Buiten het veld schijnt pepe een weergaloos aardige gozer te zijn= sympathiek, sportief is die zeker niet opt veldquote:
Deze bedoelde ik. Pepe is een goede verdediger, maar zeker geen groot voetballer of sympathiek op het veld.quote:
Op het veld merk je daar anders niks van die sympathie .quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:26 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Buiten het veld schijnt pepe een weergaloos aardige gozer te zijn= sympathiek, sportief is die zeker niet opt veld
Een beest op het veld een heer erbuitenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Op het veld merk je daar anders niks van die sympathie .
Bijna iedereen die met of tegen hem heeft gespeeld bestempeld hem als zeer sypathiek. Was ook zo'n beetje de eerste die Abidal sterkte wenste toen ie ziek was. Wat ie op het veld doet staat volkomen los van hoe sympathiek ie is buiten het veld lijkt me.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sympathieke vent idd. Mensen op hun rug trappen met je noppen als ze op de grond liggen en meer van dat soort idiote fratsen.
Dat kan best, maar ik snap niet dat je Messi dan achterbaks vindt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bijna iedereen die met of tegen hem heeft gespeeld bestempeld hem als zeer sypathiek. Was ook zo'n beetje de eerste die Abidal sterkte wenste toen ie ziek was. Wat ie op het veld doet staat volkomen los van hoe sympathiek ie is buiten het veld lijkt me.
Hoeft toch ook niet? Voetbal is oorlog.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Op het veld merk je daar anders niks van die sympathie .
Er zijn gewoon grenzen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Voetbal is oorlog.
Idd. Dat zou hypocriet zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ik snap niet dat je Messi dan achterbaks vindt.
Als je wedstrijden van Barca kijkt weet je dat Messi een ratje is. Vraag maar aan Royston Rickyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ik snap niet dat je Messi dan achterbaks vindt.
Ja, maar waarom is dat relevant?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Als je wedstrijden van Barca kijkt weet je dat Messi een ratje is. Vraag maar aan Royston Ricky
Messi de grootstequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Discussie Messi Vs. Wie dan ook mag in een apart topic voortgezet worden, laten we het hier maar gewoon over Messi hebben.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Kan iemand niet een paar .gifjes maken van zijn mooiste goals. Zoals die solo a la Maradonna.
Gaat het toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Discussie Messi Vs. Wie dan ook mag in een apart topic voortgezet worden, laten we het hier maar gewoon over Messi hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |