Dat wil hij niet, hij zegt dat ik het moet doen, of beter weg kan gaan anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:22 schreef Monopoly het volgende:
Naar de dokter gaan, of de dokter laten komen!
Waarom zou hij dat niet willen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:25 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, hij zegt dat ik het moet doen, of beter weg kan gaan anders.
Hij gaat nu proberen in een heet bad te zitten zegt hij maar of dat werkt.
Ja zeg wat een eigenwijze lul zeg maar tegen hem niks te willen hup hup direct naar de dokter morgen/straks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:25 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, hij zegt dat ik het moet doen, of beter weg kan gaan anders.
Hij gaat nu proberen in een heet bad te zitten zegt hij maar of dat werkt.
Hoi dokter.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoi dokter.
Mijn rechterbal is verdwenen.
Wij geven geen neuk maar sommige mensen vinden dat wellicht chanant.
Nou, het voornaamste probleem is dat niemand mag weten wat er is gebeurd, geen afschrift, niets, maar ze komen er ook wel achter als zijn bal sterft, ik durf niets te doen en ik kan niemand in de buurt waarschuwen en als de dokter komt ziet heel de buurt het.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet willen?
Iemand met medische achtergrond/ervaring is veel beter dan iemand die dat niet heeft.
Ik raad het echt aan om medische hulp te halen of er heen te gaan. Je weet nooit wat hier van kan komen...
Jullie zijn aan het vreemd gaan dus ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:33 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Nou, het voornaamste probleem is dat niemand mag weten wat er is gebeurd, geen afschrift, niets, maar ze komen er ook wel achter als zijn bal sterft, ik durf niets te doen en ik kan niemand in de buurt waarschuwen en als de dokter komt ziet heel de buurt het.
Dat lukte niet, nou ja natuurlijk niet heel hard, want breng je schade mee aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:29 schreef Mim0un het volgende:
Flinke stoot tegenaan en het is weer goed.
Blijkbaar is het een karmabal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jullie zijn aan het vreemd gaan dus ?
Sorry hoor, maar je zet "sociale status" boven gezondheid ?
[ afbeelding ]
Hij, van mij mag iedereen het weten maar dat is het probleem in ieder geval niet, ik kan hem toch niet dwingen dat zo iedereen er achter komt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:34 schreef Monopoly het volgende:
niemand in de buurt waarschuwen en als de dokter komt ziet heel de buurt het.
Jullie zijn aan het vreemd gaan dus ?
Sorry hoor, maar je zet "sociale status" boven gezondheid ?
quote:
Ik ben niet aan het trollen, echt niet, maar hij zegt dat je daar afschriften ofzo aan overhoudt. Daarnaast slapen zijn kinderen hier ook in het huis.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
TS, ik hoop echt dat je aan het trollen bent. Zo niet, bel gewoon de huisarts op en laat hem komen zonder dat hij het weet.
Waarom vind hij het zo "raar" als heel de buurt weet dat je een dokter laat komen midden in de nacht?
Nee hoor, hij kan er gewoon voor kiezen om rond te hobbelen met een bal in zijn buik. Het is zijn feestje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:35 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Hij, van mij mag iedereen het weten maar dat is het probleem in ieder geval niet, ik kan hem toch niet dwingen dat zo iedereen er achter komt.
Dus de pijn gaat dan weg na een tijdje??quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kan er gewoon voor kiezen om rond te hobbelen met een bal in zijn buik. Het is zijn feestje.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:38 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Dus de pijn gaat dan weg na een tijdje??
quote:
Wel goed je ballen vasthouden!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit te proesten van het lachen hierzo hahaha
Ik hoop niet dat het jou ooit overkomt, dit was echt niet de bedoeling en ik weet dat het verkeerd is, maar het ging gewoon zo, en dit is misschien een straf ofzo, maar hij heeft hulp nodig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit te proesten van het lachen hierzo hahaha
Bel dan gewoon 112 en laat ze langs komen, wat doe je nou moeilijk ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:41 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het jou ooit overkomt, dit was echt niet de bedoeling en ik weet dat het verkeerd is, maar het ging gewoon zo, en dit is misschien een straf ofzo, maar hij heeft hulp nodig.
Ik heb gebeld met de huisartsenpost, alarmlijn van ze, en die zeiden dat eerst moest komen maar dat kan niet want zijn vrouw mag dus die afschriften niet zien. Dat heb ik niet gezegd, ook niet iets doorgegeven met mobiel gebeld, maar toen zei ze dat hij het warm moest maken dat het misschien los kon komen als ik er op sta dat er niemand komt, maar zij dat het gevaarlijk is voor z'n bal, als hij het te lang laat zitten. Ik denk dat ik gewoon een dokter bel, dan z'n kinderen maar wakker, beter kan ik er niet iets van maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bel dan gewoon 112 en laat ze langs komen, wat doe je nou moeilijk ?
Wat maakt een afschrift nu af dan? Waarom is hij daar zo "bang" voor ?
Ik hoorde dat het ook kon door een houten bezemsteel via de anus in te brengen en zo de bal terug "wippen" op zijn plek.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:46 schreef mootie het volgende:
Heb je hem trouwens heel lang gepijpt? Dan kan het zijn dat de ballen zich terugtrekken door tegenwaardse opdruk. Ze zitten dan in de buikholte. Blazen kan helpen om ze weer op hun plek te krijgen.
Of een ijspegel, door de kou krimpt de bal dan iets.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het ook kon door een houten bezemsteel via de anus in te brengen en zo de bal terug "wippen" op zijn plek.
Mijn oom Herman kan dat bevestigen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het ook kon door een houten bezemsteel via de anus in te brengen en zo de bal terug "wippen" op zijn plek.
Wel eerst dan ook tijgerbalsem op de bezemsteel smeren, dan gaat het wat makkelijker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:49 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Wel eerst dan ook tijgerbalsem op de bezemsteel smeren, dan gaat het wat makkelijker.
Beter gebruik je de achterkant van een pollepel, tenzij hij grotere voorwerpen gewend is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat de fuckbuddy van TS wel wat is gewend, gezien hij keihard vreemd gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter gebruik je de achterkant van een pollepel, tenzij hij grotere voorwerpen gewend is.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:52 schreef remlof het volgende:
Ik heb hier nooit last van trouwens, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik enorm grote ballen heb.
Daar is ze wel bekend mee gezien de OP uit dit topicquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:53 schreef mootie het volgende:
Euhm, jij ligt te batsen met een getrouwde kerel terwijl zijn kinderen thuis zijn.
Classy chick, dat dan weer wel.
Dat die bal maar los mag schieten, recht in je strot.
quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef DropVeter2012 het volgende:
Lieve allemaal, ik was in onze relatie vreemd gegaan en mijn vriend heeft het daarom uitgemaakt, we hebben flinke ruzie gehad en toen zijn er wat dingen over en weer gegaan en gezegd. Helaas heb ik te veel gezegd en dat probeert hij nu tegen me te gebruiken, en daar gaat hij zo ver in dat ik nu serieus advies moet gaan inwinnen om te kijken of hij niet overdrijft en het ziet er niet goed uit.
Klacht: vriendje kan niet accepteren dat relatie voorbij is, die hij zelf heeft uitgemaakt![]()
, en denk dat hij me nu hard probeert terug te pakken. Ik vermoed dat het hem ook nog gaat lukken
![]()
, sorry dat ik zo vaag blijf, ik moest dit echt even kwijt.
Ze heeft ook nog een nepsquirt over DeParo gedaan, eigenlijk moest ze gewoon plassen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar is ze wel bekend mee gezien de OP uit dit topic
[..]
GC is mijn forum niet, anders zou ik hem terug plaatsen.quote:
Bijzonder fijn topic, zo op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 05:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GC is mijn forum niet, anders zou ik hem terug plaatsen.
Een ouderwets backfire topicIk geniet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 05:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Lieve allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig en ben best een beetje in paniek.
Mijn vriend en ik waren net lekker bezig toen opeens iets raars gebeurde. Hij was net klaar met de daad en opeens slaakte hij een kreun. Dat is op zich niet zo raar op dat moment maar het was duidelijk dat hij ergens van schrok. Ik vroeg wat er was en hij zei dat hij iets raar in z'n ballen voelde om vervolgens lijkwit weg te trekken. Ik wilde voor de grap voelen, nog een beetje in de mood, maar toen ik daaronder hem aanraakte voelde ik dat er iets miste, een bal, gewoon weg.
Met veel moeite kon hij op zijn rug komen want hij kon zijn onderlichaam bijna niet meer bewegen. Hij zei dat hij een drukkend gevoel in z'n lies had. En toen hij daar lag zag ik opeens een duidelijk bobbel, hij zag en voelde het ook, een beetje op proberen te drukken, voorzichtig, maar muurvast en hij heeft ook best pijn.
Ik zei dat we naar de EHBO moeten anders sterft ie af ofzo of wat er dan ook met een bal kan gebeuren. Maar dat wil hij niet en sterker nog, toen ik mijn kleren al aanhad om de sleutels te pakken heeft hij zich op een of andere manier naar de badkamer gestrompeld, en daar zit hij nu met de deur dicht.
Ik krijg hem daar niet weg dus ik zoek een andere oplossing om die bal los te krijgen, hij heeft veel last, maar als hij niet beweegt valt het nog een beetje mee beweert hij.
In ieder geval weet ik niet wat te doen.
Help en dank voor alle hulp.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 05:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Lieve allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig en ben best een beetje in paniek.
Mijn vriend en ik waren net lekker bezig toen opeens iets raars gebeurde. Hij was net klaar met de daad en opeens slaakte hij een kreun. Dat is op zich niet zo raar op dat moment maar het was duidelijk dat hij ergens van schrok. Ik vroeg wat er was en hij zei dat hij iets raar in z'n ballen voelde om vervolgens lijkwit weg te trekken. Ik wilde voor de grap voelen, nog een beetje in de mood, maar toen ik daaronder hem aanraakte voelde ik dat er iets miste, een bal, gewoon weg.
Met veel moeite kon hij op zijn rug komen want hij kon zijn onderlichaam bijna niet meer bewegen. Hij zei dat hij een drukkend gevoel in z'n lies had. En toen hij daar lag zag ik opeens een duidelijk bobbel, hij zag en voelde het ook, een beetje op proberen te drukken, voorzichtig, maar muurvast en hij heeft ook best pijn.
Ik zei dat we naar de EHBO moeten anders sterft ie af ofzo of wat er dan ook met een bal kan gebeuren. Maar dat wil hij niet en sterker nog, toen ik mijn kleren al aanhad om de sleutels te pakken heeft hij zich op een of andere manier naar de badkamer gestrompeld, en daar zit hij nu met de deur dicht.
Ik krijg hem daar niet weg dus ik zoek een andere oplossing om die bal los te krijgen, hij heeft veel last, maar als hij niet beweegt valt het nog een beetje mee beweert hij.
In ieder geval weet ik niet wat te doen.
Help en dank voor alle hulp.
Wij zijn de experts.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:19 schreef kanovinnie het volgende:
Op staat er weer.
Ts, mediache info zoek je niet op inet maar haal je bij de experts
Duitsers?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:42 schreef bijdehand het volgende:
VreemdgaanAls ik aan één soort mens een hekel heb...
Duitsers zijn awesomequote:
Ik was laatst ook vreemd gegaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duitsers zijn awesomeVreemdgangers daarentegen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:55 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik was laatst ook vreemd gegaan.Oh dacht al dat je je linkerhand bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ssssstquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dacht al dat je je linkerhand bedoelde.
Het is een nieuwe methodequote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wij zijn de experts.
Vooral die tip van mono met een bezemsteel met tijgerbalsem. Ontken maar eens dat dat geen pro-tip is.
Mijn date was laatst ook niet blij met de restaurantrekening.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:38 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme
Als je dan al zo bang bent voor 'afschriften'.. Alle medische hulpverleners hebben geheimhoudingsplicht als je ze daarop wijst. Die mensen maken heus wel wat mee (ja, ook vreemdgangers), bovendien krijg je heus niet zo maar een afschrift in de bus "Ja, weet je nog die ene keer dat je met een andere chick lag te neuken en je bal vast kwam te zitten? Hier is de rekening...", gaat sowieso allemaal via de verzekering en als je niet wil dat iets via het thuisadres gaat moet je dat melden en gebeurt dat niet.
Verder:![]()
![]()
alsof niemand er achter komt wanneer hij in de badkamer blijft zitten en zijn bal afsterftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:35 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Hij, van mij mag iedereen het weten maar dat is het probleem in ieder geval niet, ik kan hem toch niet dwingen dat zo iedereen er achter komt.
bem jij bij hem dan? Of neemt hij zijn kids mee naar zijn vreemd-ga-wipquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:37 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het trollen, echt niet, maar hij zegt dat je daar afschriften ofzo aan overhoudt. Daarnaast slapen zijn kinderen hier ook in het huis.
Whehehequote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:47 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met de huisartsenpost, alarmlijn van ze, en die zeiden dat eerst moest komen maar dat kan niet want zijn vrouw mag dus die afschriften niet zien. Dat heb ik niet gezegd, ook niet iets doorgegeven met mobiel gebeld, maar toen zei ze dat hij het warm moest maken dat het misschien los kon komen als ik er op sta dat er niemand komt, maar zij dat het gevaarlijk is voor z'n bal, als hij het te lang laat zitten. Ik denk dat ik gewoon een dokter bel, dan z'n kinderen maar wakker, beter kan ik er niet iets van maken.
Dank voor jullie hulp.
TS is lelijk en haar neukertje wil dat niemand erachter komt dat hij haar doetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:33 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Nou, het voornaamste probleem is dat niemand mag weten wat er is gebeurd, geen afschrift, niets, maar ze komen er ook wel achter als zijn bal sterft, ik durf niets te doen en ik kan niemand in de buurt waarschuwen en als de dokter komt ziet heel de buurt het.
Gaat ook echt niet opvallen als die gast de komende dagen niet meer kan zitten en loopt alsof die een bolus van 10 kg in zijn broek heeftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef very het volgende:
[..]
TS is lelijk en haar neukertje wil dat niemand erachter komt dat hij haar doet
Ach, da's de prijs die hij betalen mag voor zijn actie.. Keer wat anders dan naar de Wallenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
Gaat ook echt niet opvallen als die gast de komende dagen niet meer kan zitten en loopt alsof die een bolus van 10 kg in zijn broek heeft
Mocht die bal nog vastzitten dan kan die inmiddels wel afgeschreven worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:06 schreef Maanvis het volgende:
is zijn bal nou afgestorven, is dit echt?
Volgens mij kan 't helemaal niet, die bal gaat toch weer terug oid?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, man zijnde kreeg ik wel even een rilling bij het lezen van de OP. Lijkt me erg pijnlijk.
Nee hoeft niet, ken mensen waarbij die operatief uit de buik gehaald moest worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij kan 't helemaal niet, die bal gaat toch weer terug oid?Heb d'r verder natuurlijk de ballen verstand van.
(want vrouw, ja echt
)
Dit ja!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, man zijnde kreeg ik wel even een rilling bij het lezen van de OP. Lijkt me erg pijnlijk.
Vermaakt met de zieke sexuele fantasie van DeParo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit ja!
Verder hilarisch dit! Bedankt voor dit vermaeck op den goeden vrijdagh
Soberzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vermaakt met de zieke sexuele fantasie van DeParo?
Die had toch geen kinderen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:46 schreef raptorix het volgende:
Geen probleem Hitler had ook maar 1 bal!
Als je je dagboek op straat gooit, de nieuwe revu 'm inscant en openbaar maakt dan ga je dit ook roepen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef DropVeter2012 het volgende:
Dit kan echt niet, ik had zo gezegd dat dit topic dicht moest, dit is sgending van privasie.
DOE DICHT.
Welkom op fok, hoi, groetjons.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef DropVeter2012 het volgende:
IK HAD DE EERSTE POST VERWIJDERD!!!!
Ga weg met je domme vergeleikingen, je snapt er helemaal niets van, help me liever dan dit gezijk aub.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Als je je dagboek op straat gooit, de nieuwe revu 'm inscant en openbaar maakt dan ga je dit ook roepen?
vroleik pasenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:59 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Ga weg met je domme vergeleikingen, je snapt er helemaal niets van, help me liever dan dit gezijk aub.
Ha-ha. Dit ga je niet winnen TS, jij domme gans!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef DropVeter2012 het volgende:
Welkom bij je eerste dag op internetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef DropVeter2012 het volgende:
Dit kan egt niet, ik had zo gezegd dat dit topic dicht moest, dit is schending van privasie.
DOE DICHT.
het schijnt echt te kunnen, ik wil niet over de mogelijkheid nadenkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij kan 't helemaal niet, die bal gaat toch weer terug oid?Heb d'r verder natuurlijk de ballen verstand van.
(want vrouw, ja echt
)
Dat injectietopic was overduidelijk nep.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef Life2.0 het volgende:
met dat injectietopic had ik geen problemen, maar ik krijg hier een naar gevoel van![]()
ja, maar dat soort dingen bestaan, en mensen die het echt doen bestaan ook, maar dit topic is mij te verquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat injectietopic was overduidelijk nep.
Blijkbaar niet hé?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef DropVeter2012 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |