SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 31-03-2013 15:38:28 ]![]()
Laatste post:
Ik ga ook voor de Vredesloop wordt leuk!
Zondag loopt mijn lieve nichtje haar eerste wedstrijd als trainingvoor de Golden Ten: de 1 km Daarna gaan haar vader, moeder, oom, tante en nog wat bekenden de 5 en 10 km lopen: yiha!
Besmettelijk zeker, dat hardlopen..![]()
Tof!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:52 schreef Quoi het volgende:
Laatste post:
Ik ga ook voor de Vredesloop wordt leuk!
Zondag loopt mijn lieve nichtje haar eerste wedstrijd als trainingvoor de Golden Ten: de 1 km Daarna gaan haar vader, moeder, oom, tante en nog wat bekenden de 5 en 10 km lopen: yiha!
Besmettelijk zeker, dat hardlopen..
* YUR gaat nu de deur uit voor de laatste zaterdagochtend langeduurloop voor de marathon
F means you're fucked![]()
Voorlopig ga ik nog niet lopen.
Ik probeer in juni te gaan lopen in Blankenberge tenzij ik weer van de kusttram flikker zoals vorig jaar
Aan iedereen die nog wedstrijden gaat lopen: heel veel succes!!!Werewolf![]()
Quoi, mag ik erbij in de OP? Loopje staat er al in
1
2[b]21 April 2013 - [ url=http://www.spierenvoorspierencityrun.nl]Spieren voor Spieren Cityrun (Hilversum)[/url ]
[*] Guppyfriend - 5km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes! Moooooooooi weertje ervoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof!
* YUR gaat nu de deur uit voor de laatste zaterdagochtend langeduurloop voor de marathon![]()
![]()
Daar ga ik vrijwilligen! Maar denk niet dat we elkaar gaan zien. Moet verkeerhossellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Qoui, mag ik erbij in de OP? Loopje staat er al in
[ code verwijderd ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar ga ik vrijwilligen! Maar denk niet dat we elkaar gaan zien. Moet verkeerhossellen.is ook heel belangrijk, anders rijden ze me nog plat!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat mag én hij staat erin. Ik zou extra goed uitkijken voor verkeer enzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Quoi, mag ik erbij in de OP? Loopje staat er al in
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Protipquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat mag én hij staat erin. Ik zou extra goed uitkijken voor verkeer enzo![]()
Ik ga samen met een vriend van me, die de vorige keer bij Rondje Nederland voor het eerst een wedstrijd gelopen heeft. Hij heeft de smaak te pakken en kwam nu met deze loop op de proppenDus oké, ik ga weer mee! Dit keer in zijn omgeving lopen, leuk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gisteren eindelijk weer eens 4km achter elkaar gelopen sinds 2 maart. Ik had me al een tijdje ingeschreven voor een 5km maandag, maar ging er van uit dat het niets zo worden. Nu toch maar besloten om toch te lopen. Collega loopt de 15, dus ik heb al een lift.
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Ik ga wel voor de Dam tot Dam. Eerst zelf maar vandaag proberen en anders via m'n werk. En als dat allemaal niet lukt de Vredesloop
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Protip![]()
Ik ga samen met een vriend van me, die de vorige keer bij Rondje Nederland voor het eerst een wedstrijd gelopen heeft. Hij heeft de smaak te pakken en kwam nu met deze loop op de proppenDus oké, ik ga weer mee! Dit keer in zijn omgeving lopen, leuk!
Liep die niet meteen hartstikke snel?
![]()
Donderdagavond 3x9 minuten met 3 minuten wandelen tussendoor gedaan, samen met mijn vriend![]()
Hij had vrijdag spierpijn omdat ik (veel) langzamer loop dan hij normaal doet, maar een makkelijke training tussendoor is voor hem ook wel fijn, de ene week gaat het bij hem veel beter dan de andere week. Erg wisselend. Nu afgesproken dat we op donderdagavond samen mijn training gaan doen, hij past zich aan![]()
Straks ook nog even een klein rondje, heb er teveel zin in![]()
RD: veel plezier, geniet ervan!!![]()
Oeps. Ik ging de deur uit voor een LDL van 85 minuten, maar ik merkte al vrij snel dat m'n benen daar geen zin in hadden. Die wilden toch wel graag een beetje sneller dan 6:40/km. Dus besloten om eerst een klein rondje op m'n Brooks te lopen, even langs huis en meteen door om m'n Kinvara's eindelijk eens uit te laten
Tijdens het lopen zelf merkte ik niet zo heel veel van de 4mm-drop, maar vooral dat m'n voeten opeens aan het werk moesten. Verder gewoon een beetje gespeeld, beetje dribbelen, beetje proberen extra op m'n voorvoet landen, beetje "gewoon" lopen zoals ik ook op m'n Brooks loop. Je merkt wel echt dat als je extra op je voorvoet landt je véél stiller loopt, maar voor nu houd ik dat nog niet echt lang vol. Tot zo ver zijn m'n Kinvara's wel goedgekeurd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:58 schreef hatsaflats het volgende:
Oeps. Ik ging de deur uit voor een LDL van 85 minuten, maar ik merkte al vrij snel dat m'n benen daar geen zin in hadden. Die wilden toch wel graag een beetje sneller dan 6:40/km. Dus besloten om eerst een klein rondje op m'n Brooks te lopen, even langs huis en meteen door om m'n Kinvara's eindelijk eens uit te laten
Tijdens het lopen zelf merkte ik niet zo heel veel van de 4mm-drop, maar vooral dat m'n voeten opeens aan het werk van moesten. Verder gewoon een beetje gespeeld, beetje dribbelen, beetje proberen extra op m'n voorvoet landen, "gewoon" lopen zoals ik ook op m'n Brooks loop. Je merkt wel echt dat als je extra op je voorvoet landt je véél stiller loopt, maar voor nu houd ik dat nog niet echt lang vol. Tot zo ver zijn m'n Kinvara's wel goedgekeurdrustig opbouwen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga ook zo mn laatste duurloop doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof!
* YUR gaat nu de deur uit voor de laatste zaterdagochtend langeduurloop voor de marathon
Volgende week nog een 10k wedstrijd en dan is het vooral een kwestie van heel blijven.![]()
Ik ben nog steeds aan het opbouwen met steeds een paar minuutjes.
Wegens omstandigheden een week niet gelopen. Nou dat merk je dan gelijk hoor. Het ging voor geen meter meer gister. Vandaag een nieuwe kans. Nu samen met buurmeisje en zusje lopen. Dat motiveert!![]()
k heb hem even verplaatst naar maandag. Mijn bed lag iets te lekker en nog een klein beetje de training van gisteren in mijn benen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ik ga ook zo mn laatste duurloop doen
Volgende week nog een 10k wedstrijd en dan is het vooral een kwestie van heel blijven.![]()
BlueNumber en YUR, succes allebei met de laatste duurlopen! Nog 2 weekjes, gaat snel man! Zelfs ik vind het spannend terwijl ik niet eens meeloop. Ik hoop wel dat ik het op tv kan zien, helaas laten ze bijna alleen de echte toppers zien, maar hoop in ieder geval op een mooie marathon. Ik ben zeer benieuwd naar hoe jullie hem gaan beleven.
![]()
![]()
Net even langs de runnersworld hier in de stad geweest. Ze namen echt even de tijd om te kijken of ze konden ontdekken waar mijn slapende/tintelende voeten vandaan kwamen, eerst op camera lopen, en daarna mijn voeten&benen bekeken. Het bleek nog simpel: mijn kuiten zijn te kort/strak. Dus nu zoveel mogelijk oprekken, en dan zou het beter moeten gaan. Hij vond mijn schoenen goed genoeg voor wat ik nu loop, gelukkig maar, want 150 euro voor een paar schoenen is me nu ook nog iets te gortig![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: