FiveFingers! Je maakt ook grote stappen zeg, althans zo lijkt het voor mij. Ik vind juist dat je mooi loopt, maar kan me voorstellen dat je het zelf wat vreemd vindt. Dat hebben de meeste mensen ook als ze zichzelf horen praten op een opname, incluis ikzelf.![]()
Ook al goed bezig Serinde!
Jeronimo, wat ziet dat er snel uit. Lekker grote passen, dan ben je ook snel waar je moet zijn![]()
![]()
Dat zijn hele nare maar hele nuttige lessen jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:17 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Nice, ik had 2:45 gelopen vandaag, maar dat moesten er 2:30 zijn. Even een lesje gekregen van mn lichaam wat er gebeurt als ik te weinig eet.F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Even gekeken wat er was vanavond, Mumford & sons?Nooit van gehoord, maar even spaties aangeslingerd en het klinkt wel goed! Veel plezier vanavond!
Vandaag was een heerlijke dag om te lopen trouwens, net voordat ik wegging was het gestopt met (rustig) sneeuwen en ik kon dus lekker in het zonnetje lopen, had het lekker warm en het liep ook echt erg lekker. Wou gewoon een beetje loslopen met een paar versnellingen erin, maar het ging allemaal wat harder dan gedacht, toen had ik de laatste km maar even aangezet om onder de 20 minuten te eindigen, eigenlijk heel dom omdat ik morgen ook nog een wedstrijd heb van 10km, maar het liep wel erg lekker!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/171329884/2368823![]()
jeetje je gaat idd hard en soepel! en wat loopt je rechtop (ik moet nog veel oefenen volgens mij)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ok, ik sta er redelijk op. Toch vind ik het raar om mezelf te zien lopen...Vooral in slow-motion, maar anders gaat het veel te snel om te zien. Nou ja, dit ben ik in ieder geval op de FiveFingers, met een pure voorvoetslanding.
maar krijg je van die voorvoetlanding geen pijn aan je tenen (net als bij het lopen op hakken?)![]()
Nee, van mijn tenen heb ik eigenlijk nooit last. Wel is mijn voorvoet af en toe een beetje stijf, vooral als ik net uit bed gestapt ben. Je landt dan ook op de bal van je voet, je tenen kan je dan wel gebruiken voor het afzetten maar ze vangen geen klappen op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
jeetje je gaat idd hard en soepel! en wat loopt je rechtop (ik moet nog veel oefenen volgens mij)
maar krijg je van die voorvoetlanding geen pijn aan je tenen (net als bij het lopen op hakken?)
Dat rechtop lopen viel me ook al op, lijkt bijna of ik iets naar achter leun, eigenlijk moet dat iets naar voren zijn, leerpuntje. Maar dat is ook het mooi van zo'n filmpje wel, je kan goed zien of iets niet helemaal lekker zit.![]()
Nice nice! En de komende week/weken voor de marathon gaan bestaan uit? Rust? Korte loopjes?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:13 schreef YUR het volgende:
Wow....de laatste 3 kwartier waren niet echt heel fijn, maar er zitten wel weer mooi 150 minuten in de benen, inclusief wat fijne duintjes
//Edit
Te snel geweest. Korte(re) loopjes dus![]()
![]()
De hele dag pasta etenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nice nice! En de komende week/weken voor de marathon gaan bestaan uit? Rust? Korte loopjes?
Oh en YUR, vanaf 3 dagen voor de marathon moet je elke dag 2 glazen bietensap drinken en dan niet achterover slaan maar even goed door je mond laten spoelen elke slok. Dit verhoogt je nitriet of nitraat ofzo en daardoor kan je meer zuurstof verplaatsen in je bloed. Schijnt echt goed te helpen!![]()
Veel te vroeg wakker.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ga niets doen wat ik nog niet eerder heb gedaan. Ik ga ook geen bietensap drinken dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
De hele dag pasta eten
Oh en YUR, vanaf 3 dagen voor de marathon moet je elke dag 2 glazen bietensap drinken en dan niet achterover slaan maar even goed door je mond laten spoelen elke slok. Dit verhoogt je nitriet of nitraat ofzo en daardoor kan je meer zuurstof verplaatsen in je bloed. Schijnt echt goed te helpen!
Mooie training is dat hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:25 schreef Serinde het volgende:
Ha al die verre afstanden en LDL'en hier ...
Ik heb vanmorgen even 5-8-5-8 (met tussendoor 3 wandelen) gedaan![]()
Heerlijk.
Tof dat filmpje met de FiveFingers! Je maakt ook grote stappen zeg, althans zo lijkt het voor mij. Ik vind juist dat je mooi loopt, maar kan me voorstellen dat je het zelf wat vreemd vindt. Dat hebben de meeste mensen ook als ze zichzelf horen praten op een opname, incluis ikzelf.
Enne...die verre afstanden en LDL's kun jij op een gegeven moment ook lopen
inderdaad beetje laat om er nu mee te experimenteren maar je leest er inderdaad veel goede dingen overquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga niets doen wat ik nog niet eerder heb gedaan. Ik ga ook geen bietensap drinken dus'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar kan ik ook zeker inkomen. Zal het denk ik zelf ook niet doen voor zo'n belangrijke wedstrijd. Ik heb er al wel iets ervaring mee, maar dat was bietensoepquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga niets doen wat ik nog niet eerder heb gedaan. Ik ga ook geen bietensap drinken dus. Toen wel mijn huidige PR op de 5 gelopen
.
![]()
Kun je dan niet ook gewoon wat vaker bieten opscheppen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geen idee, zal vast ook wel kunnen. Dan kauw je het ook goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Kun je dan niet ook gewoon wat vaker bieten opscheppen?
Hier nog wat meer info:
http://www.pro-run.nl/gez(...)eller-sterker-verder![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast ook wel kunnen. Dan kauw je het ook goed.
Hier nog wat meer info:
http://www.pro-run.nl/gez(...)eller-sterker-verder
Ik wilde er eerst neerzetten: al die uitslovers hierquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie training is dat hoor
Enne...die verre afstanden en LDL's kun jij op een gegeven moment ook lopen![]()
![]()
Ik heb pas een goede training gedaan!
Haha![]()
Ik weet het hoor, ben ook gewoon trots op mezelf. En het meest blij ben ik met het feit dat ik nu alweer weken zonder tape loop en vooralsnog geen knieklachten weer heb!![]()
Ik werk al maanden op zaterdag als postbezorger in een buitengebied tussen Kaatsheuvel, Tilburg en Loon op Zand. Vandaag besefte ik pas hoe prachtig dat gebied is om met een lente zonnetje op je bol een stuk hard te lopen. Binnenkort maar eens een leuke route plannen daar!![]()
![]()
Hardlopen is duur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hardlopen is duur!
Hehe, dat is ook nog eens een bijkomstigheid inderdaad, naast alle schoenen, loopkleding, GPS-devices etc... Hele nieuwe garderobes, maar dat is wel positief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net nog een mooi filmpje gevonden, C. Ronaldo tegen een topsprinter. Mooi om te zien hoe ze lopen en vooral ook het bochtenwerk tijdens de zig-zagsprint. Erg gaaf hoe dat allemaal werkt!
![]()
Gaaf filmpje Jero_Nimo! Doet me denken aan dit zeer informatief filmpje:
Hoe zit dat eigenlijk met het benen omhoog schoppen? Mijn voet komt amper omhoog nadat ik erop gestapt ben. Ik zie bij Jero_Nimo en bij meerdere dat die voet omhoog gehaald wordt richting de bil. Is dit beter voor je of komt dat vanzelf als je sneller gaat lopen?
Nevermind, we kunnen er over zitten lullen of we kunnen het uitproberen. Na mijn rondje een eindsprint ingezet en eens geprobeerd mijn voeten naar mijn bil te halen. Liep verdomd lekker, veel grotere passen dan normaal en ik kwam rustiger neer.
[ Bericht 14% gewijzigd door Onama op 30-03-2013 19:25:08 ]The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
ik vind dat natural/barefoot running toch erg interessant. Heb nu een paar Xeroshoes - slippers die ik binnen de hele dag aanheb en ik merk dat ik zo langzamerhand toch anders begin te lopenen omdat dus dat hertjesrennen ook zo beviel... ik vind het cool.
![]()
ik moest even googlen op wat nou precies hertjeslopen was. Volgens mij kwam ik op jouw blog uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:04 schreef Twinky het volgende:
ik vind dat natural/barefoot running toch erg interessant. Heb nu een paar Xeroshoes - slippers die ik binnen de hele dag aanheb en ik merk dat ik zo langzamerhand toch anders begin te lopenen omdat dus dat hertjesrennen ook zo beviel... ik vind het cool.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:44 schreef linebear het volgende:
[..]
ik moest even googlen op wat nou precies hertjeslopen was. Volgens mij kwam ik op jouw blog uitja, als je op 'hertjesrennen' zoekt staat het op de eerste pagina
haha.
(als je googlet op 'open als een hertje' kom je meer op barefootdingen uit)![]()
Als je dat leuk vind, is dit misschien een leuk boek voor je:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook nog eens een bijkomstigheid inderdaad, naast alle schoenen, loopkleding, GPS-devices etc... Hele nieuwe garderobes, maar dat is wel positief!![]()
Net nog een mooi filmpje gevonden, C. Ronaldo tegen een topsprinter. Mooi om te zien hoe ze lopen en vooral ook het bochtenwerk tijdens de zig-zagsprint. Erg gaaf hoe dat allemaal werkt!
http://www.amazon.com/Tra(...)pecial/dp/0736058737In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan ga ik dat morgen ook proberen. Til mijn been maar een stukje op. Poos geleden (probeerde ik nav een discussie hier) meer op de voorvoeten te landen met 3 weken shinsplints tot gevolg. Dus hopelijk kan ik hier een draai in vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:16 schreef Onama het volgende:
Gaaf filmpje Jero_Nimo! Doet me denken aan dit zeer informatief filmpje:
Hoe zit dat eigenlijk met het benen omhoog schoppen? Mijn voet komt amper omhoog nadat ik erop gestapt ben. Ik zie bij Jero_Nimo en bij meerdere dat die voet omhoog gehaald wordt richting de bil. Is dit beter voor je of komt dat vanzelf als je sneller gaat lopen?
Nevermind, we kunnen er over zitten lullen of we kunnen het uitproberen. Na mijn rondje een eindsprint ingezet en eens geprobeerd mijn voeten naar mijn bil te halen. Liep verdomd lekker, veel grotere passen dan normaal en ik kwam rustiger neer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb het maar heel kort gedaan, 200m gesprint om te kijken hoe het voelde. Als je dit zonder oefening op lange afstand wil doen loop je je eigen kapot volgens mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ga ik dat morgen ook proberen. Til mijn been maar een stukje op. Poos geleden (probeerde ik nav een discussie hier) meer op de voorvoeten te landen met 3 weken shinsplints tot gevolg. Dus hopelijk kan ik hier een draai in vinden.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Thanks, maar op dit moment heb ik liever dat boek van rechtsedirecte, Ultratrailrunning enzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind, is dit misschien een leuk boek voor je:
http://www.amazon.com/Tra(...)pecial/dp/0736058737. Maar ik zal wel eens kijken of ik hem misschien ergens vandaan kan toveren om door te bladeren, misschien wel interessant leesvoer inderdaad!
![]()
Navigatieproblemen.....26km trail en in totaal 1 pijl,verder puzzelen welke kant je op moest.
kortom,de 26km werd door een deel van de deelnemers ingekort tot een halve marathon.
Evengoed lekker gelopen maar dit was niet de bedoeling dus behoorlijk de pest er in... Organisatie was ronduit slecht,een tafel in een groenstrook om je in te schrijven,niet eens een Dixie voor de dames,onbemande waterposten,geen marshalls etc.
als je als club niet de mankracht heb om het te organiseren doe het dan niet zou ik haast zeggen.
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 31-03-2013 03:13:17 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat klinkt niet echt als een fijne wedstrijd rd, erg jammer. Verder wel een mooie trail dan, qua landschap enzo? De organisatie doet me een beetje denken aan de urbanathlon van vorig jaar, ook zo bagger. Eén waterpost in een hoek van een bocht, een half parkoers en 1.5 uur wachten in het startvak.
Jammer dat het af en toe zo slecht wordt geregeld ja, maar dat weet je nu in ieder geval voor de volgende keer, gewoon lekker een andere wedstrijd uitzoeken!
Ik ben ook lekker vroeg wakker trouwens, had nog wel mijn wekker gezet, maar ruim voor de wekker zelf al wakker. Slapen en wedstrijddagen gaan nou eenmaal niet samen hier. Straks de 10km van de bosloopcompetitie rennen, als ik deze een beetje goed doorkom en mijn concurrent goed voorblijf dan kan ik volgende keer lekker rustig meedoen, waarschijnlijk op de FiveFingers.
![]()
Dat word zo gaaf voor jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:43 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Well here goes nothing, mijn eerste wedstrijd![]()
[ code verwijderd ]
Ik hoop dat ik de code zo goed aan lever
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ja was op zich een mooie route maar je gaat met die 5km extra en het feit dat het een trail was toch op een andere manier van start dan bij een HM...quote:Op zondag 31 maart 2013 07:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat klinkt niet echt als een fijne wedstrijd rd, erg jammer. Verder wel een mooie trail dan, qua landschap enzo?
het voelde een beetje als dat je denkt dat je nog een slok koffie in je kopje hebt maar die blijkt al leeg te zijn....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Straks rondje door een wit Steenwijk!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Hmm, de planning was 9uur. Dat gaan e niet meer redden
Slaapkoppen! Ze gaan 1 keer laat naar bed...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Klein half uurtje, dan stap ik de kou in. Waterig zonnetje hier dus wordt wel lekker denk ik
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hier sneeuwt het
Prachtig zonnig weertje! Mezelf even het bed uitslepen en richting hardloopgezelligheid![]()
@RD wat balen, onprofessioneel!
@Jero_nimo succes met de bosloop!![]()
Iedereen vrolijk pasen.
En zelf alvast voor het paasweekend lekker gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/171554710/5408182![]()
Ik blijf lekker binnen vandaag. Ik was wel van plan om "iets" te doen vandaag, een duurloopje of weer op m'n Kinvara's spelen omdat ik geen spierpijn heb van gisteren. M'n voet voelt een heel klein beetje gevoelig en om te voorkomen dat dat eventueel weer erger zou kunnen gaan worden blijf ik maar binnen. Ik hóef ook helemaal niet te rennen, want dat heb ik gisteren ook al gedaan.
Iedereen die wel gaat rennen:
Veel plezier!![]()
Voor mij zit het er alweer op, ik heb een rondje over de Andrej Sacharov brug gelopenwas leuk, maar wel zwaar! En de wind was koud aan m'n billen
http://www.endomondo.com/workouts/171580760/2734897[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
wat stom zegquote:Op zondag 31 maart 2013 00:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Navigatieproblemen.....26km trail en in totaal 1 pijl,verder puzzelen welke kant je op moest.
kortom,de 26km werd door een deel van de deelnemers ingekort tot een halve marathon.
Evengoed lekker gelopen maar dit was niet de bedoeling dus behoorlijk de pest er in... Organisatie was ronduit slecht,een tafel in een groenstrook om je in te schrijven,niet eens een Dixie voor de dames,onbemande waterposten,geen marshalls etc.
als je als club niet de mankracht heb om het te organiseren doe het dan niet zou ik haast zeggen.
En jongens, Pasen is met zon en kuikentjes. Ik ben naar buiten aan het staren en moet zo wel gaan maar dit weer moet een keer over zijn![]()
![]()
Ik kan hem niet zien!quote:Op zondag 31 maart 2013 10:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor mij zit het er alweer op, ik heb een rondje over de Andrej Sacharov brug gelopenwas leuk, maar wel zwaar! En de wind was koud aan m'n billen
http://www.endomondo.com/workouts/171580760/2734897![]()
Klopt, hij staat alleen open voor vriendjes op Endomondo...voeg me anders even toe! Ik heb je toegevoegd
Hmm, ik geloof dat ik zo weer een evy tussen de sneeuwvlokken mag doen.. Wie heeft dit verzonnen![]()
Mijn runkeeper maakte vorige keer een rommeltje van de metingen (hardlopen tussen de 2,3 en 18,4 kmpu). Eens kijken of endomundo wat stabieler is..![]()
Zo, lekker gelopen weer, goed begin van de Pasen!
55m00s, 10,78km, 5:06min/km
Waarschijnlijk mijn laatste run in Nederland. Vrijdag vertrek ik naar de USA en voor die tijd heb ik nog veel andere dingen aan mijn hoofd
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jammer RD, wat een prutswerk![]()
Ik ga ook maar eens een rondje maken, alleen de hond nog voor de kachel weg krijgen![]()
![]()
Eigenlijk moet ik wat gaan dribbelen buiten.
Koud geen zin gps accu moet nog opladen..[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Vrolijk pasen allemaal!
Vandaag weer een lekker dagje lopen voor de boeg, en als ik zo naar buiten kijk, lijkt het best aangenaamHeb een nieuwe route uitgestippeld en heb er zin in!
![]()
![]()
Fijne Pasen!! Straks weer lopen, nog wel wat last van mijn rug maar ga het gewoon proberen. Ik kan me gewoon bewegen en alles doen, het is alleen gevoelig... Twijfel of ik les 20 of 21 ga doen. Misschien ga ik 21 gewoon proberen.... Hopelijk hoef ik niet weer voortijdig af te haken door die rug. Waarschijnlijk ben ik eigenwijs ook:-) Maar ik wil nou wel eens aan het eind van die lessen raken!!
Eerst even goed mijn eten laten zakken. Dat paasbrood is machtig en dan nog wel drie plakken:-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
http://www.endomondo.com/workouts/171612545/2368823
Dik nieuw PR op de 10km!! Ging erg lekker, gewoon ook een negatieve split! Zou het dan toch komen door de bietensap van gisteren?Ben in ieder geval heeel erg blij nu!
![]()
![]()
Nu even snel naar oma voor pasen, tot later!![]()
![]()
Holyquote:Op zondag 31 maart 2013 11:47 schreef Jero_nimo het volgende:
Dik nieuw PR op de 10km!! Ging erg lekker, gewoon ook een negatieve split! Zou het dan toch komen door de bietensap van gisteren?Ben in ieder geval heeel erg blij nu!
![]()
![]()
Nu even snel naar oma voor pasen, tot later!Dat is snel!
Veel plezier bij oma. Mijn opa's en oma's zijn er niet meer, dus ik hoef helemaal nergens heen vandaag. Nouja, zo weer naar de wondere wereld van Ni No Kuni![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:47 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
Nu even snel naar oma voor pasen, tot later!Zo miep miep
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
RD, dat is wel balen zeg. Hopelijk leert de organisatie er van..
Jeronimo, zat er een hond op je hielen ofzo, speedy!
Lula, je had 3x8 prima gelopen toch? ls je genoeg over had met die 21 ook wel lukken. Maar misschien is wat meer rust tussendoor fijner voor je rug?
Hier net terug van mijn evy-23. Een pittige (10-12-12, met 1 min rust), maar dat ligt misschien ook aan mijn ontbijt en opsta tijd vandaag. Wel leuk tussen de vlokjes door.
Hardlopers zijn lief. Er kwam iemand me voorbij, hield in, en gaf me een compliment. Even een klein babbeltje gemaakt, hij zei dat ik echt goed bezig was, en toen liep hij weer verder. En ik vermoed met 3-4 kmpu extra, want hij was zo uit mijn zicht
![]()
En bij de laatste 2 minuten vroeg een hondenuitlater of ik nog ver moest. Toen ik (al hijgend) zei dat ik nog maar 1-2 minuten hoefde was hij blij voor me..![]()
![]()
Wow, dat is inderdaad heel snel! Mooie average pace ook, damn!quote:Op zondag 31 maart 2013 11:47 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
als je als club niet de mankracht heb om het te organiseren doe het dan niet zou ik haast zeggen.![]()
Dat is inderdaad kl@te.
Hopelijk leren ze hiervan en is het de volgende keer beter geregeld.![]()
Grappig die beesten staan hier waar ik ren (Kennemerduinen) vaak op het pad. Ik durf er niet langs te rennen omdat ik toch bang ben dat ze achter me aan komen haha. Terwijl het hele slome beesten zijn. Wel onwijs leuk die Schotse Hooglanders, samen met de paarden en herten die je vaak ziet lopen. Woon hier al jaren en zie pas het laatste jaar hoe mooi het hier isquote:Op zondag 31 maart 2013 12:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vandaag stierenrennen:
[ afbeelding ]
Morgen weerThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
wat mij betreft HET voordeel van hardlopenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:10 schreef Lula het volgende:
[..]
Grappig die beesten staan hier waar ik ren (Kennemerduinen) vaak op het pad. Ik durf er niet langs te rennen omdat ik toch bang ben dat ze achter me aan komen haha. Terwijl het hele slome beesten zijn. Wel onwijs leuk die Schotse Hooglanders, samen met de paarden en herten die je vaak ziet lopen. Woon hier al jaren en zie pas het laatste jaar hoe mooi het hier isInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
twc's vriendenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vandaag stierenrennen:
[ afbeelding ]
Morgen weer
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Die beesten doen niet veel. Ik heb er ooit eentje moeten ontwijken die uitviel, maar dat was mijn eigen schuld (ik hield een fotocamera met fisheye op nog geen 30cm voor zijn neus).
Dit was vandaag de afstand, ze negeerden iedereen die langs kwam:![]()
![]()
He dat is wel vet ja, waar is dat? Op de veluwe lopen ze ook wel, maar ik heb het zelf ook niet zo op die beesten. Doe dan maar schaapjes ofzoquote:Op zondag 31 maart 2013 12:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die beesten doen niet veel. Ik heb er ooit eentje moeten ontwijken die uitviel, maar dat was mijn eigen schuld (ik hield een fotocamera met fisheye op nog geen 30cm voor zijn neus).
Dit was vandaag de afstand, ze negeerden iedereen die langs kwam:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op zondag 31 maart 2013 11:47 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
Ben stikjaloers! Wat een heerlijk loopweer ook hier, en vanuit de loopclub genoeg oproepen om te gaan lopen.. maar nog steeds met de badkamer bezig, dus even doorbijten
Ja doei.![]()
Ook goed bezig en bekertjes!!quote:Op zondag 31 maart 2013 12:04 schreef Twinky het volgende:
De zon ging aan
http://www.endomondo.com/workouts/171599527/8778461![]()
Ook nog even op z'n hertjes gelopen zie ik, gaat wel lekker ja? Ook minder last nu van pijntjes zo zonder de zooltjes?
Dat maakt het lopen meteen weer een stuk leuker!![]()
![]()
Dat is wel gaaf lopen!
Beter dan de auto's en huizen hier. Al zijn er buiten Enschede vast ook wel mooie loopplekken..![]()
Jero_nimo, goed bezig! Wat een mooi resultaat, speedy consalis!
Ik ben net ook geweest, weliswaar iets (ietsjes ook maar) dan jij, maar wel voor het eerst 10 minuten achter elkaar gelopen. Of gedribbeld zoals jullie snelheidsduivels dat zullen noemen
Een keer wat anders dacht ik, dus had op runkeeper ingesteld dat ik 500 meter en 2x 1000 meter zou lopen. Vrouw, kind en hond mee en af en toe op en neer of een rondje om in de buurt te blijven, en vrouwlief maakte gewoon shortcuts in mijn route.
Het tempo is laag, maar ik vind de duur belangrijker dan het tempo. En ik ga zometeen even met een ijsblokje over m'n scheenbeen raggen.. want het begint toch weer gevoelig te worden...
http://www.endomondo.com/workouts/171605172/8270328![]()
Blaricumerheide, midden tussen Huizen, Blaricum, Laren en Bussum. Kids bij opa en oma gestald en lekker met z'n tweetjes een uurtje over de hei gerend.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
He dat is wel vet ja, waar is dat? Op de veluwe lopen ze ook wel, maar ik heb het zelf ook niet zo op die beesten. Doe dan maar schaapjes ofzo![]()
jaquote:Op zondag 31 maart 2013 12:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook goed bezig en bekertjes!!![]()
Ook nog even op z'n hertjes gelopen zie ik, gaat wel lekker ja? Ook minder last nu van pijntjes zo zonder de zooltjes?
Dat maakt het lopen meteen weer een stuk leuker!![]()
zonder zooltjes was wel bijzonder, maar mijn rechterbeen is er in ieder geval blij mee!
Het moet inderdaad wel goed gaan om het lopen leuker te makenals het zo tegenzit elke keer is het een stuk minder leuk!
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:32 schreef Nirak het volgende:
Ik ben net ook geweest, weliswaar iets (ietsjes ook maar) dan jij, maar wel voor het eerst 10 minuten achter elkaar gelopen. Of gedribbeld zoals jullie snelheidsduivels dat zullen noemen
Een keer wat anders dacht ik, dus had op runkeeper ingesteld dat ik 500 meter en 2x 1000 meter zou lopen. Vrouw, kind en hond mee en af en toe op en neer of een rondje om in de buurt te blijven, en vrouwlief maakte gewoon shortcuts in mijn route.
Het tempo is laag, maar ik vind de duur belangrijker dan het tempo. En ik ga zometeen even met een ijsblokje over m'n scheenbeen raggen.. want het begint toch weer gevoelig te worden...
http://www.endomondo.com/workouts/171605172/8270328WOEHOE
en je hebt me weer ingehaald op endomondo![]()
![]()
Ugh... Foutje
http://www.endomondo.com/workouts/171623631/6556517
Te warm aangekleed en halverwege besloten langer rondje te lopen, maar daarvoor was ik veel te snel begonnen. Wat dat betreft heb ik toch nog wel moeite het juiste tempo aan te houden. Leermomentje
Wel gigantisch lekker weer om te lopen hier; klein beetje wind meer wel lekker zonnetje erbij.
Al met al wel lekker geweest
Prettige paasdagen iedereen!![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:47 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
Nu even snel naar oma voor pasen, tot later!snel man!
Volgens mij heb je de raketten van Maleduck z'n schoenen geleend![]()
![]()
Aquerio, leerzaam rondje dusIngehaald?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:40 schreef Twinky het volgende:
[..]WOEHOE
en je hebt me weer ingehaald op endomondo![]()
Bij Endomondoquote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Nirak het volgende:
Aquerio, leerzaam rondje dus
[..]
Ingehaald?![]()
Het park waar ik ren trouwens ligt bij een heleboel bejaardenhuizen en ik zag vanmorgen een oud iemand lopen. Ik moest meteen aan jou denken want hij rende ook ongeveer zo snel als iemand die wandelt. Maar toch zag het er goed uit, stabiel tempo en hij hield het ook lang vol!![]()
Net als Arquero had ik me te warm aangekleed.
En het paasontbijt lag als een blok beton op mijn maag gevolg ik moest overgaan op lopen..
Daarna nog een klein stukje gerend maar dat ging ook niet zo soepel als gewenst.
Maar goed ik ben weer bezig geweest en daar geef ik mezelf een pluim voor![]()
http://www.endomondo.com/workouts/171624768/6441387
[ Bericht 0% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 31-03-2013 13:19:56 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Op Twinky's blogPrachtig.quote:En warmer want ik zwoot best wel in mijn warme jasje!
quote:ja ik heb ooit een kleuter gehad die daarmee binnenkwam 's ochtends. "Juf, gisteren zwoot ik helemaal van het sporten!"
en ik vind die zo leuk dat ik hem vaker gebruik![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:24 schreef Twinky het volgende:
[..]ja ik heb ooit een kleuter gehad die daarmee binnenkwam 's ochtends. "Juf, gisteren zwoot ik helemaal van het sporten!"
en ik vind die zo leuk dat ik hem vaker gebruikMooi is dat. En dan helemaal in volle overtuiging in de wetenschap dat het een bestaand woord is.
Zag het inderdaad ook alquote:Op zondag 31 maart 2013 13:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Mooi is dat. En dan helemaal in volle overtuiging in de wetenschap dat het een bestaand woord is.
![]()
Oftewel het zweet spoot eruit.. zwoot.. blegh..![]()
![]()
Lieve Q. Wil je mij in de OP zetten op 21 April in Enschede. Daar ga ik mijn eerste wedstrijd lopen10K
Bedoel je kwa afstand? Ik heb nml geen idee hoe dat werktquote:Op zondag 31 maart 2013 13:09 schreef Twinky het volgende:
[..]
Bij Endomondo![]()
Het park waar ik ren trouwens ligt bij een heleboel bejaardenhuizen en ik zag vanmorgen een oud iemand lopen. Ik moest meteen aan jou denken want hij rende ook ongeveer zo snel als iemand die wandelt. Maar toch zag het er goed uit, stabiel tempo en hij hield het ook lang vol!![]()
![]()
hahahaquote:Op zondag 31 maart 2013 13:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zag het inderdaad ook al![]()
Oftewel het zweet spoot eruit.. zwoot.. blegh..
bij de kleuters is het dat ze ontdekken hoe sterke werkwoorden werken (sommige werkwoorden worden helemaal anders in verleden tijd, bijv ik kijk - ik keek).
Dus ze willen dat nog wel eens toepassen op andere woorden (ik zweet - ik zwoot) of zowel sterk als zwak vervoegen ("ik keekte helemaal niet naar jou")
maar eruitspuitend zweet is wel vies![]()
![]()
Mag ik u presenteren: een 5k in 27 min en 57 sec![]()
![]()
kwartaalloop bij Bertus Delft
Wat superleuk om af en toe weer eventjes een 5 te lopen, en om te merken dat dat steeds makkelijker gaat. Mooie bijna constante pace van 5.4
@Jero_nimo: Ik ga eens even spieken op je endomondo hoe hard je ging
@Daywalkr: als je het op zo'n manier vraagt....![]()
![]()
![]()
Hoppa, gefeliciteerd met alle bekertjes!!!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:49 schreef Quoi het volgende:
![]()
Wat superleuk om af en toe weer eventjes een 5 te lopen, en om te merken dat dat steeds makkelijker gaat. Mooie bijna constante pace van 5.4
Erg goed gedaan, ook een hele mooie laatste kilometer! Zit zeker nog meer in
.
![]()
Hallo zeg, en jij dan. Hoeveelste ben je met zo'n tijd? Da's toch wel zo'n beetje voorin, denk ik. Supergoed gedaan!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoppa, gefeliciteerd met alle bekertjes!!!Erg goed gedaan, ook een hele mooie laatste kilometer! Zit zeker nog meer in
.
Ja laatste kilometer nog even aangehaakt bij een groepje mannen die me inhaalde. Sowieso ga ik nooit helemaal stuk en moet ik dat misschien een keertje doen
Nu: ronde van Vlaanderen kijken![]()
![]()
Goed gedaan!!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:49 schreef Quoi het volgende:
![]()
Ik blijf de 5km ook erg leuk vinden
Ik ben 3e geworden van de 38 mannen op de 10. De 1e 2 hadden tijden van 36.30 en 36.39, daar moet ik nog even voor trainenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hallo zeg, en jij dan. Hoeveelste ben je met zo'n tijd? Da's toch wel zo'n beetje voorin, denk ik. Supergoed gedaan!
Ja laatste kilometer nog even aangehaakt bij een groepje mannen die me inhaalde. Sowieso ga ik nooit helemaal stuk en moet ik dat misschien een keertje doen
Nu: ronde van Vlaanderen kijken.
Mijn grootste concurrent op de competitie was 4e geworden met 40.35, dus de competitie is in ieder geval spannend.
![]()
Maar toch! Derde is ook op het podiumquote:Op zondag 31 maart 2013 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik ben 3e geworden van de 38 mannen op de 10. De 1e 2 hadden tijden van 36.30 en 36.39, daar moet ik nog even voor trainen.
Mijn grootste concurrent op de competitie was 4e geworden met 40.35, dus de competitie is in ieder geval spannend.
Nice!quote:Op zondag 31 maart 2013 12:32 schreef Nirak het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/171605172/8270328![]()
![]()
Zelf net thuis. Had een nieuwe route uitgestippeld, wat blijkt? Een belangrijk gedeelte van de weg is afgesloten, dus ben ergens binnen door moeten gaan lopen waar ik de weg niet (goed) ken. Haalt je toch een beetje uit je ritme.. En dat terwijl dat ritme vandaag zo goed ging. Heel bewust wat langzamer gelopen dan normaal en ben na 8 kilometer geëindigd met een gemiddelde pace van 6:00 min/km. Baalde er stiekem van dat m`n schema vandaag 8 km zei, want ik heb het gevoel dat de 10 er vandaag ook wel in had gezeten. Die staat overigens voor volgende week gepland!
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/162126689![]()
Quoi, mooie tijd!En meneer Jero_nimo, als je dan hier trots komt zijn op je tijd, wil je er dan de volgende keer meteen bij zetten dat je gewoon 3e bent geworden! Wauw! Ook wij zijn trots op jou prestatie dus horen dat graagquote:Op zondag 31 maart 2013 14:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik ben 3e geworden van de 38 mannen op de 10. De 1e 2 hadden tijden van 36.30 en 36.39, daar moet ik nog even voor trainen.
mooi gedaan![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:13 schreef Nirak het volgende:
Quoi, mooie tijd!
[..]
En meneer Jero_nimo, als je dan hier trots komt zijn op je tijd, wil je er dan de volgende keer meteen bij zetten dat je gewoon 3e bent geworden! Wauw! Ook wij zijn trots op jou prestatie dus horen dat graag
mooi gedaanIdd!
![]()
Thanks, jij bent ook erg goed bezig! Wel jammer dat de scheenbenen weer iets opspelen, maar is het wel minder dan eerst nu? Had je al eens compressiekousen geprobeerd trouwens? Schijnt ook wel te helpen tegen scheenbeenklachten.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:13 schreef Nirak het volgende:
Quoi, mooie tijd!
[..]
En meneer Jero_nimo, als je dan hier trots komt zijn op je tijd, wil je er dan de volgende keer meteen bij zetten dat je gewoon 3e bent geworden! Wauw! Ook wij zijn trots op jou prestatie dus horen dat graag
mooi gedaan![]()
Top!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:49 schreef Quoi het volgende:
![]()
En bedankt
Die 10 ga je acen! Begin niet te snel want dan kom je jezelf aan het eind tegen.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
Zelf net thuis. Had een nieuwe route uitgestippeld, wat blijkt? Een belangrijk gedeelte van de weg is afgesloten, dus ben ergens binnen door moeten gaan lopen waar ik de weg niet (goed) ken. Haalt je toch een beetje uit je ritme.. En dat terwijl dat ritme vandaag zo goed ging. Heel bewust wat langzamer gelopen dan normaal en ben na 8 kilometer geëindigd met een gemiddelde pace van 6:00 min/km. Baalde er stiekem van dat m`n schema vandaag 8 km zei, want ik heb het gevoel dat de 10 er vandaag ook wel in had gezeten. Die staat overigens voor volgende week gepland!
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/162126689Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nog 2 weken trouwens voor de wedstrijden in Rotterdam zit ik me net te bedenken. Zo veel zin in
Had vanmorgen 9,5 km gelopen en nog wel ff door kunnen gaan, maar wilde de echte 10 bewaren voor de 14e. Zal mijn rare kronkel wel zijn
Gup, hoe is het met je paasnijn; zijn de eieren al gekleurd?![]()
![]()
Heerlijk gelopen|!!!
Les 21 bleek les 22 te zijn op mijn mobiel van Evy 2006. Twee keer een kwartier leek me wel een beetje te hoog gegrepen dus ben ik les 22 2011 gaan doen en een stuk les 22 erachteraan
1 keer 8, een keer 10, een keer 8 en als extraatje een keer 12 minuten lopen;
http://www.endomondo.com/(...)b_source=timeline_og
Zoals iedere keer vond ik het vooral in het begin weer zwaar en moest ik echt mezelf oppeppen dat ik het persé wilde halen en dus niet stoppen voor ik het seintje kreeg dat ik mocht stoppen.
Omdat ik op twee keer tien minuten en een keer twaalf gerekend had vond ik wel dat ik wat meer moest doen dan deze les omdat deze toch wat makkelijker was.
Het gaat me nog steeds niet makkelijk af maar nu voel ik me weer helemaal hyper omdat ik het gered heb!! Gelukzalig gevoel:-))))This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Netjes, goed gedaan!quote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef Lula het volgende:
Heerlijk gelopen|!!!
Les 21 bleek les 22 te zijn op mijn mobiel van Evy 2006. Twee keer een kwartier leek me wel een beetje te hoog gegrepen dus ben ik les 22 2011 gaan doen en een stuk les 22 erachteraan
Zoals iedere keer vond ik het vooral in het begin weer zwaar en moest ik echt mezelf oppeppen dat ik het persé wilde halen en dus niet stoppen voor ik het seintje kreeg dat ik mocht stoppen.
Omdat ik op twee keer tien minuten en een keer twaalf gerekend had vond ik wel dat ik wat meer moest doen dan deze les omdat deze toch wat makkelijker was.
Het gaat me nog steeds niet makkelijk af maar nu voel ik me weer helemaal hyper omdat ik het gered heb!! Gelukzalig gevoel:-))))![]()
![]()
Ze kan ze niet vindenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef Arquero het volgende:
Gup, hoe is het met je paasnijn; zijn de eieren al gekleurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed bezig!!quote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef Lula het volgende:
Heerlijk gelopen|!!!
Het gaat me nog steeds niet makkelijk af maar nu voel ik me weer helemaal hyper omdat ik het gered heb!! Gelukzalig gevoel:-))))![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze kan ze niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker met de kerst![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Die taaie hap...? Is ze al veel te oud voorquote:Als het nog niet nat is, gewoon nog een keertje aantrekken. Het wordt toch wel viesquote:Op zondag 31 maart 2013 15:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Fijne Pasen!
Ik was van plan om vanmiddag te gaan lopen, maar mijn kleding zit nog bij de was
Dan maar beef jerky ervan makenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die taaie hap...? Is ze al veel te oud voor
Daarom meerdere setjesquote:Op zondag 31 maart 2013 15:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Fijne Pasen!
Ik was van plan om vanmiddag te gaan lopen, maar mijn kleding zit nog bij de was
'bij de was'?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Fijne Pasen!
- nog niet gewassen = gewoon nog even aandoen, extra deo, daarna terug in de was
- wel gewassen, nog niet droog = even over de verwarming/buiten hangen![]()
Het is ook een slap excuusquote:Op zondag 31 maart 2013 15:32 schreef Quoi het volgende:
Jaja, met een doorsnee bij-de-was-smoes kom je hier niet makkelijk weg, dat blijkt maar weer
Quoi, zou je mij svp toe willen voegen aan de OP;
1
2[b]25 mei 2013 - [url=http://www.nesseloop.nl/]Nesseloop[/url][/b]
[*] Arquero - 7 km
Rondje Zevenhuizerplas![]()
![]()
ALLES zit hier altijd bij de was, behalve de hardloopkleding, die is altijd op tijd gewassen. Want stel je vóór
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef Quoi het volgende:
ALLES zit hier altijd bij de was, behalve de hardloopkleding, die is altijd op tijd gewassen. Want stel je vóór
JA preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elke smoes om niet te gaan lopen moet tegengewerkt worden! Ik spaar hardloopkleding op tot het moet (na een training), dan gaat het in een speicaal sportwasje en de volgende dag zou het weer aankunnen!
Hier staat de wasmachine en droger zo vaak aan dat altijd alles een dag erna weer droog en schoon is.![]()
Staat erbij. Leuke loop, leuke afstandquote:Op zondag 31 maart 2013 15:35 schreef Arquero het volgende:
Quoi, zou je mij svp toe willen voegen aan de OP;
[ code verwijderd ]
Rondje Zevenhuizerplas![]()
![]()
Really? Wij hebben geen drogerquote:Op zondag 31 maart 2013 15:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Hier staat de wasmachine en droger zo vaak aan dat altijd alles een dag erna weer droog en schoon is.
sportspul gaathier juist niet in de droger (mag volgens mij niet van het wasvoorschrift) maar na het wassen ruikt het nog niet lekker fris....iemand tips? volgens mij zijn er wel van die wasmiddels enzo voor sportspul maar helpt dat?
volgens mij is mijn hardloopvirus/verslaving over![]()
heb sinds de venloop niets meer gedaan en heb er ook geen zin in. Ik had vanmiddag willen gaan...maar toen was het ineens 3uur toen ik mijn bed uit roldeen zometeen weer naar schoonouders.
misschien dat ik morgen met mijn broertje eerste les evy ga doen (heb hem gezegd dat die ook maar moet gaan lopen, hij doet helemaal niets aan sport) maar dat telt dan niet voor mijn idee, omdat het maar een beginlesje is....
hoop dat ik het virus toch weer krijg, want baal stiekem toch wel.
ow en nog even eenvoor iedereen die wel gegaan is! goed bezig!
en jeetje Jero, wat ga jij hard! je lootpt gewoon ff het dubbele van mij in dezelfde tijd![]()
![]()
Hardloopkleding gaat hier van de machine zo op de lijn, hoeft heul niet in de droger om snel droog te zijn, zonde!quote:Op zondag 31 maart 2013 15:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Hier staat de wasmachine en droger zo vaak aan dat altijd alles een dag erna weer droog en schoon is.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
sportspul gaathier juist niet in de droger (mag volgens mij niet van het wasvoorschrift) maar na het wassen ruikt het nog niet lekker fris....iemand tips? volgens mij zijn er wel van die wasmiddels enzo voor sportspul maar helpt dat?Wacht maar, tot het straks weer een beetje lekker weer wordt. Dan ga jij ook weer lekker.quote:volgens mij is mijn hardloopvirus/verslaving over![]()
heb sinds de venloop niets meer gedaan en heb er ook geen zin in. Ik had vanmiddag willen gaan...maar toen was het ineens 3uur toen ik mijn bed uit roldeen zometeen weer naar schoonouders.
misschien dat ik morgen met mijn broertje eerste les evy ga doen (heb hem gezegd dat die ook maar moet gaan lopen, hij doet helemaal niets aan sport) maar dat telt dan niet voor mijn idee, omdat het maar een beginlesje is....
En anders, je gaat toch ook de Marikenloop doen? Dan wil je toch ook een kekke tijd neerzetten? Nou dan
Ik heb de laatste 2 keer gelopen met de compressiekousen van de Lidl. Weet niet of dat werkt, maar ga ook echte proberen denk ikquote:Op zondag 31 maart 2013 14:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Thanks, jij bent ook erg goed bezig! Wel jammer dat de scheenbenen weer iets opspelen, maar is het wel minder dan eerst nu? Had je al eens compressiekousen geprobeerd trouwens? Schijnt ook wel te helpen tegen scheenbeenklachten.Maar eerst deze eens wat vaker gebruiken.
M'n scheenbeen doet niet meer zo'n pijn, amper eigenlijk, maar mijn kuit voelt wel vervelend bovenin en halverwege. Maar ik mag niet klagen. Ik denk dat ik het voorlopig bij 2x per week hou, eens kijken hoe het dan gaat![]()
![]()
Het is hoe dan ook een overbelasting (been there, done that). Dus de trainingsintensiteit en frequentie terugbrengen kan dus sowieso geen kwaadquote:Op zondag 31 maart 2013 16:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 2 keer gelopen met de compressiekousen van de Lidl. Weet niet of dat werkt, maar ga ook echte proberen denk ikMaar eerst deze eens wat vaker gebruiken.
M'n scheenbeen doet niet meer zo'n pijn, amper eigenlijk, maar mijn kuit voelt wel vervelend bovenin en halverwege. Maar ik mag niet klagen. Ik denk dat ik het voorlopig bij 2x per week hou, eens kijken hoe het dan gaat
Zo, de maand afgesloten met een rustig hobbeltje. 2x een 5K wedstrijd gelopen deze maand en bijna 6000 kcal verbrand.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo, de maand afgesloten met een rustig hobbeltje. 2x een 5K wedstrijd gelopen deze maand en bijna 6000 kcal verbrand.![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes!!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo, de maand afgesloten met een rustig hobbeltje. 2x een 5K wedstrijd gelopen deze maand en bijna 6000 kcal verbrand.
Mijn eerste maand hardlopen mag ik ook niet geheel ontevreden afsluiten.
Totaal 68,4 kilometer gelopen, in 06:38:55, wat me op een gemiddelde pace van 5:49 min/km brengt. 4.316 kcal verbrand.![]()
Staat PR misschien voor Paas Race? Wat een mooie tijden weer!
En wat een mooie maandcijfers
M'n moeder gaat morgen nog een paasrace doende Kidney-run
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:01 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hardloopkleding gaat hier van de machine zo op de lijn, hoeft heul niet in de droger om snel droog te zijn, zonde!Ja volgens mij gaat het hier idd ook niet in de droger. Soms moet ik het nog van het droogrek pakken bedenk ik me nu.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
sportspul gaathier juist niet in de droger (mag volgens mij niet van het wasvoorschrift) maar na het wassen ruikt het nog niet lekker fris....iemand tips? volgens mij zijn er wel van die wasmiddels enzo voor sportspul maar helpt dat?
en jeetje Jero, wat ga jij hard! je lootpt gewoon ff het dubbele van mij in dezelfde tijd
Hier ook maandsluiting:
Januari: 218 km gelopen in 22u37m47s, 14789 kcal verbrand
Februari: 236 km gelopen in 23u17m17s, 15037 kcal verbrand
Maart: 234 km gelopen in 22u59m49s, 16231 kcal verbrand
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:39 schreef YUR het volgende:
Hier ook maandsluiting:
Maart: 234 km gelopen in 22u59m49s, 16231 kcal verbrandBow down
Hé Yur, ik wou net zeggen: laat die van jou er even buiten, dan lijken die van ons nog watquote:Op zondag 31 maart 2013 16:39 schreef YUR het volgende:
Hier ook maandsluiting:
Zonder gekheid: Topper!
Hier afgelopen maand meeste km's ooit..... (82) en dat terwijl trainingsfrequentie veelal terug is gegaan naar 2x p/w vanwege nieuwe baan. Gek! Wordt nog wat komende tijd: nieuwe trainert, 3x p/w... Laat dat mooie weer maar komen![]()
![]()
En je wordt steeds snellerquote:Op zondag 31 maart 2013 16:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hé Yur, ik wou net zeggen: laat die van jou er even buiten, dan lijken die van ons nog wat
Zonder gekheid: Topper!
Hier afgelopen maand meeste km's ooit..... (82) en dat terwijl trainingsfrequentie veelal terug is gegaan naar 2x p/w vanwege nieuwe baan. Gek! Wordt nog wat komende tijd: nieuwe trainert, 3x p/w... Laat dat mooie weer maar komen
Eén woord: Geweldig!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:39 schreef YUR het volgende:
Hier ook maandsluiting:
Maart: 234 km gelopen in 22u59m49s, 16231 kcal verbrand![]()
![]()
![]()
Tssss, showoffquote:Op zondag 31 maart 2013 16:39 schreef YUR het volgende:
Hier ook maandsluiting:
* Nirak vindt het een knappe prestatie!![]()
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wel blij ben ik als straks een stapje terug kan doen hoor....het wordt allemaal best veel zo
Jij loopt ook per maand net zoveel als ik in een kwartaal
Maar dat hoorde ik van een buurman hier de de Marathon van Rotterdam heeft gelopen ook. Je bent continue aan het trainen.![]()
Hoe was je het? Ik draai hier een aparte was met alleen sportspul erin, 40/30 graden, goed centrifugeren, in het wasrek en daarna een heerlijk ruikende was. Gewoon met de puur en eerlijk waspoeder vd AH.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
sportspul gaathier juist niet in de droger (mag volgens mij niet van het wasvoorschrift) maar na het wassen ruikt het nog niet lekker fris....iemand tips? volgens mij zijn er wel van die wasmiddels enzo voor sportspul maar helpt dat?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bijna klaar! Moet je na de 14e nog "afbouwen" met trainen eigenlijk? Lijkt me heftig als je ineens dan weer de helft van de intensiteit en hoeveelheid doet...quote:Op zondag 31 maart 2013 16:48 schreef YUR het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wel blij ben ik als straks een stapje terug kan doen hoor....het wordt allemaal best veel zo![]()
We gaan inderdaad nog wel afbouwen ja. Sowieso weer terug van 4x per week naar 3x per week. Moet alleen nog even kijken hoe ik e.e.a. op ga pakken ik het kader van de HM van Edinburgh. Vooralsnog ben ik van plan om op basis van mn opgebouwde marathonconditie te proberen om onder 1u40 te lopen. Zal wel afhangen van hoe ik herstel na Rotterdamquote:Op zondag 31 maart 2013 16:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bijna klaar! Moet je na de 14e nog "afbouwen" met trainen eigenlijk? Lijkt me heftig als je ineens dan weer de helft van de intensiteit en hoeveelheid doet...
Wil zodra de schoonvader weg is gaan beginnen met wat meer gerichte krachttraining voor een optimaal loperslichaam. (alsof ik dat ooit krijg).. kan niet wachten om daar ook een schema'tje voor te maken
Ja doei.![]()
Ook netjes hee!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens
[..]
Ik zit wel beter in de calorieën
Ah I see. Maar die liep je op je dooie akkertje al rond de 1:43 toch afgelopen weekend? Moet dan kunnen met 3x p/w, lijkt mequote:Op zondag 31 maart 2013 16:58 schreef YUR het volgende:
[..]
We gaan inderdaad nog wel afbouwen ja. Sowieso weer terug van 4x per week naar 3x per week. Moet alleen nog even kijken hoe ik e.e.a. op ga pakken ik het kader van de HM van Edinburgh. Vooralsnog ben ik van plan om op basis van mn opgebouwde marathonconditie te proberen om onder 1u40 te lopen. Zal wel afhangen van hoe ik herstel na Rotterdam![]()
![]()
En wat versta je onder optimaal loperslichaam? Zo'n lelijk afgetrained lichaam?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Wil zodra de schoonvader weg is gaan beginnen met wat meer gerichte krachttraining voor een optimaal loperslichaam. (alsof ik dat ooit krijg).. kan niet wachten om daar ook een schema'tje voor te maken
http://www.olympischespel(...)vrouwen-marathon.jpg zoiets?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik liep al 1.40 en ik had nog wel iets over. Maar om nou te zeggen dat het op mijn dooie akkertje was...neuhquote:Op zondag 31 maart 2013 17:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah I see. Maar die liep je op je dooie akkertje al rond de 1:43 toch afgelopen weekend? Moet dan kunnen met 3x p/w, lijkt me
Dat is erg functioneel, maar ik vind het ook niet echt mooiquote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En wat versta je onder optimaal loperslichaam? Zo'n lelijk afgetrained lichaam?
http://www.olympischespel(...)vrouwen-marathon.jpg zoiets?
Zo zag het er anders uit!quote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik liep al 1.40 en ik had nog wel iets over. Maar om nou te zeggen dat het op mijn dooie akkertje was...neuhPom-tie-dom!
![]()
Neen, een voor mij optimaal lichaam (dat ik ook nog mooi vind). En aangezien ik geen marathons in toptijden zal gaan lopen (wil ik ook niet) hoeft dus zó afgetraind ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En wat versta je onder optimaal loperslichaam? Zo'n lelijk afgetrained lichaam?
http://www.olympischespel(...)vrouwen-marathon.jpg zoiets?Ja doei.![]()
Ik vind het echt zo lelijk. Had er nog een discussie over gisteravond met m'n ouders. Veel van die lange-afstandlopers zijn zo iel/mager/vel over been, gebrek aan spieren. Niet mooi. Ik snap de logica erachter, maar echt zo lelijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef YUR het volgende:
Dat is erg functioneel, maar ik vind het ook niet echt mooiIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja dat krijg je dan. Ik zie Ronnie Coleman geen 10k lopenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo lelijk. Had er nog een discussie over gisteravond met m'n ouders. Veel van die lange-afstandlopers zijn zo iel/mager/vel over been, gebrek aan spieren. Niet mooi. Ik snap de logica erachter, maar echt zo lelijk.
Aha, pics van je streeffysiek? Ik vind die CF-chicks een hele mooie fysiek hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neen, een voor mij optimaal lichaam (dat ik ook nog mooi vind).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die zit weer aan het andere end van het spectrum hequote:Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan. Ik zie Ronnie Coleman geen 10k lopen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Uiteraard. Lijkt me ook een gek gezichtquote:Op zondag 31 maart 2013 17:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die zit weer aan het andere end van het spectrum he
Ongemerkt verandert toch je lichaam ook wel - als fanatieke recreatieve loper. Bij mij iig wel. Maar zoals die dames van de foto: no wayquote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo lelijk. Had er nog een discussie over gisteravond met m'n ouders. Veel van die lange-afstandlopers zijn zo iel/mager/vel over been, gebrek aan spieren. Niet mooi. Ik snap de logica erachter, maar echt zo lelijk.![]()
![]()
Voor mij hoeft het ook niet zo dun... Vind dat echt niet mooi. Vandaag ook zo'n kerel even voor me die ook echt enorm dun was en enorm dunne beentjes, gewoon te. Niet dat ik dik ben, maar heb nog wel wat body in ieder geval.
Ik heb dit jaar al 326 km afgelegd, voor mij enorm veel, maar nog niet de helft van YURpfff, misschien een ander doel zoeken voor volgend jaar
.
Net nog een rondje op de mountainbike gedaan met mijn schoonvader, over mijn leuke trailpaadjes, gelukkig heeft de beste man zelf ook niet zo'n beste conditie, want ik had het erg zwaar met de beentjes.. Verrassend![]()
![]()
Not bad. Succes daarmee
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind de 2e dame ook het mooiste lichaam hebben.
Wie weet word ik ookooit nog slank met hardlopen.![]()
![]()
Misschien heb je een doel nodig om te gaan? Waarom begin je niet aan een volgend schema, van 5 naar 10 km.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
en jeetje Jero, wat ga jij hard! je lootpt gewoon ff het dubbele van mij in dezelfde tijd![]()
Het weer is ook niet echt motiverend. Ik weet het is droog en van rennen krijg je het vanzelf warm, maar ben het ook wel beu om je steeds in te pakken om te gaan lopen. Ik kijk echt uit naar lekker de deur uit gaan in een shirtje en ook zo terugkomen.![]()
Waarom doen jullie sportkleding eigenlijk niet in de droger? Dat kan toch prima. Ik doe er eigenlijk alles in, behalve wol, nog nooit problemen mee gehad.![]()
Ben het zat om te zeggen 'ja, dat komt nog wel een keer'. Heb nu zoveel plezier in het hardlopen, wil er écht beter in worden en een sterker lichaam krijgen, dus dit is hét moment om te stoppen met bedenken wat ik ga doen, en in plaats daarvan het gewoon te gaan doen.quote:Ja doei.![]()
Ik vind dat textiel in de droger altijd zo hard slijt...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb geen droger omdat ik vind dat kleding in de droger veels te snel stuk gaat. En als je er geen hebt kan je er ook geen sportkleding instoppen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom doen jullie sportkleding eigenlijk niet in de droger? Dat kan toch prima. Ik doe er eigenlijk alles in, behalve wol, nog nooit problemen mee gehad.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dattem. Plus: het droogt uberschnell!quote:Op zondag 31 maart 2013 17:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat textiel in de droger altijd zo hard slijt...
ben ik nu over wassen aan het praten?![]()
![]()
Echt uit ervaring? of omdat je andere mensen dat hoort zeggen. Ik heb eigenlijk nog nooit kleding gehad die versleten is en doe alles in de droger.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat textiel in de droger altijd zo hard slijt...
Of misschien koop ik wel te vaak nieuwe kleding, dat het de kans niet krijgt om te verslijten, dat kan ook....![]()
Nou heb ik sowieso geen droger, ophangen werkt prima.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dattem. Plus: het droogt uberschnell!
ben ik nu over wassen aan het praten?![]()
Wanneer gaan we naar de huishoudbeurs?
Goed krachttrainingsschema maken danwel opzoeken. Stronglifts/Starting strenght zou ik persoonlijk aanraden en als je knaken kwijt wilt raken: CrossFit.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ben het zat om te zeggen 'ja, dat komt nog wel een keer'. Heb nu zoveel plezier in het hardlopen, wil er écht beter in worden en een sterker lichaam krijgen, dus dit is hét moment om te stoppen met bedenken wat ik ga doen, en in plaats daarvan het gewoon te gaan doen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
M'n schoonmoeder heeft een droger, en als ik zie hoe snel haar was "niet mooi meer is"...quote:Op zondag 31 maart 2013 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt uit ervaring? of omdat je andere mensen dat hoort zeggen. Ik heb eigenlijk nog nooit kleding gehad die versleten is en doe alles in de droger.
Of misschien koop ik wel te vaak nieuwe kleding, dat het de kans niet krijgt om te verslijten, dat kan ook....
Maar het is ook dat het me overbodig lijkt hoor, heb het niet nodig en ik vind het zonde van de stroom ook /energiefreak
Heel mooi streven! En ga je die krachttraining thuis doen of in een sportschool, heb je daar een schema voor of zo? Zo ja, waar kun je die vinden? (eigenbelang...).quote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben het zat om te zeggen 'ja, dat komt nog wel een keer'. Heb nu zoveel plezier in het hardlopen, wil er écht beter in worden en een sterker lichaam krijgen, dus dit is hét moment om te stoppen met bedenken wat ik ga doen, en in plaats daarvan het gewoon te gaan doen.![]()
Ik zal het allemaal met thuisfitness enzo moeten doen, aangezien er even geen geld is voor een sportschoolabo.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goed krachttrainingsschema maken danwel opzoeken. Stronglifts/Starting strenght zou ik persoonlijk aanraden en als je knaken kwijt wilt raken: CrossFit.Ja doei.![]()
Heel veel succes in dat geval.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zal het allemaal met thuisfitness enzo moeten doen, aangezien er even geen geld is voor een sportschoolabo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Chinups en pullups aan het klimrek enzo
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:49 schreef Quoi het volgende:
![]()
Wat superleuk om af en toe weer eventjes een 5 te lopen, en om te merken dat dat steeds makkelijker gaat. Mooie bijna constante pace van 5.4![]()
![]()
En natuurlijk alle lopers die vandaag gelopen hebbenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:39 schreef YUR het volgende:
Hier ook maandsluiting:
Maart: 234 km gelopen in 22u59m49s, 16231 kcal verbrand![]()
![]()
Jij hebt op 62km mijn challenge al gelopen
SPOILER: mijn maandsluitingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door streamnl op 31-03-2013 17:49:28 ]![]()
8000 tassen en 1 verkeersregelaarsexamen is mijn maandsluiting.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Super gelopen Quoi! Daar mag op gedronken worden
Mijn maandsluiting:
Januari: 106km in 10u48m03s, 5657kcal verbrand
Februari: 25.69km in 2u25m33s, 1257kcal verbrand (ziek en voetpijn)
Maart: 107km in 10u41m36s, 6371kcal verbrand
Ik wil in april structureler 4x per week gaan hobbelen, dus als het goed is worden het wel meer kilometers.![]()
Hen nu in maart 42 gelopen. Maar daar ben ik al gigantisch blij mee. Vorige maand stond de teller op 0 door m'n knie. Na Rotterdam maar eens ff goed kijken voor nieuw doel.![]()
wauw, vind ik echt knap van jequote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben het zat om te zeggen 'ja, dat komt nog wel een keer'. Heb nu zoveel plezier in het hardlopen, wil er écht beter in worden en een sterker lichaam krijgen, dus dit is hét moment om te stoppen met bedenken wat ik ga doen, en in plaats daarvan het gewoon te gaan doen.ik denk ook dat opletten met eten ook kan bijdragen aan het hele hardloopgebeuren, als je er de hele dag mee bezig bent moet je vanzelf wel beter worden
Ik heb besloten dat het bij mij juist echt alleen om het hardlopen gaat, en dat het slank worden wel nog wel een keer komtde druk wordt anders te hoog
![]()
![]()
Ben je wel geslaagd?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:05 schreef slacker_nl het volgende:
8000 tassen en 1 verkeersregelaarsexamen is mijn maandsluiting.
Oh en maandsluiting..? Waar zie je dat?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Deze maand ondanks de halve marathon toch minder km's gelopen
78 km in 7:56 uur, 7605 kcal verbrandt...
Komende maanden gaat het echt wel weer omhoog, want januari en februari lagen toch wel boven de 100.
Mijn goal voor april is de grens van 1000 km te halen. De teller staat nu op 891 km. Dit in een jaar, toch best knap.![]()
Daar ben ik deze week mee begonnen. Hopelijk kan ik dit blijven doen icm de rest van mijn verplichtingenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:06 schreef hatsaflats het volgende:
Super gelopen Quoi! Daar mag op gedronken worden
Mijn maandsluiting:
Januari: 106km in 10u48m03s, 5657kcal verbrand
Februari: 25.69km in 2u25m33s, 1257kcal verbrand (ziek en voetpijn)
Maart: 107km in 10u41m36s, 6371kcal verbrand
Ik wil in april structureler 4x per week gaan hobbelen, dus als het goed is worden het wel meer kilometers.Nu moet ik op een studiedag lopen en die zijn al erg vol.
![]()
Jan - 55.06km / 5325kcal
Feb - 61.00km / 5822kcal
Maa - 76.00km* / 6400kcal
*(nu nog 68.98, straks dus even 7,2km lopen voor mooi rond aantal)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kook sowieso al vrij puur en let op wat ik eet. Omdat ik alles 'from scratch' maak, tot pasta en wraps aan toe, bepaal ik zelf wat er in gaat. En op het moment werk ik veel vanuit huis vanwege m'n studie, waardoor ik ook kan bepalen wat ik wanneer uit en dan de hele keuken tot mijn beschikking heb. Dus dat moet ik maar eens vol gaan benuttenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
wauw, vind ik echt knap van jeik denk ook dat opletten met eten ook kan bijdragen aan het hele hardloopgebeuren, als je er de hele dag mee bezig bent moet je vanzelf wel beter worden
Ik heb besloten dat het bij mij juist echt alleen om het hardlopen gaat, en dat het slank worden wel nog wel een keer komtde druk wordt anders te hoog
Ja doei.![]()
Nee hoezo? Maandstatistieken kun je gewoon zien.quote:
Jij zit op 19.99 en 2167kcal
Wieeeeequote:Op zondag 31 maart 2013 19:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee hoezo? Maandstatistieken kun je gewoon zien.
Jij zit op 19.99 en 2167kcal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou echt even 100 meter hobbelen vandaag nogquote:Dan zit je op 20
Ronde getallen
Ik voor maart op 41.39 km en 2792 kcal.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
haha maar dan moet ik nog naar buiten! wij gaan zo lekker eten enzoquote:Op zondag 31 maart 2013 19:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zou echt even 100 meter hobbelen vandaag nogDan zit je op 20
Ronde getallen
ik vind 19.99 ook wel mooi![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
haha maar dan moet ik nog naar buiten! wij gaan zo lekker eten enzo
ik vind 19.99 ook wel mooiJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
38 km en 4055 kcal.
Maar daar moet dan nog de mudmasters bij ik durfde mijn telefoon dat niet aan te doen..
Dus 44 km en ???? + 4055 kcal
Denk best wel veel verbruikt tijdens de mudmasters
Ik heb premium. Ik vind het niet echt de moeite waard om op te waarderen als je al pro bent. Het verschil is nou niet echt noemenswaardig. Ga hem over een jaar dus ook weer opzeggen.quote:This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Maar jij hebt ook een leuk weekend gehad! Met Mumford and Suns!quote:Op zondag 31 maart 2013 19:16 schreef GotC het volgende:
Wat een super weekend wb lopen als ik het zo teruglees! Helden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat was inderdaad erg tofquote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een leuk weekend gehad! Met Mumford and Suns!
MaS is ook gewoon super tof!
Poos terug bij The hackensaw boys geweest.
We kenden ze niet ofzo maar gewoon heen geweest. Wat lachen wat lachen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En een goeie zaal ook, de Ziggo Domequote:
Zeker niet verkeerd!quote:Op zondag 31 maart 2013 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En een goeie zaal ook, de Ziggo DomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Morgen weer lekker stukje lopen3 series van 5x1 minuut
Jemig wat groot en vol!![]()
Veel mensen die ik ken zijn er heen geweest gisteren, zag ik op Facebook!
Ja doei.![]()
Jaquote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een leuk weekend gehad! Met Mumford and Suns!ze waren echt super!
![]()
Deze week ga ik 3 keer met de club trainen: maandag, woensdag en vrijdag.
Maandag een duurloop van een uur op laag tempo.
Woensdag heuveltraining
Vrijdag parlauftraining op de baan (rondes van 400m) en dat is 5km verwijderd van huis, dus ik wil er op z'n minst ook hardlopend heen op rustig tempo als warmloper en dan komt Mr.Mo me ophalen
En dan zondag een LDL van >10km!
Dit wordt een mooie week
Ja doei.![]()
Uiteraard, zo moeilijk is het niet.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 31 maart 2013 19:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Uiteraard, zo moeilijk is het niet.want eigenbelang en zulks
Ziggo dome inderdaad groot!Ik ga erheen naar Iron Maiden \m/
Wij zijn er geweest voor Pearl Jam! En we gaan er nog heen voor Frozen Planet in Concert (diverse smaak FTW)
Ik woon op 1.6km van de baan, maar ik ga altijd fietsen en dan daar een kwartiertje warmlopenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
Deze week ga ik 3 keer met de club trainen: maandag, woensdag en vrijdag.
Maandag een duurloop van een uur op laag tempo.
Woensdag heuveltraining
Vrijdag parlauftraining op de baan (rondes van 400m) en dat is 5km verwijderd van huis, dus ik wil er op z'n minst ook hardlopend heen op rustig tempo als warmloper en dan komt Mr.Mo me ophalen
En dan zondag een LDL van >10km!
Dit wordt een mooie weekomdat ik bang ben dat ik het niet meer red om naar huis te hobbelen
![]()
![]()
![]()
Hahaha, volgens mij sta je als verkeersregelaar best ver van de lopers af. Tenminste, als je auto's moet omleiden is dat meestal wel een paar straten van de looproute af. Ben erg benieuwd!quote:Op zondag 31 maart 2013 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gelukkig maarwant eigenbelang en zulks
Ow, en weer aangemeld als vrijwilliger voor Mudmasters, hihi.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jamaar dat moet je wel goed doen! Is belangrijkquote:Op zondag 31 maart 2013 20:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij sta je als verkeersregelaar best ver van de lopers af. Tenminste, als je auto's moet omleiden is dat meestal wel een paar straten van de looproute af. Ben erg benieuwd!
Ow, en weer aangemeld als vrijwilliger voor Mudmasters, hihi.![]()
Maar is het dan niet hetzelfde als parcourswacht? Die staan toch ook wel eens in de buurt van de lopers?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daarom laat ik Mr.Mo me ook ophalen op de terugweg. Dan is het ook donker en het is een heel smal donker weggetje daarheen, dus is wat veiliger!quote:Op zondag 31 maart 2013 19:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik woon op 1.6km van de baan, maar ik ga altijd fietsen en dan daar een kwartiertje warmlopenomdat ik bang ben dat ik het niet meer red om naar huis te hobbelen
![]()
Ja doei.![]()
Over donkere weggetjes, zien jullie dat het nu pas echt een beetje donker wordt?? Lekker he!! Weg met de lampjes en troep
Lentequote:Op zondag 31 maart 2013 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Over donkere weggetjes, zien jullie dat het nu pas echt een beetje donker wordt?? Lekker he!! Weg met de lampjes en troep
Ja zomertijd! Nu kan ik na het werk ook mooi het bos in![]()
Als ochtendmens heb ik een hekel aan zomertijd. M'n ritme is meteen weer verstoord en als ik straks wil slapen is het nog licht en kan ik niet slapenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Over donkere weggetjes, zien jullie dat het nu pas echt een beetje donker wordt?? Lekker he!! Weg met de lampjes en troep![]()
![]()
Ik als avondmens vind het daarentegen heerlijk! Ik kom dan weer nooit uit bed 's morgens als het nog donker is. Ik vertik het gewoon.![]()
Maar dat komt ook weer goed
Nee, dat is volgens mij anders. Verkeersregelaars zijn nodig als je als evenement het verkeer dusdanig ontregeld dat men (de gemeente) zegt: jij moet dat goed fixen en zorgen dat auto's ed omgeleid worden. Parcourswachten zijn volgens mij meer dat men niet zomaar het parcour oploopt, verkeersregelaars hebben de bevoegdheid om verkeer te regelen/om te leiden, etc.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar dat moet je wel goed doen! Is belangrijk![]()
Maar is het dan niet hetzelfde als parcourswacht? Die staan toch ook wel eens in de buurt van de lopers?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ontbjitje op..schoenen aan en de wind door onze haren...slecht geslapen, dit keer door akelige ervaring gister met de brandweer,raakt me eigenlijk nooit maar nu dus wel....dus zo maar even het hoofd leeg lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kop op!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
ontbjitje op..schoenen aan en de wind door onze haren...slecht geslapen, dit keer door akelige ervaring gister met de brandweer,raakt me eigenlijk nooit maar nu dus wel....dus zo maar even het hoofd leeg lopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: