Update, hij evenaart er alvast 2.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef Nober het volgende:
Drie nieuwe records binnen handbereik voor Messi in de Spaanse competitie
Messi heeft al een aantal records op zijn naam maar nog lang niet álle records, ik heb er dus drie gevonden die hoogstwaarschijnlijk op Messi's naam komen in dit seizoen. Waaronder twee records van C. Ronaldo (beide van vorig seizoen) en een iets oudere van Güiza uit 2007-08.
Most league away goals in a season: 23, Cristiano Ronaldo (2011-12).
Messi scoorde dit seizoen al 23 keer in uitwedstrijden.
Most league away matches scored in a season: 14, Daniel Güiza (2007-08).
Messi speelde 15 uitwedstrijden en scoorde alleen niet bij Sevilla waardoor hij dus in 14 uitwedstrijden tot score kwam.
Most league matches scored in a season: 27, Cristiano Ronaldo (2011-12).
Messi heeft momenteel in 25 van de 29 wedstrijden gescoord.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:38 schreef opreis het volgende:
[..]
ik weet zeker dat hij morgen niet gaat scoren
Toen ik dat zei was dat omdat hij de volgende dag niet ging spelen, zou het wel wat vinden als hij morgen niet weet te scorenquote:
Oké man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:38 schreef opreis het volgende:
[..]
ik weet zeker dat hij morgen niet gaat scoren
hahahahahquote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou wel grappig zijn als hij een ontsteking krijgt door zijn nieuwe tatoeage en de been geamputeerd moet worden
de beenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou wel grappig zijn als hij een ontsteking krijgt door zijn nieuwe tatoeage en de been geamputeerd moet worden
Niet zo ernstig dus. Mist de wedtrijd tegen Mallorca dit weekend, maar wellicht volgende week tegen PSG er al weer bij.quote:
60+ gols in de competitie kan een streep door dus, dat record pakt ie volgend seizoen dan maar.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo ernstig dus. Mist de wedtrijd tegen Mallorca dit weekend, maar wellicht volgende week tegen PSG er al weer bij.
Er is nooit iets gezegd over hoe lang hij er uit zou liggen. Niks officieels. Geruchten alleen. Pas na een scan, die ze vandaag hebben gemaakt, kunnen ze iets erover zeggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Spaanse wonderdokter daar..
Bij zijn vorige blessure zou hij ook weken eruit liggen, maar dag later was alles al oke.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kwartfinale OS 2008quote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef TLC het volgende:
Messi heeft tenminste nog nooit tegen een Nederlandse ploeg gescoort![]()
Goed artikel!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:22 schreef Nober het volgende:
Bla
http://www.fcbarcelona.co(...)beaten-without-messi
Het zit hem niet mee nee.. iedereen ziet de potentie in hem, maar het komt er niet goed uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:21 schreef RubenSosa het volgende:
Alexis Sanchez. Slechtste aankoop van de laatste jaren. Past totaal niet bij dit systeem. Is alleen te gebruiken op de counter. En heeft te veel moeite met scoren.
Dat is hij wel hoor. Hij staat al weer op het trainingsveld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop dat ie fit is voor de CL wedstrijden tegen Bayern..
Bleek niet goed mee te kunnen trainen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is hij wel hoor. Hij staat al weer op het trainingsveld.
Bijzonder! (niet dus, alle ballen op Messi dus het is niet zo bijzonder, als alle ballen naar Van Persie gingen had hij ook zulke monster stats.)quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bijzonder! (niet dus, alle ballen op Messi dus het is niet zo bijzonder, als alle ballen naar Van Persie gingen had hij ook zulke monster stats.)
?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bleek niet goed mee te kunnen trainen.
Dat hebben we gemerkt ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bijzonder! (niet dus, alle ballen op Messi dus het is niet zo bijzonder, als alle ballen naar Van Persie gingen had hij ook zulke monster stats.)
Waar zat je? Ik ben ooit geweest en toen liep ik een half uur rondjes rond Camp Nou omdat ik het vak niet kon vinden, zelfs stewards konden het niet vertellen. Uiteindelijk bleek het een klein vakje te zijn, helemaal bovenin het stadion waar je een verrekijker nodig hebt om het goed te kunnen zienquote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef manny het volgende:
Gisteren geweest. Er gebeurt wel iets als de beste man het veld in komt. Nog wat ongelukkig in acties / passing, maar 2 goals en het niveau van het spel meteen omhoog. Erg leuk om hem nu eens echt te zien spelen, Magic !
Hij heeft ook eventjes rust gehad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
Als ze zo doorgaan met roofbouw op hem plegen is hij binnen 2 jaar op
Dat het 's werelds beste voetballer is wil helaas niet zeggen dat hij ook zo slim is om zijn geldzaakjes goed te (laten) regelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt dat hij een transfer gaat maken naar de gevangenissenploeg ?
Inderdaad alleen maar geld denk ik, no way dat ie de gevangenis in gaatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat het 's werelds beste voetballer is wil helaas niet zeggen dat hij ook zo slim is om zijn geldzaakjes goed te (laten) regelen.
Niet zo handig van hem (mocht het inderdaad waar zijn), gaat hem in dat geval (terecht) veel geld kosten.
Hij zal er heus wel een aardig kantoor voor gebruiken dus dat wordt echt wel opgelost en geld is nu net iets waar hij genoeg van heeft dus dat komt wel goed, is wel weer typisch dat het in de publiciteit komt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat het 's werelds beste voetballer is wil helaas niet zeggen dat hij ook zo slim is om zijn geldzaakjes goed te (laten) regelen.
Niet zo handig van hem (mocht het inderdaad waar zijn), gaat hem in dat geval (terecht) veel geld kosten.
Op andere uitspattingen is ie niet te betrappen, dan maar zoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal er heus wel een aardig kantoor voor gebruiken dus dat wordt echt wel opgelost en geld is nu net iets waar hij genoeg van heeft dus dat komt wel goed, is wel weer typisch dat het in de publiciteit komt.
Dus omdat jij supporter van Messi bent en hij in jouw beleving zo normaal is gebleven hadden ze deze mogelijke fraude maar door de vingers moeten zien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op andere uitspattingen is ie niet te betrappen, dan maar zo
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat jij supporter van Messi bent en hij in jouw beleving zo normaal is gebleven hadden ze deze mogelijke fraude maar door de vingers moeten zien?
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat jij supporter van Messi bent en hij in jouw beleving zo normaal is gebleven hadden ze deze mogelijke fraude maar door de vingers moeten zien?
Kennelijk zegt Messi alleen maar ja en amen, dus gaat 'ie maar weer een vriendschappelijke wedstrijd doen voor de statistieken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:30 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hij heeft ook eventjes rust gehad.
Maar je hebt wel gelijk, Komend seizoen wordt ook een lange seizoen met veel wedstrijden en een WK er achteraan. Ik begrijp niet wat het voor nut heeft om hem dit soort wedstrijden ook nog eens te laten spelen. Zeker ook net na een hamstringblessure.
Nou, hij gedraagt zich nu meer als een Marokkaans schooljongetje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk zegt Messi alleen maar ja en amen, dus gaat 'ie maar weer een vriendschappelijke wedstrijd doen voor de statistieken.
Kan ook een totale mislukking worden. Ik hoop dat Neymar begrijpt dat hij het komend seizoen in ieder geval in dienst moet gaan spelen van Messi. Twee mensen in het team met zoveel vrijheid en individualisme als Messi nu heeft gaat niet werken.quote:
Weet jij nietquote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kan ook een totale mislukking worden. Ik hoop dat Neymar begrijpt dat hij het komend seizoen in ieder geval in dienst moet gaan spelen van Messi. Twee mensen in het team met zoveel vrijheid en individualisme als Messi nu heeft gaat niet werken.
Ik ben van mening dat Neymar niet in dienst van Messi zou moeten spelen. Daarmee doe je Neymar tekort. Ik denk zelfs dat juist de rol van Messi in het team zal gaan veranderen, hij zal iets meer de aangever worden dan de afmaker. Voor zo'n complete voetballer geen probleem.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kan ook een totale mislukking worden. Ik hoop dat Neymar begrijpt dat hij het komend seizoen in ieder geval in dienst moet gaan spelen van Messi. Twee mensen in het team met zoveel vrijheid en individualisme als Messi nu heeft gaat niet werken.
Guardiola, Cruijff ook, het is natuurlijk al eerder mislukt met Zlatanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
Twee supersterren in een team. Iemand heeft ooit gezegd dat dat niet werkt (weet niet meer wie), en ik denk dat dat hier ook nog wel eens lastig kon worden.
Dit zegt Cruijff :quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
Twee supersterren in een team. Iemand heeft ooit gezegd dat dat niet werkt (weet niet meer wie), en ik denk dat dat hier ook nog wel eens lastig kon worden.
quote:“Je kunt nu twee kanten op; het gaat goed of het gaat fout. Er is een zeker risico aan verbonden. Ik zou Neymar nooit hebben aangetrokken. Ik vermijd zo’n conflict liever”, geeft Cruijff aan in een interview met de Madrileense krant Marca. “Nu Neymar is gekomen, zou ik overwegen Messi te verkopen. Sommigen zullen het daar mee eens zijn, anderen niet.”
Dat waren toch wel wat andere tijden maar dat betekent niet dat Neymar en Messi niet samen gaan, ben het niet met je eens dat Neymar ook een vrije rol zou moeten krijgen, juist niet, hij moet zich eerst het Barcelona voetbal eigen maken en dat kan hij echt wel als linksbuiten al zal het wel wat tijd kosten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:51 schreef TheFatLady het volgende:
Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar ik heb me laten vertellen dat Péle en Garrincha aardig samen konden ballen. Toch ook niet de minste.
Uiteraard zal hij zich aan moeten passen aan het Barcelona-voetbal. En ook aan een veel hoger tempo in de PD. Dan wordt ook gelijk duidelijk of hij echt zoveel klasse heeft of dat hij overhypet blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat waren toch wel wat andere tijden maar dat betekent niet dat Neymar en Messi niet samen gaan, ben het niet met je eens dat Neymar ook een vrije rol zou moeten krijgen, juist niet, hij moet zich eerst het Barcelona voetbal eigen maken en dat kan hij echt wel als linksbuiten al zal het wel wat tijd kosten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef TheFatLady het volgende:
“Je kunt nu twee kanten op; het gaat goed of het gaat fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |