Update, hij evenaart er alvast 2.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef Nober het volgende:
Drie nieuwe records binnen handbereik voor Messi in de Spaanse competitie
Messi heeft al een aantal records op zijn naam maar nog lang niet álle records, ik heb er dus drie gevonden die hoogstwaarschijnlijk op Messi's naam komen in dit seizoen. Waaronder twee records van C. Ronaldo (beide van vorig seizoen) en een iets oudere van Güiza uit 2007-08.
Most league away goals in a season: 23, Cristiano Ronaldo (2011-12).
Messi scoorde dit seizoen al 23 keer in uitwedstrijden.
Most league away matches scored in a season: 14, Daniel Güiza (2007-08).
Messi speelde 15 uitwedstrijden en scoorde alleen niet bij Sevilla waardoor hij dus in 14 uitwedstrijden tot score kwam.
Most league matches scored in a season: 27, Cristiano Ronaldo (2011-12).
Messi heeft momenteel in 25 van de 29 wedstrijden gescoord.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:38 schreef opreis het volgende:
[..]
ik weet zeker dat hij morgen niet gaat scoren
Toen ik dat zei was dat omdat hij de volgende dag niet ging spelen, zou het wel wat vinden als hij morgen niet weet te scorenquote:
Oké man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:38 schreef opreis het volgende:
[..]
ik weet zeker dat hij morgen niet gaat scoren
hahahahahquote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou wel grappig zijn als hij een ontsteking krijgt door zijn nieuwe tatoeage en de been geamputeerd moet worden
de beenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou wel grappig zijn als hij een ontsteking krijgt door zijn nieuwe tatoeage en de been geamputeerd moet worden
Niet zo ernstig dus. Mist de wedtrijd tegen Mallorca dit weekend, maar wellicht volgende week tegen PSG er al weer bij.quote:
60+ gols in de competitie kan een streep door dus, dat record pakt ie volgend seizoen dan maar.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo ernstig dus. Mist de wedtrijd tegen Mallorca dit weekend, maar wellicht volgende week tegen PSG er al weer bij.
Er is nooit iets gezegd over hoe lang hij er uit zou liggen. Niks officieels. Geruchten alleen. Pas na een scan, die ze vandaag hebben gemaakt, kunnen ze iets erover zeggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Spaanse wonderdokter daar..
Bij zijn vorige blessure zou hij ook weken eruit liggen, maar dag later was alles al oke.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kwartfinale OS 2008quote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef TLC het volgende:
Messi heeft tenminste nog nooit tegen een Nederlandse ploeg gescoort![]()
Goed artikel!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:22 schreef Nober het volgende:
Bla
http://www.fcbarcelona.co(...)beaten-without-messi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |