VBL / Messi vs Ronaldoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
In welk topic moet ik dan verkondigen dat Ronaldo beter is dan Messi? Het Arne Slot topic?
Je zou inderdaad denken dat Messi al minimaal 387 keer overleden is als je naar al die schwalbes van m kijkt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:40 schreef Nober het volgende:
Ik dacht dat Messi overleden was want er was ineens een 9de topic met al 5 pagina's, welkom terug inZanity 13 punten!!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je zou inderdaad denken dat Messi al minimaal 387 keer overleden is als je naar al die schwalbes van m kijkt.
Kun je de beelden even tonen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je zou inderdaad denken dat Messi al minimaal 387 keer overleden is als je naar al die schwalbes van m kijkt.
Mijn god, ben je er nu nog steeds over bezig calimero?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goede post!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
deze:
Tevens heeft Messi 8 goals in de kwalificatie en Ronaldo dus 1 tegen Luxemburg, al zijn Azerbaijan, Noord-Ierland en Israel wel sterke tegenstanders natuurlijk.
Gaat nog wel een paar jaar duren vrees ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn god, ben je er nu nog steeds over bezig calimero?
ik weet zeker dat hij morgen niet gaat scorenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:23 schreef fliert het volgende:
Geweldig grappig allemaal, maar ik zit toch wel een beetje in spanning voor morgen. Ik hoop dat hij genoeg speeltijd krijgt om een nieuw krankzinnig record neer te zetten, eentje voor de eeuwigheid.
Godsammequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |