Buiten het veld schijnt pepe een weergaloos aardige gozer te zijn= sympathiek, sportief is die zeker niet opt veldquote:
Deze bedoelde ik. Pepe is een goede verdediger, maar zeker geen groot voetballer of sympathiek op het veld.quote:
Op het veld merk je daar anders niks van die sympathie .quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:26 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Buiten het veld schijnt pepe een weergaloos aardige gozer te zijn= sympathiek, sportief is die zeker niet opt veld
Een beest op het veld een heer erbuitenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Op het veld merk je daar anders niks van die sympathie .
Bijna iedereen die met of tegen hem heeft gespeeld bestempeld hem als zeer sypathiek. Was ook zo'n beetje de eerste die Abidal sterkte wenste toen ie ziek was. Wat ie op het veld doet staat volkomen los van hoe sympathiek ie is buiten het veld lijkt me.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sympathieke vent idd. Mensen op hun rug trappen met je noppen als ze op de grond liggen en meer van dat soort idiote fratsen.
Dat kan best, maar ik snap niet dat je Messi dan achterbaks vindt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bijna iedereen die met of tegen hem heeft gespeeld bestempeld hem als zeer sypathiek. Was ook zo'n beetje de eerste die Abidal sterkte wenste toen ie ziek was. Wat ie op het veld doet staat volkomen los van hoe sympathiek ie is buiten het veld lijkt me.
Hoeft toch ook niet? Voetbal is oorlog.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Op het veld merk je daar anders niks van die sympathie .
Er zijn gewoon grenzen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Voetbal is oorlog.
Idd. Dat zou hypocriet zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ik snap niet dat je Messi dan achterbaks vindt.
Als je wedstrijden van Barca kijkt weet je dat Messi een ratje is. Vraag maar aan Royston Rickyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ik snap niet dat je Messi dan achterbaks vindt.
Ja, maar waarom is dat relevant?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Als je wedstrijden van Barca kijkt weet je dat Messi een ratje is. Vraag maar aan Royston Ricky
Messi de grootstequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Discussie Messi Vs. Wie dan ook mag in een apart topic voortgezet worden, laten we het hier maar gewoon over Messi hebben.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Kan iemand niet een paar .gifjes maken van zijn mooiste goals. Zoals die solo a la Maradonna.
Gaat het toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Discussie Messi Vs. Wie dan ook mag in een apart topic voortgezet worden, laten we het hier maar gewoon over Messi hebben.
VBL / Messi vs Ronaldoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
In welk topic moet ik dan verkondigen dat Ronaldo beter is dan Messi? Het Arne Slot topic?
Je zou inderdaad denken dat Messi al minimaal 387 keer overleden is als je naar al die schwalbes van m kijkt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:40 schreef Nober het volgende:
Ik dacht dat Messi overleden was want er was ineens een 9de topic met al 5 pagina's, welkom terug inZanity 13 punten!!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je zou inderdaad denken dat Messi al minimaal 387 keer overleden is als je naar al die schwalbes van m kijkt.
Kun je de beelden even tonen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je zou inderdaad denken dat Messi al minimaal 387 keer overleden is als je naar al die schwalbes van m kijkt.
Mijn god, ben je er nu nog steeds over bezig calimero?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goede post!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
deze:
Tevens heeft Messi 8 goals in de kwalificatie en Ronaldo dus 1 tegen Luxemburg, al zijn Azerbaijan, Noord-Ierland en Israel wel sterke tegenstanders natuurlijk.
Gaat nog wel een paar jaar duren vrees ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn god, ben je er nu nog steeds over bezig calimero?
ik weet zeker dat hij morgen niet gaat scorenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:23 schreef fliert het volgende:
Geweldig grappig allemaal, maar ik zit toch wel een beetje in spanning voor morgen. Ik hoop dat hij genoeg speeltijd krijgt om een nieuw krankzinnig record neer te zetten, eentje voor de eeuwigheid.
Godsammequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Update, hij evenaart er alvast 2.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef Nober het volgende:
Drie nieuwe records binnen handbereik voor Messi in de Spaanse competitie
Messi heeft al een aantal records op zijn naam maar nog lang niet lle records, ik heb er dus drie gevonden die hoogstwaarschijnlijk op Messi's naam komen in dit seizoen. Waaronder twee records van C. Ronaldo (beide van vorig seizoen) en een iets oudere van Giza uit 2007-08.
Most league away goals in a season: 23, Cristiano Ronaldo (2011-12).
Messi scoorde dit seizoen al 23 keer in uitwedstrijden.
Most league away matches scored in a season: 14, Daniel Giza (2007-08).
Messi speelde 15 uitwedstrijden en scoorde alleen niet bij Sevilla waardoor hij dus in 14 uitwedstrijden tot score kwam.
Most league matches scored in a season: 27, Cristiano Ronaldo (2011-12).
Messi heeft momenteel in 25 van de 29 wedstrijden gescoord.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:38 schreef opreis het volgende:
[..]
ik weet zeker dat hij morgen niet gaat scoren
Toen ik dat zei was dat omdat hij de volgende dag niet ging spelen, zou het wel wat vinden als hij morgen niet weet te scorenquote:
Ok man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:38 schreef opreis het volgende:
[..]
ik weet zeker dat hij morgen niet gaat scoren
hahahahahquote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou wel grappig zijn als hij een ontsteking krijgt door zijn nieuwe tatoeage en de been geamputeerd moet worden
de beenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou wel grappig zijn als hij een ontsteking krijgt door zijn nieuwe tatoeage en de been geamputeerd moet worden
Niet zo ernstig dus. Mist de wedtrijd tegen Mallorca dit weekend, maar wellicht volgende week tegen PSG er al weer bij.quote:
60+ gols in de competitie kan een streep door dus, dat record pakt ie volgend seizoen dan maar.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo ernstig dus. Mist de wedtrijd tegen Mallorca dit weekend, maar wellicht volgende week tegen PSG er al weer bij.
Er is nooit iets gezegd over hoe lang hij er uit zou liggen. Niks officieels. Geruchten alleen. Pas na een scan, die ze vandaag hebben gemaakt, kunnen ze iets erover zeggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Spaanse wonderdokter daar..
Bij zijn vorige blessure zou hij ook weken eruit liggen, maar dag later was alles al oke.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kwartfinale OS 2008quote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef TLC het volgende:
Messi heeft tenminste nog nooit tegen een Nederlandse ploeg gescoort![]()
Goed artikel!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:22 schreef Nober het volgende:
Bla
http://www.fcbarcelona.co(...)beaten-without-messi
Het zit hem niet mee nee.. iedereen ziet de potentie in hem, maar het komt er niet goed uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:21 schreef RubenSosa het volgende:
Alexis Sanchez. Slechtste aankoop van de laatste jaren. Past totaal niet bij dit systeem. Is alleen te gebruiken op de counter. En heeft te veel moeite met scoren.
Dat is hij wel hoor. Hij staat al weer op het trainingsveld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop dat ie fit is voor de CL wedstrijden tegen Bayern..
Bleek niet goed mee te kunnen trainen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is hij wel hoor. Hij staat al weer op het trainingsveld.
Bijzonder! (niet dus, alle ballen op Messi dus het is niet zo bijzonder, als alle ballen naar Van Persie gingen had hij ook zulke monster stats.)quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bijzonder! (niet dus, alle ballen op Messi dus het is niet zo bijzonder, als alle ballen naar Van Persie gingen had hij ook zulke monster stats.)
?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bleek niet goed mee te kunnen trainen.
Dat hebben we gemerkt ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bijzonder! (niet dus, alle ballen op Messi dus het is niet zo bijzonder, als alle ballen naar Van Persie gingen had hij ook zulke monster stats.)
Waar zat je? Ik ben ooit geweest en toen liep ik een half uur rondjes rond Camp Nou omdat ik het vak niet kon vinden, zelfs stewards konden het niet vertellen. Uiteindelijk bleek het een klein vakje te zijn, helemaal bovenin het stadion waar je een verrekijker nodig hebt om het goed te kunnen zienquote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef manny het volgende:
Gisteren geweest. Er gebeurt wel iets als de beste man het veld in komt. Nog wat ongelukkig in acties / passing, maar 2 goals en het niveau van het spel meteen omhoog. Erg leuk om hem nu eens echt te zien spelen, Magic !
Hij heeft ook eventjes rust gehad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
Als ze zo doorgaan met roofbouw op hem plegen is hij binnen 2 jaar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |